Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

1725

  1. Mää taas ajattelisin et eläimet jotka puree toisen niskaa paritellessa, tekee niin lähinnä siks ku niillä ei oo käsiä joilla pitää kiinni..

    Kissoillehan suuri luottamuksenosoitus on paljastaa vatsansa, eli herkin ja haavoittuvin puolensa
  2. Mää olen ensimmäisen kerran yrittänyt laihduttaa ollessani noin 12-vuotias,
    Osasyynä tod.näk. "ikuinen jojolaihduttaja" äitini, joka myös meidän lasten kuullen kommentoi omaa "lihavuuttaan" ja jumppasi ja oli milloin milläkin kaalikeittokuurilla,
    Mut myös tuo 90-2000-luvun alkupuolen laihuusihanne, jos jossain sarjassa mainittiin jonkun naishahmon paino, oli se järkiään nelkytjotain kiloa.. ja joo tuo mainittu Bridget Jones joka oli "lihava" painaessaan vähän yli 60 kiloa. Sinkkuelämää sarjassa taas muistaakseni Miranda liittyi painonvartijoihin karistaakseen raskauskilot ja alkupunnituksessa painoi huikeat 58 kiloa! (Minä painoin tuolloin n. 60 kg..)
    No minä myös olin ikuinen jojolaihduttaja ja paino seilasi alle kolmekymppisenä välillä 67kg(hyikauhialäski)-55kg(edelleen "liian painava"). Kunnes ensimmäisen pitkän parisuhteen päättymisen aikoihin "karppasin" ja paino tippui n. 57kilosta 52 kiloon (lainausmerkit siksi koska en tuolloin syönyt kuin ehkä purkin tai pari tonnikalaa & hieman kasviksia päivässä, samalla kun tein hyvin raskasta siivoustyötä) mutta edelleen mulla oli omasta mielestäni liikaa löysää, varsinkin vatsalla..
    Ja jatkuihan tuo jojoilu sit vielä tuonkin jälkeen,
    Nykyään painan ehkä noin 70kiloa, en ole kyllä pitkään aikaan punninnut itseäni koska tiedän että vaakan lukema alkaa ahdistamaan mua. Tällä hetkellä nyt kuitenki tärkeintä olis saada tuo pääkoppa kuntoon.
    Pukeudun kyl väljiin ja peittäviin vaatteisiin kun en sillä tavalla ole sinut vartaloni kanssa, mut toisaalta tietyissä tilanteissa (suomeksi seksikumppanien nähden) en sitä juurikaan häpeile😃