Ihmisen suolistossa ja iholla asuu noin 1-1,5Kg bakteereja.
Miettikää mikä kuhina, jos näkisi ne.
>simiti<
Onneksi ei näe bakteereja
23
284
Vastaukset
Kyllä niillä mahtaa olla melkoiset bileet, ainakin näin perjantaisin. Itellä ainakin olis. 🦟
- Anonyymi
Kyllä ne kuhisee vaikka niitä ei näekkään. Entä ilma jota hengitämme ! Nukkuessamme olemme hengittäneet keuhkoihimme pirukaasuja ja saattaapi sitä tulla elämän aikana muutama hämähäkkikin nukkuessa syödyksi.
- Anonyymi
Noo, ihmiset tuhoaa niitä minkä ehtii hövelillä ravitsemuksellaan ja lotraamalla kemikaaleja itseensä ja kotiinsa. Sillä niistä pöpöistä eroon pääsee, hyvistäkin ja sairastuu sitten ties mihin.
Jasu- Anonyymi
Syökää joskus multaa kuten muksut maasta, tulee hyviä pöpöjä. 😜
Ihmiselukan kuuluu olla kuten "elukka" , ei liian puhdas.
Jasu
No sieläpä ne kuhisee,
Pistän vähä alkohoolia nii on heti kivempaa😃En siis pistä sanan varsinaisessa merkityksessä vaan tässä kulauttelen alas kurkustani,
Ja johan alkaa kohta kuhina käymään😃
- Anonyymi
No mietippä kuinka ihanalta ne bakteerit tuntuu iholla kuinka möyrii ihosolukkoja pitkin ja kuinka ne varoen kaivautuu ihonnalle ja löytää tiensä sun verenkiertoon ja aloittaa bileensä sun elimistössä ai sitä auvoa ja juhlaa
- Anonyymi
Bakteerien elämä se on sitten karun kovaa ja raakaa elämää.
Kaikkein karskimmat persuäijjätkään eivät kestäisi sellaisissa olosuhteissa joihin on bakteerien sopeututtava. Ei pelkästään nössöjen ihmisten ihoon vaan myös kuumien lähteiden sen saakutinmoisiin kuumuuksiin ovat bakteerit aina valmiina rynnimään saadakseen elintilaa.
- Anonyymi
Eikä tarvita kuin yksi pieni haava, josta yksi pieni bakteeri livahtaa verenkiertoon ja se voi olla menoa kuoleman porteille sitten.
- Anonyymi
Eikä edes haavaa, yksi väärä bakteeri väärässä paikassa vaikka peräsuolesta virtsateissä, niin voi kuolla.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä edes haavaa, yksi väärä bakteeri väärässä paikassa vaikka peräsuolesta virtsateissä, niin voi kuolla.
JasuEsim. E coli joka tulee suolistista ja aiheuttaa virtsatietulehdusta. Hoitamattomana oikealla lääkkeellä jää muhimaan, tilehduttaa munuaisaltaat, munuaiset ja aiheuttaa verenmyrkytyksen.
Persepöpöt ei kuulu virtsateihin.
Jasu - Anonyymi
Hygieeninen ihminen sairastuukin helposti, kun välttää kaikkea likaa.
Jos altistaa itseään lialle ja bakteereille, niin vastustuskyky kasvaa, eikä pikku bakteerit
ihmistä tapa tai aiheuta vakavia oireita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hygieeninen ihminen sairastuukin helposti, kun välttää kaikkea likaa.
Jos altistaa itseään lialle ja bakteereille, niin vastustuskyky kasvaa, eikä pikku bakteerit
ihmistä tapa tai aiheuta vakavia oireita.11 miljoonaa ihmistä kuolee vuosittain bakteerin aiheuttamaan verenmyrkytykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hygieeninen ihminen sairastuukin helposti, kun välttää kaikkea likaa.
Jos altistaa itseään lialle ja bakteereille, niin vastustuskyky kasvaa, eikä pikku bakteerit
ihmistä tapa tai aiheuta vakavia oireita.Tämä on totta. Kuten sekin, että ihoa joka on tärkein suojakerroksemme ja elin samalla ei kuulu olla kemikaalikuormituksessa. Muutkin kuin saippuat siis tekee huonoa bakteereillemme. Kaikki mikä ei kehoon kuulu on aina "hyökkäy" sen toimivuudelle ja suojauskyvylle.
Litkuja on joka lähtöön. Olen meikeistä ja kosmetiikasta paasannut, muttei ketään kiinnosta. Samoin pesuaineet huushollissa, on vaikka mitä bängiä ja lian räjäyttäjää. Pitää olla pöpöjäkin. Plus pintamateriaaleihin kämpässä kertyy pesuainejäämiä ja ne irroittaa myös yhdisteitä materiaaleusta hengitysilmaan. Ei sekään ketään kiinnista. Ostelu ja mainosten uhrina on kivempaa.
Markkinataloys on saanu ihmiset kierteeseen jissa vain myyntimiehet voittaa ja lääkärit palkkioineen, lääkefirmat. Raksaväki kun uusitaan pintoja.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta. Kuten sekin, että ihoa joka on tärkein suojakerroksemme ja elin samalla ei kuulu olla kemikaalikuormituksessa. Muutkin kuin saippuat siis tekee huonoa bakteereillemme. Kaikki mikä ei kehoon kuulu on aina "hyökkäy" sen toimivuudelle ja suojauskyvylle.
Litkuja on joka lähtöön. Olen meikeistä ja kosmetiikasta paasannut, muttei ketään kiinnosta. Samoin pesuaineet huushollissa, on vaikka mitä bängiä ja lian räjäyttäjää. Pitää olla pöpöjäkin. Plus pintamateriaaleihin kämpässä kertyy pesuainejäämiä ja ne irroittaa myös yhdisteitä materiaaleusta hengitysilmaan. Ei sekään ketään kiinnista. Ostelu ja mainosten uhrina on kivempaa.
Markkinataloys on saanu ihmiset kierteeseen jissa vain myyntimiehet voittaa ja lääkärit palkkioineen, lääkefirmat. Raksaväki kun uusitaan pintoja.
JasuAjatteleminen ei ole vaikeaa, mutta joskus vissiin ylivoimaista houkutusten edessä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatteleminen ei ole vaikeaa, mutta joskus vissiin ylivoimaista houkutusten edessä.
JasuSilmämeikki, liimat ripsissä jne. on silmälle rasite, ei sekään kiinnosta vaikka näkö menisi.
Mutta oon hiljaa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmämeikki, liimat ripsissä jne. on silmälle rasite, ei sekään kiinnosta vaikka näkö menisi.
Mutta oon hiljaa.
JasuKun ei vielä ole mitään oireita tullut, niin ei ole haittaa on yleensä asenne. Tai ei vaan hokaa oireiden liittyvän näihin asioihin.
Jasu
- Anonyymi
Jos mötkäytät suolistostasi sen 1,5 kg tuohon pöydälle, niin varmasti näkee.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Joku tutkimus on tehty itikoista, että ne mieluusti tulevat bakteerillisiin ihmisiin, mielellään oluthöyryjäkin mukana.
Vilma
Totta vai tarua?- Anonyymi
Veriryhmänkin on kerrottu vaikuttavan, ketä itikat jahtaa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veriryhmänkin on kerrottu vaikuttavan, ketä itikat jahtaa.
JasuMulla on O rh neg. Se on varmana maukasta? Vähän epistä, kun mun veri käy kaikille, mutta mulle vaan tuo sama ryhmä.
>simiti<
Bakteerit ja virukset eivät ole pelkästään haitallisia. Osa on jopa täysin hyödyllisiä ihmisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654