Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
2132
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mjoo, ihminen eläinlajina on vähän turhan älykäs, luova ja sosiaalinen siihen että me vaan pariuduttais ja pariteltais pelkästään lisääntymistarkoituksessa..
Sitä paitsi jos näin olis, meillä tod.näk. olis myös selkeät kiima-ajat niinku monella muulla eläinlajilla, toisin kui ns. "piilo-ovulaatio" mikä meillä on nyt..
Eli siis ihmis-naaras ei sietäisi urosta muulloin kui kiima-aikana😃
Ja tod.näk. naaras kasvattais pennut yksin taikka muiden naaraiden kanssa ja urokset huitelis jossain omillaan pullistelemassa muitten urosten kanssa siihen asti kunnes niitä tarvittais taas..
🤔
12.09.2025 18:55
Heh, ku mää en taho jaksaamuistaa mikä on varsinaisesti mitäki genreä.. nii se on sit vuohenpäätä misä öristään niin maan kauhiasti😅
Meinasin ensin kyl laittaa et kirkonpolttoheviä, mut siitä mulla tulee lähinnä mieleen Mayhem tai no oikeestaan se Varg mikäseoli, eik se ollu Mayhemissakin🤔
12.09.2025 18:08
Hyttyset muuten maistuu aika väkevälle☝️
Tällai sivuhuomautuksena ku on niitä just ja varsinki pentuna pyöräillessä lentäny suuhun,
Joskus on menny nenäänkin.
Ja mun nykyisessä kämpässä on varsin paljo hämähäkkejä, ja sit on näitä kotiskorppiooneja (tai kirjaskorppiooneja taimitänenyoli🤔) ne on sitte metkan näkösiä kavereita ku ne mennä vaapottaa sakset tanassa😃
12.09.2025 17:56
Leppäkertut muuten tosiaan puree jos sille päälle sattuvat,
Ne on söpöjä vain päältä päin😃
12.09.2025 17:40
Eihän se ole ku ekstraproteiinia jos on vähä öttiäisiä pullassa😃
Sitä en ite varmaksi osaa sanoa onko noi banskukärpäsiä, mut niitä kyllä on nyt paljo🤔
Mulla joskus vuosia vuosia sitte ku olin koululuokan kans jossain eväsretkellä laskeutu ampiainen pullanpalan päälle, onneks silloinen ihastus oli siinä vieresä ja hätisti ampparin pois
12.09.2025 17:36
Mua voitais ehkä syyttää lähinnä liiallisesta vähäsanaisuudesta🤔
11.09.2025 23:35
Heh! Se oli tuo Eläkeläisten video jostain tosi kaukaa ysikytluvulta ku hämmensi ja vei keskittymisen😅
Mut nii, mulla on kans sillai aika kausittaista tuo musiikin kuuntelu, välillä elän ja hengitän musiikin kautta ja välillä en vaan yksinkertasesti Halua kuunnella yhtään mitään..
Jatkoa aiempaan..
Noin vuonna 2002 RAKASTUIN Rammsteinin musiikkiin, se iski ja lujaa ja sillä tiellä oon (osittain) vieläkin,
Sen jälkeen on Turmion Kätilöt kulkenu vahvasti mukana, ja varsinki mun veljen kuoleman jälkeen nous uudestaan mun listoille ku mikä sen parempi märistä ku kuuntelee biisiä missä raajat repeävät jne..
https://youtu.be/TTqCK6vLWe4?si=CaHt_5I5z-KsVzTg
Sitte oli liuta vielä raskaampaa örinää ja vuohenpääheviä mut enmäätiiä haluaako muut kuulla niitä🤷
(Saatan jatkaa vielä jos muistanjaksan)
11.09.2025 22:58
Tota..
Lapsena kuuntelin sujuvasti sitä mitä isäni soitti auton kasettisoittimesta ku käytiin me kakarat isän mukana ajeluilla, enimmäkseen Jaakko Teppoa, mut isällä oli joskus kaukana kasikytluvulla vielä myös kasetti missä luki vaan suunnilleen et "apassi"
Eli tää:
https://youtu.be/7TwULx_wDiI?si=W2aMcuIB_XEGOw2x
(Ja oon huomannut et iskä kuuntelee tätä toisinaan edelleen😊)
Teininä kuuntelin niin eurodancee (taimitäsenyoli), poikabändejä (varsinki Backstreet Boys:ia mikä oli yks mun ehottomia lemppareita sillon), ja sit oli ainaki Army Of Lovers ja Sin With Sebastian (ensimmäinen cd-levy minkä ostin oli Golden Boy😁) ja öö.. Apulantaa, Klamydiaa, yhen kaverin kautta tutustuin Leevi And the Leavings:in musiikkiin sillon ja mahollisesti myös kipinä humppaorkesteri Eläkeläisten fanittamiseen lähti jo ku seiskaluokalla musiikin opettaja soitti meille pari biisiä..
Tää oli yks niistä,
https://youtu.be/2TvJGKYuEm4?si=mp6wR99KL6a-aKXJ
Mitäsniitänytmuitaoli🤔
Palaan myöhemmin ku nyt iski ajatuskatko,
11.09.2025 22:35
Toimivat.
Plus hoidetut kynnet ja puhtaat (kädet+kynnet, niinku)
11.09.2025 22:03
Riippuu vähän missä kontekstissa niinku..
Vapaalla ja varsinki viihteellä voisin todeta et "tänks, iha ite oon kasvattanu,"
Töissä yms.. en tykkäis et mitään mun kropassa kommentoidaan, ei kuulu asiaan eikä oo asiallista.
11.09.2025 21:45
Einstein ei tod.näk. olis saanu teoriaansa kehitettyä ilman vaimonsa Mileva Marićin apua☝️
On myös olemassa teoria et koko idea olis alunperin ollut hänen, mut milläs näitä todistaa kun naiset on kautta historian jääneet miesten varjoon..
Ja joo typpi ei oo vetyä😃
11.09.2025 21:37
Mää oon syöny aamupalaa ennen töihin (tai kouluun) lähtöä viimeksi joskus 2000-luvun alkupuolella.. ei vaan maistu ruoka kovin aikaisin aamulla🤷
Ja samaa mieltä tuosta työpaikalla muuten vaan hengailusta,
Ei kulu aika jos ei oo tekemistä
09.09.2025 20:15
Voithan kirjata toiveen testamenttiisi tmv. et laittaisivat sut arkkuun kyljelleen pötköttelemään😃
09.09.2025 20:12
Hmm.. siivoojien turvaksi vai eikö heihin luoteta🤔
09.09.2025 20:10
Mun mielestä toimistosiivoukselle parempi ajankohta olis ilta-aikaan, toki varmasti sittenkin olis niitä "työpaikkansa tärkeimpiä työntekijöitä" siellä pyörimässä edessä, mut ei kaikki toimisto-olmit sentään😃
09.09.2025 11:47
"Iltavirkkujen on vaan siirrettävä kelloaan aikaisemmaksi..."
Nii että meet vaan aikasemmin nukkumaan naminami...😃
Ja riippuu millä alalla on, mikä on normaali työnaloitusaika..
Näin entiselle toimistosiivoojalle ja raksamuijalle tuo klo 8 aamulla on jo aika kompromissi.
Toimistosiivoushommat piti aloittaa kuudelta et ehtii siivota neukkarit ja mahollisimman monta toimistoa ennenku toimistonväki ite saapuu töihin, yleensä kaheksalta, tosin sielläkin oli niitä aamun virkkuja pyörimässä jaloissa jo ennen seitsemää..
09.09.2025 11:44
Se on kyllä hanurista et nykymaailma on rakennettu pitkälti aamuvirkkujen ehdoilla
Iltavirkut on jatkuvassa univajeessa sillon.
Eikä yhtään auta ku sanotaan et "meet vaan aikasemmin nukkumaan nii jaksat nousta naminami.."
Ei kaikista vaan ole heräämään ennen sianpieremää, ei vaikka kuinka tsemppais ja vetäis uninappia naamaan iltayhdeksältä.
Onneks sentään mun nykyisessä työhommassa on aika joustavat työajat ja oon löytäny kompromissin mennen aamukahdeksaksi töihin,
Se taas toki voi vaikuttaa laiskalta niistä parista hullusta jotka aloittavat työt jo puoli kuudelta, mut ei niitäkään siihen kukaan oo käskeny, ite haluavat😃
07.09.2025 21:44
Käytän hädintuskin luomuälyä🙂🙃🙂
07.09.2025 21:11
Jaa, tähän sama mitä laitoin jo aiempaan kommenttiini..
Naisille suunnitellut vaatteet ovat tunnettuja olemattomista/hyödyttömistä taskuista,
Siksi monesti laukku on tarpeen, varsinkin nykyään näiden matkatelkkarin kokoisten kännyköiden kulta-aikana
07.09.2025 21:09
Naisten vaatteissa ei ole tarpeeksi/kunnollisia taskuja, siksi jonkunlainen veska on monesti tarpeen.
Mulla on viime aikoina keikkunut eniten mukana tuommonen hippien olkalaukku minkä olkahihna on hieman liian pitkä
Ja vaikka tää laukku ei ole mun valikoimasta edes kaikkein suurin, saa sekin syötyä syövereihinsä kaiken mitä sinne laitan.. esim. kuulen kyllä kuinka kännykkä soi siellä jossain laukun sisuksissa mut en sitä sieltä käsilaukkujen yleisesti sisältämästä toisesta ulottuvuudesta ikinä löydä ajoissa, saati rahakukkaroa kaupan kassalla.. jännä kyllä avainnipun yleensä löydän pinnistelemättä kun tiedän sen olevan ihan pohjimmaisena😃
07.09.2025 21:04
6 / 107