Ostin pehmolelun

Sellainen suloinen norsu. Sen nimi on Timo. Timo nukkui koko viime yön kainalossani, ja ai että oli suloiset unet.

Onko teillä pehmoleluja?

67

646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mut Timo on myös hyvä nimi😃

Mää tunnen ehkä ainaki viis ihmis-Timoa

• On tietenkin Seve. Se harmaa nalle, jonka jo kaks tai kolme vuotiaana sain. Tossa se nytkin mun sängyllä. Ikäville oon tästä jo kertonnu.

• Anonyymi

Aika persoonalliset valinnat :)

• Anonyymi

On mulla tyttären antama orava. Ja Simo siili, tyyny. Sen annoin marsuille köllöttelyyn. Pehmeät tyynyt on niitten mieleen.

Jasu

• Mulla ei oo. Lupaan, että jos tämän miekkosen kanssa menee ns. vatuiks, niin ostan itselleni sellasen ihmisen kokoisen nallen ja jonkin hyvän dilpakkeen, niin miesten ei tarvitse kärsiä turhista lähestymisyrityksistä, koska silloin on mennyt viimeinenkin usko miehiin. Ihan vielä ei olla siinä pisteessä kuitenkaan.. 🙂

• Voi vitsi kiva ”kuulla”, et on vipinää😉

• Haaveilija39 kirjoitti:

Voi vitsi kiva ”kuulla”, et on vipinää😉

No onhan se mukava, että kaikki miehet ei vaan juokse karkuun tai jolle ylipäätään kelpaa tällaisena "ei missin" näköisenä tavallisena pallopäänä. 😅

• Mu5tasydän kirjoitti:

No onhan se mukava, että kaikki miehet ei vaan juokse karkuun tai jolle ylipäätään kelpaa tällaisena "ei missin" näköisenä tavallisena pallopäänä. 😅

Minä en tykkää missin näköisistä naisista. Tai "hottiksista".

• Palstakamu kirjoitti:

Minä en tykkää missin näköisistä naisista. Tai "hottiksista".

Tuo on ssellainen asia, että se kertoo aika paljon ihmisen perusluonteesta. Et ole selvästikään pinnallinen tyyppi.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Tuo on ssellainen asia, että se kertoo aika paljon ihmisen perusluonteesta. Et ole selvästikään pinnallinen tyyppi.

Ei ole edes kiinni pinnallisuudesta. Ihan puhtaasti naismausta. Jokainen määrittelee mikä on kaunista itse ja minusta hottikset eivät vain ole kauniita. En näe kaiken sen meikin ja teänneisyyden taakse. Ehkä se tekee minusta jollain tasolla pinnallisen?

• Palstakamu kirjoitti:

Ei ole edes kiinni pinnallisuudesta. Ihan puhtaasti naismausta. Jokainen määrittelee mikä on kaunista itse ja minusta hottikset eivät vain ole kauniita. En näe kaiken sen meikin ja teänneisyyden taakse. Ehkä se tekee minusta jollain tasolla pinnallisen?

Voihan sen tuoltakin kannalta katsoa. Mielestäni pinnallista ovat tekokynnet, hiuslisäkkeet, tekoripset ja kilo meikkiä. Liiallisen meikin määritelmä voisi olla sellainen, että kun loppuillasta läpsäyttää selkää, niin naamasta lentää pakkelipilvi pois.

• Anonyymi

On mulla. Lapsuudesta on tallessa jossain varaston nurkassa iso kasa. Ja jokunen on sisälläkin. Joskus ajattelin tehdä niille oman hyllyn katonrajaan. En ole ajatellut enää.

Opiskelukaveriksi hankin toistakymmentä vuotta sitten ihanan luppanan pehmeän jäniksen. Ei sanaleikkejä. Tyypin nimi on Kamu.

Ikeasta lähti mukaan tunturipöllö. Vuoden tai kaksi tuossa mua tuijotellut. Sillä ei ole nimeä.

xLiner

• Anonyymi

Tunturipöllö asuu kirjahyllyssä.

xLiner

• Anonyymi

Onhan mulla pehmoleluja kaapeissakin. Esim. yksi valkoinen koira köllii hyllyllä vahtimassa vuodevaatteita.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunturipöllö asuu kirjahyllyssä.

xLiner

Oma pöllöni istuskeli aikoinaan verhotangolla :)

• Anonyymi

Nimesitkö hänet simitin mukaan?

• Anonyymi

On. Minulla on pieni pitkäkorvainen vaaleanpunainen pupu.

• Yksikään lapsuuteni lelu ei ollut pehmeä, mutta myönnän, että joskus olen tyynyä halannut.

• Ei ole ei.. oli joskus, mutta heitin mäkeen.
      Aina välillä mietin Apia, ensimmäistä pehmoleluani.

• Mitä Apille kävi?

• Palstakamu kirjoitti:

Mitä Apille kävi?

Api meni rikki ja pyysin äiteetä korjaamaan sen. Api vaan katosi. Eli äiti heitti sen pois. Se oli ensimmäinen trauma lapsuudestani.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Api meni rikki ja pyysin äiteetä korjaamaan sen. Api vaan katosi. Eli äiti heitti sen pois. Se oli ensimmäinen trauma lapsuudestani.

Voi ei. Olen pahoillani.

Pelkästään jo pehmolelujen pesu tuntui meille lapsille petokselta. Äiti kyllä kertoi jos oli niin joutunut tekemään, koska tiesi että me huomataan varmasti ja siitä seurasi aina kauhea kohtaus... Muistan pehmittäneeni yhden pehmokoiran turkkia ja pöyhineeni täytteitä pesun jälkeen monen päivän aikana, se oli niin tärkeää. Omistaja oli jossain kyläreissussa sopivasti sen aikaa.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Voi ei. Olen pahoillani.

Pelkästään jo pehmolelujen pesu tuntui meille lapsille petokselta. Äiti kyllä kertoi jos oli niin joutunut tekemään, koska tiesi että me huomataan varmasti ja siitä seurasi aina kauhea kohtaus... Muistan pehmittäneeni yhden pehmokoiran turkkia ja pöyhineeni täytteitä pesun jälkeen monen päivän aikana, se oli niin tärkeää. Omistaja oli jossain kyläreissussa sopivasti sen aikaa.

xLiner

Juu. Api oli todella tärkeä minulle ja sen selittämätön katoaminen oli hirveää. Äiti ei vastannut mitään kun kyselin sen perään ja tajusin nopeasti, että olin menettänyt parhaan kaverini lopullisesti. Julma teko äidiltäni. Olin alle kouluikäinen. Sain Apin kahden tai kolmen vuoden ikäisenä ja muistan sen edelleen.

Monella on tallessa lapsuuden rakkain pehmolelu vielä aikuisuudessakin. Minä menetin sen jo varhaislapsuudessa. Niin kova paikka se oli, että kaipaan sitä rumaa apinaa vieläkin. Mutta mä selvisin siitä kuitenkin. Siitäkin. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Voi ei. Olen pahoillani.

xLiner

Minun äitini aina sanoi, että pehmolelu menee tivoliin. Niin siitä ei tullut minulle ikävä kokemus, kun mietin miten kivaa pehmolelulla on pyöriä siellä tivolissa.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Olen pahoillani, että jouduit kokemaan tuollaista ;(

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Minun äitini aina sanoi, että pehmolelu menee tivoliin. Niin siitä ei tullut minulle ikävä kokemus, kun mietin miten kivaa pehmolelulla on pyöriä siellä tivolissa.

Ei olis mennyt meillä läpi! Pehmolelut tuntuivat ja haisivat aivan erilaiselta pesun jälkeen. Tuntuma ja tuoksu olivat niin tärkeitä.

xLiner

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Teillä ei sitten ollut lemmikkejä? (🤭🤯)

xLiner

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu. Api oli todella tärkeä minulle ja sen selittämätön katoaminen oli hirveää. Äiti ei vastannut mitään kun kyselin sen perään ja tajusin nopeasti, että olin menettänyt parhaan kaverini lopullisesti. Julma teko äidiltäni. Olin alle kouluikäinen. Sain Apin kahden tai kolmen vuoden ikäisenä ja muistan sen edelleen.

Monella on tallessa lapsuuden rakkain pehmolelu vielä aikuisuudessakin. Minä menetin sen jo varhaislapsuudessa. Niin kova paikka se oli, että kaipaan sitä rumaa apinaa vieläkin. Mutta mä selvisin siitä kuitenkin. Siitäkin. :)

Kummasti sitä vaan selviää kaikenlaisesta, kun menneitä miettii.

Apilleko ei tullut seuraajaa?

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Teillä ei sitten ollut lemmikkejä? (🤭🤯)

xLiner

Olen allerginen melkein kaikille eläimille, joten valitettavasti ei. Ainoat jolle en ole allerginen, ovat matelijat. Mutta minulla on kilpikonna ollut melkein 30 vuoden ajan. Tosin sitä ei oikein voi helliä, joten hommasin Timon että saan sitä unissani silitellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kummasti sitä vaan selviää kaikenlaisesta, kun menneitä miettii.

Apilleko ei tullut seuraajaa?

xLiner

Ei tullut moneen vuoteen. Minulla ei ollut leluja, koska meillä ei ollut varaa niihin.

• Anonyymi

Minulla oli sellainen keltainen hiiri, jolla oli hiukset. Kerran leikin parturia ja leikkasin hiukset pois. Olin hyvin pettynyt itseeni, kun lopputulos ei ollutkaan toivotunlainen. On se hiiri jossain edelleen tallessa. 😀

• Anonyymi

Jaguaari sen pitää olla sellaisen pehmojutun tai jellona-leijona.

Mutta jaguaari v oimakkaampi kuin leijona, paremmat hampaat voittaa krotiilinkin puremalla.

Sumuisten Vuorten Kaimaanit.

• Anonyymi

jooh ei ole sumuisella vuorella gorilloja eikä krokotiileja sumua on näen errän mäen päälle, on sumua, sumuinen vuori vähän itseä ylempänä on

• Anonyymi

mua katsoo peilistä vastaan joka kerta suihkussa kädessäni sumuisten vuorten gorilla :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mua katsoo peilistä vastaan joka kerta suihkussa kädessäni sumuisten vuorten gorilla :D

...käydessäni

• Anonyymi

Kyllä, se on tulikoe.

• Minulla oli pieni tyyny, suunnilleen 20x20 cm. Veljeni kanssa sitä sisällä potkittiin, eteisen ovi oli maali

• Anonyymi

Erilaisia musiikkeja... joku mötley crue - Too fast for love kaJ

mitä vain mieleen inkeröityykin... Ptiestiäkin , Judas Priestiäkin... petturipappia,

• Anonyymi

kirjahyllyssäkin voi olla kirjoja, easim joku Salvador Dalin päiväkirjakin.

Minulla ei ole kirjahyllyä.... joku juttu niin vieläkin huvittaa miten paljon bensiinin kulutus jos painaa Corvette-autolla polkaisee 33 litraa bensaa kulutaa sellaisell teholla auto-mobiili.

• Viimeisin pehmolelu jonka olen itselleni ostanut on söpö pikku vauva kirahvi. Näytti niin söpöltä sairaalan kahvion hyllyssä, että lähti höperys päissään matkaan. Lapset tietenkin yrittivät omia sitä itselleen.

Mukavaa syksyä sulle palstakamu🍂☺️

• Kiitos. Olen nauttinut syksystä ihan satasella. On ollut paljon sadetta, ja sadesää on lempparini.

Ja kiva nähdä sinua palstalla. Olet ollut viime aikoina kadoksissa. Mutta ihana että piipahdat meitä aina välillä muistamassa ❤️

• Palstakamu kirjoitti:

Kiitos. Olen nauttinut syksystä ihan satasella. On ollut paljon sadetta, ja sadesää on lempparini.

Ja kiva nähdä sinua palstalla. Olet ollut viime aikoina kadoksissa. Mutta ihana että piipahdat meitä aina välillä muistamassa ❤️

Voi kumpa saisin sinulta sitä sadesään pirteyttä. 😁Oma mieleni menee maahan näin syksyisin jos liikaa satelee. Kiva kuulla että sinulla menee paremmin ja nautit säästä.☺️

Ei tää palsta oikein lähde itsestä, vaikka onkin nykyisin vähän muuta puuhaa. Välillä siis käväisen moikkaamassa teitä ❤️🤗

Voi kumpa saisin sinulta sitä sadesään pirteyttä. 😁Oma mieleni menee maahan näin syksyisin jos liikaa satelee. Kiva kuulla että sinulla menee paremmin ja nautit säästä.☺️

Ei tää palsta oikein lähde itsestä, vaikka onkin nykyisin vähän muuta puuhaa. Välillä siis käväisen moikkaamassa teitä ❤️🤗

Minulle on valon vaihtelut mielelle myrkkyä. Kevät ja kesä on vaikeaa aikaa mielen kannalta. Sain kahden lyhytkestoisen psykoosin nyt alkusyksystä. Mutta sitten helpotti ja nyt on ollut hyvä mieli. Koitan vain ohjata mielen nauttimaan lemppari ilmastani, sateesta.

Minusta sade on jotenkin taianomaista. Ihan kuin olisi jossain toisessa maailmassa. On hyvä hengittää ja nautin siitä tunteesta kun sadepisarat kastelevat ihon. Joskus vain seison sateessa nauttimassa siitä. Ihan kuin olisin jossain fantasiasadussa.

Jos on hetkellisesti mieli maassa syksyn takia, muista että se menee aina ohi kun malttaa vähän odottaa. Palsta ei ole velvoite ja ihana että on puuhaa. Toivon että nautit mitä tahansa puuhailet. Pääasia että olet siellä jossakin.

• Palstakamu kirjoitti:

Minulle on valon vaihtelut mielelle myrkkyä. Kevät ja kesä on vaikeaa aikaa mielen kannalta. Sain kahden lyhytkestoisen psykoosin nyt alkusyksystä. Mutta sitten helpotti ja nyt on ollut hyvä mieli. Koitan vain ohjata mielen nauttimaan lemppari ilmastani, sateesta.

Minusta sade on jotenkin taianomaista. Ihan kuin olisi jossain toisessa maailmassa. On hyvä hengittää ja nautin siitä tunteesta kun sadepisarat kastelevat ihon. Joskus vain seison sateessa nauttimassa siitä. Ihan kuin olisin jossain fantasiasadussa.

Jos on hetkellisesti mieli maassa syksyn takia, muista että se menee aina ohi kun malttaa vähän odottaa. Palsta ei ole velvoite ja ihana että on puuhaa. Toivon että nautit mitä tahansa puuhailet. Pääasia että olet siellä jossakin.

Se on jännä miten me ihmiset olemme , niin erilaisia. Luulisi siis pimeyden vievän mielen maahan. Kuin taas valoisa aika piristää ja lämpö tekee hyvää. Mutta nähkääs, niin ei ole kaikilla. Lämpimällä ilmalla kesäinen sade vielä menee, syksyllä ei enää niinkään. Sateen ropinaa on kyllä mukava kuunnella.

En tiedä haluatko tässä avata psykoosiasi, mutta kysyn kumminkin. Miten huomaat olevasi psykoosissa, tai siis huomaatko itse vai pelkästään muut kiinnittää huomiota käytökseesi?

• Anonyymi

Se ei sitten ole seksilelu vai onko jo kirahvi rikki eli pumpulit tulee ulos eli katsoit mikä se on miehiään ja olis täytynyt ostaa heti kaksi eli nyt olet ilman pehmolelua

Se on jännä miten me ihmiset olemme , niin erilaisia. Luulisi siis pimeyden vievän mielen maahan. Kuin taas valoisa aika piristää ja lämpö tekee hyvää. Mutta nähkääs, niin ei ole kaikilla. Lämpimällä ilmalla kesäinen sade vielä menee, syksyllä ei enää niinkään. Sateen ropinaa on kyllä mukava kuunnella.

En tiedä haluatko tässä avata psykoosiasi, mutta kysyn kumminkin. Miten huomaat olevasi psykoosissa, tai siis huomaatko itse vai pelkästään muut kiinnittää huomiota käytökseesi?

Psykoosi voi aiheuttaa hyvin monenlaisia oireita. Mutta tällä kertaa tuntui kuin olisin automaatiolla toimiva kone. Vain tyhjä kuori ilman sitä olennaista persoonaa joka tekee minusta minut. Kun kukaan ei ollut läsnä, tuijotin vain tyhjyyteen ilman yhtään ajatusta. En tuntenut olevani läsnä ja yhteyteni ympäröivään maailmaan oli hyvin heikko. Ikään kuin aivoni toimisivat vain säästöteholla, kuin puhelin josta on loppumassa virta.

Läheiset huomasivat eron minussa. Tuntemattomat ehkä ajattelivat minun olevan vain väsynyt.

• Anonyymi

mikä musiikki; "please shoot not down this flight"?`

..Narareth - This Flight Tonight, rokkia.

• Anonyymi

jooh niin tyttöjen kanssa joku kummituspeli... voi tujlla hauska.

• Anonyymi

mutta niin usko minua, et halua tuntea jotain Helll'a Ngela tAI 'kkk-PO4RUKKAAA.

• Anonyymi

niin stay clear on kkk and hells angels.

• Anonyymi

M;inä kun haremiyyi paljon vieläkin joku tytyytöjrn, nuoryrn nisten masennus-juyyu niin... jännittävä joku kummitus-peli.

• Anonyymi

unohdin laittaa boxerit pippelin suojaksi joten pallla olen ollut

• Anonyymi

mutta niin jos asunto oma sinänsä niin voi olla pippweli paljaanakin.

• Anonyymi

Sumuisen vuoren Krokotiili pitää ikka, owegniubweb

• Anonyymi

pakko olla joku niin jaguaari tai krokotiili leluna, pakko olla kumpi-jompi

• Anonyymi

Varmaan vieläkin tyttärellä nalle tallessa. Muistan, kun aikoinaan muutti toiseen kaupunkiin opiskelemaan. Toki vauvana saatu nalle lähti mukaan.

Joskus pistin nallen pesukoneseen, niin siinä pesukoneen edessä tuijotti pesurumpuun koko pesun ajan.
      Kissat kävi välillä vieressä ja tuijottivat myös. Mutta kissojen motivaatio oli lähinnä odottaa sitä lattiakaivon lorinaa.

>simiti<

• Lattiakaivon lorinaa :D Kissat on hassuja :3

• Anonyymi

niin no jaksaako edes miljoooooonia tuntejakaan höpötellä ikävä-palstan tyttöjen niin kanssa

• Anonyymi

niin no joku Magneto-juttu jotain tussienmerkintöjä voi olla mutta niin noh kun yietää että sähköiskuja tulee hermostoon, sellaista... ranteessa todellakin se ongelma

• Anonyymi

Oikrasti hy ä juttu kun kävin tuossa magneetti-jutussa eli ranteen hermoissa jotain vikaa

• Anonyymi

Kyllä ne pehmeitä aika monet on.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Minulla on muutama nalle, mutten nuku niiden kanssa 🐻

- Sheena

• Anonyymi

Mitä sinä sitten teet niiden kanssa jos niiden kanssa et nuku taitaa ol kivoi lelui

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä sitten teet niiden kanssa jos niiden kanssa et nuku taitaa ol kivoi lelui

Ja niiden kanssa aika vierähtääkin

• Anonyymi

Mulla on pehmobulldog nimi on loppu. Ihana ruuttunaama.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      55
      6613
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      57
      5803
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      110
      5139
    4. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      16
      3883
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      44
      3783
    6. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      132
      3480
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3350
    8. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      170
      2940
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2749
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      52
      2608
    Aihe