Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

1725

  1. No+mihin+se+mies+sit+enää+mitään+luvan+antoja+siinä+tarvii?Kasvattaa+vaan+ittelleen+sen+uuden+kohdun+siinä+petrimaljalla+ja+laittaa+ittensä+tiineeksi,Ei+tartte+ollenkaan+sekaantua+lutkaileviin+sikaa+muistuttaviin+naisiin,+kato.
  2. Erittäin+hyvä+esimerkki+siitä+miksi+uskontoa+ei+koskaan+saisi+sekoittaa+politiikkaan,+minen+jaksais,+mutku+vituttaa.jälkiehkäisytableteista:https://www.vaestoliitto.fi/nuoret/ehkaisy/ehkaisymenetelmat/jalkiehkaisytabletti/"miksei+raiskattu+sit+hae+katumuspilleriä+heti...?"-miten+ois+vaikkapa+niinku+shokkitila?+tai+ei+muuten+vain+kykene+toimimaan+täysissä+sielun+ja+ruumiin+voimissa+niinku+heti+tapahtuneen+jälkeen?+entä+jos+häpeää+suunnattomasti,+ei+usko+itsekään+tapahtunutta+todeksi..?+entä+jos+on+ollut+huumattuna/muutoin+tiedottomana+raiskauksen+tapahtuessa?+"aborttia+käytetään+jo+ehkäisynä...!"-lukekaapa+mitä+siinä+oikeasti+tapahtuu,+en+ole+itse+kokenut+mut+voin+uskoa+et+ei+se+mikään+kevyt+kesäpiknik+puistikkoon+ole."vauvan+voi+synnyttää+ja+antaa+adoptioon..."-ja+taas+niinku+kuvitellaan+et+se+n.+9kk+raskausaika+se+on+semmosta+kepeää+iloittelua+vainen+ja+se+vauvakin+popsahtaa+sieltä+että+hupsista+vaan+ja+sit+sen+voikin+laittaa+koriin+ja+viedä+jonkun+haikaraa+epätoivoisesti+odottelevan+avioparin+ovelle+ja+jatkaa+itse+täysin+normaalia+ja+samanlaista+elämää+kui+ennen+koko+raskausaikaa.."naisten+pitäisi+ottaa+vastuu+ja/tai+pidättäytyä+seksistä"-niin+pitäisi+miestenkin,+eivät+naiset+keskenään+raskaudu.+ja+tällaisia+keskusteluja+ei+juurikaan+tarvitsisi+käydä+jos+miehet+osaisivat+hillitä+halunsa+paremmin.ja+ehkäisyasioista+vielä..+mikään+ehkäisykeino+ei+ole+100%+varma,+olen+lukenut+et+jopa+vasektomia+voi+mennä+"pieleen"+tai+johtimet+kasvaa+takaisin+yhteen..https://yle.fi/uutiset/3-7424286riski+on+toki+häviävän+pieni,+mutta+silti+olemassa.en+minäkään+aborttia+hyväksy+kovin+kevein+perustein.mutta+en+myöskään+täyskieltoa.se,+mikä+täs+on+korneinta,+on+et+monet+abortin+täysin+kieltävistä+maista+kieltävät+myös+ehkäisyn+käytön,+tai+kuten+jenkkilässä+kai+edelleen+(ainakin+joissain+osavaltioissa)+lapsille+ja+nuorille+annettava+seksivalistus+tarkoittaa+sitä+et+niille+sanotaan+et+"älkää+tehkö+sitä".ja+miks+tää+jaksaa+mua+ärsyttää..koska+tää+on+niin+saatanan+tekopyhää+ja+kaksinaismoralistista!huudetaan+syntymättömien+lasten+elämän+ja+hyvinvoinnin+ja+oikeuksien+puolesta,mut+montaako+huutajaa+sen+samaisen+lapsen+elämä+ja+hyvinvointi+ja+oikeudet+jaksaa+kiinnostaa+enää+sen+jälkeen+kun+hän+on+syntynyt,+ulkopuolella+kohdusta,+naisesta?!montaako+sinulle+tuntematonta+ihmistä+olet+auttanut+tai+lohduttanut?+monenko+sodissa,+luonnonkatastrofeissa+tai+köyhissä+oloissa+kuolleen+puolesta+olet+itkenyt?+monenko+raiskatun+puolesta+olet+itkenyt?+monenko+murhatun+puolesta+olet+itkenyt?+monenko+teloitetun+murhaajan+puolesta+olet+itkenyt?kaikki+ovat+olleet+joskus+niitä+syntymättömiä+lapsia.
  3. iysetyydoa+=+itsetyydoa
  4. En.koska+puoliskollani+ei+ole+osaa+eikä+arpaa+näissä+abortinkieltolaeissa,ja+meillä+seksiä+harrastetaan+siksi,+että+molemmat+pidämme+siitä.+ei+siksi+että+se+olisi+jotain+mihin+Minun+erityisesti+täytyisi+"suostua".ja+mulle+seksi+ei+ole+kaupankäyntiväline/hallintakeino.+jos+mun+ei+tee+mieli+seksiä,+niin+se+johtuu+tasan+siitä+että+mun+ei+tee+mieli+seksiä+juuri+sillä+hetkellä,+se+ei+johdu+siitä+et+puolisko+unohti+viedä+roskat,+tai+siitä+et+kun+jossain+tiukennetaan+aborttilakia+niin+kaikki+miehet+on+sikoja+joten+kostan+miehille+kollektiivisesti+"pihtaamalla"+puoliskoltani..ihan+outoa,mut+toki+outoa+on+myös+tuo+aborttilain+tiukennus,+jossainhan+jo+lääkärit+kieltäytyvät+kierukan+laittamisista+"omantunnon+syistä",+koska+kierukka+estää+hedelmöityneen+munasolun+kiinnittymisen+kohdunseinämään..+odotan+vain+sitä+päivää+kun+pelkkiä+siittiöitä+ja+munasoluja+aletaan+suojelemaan.+niissä+siittiöissä+varsinkin+olisi+tekemistä..+Pro+Life!+Saatana!
  5. Ei+saatana!
  6. aa,+okei.+tänks