Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
1942
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiltti mies on sitä kaikille, ei vain potentiaalisille kumppaniehdokkaille.
Eikä hänen tarvi sitä kiltteyttään erikseen julistaa.
Ja ja minä en tiedä kuka sinä olet.
"Te ruoditte täällä aikoinaan sitä, kun..."
04.04.2025 07:09
Syömättä varmaan joo, tosin sillon olis lähestyminen omalla vastuulla koska nälkäkiukku.
Juomatta en.
02.04.2025 14:43
"Toisaalta - monella naisella on hevonen, joka voi milloin tahansa potkaista omistajansa hengiltä tai pillastuessaan pudottaa ratsastajansa pää edellä kivikkoon ja henki pois.
Hevosharrastus tappaa vuosittain paljon enemmän ihmisiä kuin vihaiset koirat"
Periaatteessa mahdollista mut pitäisin silti koiraa vaarallisempana ja arvaamattomampana.
Hevosia on myös paljon harvemmalla, mitä koiria ja hevonen on saaliseläin, koira on peto. Niissä on "hieman eroa, toki koirakin voi hyökätä pelästyessään mutta monet nämä "taistelukoirat" ovat aggressiivisia jo luonteeltaan.
"Sen jälkeen se puoliso aloittaa valituksen "en halua olla suhteessa äitinä tai holhoojana miehelle"....."
Tää valitus alkaa kyllä siinä tilanteessa et mies parisuhteen & yhteen muuttamisen, viimeistään lasten siunaantumisen myötä "unohtaa" miten kotitöitä tehdään ja/tai ylipäätään ollaan aikuisia.....
Ja ja, se on aina yhtä raikasta ku miehet selittää mitä naiset haluaa😃
02.04.2025 14:39
Mitä pahaa on kaljuissa miehissä🤔
Ja tohon prinsessakohteluun; miksei voisi kohdella ihan vain niinku ihmistä, toista lajitoveria.
Ei että hyvissä tavoissa mitään vikaa sinällään olis, mut näitä on valitettavasti nähty että mies varsinkin odottaa sille "kiltteydelleen" aina jotain vastinetta ja sitten paljastuukin se todellinen luonne jos ei mielistelystä ja pokkuroinnista tipukaan "palkintoa", eli parisuhdetta ja seksiä varsinkin.
Ja tuo loppuosa on nyt kyllä ihan sun omaa mutuilua. Jotkut on kissaihmisiä, jotkut koiraihmisiä ja loput jotain siltä väliltä.
Ite kissaihmisenä oon yleensä onnistunut myös löytämään kissaihmisiä kumppaniksi. Ja jos kumppaniehdokkaalla sattuisi olemaan koira, niin ehdottomasti kiltti ja tottelevainen sellainen ja ehdottomasti kissojen kanssa toimeentuleva ja kumppani saisi olla se joka siitä on päävastuussa.
Ite en sillee kovin koiraihminen ole, tutut, kiltit ja mukavat koirat jees, muuten vähän meh🤷
Äkäisiä räyhääjiä en kotiini halua mistään hinnasta.
01.04.2025 19:42
Eipä mulla miesasiat niin huonosti oo että mummujen pitäs sen takia ikiuniltaan nousta😁 rauha vaan heillekkin
27.03.2025 21:58
Se olis kyl aika jännä jos isoäitini tulis kylään🤔
Toinen heistä kuoli joskus muistaakseni 1986 ja toinen neljä vuotta sitten,
27.03.2025 18:35
Ja kyllä nuo kissat järjestää sitä hullunmyllyä ja hulinaa kotona sit kun mamma-raihnas töistä kotiin raahustaa,
25.03.2025 18:10
Nääh, mää oon liian vanha siihen hulinaan ja hullunmyllyynkin😁
Mitä nyt työpäivän aikana sitä on jos on kovin kiire, mut se on kuitenkin kivaa hulinaa
25.03.2025 18:07
Mää oon jo liian vanha..
Ja äksönii on nyt elämässä uuden työpaikan myötä,
Mut kiitos kivasta kommentista kuitenki😊
25.03.2025 17:50
Haluais sanoa et jätin vaan ostamatta ku entinen loppu, mut oliko se nuin helppoa🤔
Yhtään ei oo muistikuvia..
Mää käytin sitä keltasessa purkissa olevaa vaseliinia sillon, en niistä huulirasvapuikoista oikeen tykänny
25.03.2025 16:30
Mää oon entinen huulirasva-addikti😃
Kesät talvet ja kelillä ku kelillä sitä rasvaa piti olla huulissa, enkä yhtään tykänny siitä kuivien huulten tunteesta.
Sitte jossain kohtaa onnistuin pääseen siitä eroon, en tarkalleen muista miten se kävi, nyt en meinaa muistaa rasvata edes rohtuneita huulia.
En nyt hoksaa onko muita tuommosia koukuttavia asioita🤔
No jos satun vaikka tönäseen jotain huonekalua ja se vähän keikahtaa tai jos joku esine lipsahtaa kädestä ja kolisee pöydälle tai lattialle nii teen sille että "Shh!"🤫 Mutta se nyt on enempi semmosta hupailua
25.03.2025 15:59
Onhan tuo vähän semmosta keskenkasvusta mieslapsi-meininkiä, niinku "lapsi ois kiva kuhan mun ite ei tarvi uhrata mitään omasta elämästä.."
Ite oon aina vähän ollu sitä mieltä ettei musta tulis hyvää äitiä, enkä myöskään oo kokenu tarvetta saada omaa lasta
25.03.2025 15:48
Toiset haluaa asua kaupungissa, huolimatta siitä et samaan rahaan saisi maalta kartanon kymmenine hevostalleineen, maneeseineen ym.
Modernissa sisustuksessa ei sinällään mun mielestä ole mitään vikaa, kunhan se sopii kokonaisuuteen.. tuota samaa harmaa-valkoista viimesen päälle moternia sisustusta ku valitettavasti näkee myös monissa yli satavuotiaissa taloissa, että päällisin puolin upee jugend-linna, sisältä samaa paskaa ku viime vuonna rakennetussa linnunpönttötalossa,
24.03.2025 13:35
Kuuluuko lehmät navetoihin, siat sikaloihin ym. "tuotantoeläimet" vankeuteen lyhyeksi jäävän elinikänsä ajaksi?
Mikä teki ihmisestä jumalan tässä yhteydessä?
Mikä ihme siinä kissassa on että sitä ei joidenkin höyrypäiden mielestä koske mitkään lait ja määräykset ja jos se ei pääse vapaana temmeltämään niin on se hirvittävää eläinrääkkäystä ja täysin luonnonvastaista toimintaa🤔
Kissaa ei ole pakko omistaa ollenkaan☝️
24.03.2025 11:28
Sanoisin et ainakin taajama-alueen ulkopuolella voi huoleti päästää miehen valvomatta pihalle, ei se autotallia/puuliiteriä pidemmälle yleensä mene🤔
22.03.2025 17:23
Ai niin kuin mitä
22.03.2025 15:28
Mutta orava kuuluu Suomen luontoon, kissa ei☝️
22.03.2025 10:43
Täälä mittään tapahu menkää pois sieltä!
20.03.2025 20:09
11/13 ihan kevyt jeejee,
31.12.2024 21:56
En ole pitkä,
31.12.2024 21:51
3 / 98