Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
2164
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"4 kissanhoito on yhtä helppoa kuin 2 kissanhoito oli minulle. Mutta varmasti oli myös kissojen luonteesta kiinni. Tuleeko keskenään juttuukin."
Nämä mun kaks on kaverustuneet niin hyvin, etten senkään takia viitsi hankkia enempää.
Lisäks nuoremmalla todettiin mahdollisesti olevan idiopaattinen kystiitti, kun muita syitä parin viikon sisällä kahdesti sairastettuun virtsatietulehdukseen ei löytynyt ja mulla oli silloin muuttohäsmäkkä menossa ja kissat oli jonkin aikaa ystävän luona hoidossa,
https://evidensia.fi/hoitovinkit/kissan-idiopaattinen-kystiitti/
06.11.2025 16:06
Toisaalta, mikä on normaalia tahi tervettä itsekkyyttä..
Esim. itse pidän kissoista, mulla on tälläkin hetkellä kaksi kissaa koska olen niin halunnut.
MUTTA en kuitenkaan ikinä voisi hommata kissoja enempää mistä itse kykenen huolehtimaan enkä enempää mikä on kissoille itselleen hyväksi.
05.11.2025 21:33
Noh kyllä, ihan niin epäitsekäs esim. itse en ole ettenkö olisi tässä yhteydessä ajatellut myös itseäni.
05.11.2025 21:06
Oon mää jonku kerran ollu rakastunu,
Mut lapsiluku on pysyny samana koko elämäni ajan,
Siitä voinee päätellä vastauksen kysymykseesi
05.11.2025 21:00
Hän kiittää😊
taikka no, sit kun tuolta ehtii.. ovat just molemmat kisut parvekkeella pimenevää marraskuun iltaa fiilistelemässä
01.11.2025 18:10
Hauskasti on käärinyt häntänsä takatassujen ympärille😊
01.11.2025 12:11
Myös minulla on tässä, akuutti nukkuva kissa..
https://imgur.com/a/s4PW4h7
En pysty liikkumaan,
01.11.2025 12:10
Melkeempä kahvi kuin kahvi menee. Kunhan ei ole hirvittävän laihaa, sillon jää juomatta.
Sit joku halpismerkin kahvi oli niin kitkerää ja karseeta kissanpissaa et ei jatkoon,
Mut sillee jonku tovin yli ajan keittimessä seissytkin kahvi on vielä omaan makuun ihan kelvollista. Jotkut mun veljistä taas on niin hienohelmoja ettei tämmöstä "palaneen makuista" kahvia pysty juomaan😃
Maitoa en laita kahviin vaan juon mieluiten mustana, joskus harvoin kerman kanssa ja sitäki harvemmin herkkuna kerman ja sokerin kanssa
31.10.2025 15:44
Ja ja ja, erittäin harvoin juon enää kotona kahvia, mut sillon ku juon nii huuhtaisen käytön jälkeen ja saatan käyttää uudestaan, ellen sitä ennen ehdi laittaa sitä koneeseen,
Töissä käytän samaa mukia siihen asti et joko meijän pomo innostuu taukotiloja siistimään ja laittaa kaikki astiat pöydältä koneeseen tahi sit kerran viikossa käyvät siivoojat laittavat,
Oman mukini käännän korva eri suuntaan ku muilla nii siitä tunnistan (paria poikkeusta lukuunottamatta kaikki mukit on siellä samanlaisia valkoisia)
31.10.2025 15:10
Sekalainen läjä erilaisia mukeja,
Oon muistaakseni joskus jo postannu tänne kuvia niistä joissa lukee 'Black like my soul' ja 'Tulispa salama ja tappais', nii en ny jaksa niitä..
https://imgur.com/a/paW42j9
Tuolla pitäis olla yleisnäkymä mun mukikaappiin ja sit erillisenä ja erillismainintana mun hyvän onnen schnapsilasi, mikä on ehkä ainoa astia jolla mulle on tunnearvoa. Löysin sen autiotalosta joskus ku exän kans käytiin semmosessa penkomassa,
31.10.2025 15:04
Tartteeko sitä olla erikseen joku harrastus?
Mennee vaan sinne mettään, kyllä sieltä aina joku jännittävä kääpä löytyy,
Sammaleet on myös kiinnostavia
20.10.2025 18:57
Eli pedofiilis.
Tai silkka trolli, mut varsin oksettava sellainen
19.10.2025 14:37
Pedofiilis?
13-18-vuotiaat eivät ole naisia vaan tyttöjä.
19.10.2025 14:09
Yleisimminhän sitä juurikin naisia syyllistetään syntyvyyden alhaisuudesta ja varsinkin vapaaehtoisesta lapsettomuudesta,
Se kun on kuulemma itsekästä kun ei hanki lapsia,
Silti mahdollisesti yleisin syy lasten hankkimiseen on se et "no kun MINÄ haluan"
No miksipä ei jos niin haluaa, mut eikös sekin ole vähän edes itsekästä🤔
Viiltely on kyl myös tuttua ja tupakilla ihon polttelu, se auttaa vähäksi aikaa kaiken kaaoksen keskellä, en oo ajatellu omia arpiani peittää, ne on mitä on
19.10.2025 13:57
Ei ole "pinnistelijän syndroomaa" eikä suorituskeskeisyyttä,
On vaan lapsuudesta asti ollut ulkopuolisuuden tunne, erittäin huono itsetunto, masennus, ahdistus, alkoholiongelma, jatkuva päänsisäinen kaaos ja älämölö...
Eipä kyllä ole ADHD-diagnoosia, eikä voimavaroja sellaisen kyselemiseen kun on jo tän masennuksen kanssa tullut vahva epäluottamus lääkäreihin ja psyko.. psykiatreihin (taimitäneoli)...
Ei ole jäänyt lapsi/lapset hankkimatta siks ku olis liian kiire menestyä jamitäkaikkee,
En vain koe olevani sopiva äidiksi.
19.10.2025 12:33
Auts!😬
18.10.2025 11:28
Useimmilla ei ole peiliä sängyssä, tietääkseni🤔
17.10.2025 19:02
Muistakaa miehet myös sama jos juoksulenkillä joku herrasmies läpsäisee pyllylle, siitä pitää olla vaan hyvillänsä eikä varsinkaan piä loukkaantua ku se on vaan..
Vitsihuumoria!🤷
17.10.2025 18:30
Kato viinamies, ookko ollu katkolla ku sua ei oo näkyny?
Tai voi kyl olla et ite oon niin satunnaisvierailija et on vaan jääny näkemättä🤔
Joskus katoin youtubesta jotain videoita "rauhallista elämää Karpaateilla" tjsp.. missä kuvattiin pienissä vuoristomökeissä elävien ihmisten, usein jo varsin iäkkäiden, arkea ja joku heistä teki niin et laittoi (leipä-?) taikinaa eläimen suoleen ja paistoi sitten leivinuunissa.
Niissä ei paljoa puhuttu niissä videoissa et jäi kyseisen ruokalajin nimi arvoitukseksi, mut vähä niinku "leipämakkaraa", ehkä🤔
Tuskin se makeaa pullataikinaa ainakaan oli..
17.10.2025 18:09
Näyttääkö kukaan hyvältä vastaheränneenä🤔
17.10.2025 17:56
3 / 109