Onneksi ei näe bakteereja

Anonyymi-ap

Ihmisen suolistossa ja iholla asuu noin 1-1,5Kg bakteereja.
Miettikää mikä kuhina, jos näkisi ne.

>simiti<

23

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä niillä mahtaa olla melkoiset bileet, ainakin näin perjantaisin. Itellä ainakin olis. 🦟

    • Anonyymi

      Kyllä ne kuhisee vaikka niitä ei näekkään. Entä ilma jota hengitämme ! Nukkuessamme olemme hengittäneet keuhkoihimme pirukaasuja ja saattaapi sitä tulla elämän aikana muutama hämähäkkikin nukkuessa syödyksi.

    • Anonyymi

      Noo, ihmiset tuhoaa niitä minkä ehtii hövelillä ravitsemuksellaan ja lotraamalla kemikaaleja itseensä ja kotiinsa. Sillä niistä pöpöistä eroon pääsee, hyvistäkin ja sairastuu sitten ties mihin.

      Jasu

      • Anonyymi

        Syökää joskus multaa kuten muksut maasta, tulee hyviä pöpöjä. 😜

        Ihmiselukan kuuluu olla kuten "elukka" , ei liian puhdas.

        Jasu


    • No sieläpä ne kuhisee,

      Pistän vähä alkohoolia nii on heti kivempaa😃

      • En siis pistä sanan varsinaisessa merkityksessä vaan tässä kulauttelen alas kurkustani,

        Ja johan alkaa kohta kuhina käymään😃


    • Anonyymi

      No mietippä kuinka ihanalta ne bakteerit tuntuu iholla kuinka möyrii ihosolukkoja pitkin ja kuinka ne varoen kaivautuu ihonnalle ja löytää tiensä sun verenkiertoon ja aloittaa bileensä sun elimistössä ai sitä auvoa ja juhlaa

      • Anonyymi

        Bakteerien elämä se on sitten karun kovaa ja raakaa elämää.

        Kaikkein karskimmat persuäijjätkään eivät kestäisi sellaisissa olosuhteissa joihin on bakteerien sopeututtava. Ei pelkästään nössöjen ihmisten ihoon vaan myös kuumien lähteiden sen saakutinmoisiin kuumuuksiin ovat bakteerit aina valmiina rynnimään saadakseen elintilaa.


    • Anonyymi

      Eikä tarvita kuin yksi pieni haava, josta yksi pieni bakteeri livahtaa verenkiertoon ja se voi olla menoa kuoleman porteille sitten.

      • Anonyymi

        Eikä edes haavaa, yksi väärä bakteeri väärässä paikassa vaikka peräsuolesta virtsateissä, niin voi kuolla.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä edes haavaa, yksi väärä bakteeri väärässä paikassa vaikka peräsuolesta virtsateissä, niin voi kuolla.

        Jasu

        Esim. E coli joka tulee suolistista ja aiheuttaa virtsatietulehdusta. Hoitamattomana oikealla lääkkeellä jää muhimaan, tilehduttaa munuaisaltaat, munuaiset ja aiheuttaa verenmyrkytyksen.

        Persepöpöt ei kuulu virtsateihin.
        Jasu


      • Anonyymi

        Hygieeninen ihminen sairastuukin helposti, kun välttää kaikkea likaa.
        Jos altistaa itseään lialle ja bakteereille, niin vastustuskyky kasvaa, eikä pikku bakteerit
        ihmistä tapa tai aiheuta vakavia oireita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hygieeninen ihminen sairastuukin helposti, kun välttää kaikkea likaa.
        Jos altistaa itseään lialle ja bakteereille, niin vastustuskyky kasvaa, eikä pikku bakteerit
        ihmistä tapa tai aiheuta vakavia oireita.

        11 miljoonaa ihmistä kuolee vuosittain bakteerin aiheuttamaan verenmyrkytykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hygieeninen ihminen sairastuukin helposti, kun välttää kaikkea likaa.
        Jos altistaa itseään lialle ja bakteereille, niin vastustuskyky kasvaa, eikä pikku bakteerit
        ihmistä tapa tai aiheuta vakavia oireita.

        Tämä on totta. Kuten sekin, että ihoa joka on tärkein suojakerroksemme ja elin samalla ei kuulu olla kemikaalikuormituksessa. Muutkin kuin saippuat siis tekee huonoa bakteereillemme. Kaikki mikä ei kehoon kuulu on aina "hyökkäy" sen toimivuudelle ja suojauskyvylle.

        Litkuja on joka lähtöön. Olen meikeistä ja kosmetiikasta paasannut, muttei ketään kiinnosta. Samoin pesuaineet huushollissa, on vaikka mitä bängiä ja lian räjäyttäjää. Pitää olla pöpöjäkin. Plus pintamateriaaleihin kämpässä kertyy pesuainejäämiä ja ne irroittaa myös yhdisteitä materiaaleusta hengitysilmaan. Ei sekään ketään kiinnista. Ostelu ja mainosten uhrina on kivempaa.

        Markkinataloys on saanu ihmiset kierteeseen jissa vain myyntimiehet voittaa ja lääkärit palkkioineen, lääkefirmat. Raksaväki kun uusitaan pintoja.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta. Kuten sekin, että ihoa joka on tärkein suojakerroksemme ja elin samalla ei kuulu olla kemikaalikuormituksessa. Muutkin kuin saippuat siis tekee huonoa bakteereillemme. Kaikki mikä ei kehoon kuulu on aina "hyökkäy" sen toimivuudelle ja suojauskyvylle.

        Litkuja on joka lähtöön. Olen meikeistä ja kosmetiikasta paasannut, muttei ketään kiinnosta. Samoin pesuaineet huushollissa, on vaikka mitä bängiä ja lian räjäyttäjää. Pitää olla pöpöjäkin. Plus pintamateriaaleihin kämpässä kertyy pesuainejäämiä ja ne irroittaa myös yhdisteitä materiaaleusta hengitysilmaan. Ei sekään ketään kiinnista. Ostelu ja mainosten uhrina on kivempaa.

        Markkinataloys on saanu ihmiset kierteeseen jissa vain myyntimiehet voittaa ja lääkärit palkkioineen, lääkefirmat. Raksaväki kun uusitaan pintoja.

        Jasu

        Ajatteleminen ei ole vaikeaa, mutta joskus vissiin ylivoimaista houkutusten edessä.


        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatteleminen ei ole vaikeaa, mutta joskus vissiin ylivoimaista houkutusten edessä.


        Jasu

        Silmämeikki, liimat ripsissä jne. on silmälle rasite, ei sekään kiinnosta vaikka näkö menisi.

        Mutta oon hiljaa.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmämeikki, liimat ripsissä jne. on silmälle rasite, ei sekään kiinnosta vaikka näkö menisi.

        Mutta oon hiljaa.

        Jasu

        Kun ei vielä ole mitään oireita tullut, niin ei ole haittaa on yleensä asenne. Tai ei vaan hokaa oireiden liittyvän näihin asioihin.

        Jasu


    • Anonyymi

      Jos mötkäytät suolistostasi sen 1,5 kg tuohon pöydälle, niin varmasti näkee.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Joku tutkimus on tehty itikoista, että ne mieluusti tulevat bakteerillisiin ihmisiin, mielellään oluthöyryjäkin mukana.
      Vilma
      Totta vai tarua?

      • Anonyymi

        Veriryhmänkin on kerrottu vaikuttavan, ketä itikat jahtaa.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veriryhmänkin on kerrottu vaikuttavan, ketä itikat jahtaa.

        Jasu

        Mulla on O rh neg. Se on varmana maukasta? Vähän epistä, kun mun veri käy kaikille, mutta mulle vaan tuo sama ryhmä.

        >simiti<


    • Bakteerit ja virukset eivät ole pelkästään haitallisia. Osa on jopa täysin hyödyllisiä ihmisille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe