Tarvitsen sinisen mekon

Anonyymi

Parhaat ideat jakoon. En tosin ole menossa linnan juhliin, mutta sellaista mekkoa etsin, jossa olisi sinistä. Saisi olla hieman rohkea, muutei mikään kauhee kumminkaan.

Saa se maksaakin hieman. Ei kuitenkaan mitään design-luomus tarvitse olla. Jotain kumminkin hienoa siinä tarvitsee olla.

55

52

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaaleansinisen vai tummansinisen vai mikälaisen haluaisit

      • Anonyymi

        Ei ole ihan tarkkaa sinistä, vaan voit ehdottaa mulle. Perustele miks just joku tietty sininen pitää olla jos on jotenkin erikoinen sävy.


    • Vartalonmallisi? Se vaikuttaa mimmonen mekko. 👗

    • Anonyymi

      Mulls on ihan hyvä tuollainen tumma purppura-kauluspaita ja musta teepaita alla... joulupaita tavallaan.

      Mutta menepähän sitten hautajaisiin oikein vinkeät värit.... vaaleansininen mekko päällä ja keltainen tai pinkki paitakin vielä :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Siksihän linkin laitoin :) kyllä se vaan niin on että nuo menneiden aikojen tyyliset on hienoja eikä mitään riepuja, ihan niin kuin naisetkin on olleet ennen hienoja :D

        Mjoo, jos olisin menneisyyden nainen... Käyttäisin tuota kyllä. Tykkäisin vaatteen ulkonäöstä ainakin, miten mukava sitten pitää. Paha sanoa. 😃



      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no nythän onkin haussa semmoinen jota ei käytetä kuin juhlan ajan niin saa olla näyttävä muakvuuden kustannuksella. Entäs toi prinsessapuku:

        https://www.queenabridal.com/products/princess-prom-dresses-a-line-v-neck-sky-blue-off-the-shoulder-quinceanera-dresses-qb0299?variant=15361166901282

        Ite en tollasta pitsiunelmaa pikisi päälleni, mutta jollekin sirolle hoikalle ja nuorelle blondille tai punapäälle toi vois sopia. Tummalle liian vaaleansininen, ei sovi. 😃


      • Anonyymi

        Voi olla että tuolla myydään asusteita(kin), mutta aloittaja puhui mekosta ei asusteesta.
        Asuste= kenka, huivi, laukku, vyö.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no nythän onkin haussa semmoinen jota ei käytetä kuin juhlan ajan niin saa olla näyttävä muakvuuden kustannuksella. Entäs toi prinsessapuku:

        https://www.queenabridal.com/products/princess-prom-dresses-a-line-v-neck-sky-blue-off-the-shoulder-quinceanera-dresses-qb0299?variant=15361166901282

        Ihana

        Tuleeko rukki kaupan päälle?

        (Hirn)


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Siksihän linkin laitoin :) kyllä se vaan niin on että nuo menneiden aikojen tyyliset on hienoja eikä mitään riepuja, ihan niin kuin naisetkin on olleet ennen hienoja :D

        Ei naamiaisasuja kannata tilata tuolta, vaan Wishiltä.


      • No, jos nainen tahtoo näyttää lutkalta laittaa tuollaisen :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No, jos nainen tahtoo näyttää lutkalta laittaa tuollaisen :)

        No sinulta ei kyselläkkään mitään. Sinä voisit mennä vuorille pitämään sitä sinkkuaiksista selibaattiasi ja meditoimaan, että olet sopivan harras jollekin puritaaniselle naiselle vuonna 2037. 😀


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No, jos nainen tahtoo näyttää lutkalta laittaa tuollaisen :)

        Eikös nuo mun esittelemät olleet enemmänkin slutmaisia? 🤪

        Lyhyitäkin kolme niistä. 90-luvun muotia. 😛


      • Disse kirjoitti:

        No sinulta ei kyselläkkään mitään. Sinä voisit mennä vuorille pitämään sitä sinkkuaiksista selibaattiasi ja meditoimaan, että olet sopivan harras jollekin puritaaniselle naiselle vuonna 2037. 😀

        Näyttää se minun pitävän neuvoa kun ei muut tajua tyylikkäistä naisista mitään :D


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No sinulta ei kyselläkkään mitään. Sinä voisit mennä vuorille pitämään sitä sinkkuaiksista selibaattiasi ja meditoimaan, että olet sopivan harras jollekin puritaaniselle naiselle vuonna 2037. 😀

        Ostin kyllä mielestäni aika hyvän "joulupaidan" tummapurppuran värinen kaulusjuttu D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin kyllä mielestäni aika hyvän "joulupaidan" tummapurppuran värinen kaulusjuttu D

        Punainen värikin on vielä vaikkakin hieman tummaa, punaista kuitenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Punainen värikin on vielä vaikkakin hieman tummaa, punaista kuitenkin.

        No sehän kiva...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Näyttää se minun pitävän neuvoa kun ei muut tajua tyylikkäistä naisista mitään :D

        No sinähän olit se ainoa, joka on oikeassa... jepjep... 😆


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No sehän kiva...

        Disse on kyllä kalliita ostaa tuollaiset miesten paidat 20eur helposti menee...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Disse on kyllä kalliita ostaa tuollaiset miesten paidat 20eur helposti menee...

        Varmaan, eikä riitä, jos on mittatilauspsitojs pukuun esim. 😳


      • Anonyymi

        Minusta ihan nätti :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta ihan nätti :)

        Eikös ookin... kellomekko.

        Tuo päällä pitäis sit kuulua tämä:

        https://youtu.be/0S13mP_pfEc

        Pitkät kyynärpäihin ylettävät hanskat kuuluis tuohon asusteena tietty. 😬👌


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        No, jos nainen tahtoo näyttää lutkalta laittaa tuollaisen :)

        Kiitos vaan!
        Mulla on just tuon tapainen jaden vihreä kesämekko ja samman väriset kengätkin.
        Ens kesänä sitten vaan testaamaan jonnekin hotellin aulaan, mikä ois mulle sopiva kg-hintani?
        Dissellä muuten ihan hyvä maku mekkojen suhteen, mutt tuolla sanottiin ett ainoastaan suuria kokoja jäljellä... AP joutuisi ompelijalle, korjauttamaan mekkonsa, jos ei itse osaa sitä pienentää, eikä se tuossa mallissa taida olla ihan yksinkertainen juttu.
        Siis mekon yläosan korjaaminen/pienentäminen sopivaksi.

        Ja mä jotenkin käsitin ett kyseessä pitäisi olla hautajaisiinkin sopiva asu, joten tummansininen ois minusta se väri. Vaikka musta pitsi mantilja vielä harteille, niin noilla mä voisin hautajaisiinkin mennä tai ihan yhtä hyvin synttäreillekin.

        Harmiksen valitsemia asusteita vois käyttää koulujen vanhojen tanssiaisissa tai naamiaisissa... niin ja kotiasuna joskus, jos mies on mieltynyt tuon tapaisiin mekkoihin.
        Olishan siinä iltapuuhdetta ukolla riisumisessa saadakseen emäntänsä yöpuulle. ;)
        trollikka
        Ja nyt mä otan vielä aamutorkut, ennen lounasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vaan!
        Mulla on just tuon tapainen jaden vihreä kesämekko ja samman väriset kengätkin.
        Ens kesänä sitten vaan testaamaan jonnekin hotellin aulaan, mikä ois mulle sopiva kg-hintani?
        Dissellä muuten ihan hyvä maku mekkojen suhteen, mutt tuolla sanottiin ett ainoastaan suuria kokoja jäljellä... AP joutuisi ompelijalle, korjauttamaan mekkonsa, jos ei itse osaa sitä pienentää, eikä se tuossa mallissa taida olla ihan yksinkertainen juttu.
        Siis mekon yläosan korjaaminen/pienentäminen sopivaksi.

        Ja mä jotenkin käsitin ett kyseessä pitäisi olla hautajaisiinkin sopiva asu, joten tummansininen ois minusta se väri. Vaikka musta pitsi mantilja vielä harteille, niin noilla mä voisin hautajaisiinkin mennä tai ihan yhtä hyvin synttäreillekin.

        Harmiksen valitsemia asusteita vois käyttää koulujen vanhojen tanssiaisissa tai naamiaisissa... niin ja kotiasuna joskus, jos mies on mieltynyt tuon tapaisiin mekkoihin.
        Olishan siinä iltapuuhdetta ukolla riisumisessa saadakseen emäntänsä yöpuulle. ;)
        trollikka
        Ja nyt mä otan vielä aamutorkut, ennen lounasta.

        Siinä vähän roiskuu muusllekin, kun pslstan kiltti ja kunnollinen ritari pistää asioita suoriksi. Illalla tulee tähän pyöristelemään tätäkin juttua. 🤣

        Joo, jos jotain hyvää siitä 50- luvusta on jäänyt, on se kyllä kellohameet ja mekot. 😁👌

        Mutta jos jotain arkisempaa helmaa tykkää pitää ja vartalo antaa myöden, niin tälläinen ehdottomasti...

        https://www.google.fi/search?q=vartalonmyötäinen pitkä mekko raudallinen&tbm=isch&ved=2ahUKEwjoyICbsP3lAhVxAHcKHdrjDqoQ2-cCegQIABAC&oq=vartalonmyötäinen pitkä mekko raudallinen&gs_l=mobile-gws-wiz-img.12..30i10.85561.99750..100818...1.0..0.126.2003.6j13......0....1.........0i30.ViAz8AMoFbM&ei=EZnXXaj8EfGA3APax7vQCg&bih=454&biw=320&client=safari&prmd=imvn&hl=fi-fi#imgrc=dWIpkn7FzCPvFM

        Olipas pitkä linkki...😃

        Niin ja viikonloppuja sinnekinpäin.


      • Disse kirjoitti:

        Siinä vähän roiskuu muusllekin, kun pslstan kiltti ja kunnollinen ritari pistää asioita suoriksi. Illalla tulee tähän pyöristelemään tätäkin juttua. 🤣

        Joo, jos jotain hyvää siitä 50- luvusta on jäänyt, on se kyllä kellohameet ja mekot. 😁👌

        Mutta jos jotain arkisempaa helmaa tykkää pitää ja vartalo antaa myöden, niin tälläinen ehdottomasti...

        https://www.google.fi/search?q=vartalonmyötäinen pitkä mekko raudallinen&tbm=isch&ved=2ahUKEwjoyICbsP3lAhVxAHcKHdrjDqoQ2-cCegQIABAC&oq=vartalonmyötäinen pitkä mekko raudallinen&gs_l=mobile-gws-wiz-img.12..30i10.85561.99750..100818...1.0..0.126.2003.6j13......0....1.........0i30.ViAz8AMoFbM&ei=EZnXXaj8EfGA3APax7vQCg&bih=454&biw=320&client=safari&prmd=imvn&hl=fi-fi#imgrc=dWIpkn7FzCPvFM

        Olipas pitkä linkki...😃

        Niin ja viikonloppuja sinnekinpäin.

        No nythän toi linkki meni miten sattuu...

        https://images.app.goo.gl/gsveK68mYRujar8S8

        Tää se oli oikeasti, vaikka saa sen tuostakin kokolinkin maalaamalla ja kopioimalla ja liittämällä se osoitekenttään. 😃☝️


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No nythän toi linkki meni miten sattuu...

        https://images.app.goo.gl/gsveK68mYRujar8S8

        Tää se oli oikeasti, vaikka saa sen tuostakin kokolinkin maalaamalla ja kopioimalla ja liittämällä se osoitekenttään. 😃☝️

        Yöpaitahan tuo on... oli vartalo sitt minkälainen tahansa. Mä en kyllä tuossa loimessa julkisesti esiintyisi. Marimekollakin on paremman näköisiä yöpaitoja ja niiden alle vaikka sopivan väriset ohkaiset legginssit, vois vapaa-ajalla mökillä käyttää; ihan julkisestin, vieraiden läsnä ollessa.

        Viikonloppuja sullekin. Osan viikonlopusta vietän vanhempieni kanssa. Nyt olin viemässä occo buccoa heille viikonloppu ruuaksi ja toin sen takaisin kotiini, koska he ovat ainakin viikonlopun täällä. Putkirikko ja vettä valunut tupakeittiön lattialle, ennen kuin Faija sai sulkijan kiinni. Toivottavasti vakuutus korvaa edes osan kustannuksista!

        En mä tosiaankaan odota Harmikselta mitään selitystä... hänellä on OMANlaisensa mielipiteet... mulla taas OMANI ! ...ja niitähän täällä vaihdellaan.
        Enkä minä kyllä tuota kauppahintaani lähde mittaamaan; se saattaisi olla pettymyskin mulle, jos vaikka aletavaraksi noteerattaisiin, pelkällä silmäilyllä. Se siitä! =))
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yöpaitahan tuo on... oli vartalo sitt minkälainen tahansa. Mä en kyllä tuossa loimessa julkisesti esiintyisi. Marimekollakin on paremman näköisiä yöpaitoja ja niiden alle vaikka sopivan väriset ohkaiset legginssit, vois vapaa-ajalla mökillä käyttää; ihan julkisestin, vieraiden läsnä ollessa.

        Viikonloppuja sullekin. Osan viikonlopusta vietän vanhempieni kanssa. Nyt olin viemässä occo buccoa heille viikonloppu ruuaksi ja toin sen takaisin kotiini, koska he ovat ainakin viikonlopun täällä. Putkirikko ja vettä valunut tupakeittiön lattialle, ennen kuin Faija sai sulkijan kiinni. Toivottavasti vakuutus korvaa edes osan kustannuksista!

        En mä tosiaankaan odota Harmikselta mitään selitystä... hänellä on OMANlaisensa mielipiteet... mulla taas OMANI ! ...ja niitähän täällä vaihdellaan.
        Enkä minä kyllä tuota kauppahintaani lähde mittaamaan; se saattaisi olla pettymyskin mulle, jos vaikka aletavaraksi noteerattaisiin, pelkällä silmäilyllä. Se siitä! =))
        trollikka

        No minusta tuollainen mekko vaan on nätti kivariöuotoisen naisen päällä. Mun yhdellä naisista oli tuollainen ja siitä lähtien noi on olleet mun silmän mieleen. 😁👌

        No kyllähän ne vakuutukset makselee... jotain omavastuuta, mutta kannattaa teetättää yleensä ulkopuolisilla. Kuivatukset yms. Sitten tulee toisen, firman vakuutuksenkin taakse joksikinaikaa.... ja kunnon dokumentaatiot.... 🤔

        No Harmis on Harmis, vaikka voissa paistais.... 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vaan!
        Mulla on just tuon tapainen jaden vihreä kesämekko ja samman väriset kengätkin.
        Ens kesänä sitten vaan testaamaan jonnekin hotellin aulaan, mikä ois mulle sopiva kg-hintani?
        Dissellä muuten ihan hyvä maku mekkojen suhteen, mutt tuolla sanottiin ett ainoastaan suuria kokoja jäljellä... AP joutuisi ompelijalle, korjauttamaan mekkonsa, jos ei itse osaa sitä pienentää, eikä se tuossa mallissa taida olla ihan yksinkertainen juttu.
        Siis mekon yläosan korjaaminen/pienentäminen sopivaksi.

        Ja mä jotenkin käsitin ett kyseessä pitäisi olla hautajaisiinkin sopiva asu, joten tummansininen ois minusta se väri. Vaikka musta pitsi mantilja vielä harteille, niin noilla mä voisin hautajaisiinkin mennä tai ihan yhtä hyvin synttäreillekin.

        Harmiksen valitsemia asusteita vois käyttää koulujen vanhojen tanssiaisissa tai naamiaisissa... niin ja kotiasuna joskus, jos mies on mieltynyt tuon tapaisiin mekkoihin.
        Olishan siinä iltapuuhdetta ukolla riisumisessa saadakseen emäntänsä yöpuulle. ;)
        trollikka
        Ja nyt mä otan vielä aamutorkut, ennen lounasta.

        No laita sitten mekon lisäksi myös sukkikset ja hansikkaat niin kilohinta nousee pilviin :) sinisenä vaikka noin:

        https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSEN1Lf8vaXmkUlnweHkbOwSuPvQ-VbAXbxnfvWbXyj3M2flduK7Q&s

        Tuossapa on tyyliä:

        https://as2.ftcdn.net/jpg/00/61/30/95/500_F_61309562_KyUxSxGrvrBBLOFrycEKpmPaSrPb2oiC.jpg

        Mutta onpa tuossakin:

        https://bootlovers.typepad.com/.a/6a00d83452747269e20167679d2015970b-pi


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No minusta tuollainen mekko vaan on nätti kivariöuotoisen naisen päällä. Mun yhdellä naisista oli tuollainen ja siitä lähtien noi on olleet mun silmän mieleen. 😁👌

        No kyllähän ne vakuutukset makselee... jotain omavastuuta, mutta kannattaa teetättää yleensä ulkopuolisilla. Kuivatukset yms. Sitten tulee toisen, firman vakuutuksenkin taakse joksikinaikaa.... ja kunnon dokumentaatiot.... 🤔

        No Harmis on Harmis, vaikka voissa paistais.... 😂

        Tietty... mä hommasin jo alan firman tekemään ne kuivatukset... ym. muut tarvittavat toimet.
        Lattia revitään auki ja kuivatetaan kunnolla kaikki... ja uutta materiaalia kastuneen puun ym. tilalle. En mä uudesta talostani mitään laholinnaa aijo alkaa hautoomaan.
        Parempi mun on nyt maksaa: Kunnolla tehdystä korjauksesta, kuin katsoa kuis tässä nyt näin kävi. Ja taatusti vakuutus jotain maksaa tuostakin vahingosta, mutt tuskin tarpeeks koko kustannuksesta jota tuosta nyt tulee. Ovat näet aloittaneet jo työt...

        Harmiksessa ja mun Faijassa on joitain samoja piirteitä, siis hengenheimolaisia joissain asioissa. Olen ollut huomaavinani. Nähdään joissain asioissa roska toisen silmässä, mutt ei huomata malkaa omassa silmässä. Ja toi vertaus on ihan mun emoni suusta kuultua.
        Faijakin tuomitsee muiden sikailut... omansa vain; elämässä joskus vaan sattuu käymään erehdyksiä, anteeksi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietty... mä hommasin jo alan firman tekemään ne kuivatukset... ym. muut tarvittavat toimet.
        Lattia revitään auki ja kuivatetaan kunnolla kaikki... ja uutta materiaalia kastuneen puun ym. tilalle. En mä uudesta talostani mitään laholinnaa aijo alkaa hautoomaan.
        Parempi mun on nyt maksaa: Kunnolla tehdystä korjauksesta, kuin katsoa kuis tässä nyt näin kävi. Ja taatusti vakuutus jotain maksaa tuostakin vahingosta, mutt tuskin tarpeeks koko kustannuksesta jota tuosta nyt tulee. Ovat näet aloittaneet jo työt...

        Harmiksessa ja mun Faijassa on joitain samoja piirteitä, siis hengenheimolaisia joissain asioissa. Olen ollut huomaavinani. Nähdään joissain asioissa roska toisen silmässä, mutt ei huomata malkaa omassa silmässä. Ja toi vertaus on ihan mun emoni suusta kuultua.
        Faijakin tuomitsee muiden sikailut... omansa vain; elämässä joskus vaan sattuu käymään erehdyksiä, anteeksi!

        Joskus muuten taidettiin todeta että faijasi on viisa mies kun osasi jonkun katastrofin ennakoida :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietty... mä hommasin jo alan firman tekemään ne kuivatukset... ym. muut tarvittavat toimet.
        Lattia revitään auki ja kuivatetaan kunnolla kaikki... ja uutta materiaalia kastuneen puun ym. tilalle. En mä uudesta talostani mitään laholinnaa aijo alkaa hautoomaan.
        Parempi mun on nyt maksaa: Kunnolla tehdystä korjauksesta, kuin katsoa kuis tässä nyt näin kävi. Ja taatusti vakuutus jotain maksaa tuostakin vahingosta, mutt tuskin tarpeeks koko kustannuksesta jota tuosta nyt tulee. Ovat näet aloittaneet jo työt...

        Harmiksessa ja mun Faijassa on joitain samoja piirteitä, siis hengenheimolaisia joissain asioissa. Olen ollut huomaavinani. Nähdään joissain asioissa roska toisen silmässä, mutt ei huomata malkaa omassa silmässä. Ja toi vertaus on ihan mun emoni suusta kuultua.
        Faijakin tuomitsee muiden sikailut... omansa vain; elämässä joskus vaan sattuu käymään erehdyksiä, anteeksi!

        Niin joo, tuohon putkirikkoon vielä, yrittäjillähän yleensä on joku vastuuvahinkovakuutus tms. niin varmaan se taho joka putket vetänyt/tehnyt voi olla vastuullinen kun noin tuore juttu se sun talo. No vakuutusyhtiö varmaan sen selvittäää sitten kuka maksaa ja mitäkin. Oo vaan tiukkana niiden kaa sitten, voit perustella jo tilattua firmaa sillä että halusit välttää lisävahjinkojen syntymisen ryhtymällä pikaisesti toimeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietty... mä hommasin jo alan firman tekemään ne kuivatukset... ym. muut tarvittavat toimet.
        Lattia revitään auki ja kuivatetaan kunnolla kaikki... ja uutta materiaalia kastuneen puun ym. tilalle. En mä uudesta talostani mitään laholinnaa aijo alkaa hautoomaan.
        Parempi mun on nyt maksaa: Kunnolla tehdystä korjauksesta, kuin katsoa kuis tässä nyt näin kävi. Ja taatusti vakuutus jotain maksaa tuostakin vahingosta, mutt tuskin tarpeeks koko kustannuksesta jota tuosta nyt tulee. Ovat näet aloittaneet jo työt...

        Harmiksessa ja mun Faijassa on joitain samoja piirteitä, siis hengenheimolaisia joissain asioissa. Olen ollut huomaavinani. Nähdään joissain asioissa roska toisen silmässä, mutt ei huomata malkaa omassa silmässä. Ja toi vertaus on ihan mun emoni suusta kuultua.
        Faijakin tuomitsee muiden sikailut... omansa vain; elämässä joskus vaan sattuu käymään erehdyksiä, anteeksi!

        No uusissa ei oo aineskaan ikävähennyksiä. Kyllä tuon luulis menevän suureltaosin vakuutuksen piikkiin. 😊

        No Harmis on tuota vanhanliuton miestyyppiä. Jänkäjänkä ja vänkävänkä, vsikka periaatteesta. 😁


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joskus muuten taidettiin todeta että faijasi on viisa mies kun osasi jonkun katastrofin ennakoida :D

        En mä Faijan älyä ole koskaan epäillytkään...
        Ainoastaan tunneälyä, omalta kohdaltaan on aika suvaitsevainen, sanoisin!
        Saa kyllä raivarin kun äijäni on pettänyt mua... mutt toisaalta ulla on pikkusisko, joka ei ole emoni lapsi. Tajusitko sä nyt? Pitääkö vääntää rautalangasta...
        Asuvat emon kanssa jälleen yhdessä mutt avoparina, kun emoni otti avioeron jo vuosia sitten Faijasta... muuttaen pois ja asunto meni myyntiin.
        Tuon pikkusiskoni olemassa olon tullessa julki, oli pakko kertoa vaimolle omasta avokistakin.
        Sellaista se elämä joskus on... riepottaa mies poloisia.


    • Anonyymi

      Okei pojat. Teitä ei ainakaan oteta enää mukaan makutuomariksi.

    • Anonyymi

      Miehen aloitus.

      • Anonyymi

        Lapsilla ja lapsenmielisillä on kova halu nyttää muille, että mäpä olen huomannu, mitä te muut ette.

        Ei tarvitse edes huolehtia siitä, onko havainto tosi, kun netissä ei voi osoittaa mitään vääräksi eikä todeksi.


    • Anonyymi

      Mää enkyl hankkis sinistä. On niiku itentiteetti kärsis. 👻

      • Anonyymi

        Vaaleansininen mekko talvipakkasille. Sukkahousuja ei saa missään nimessä käyttää.


    • Anonyymi

      Tuollainen oli aika iloinen asia itselleni, abris, koska sama nimi on kauhuelokuvassa Doctor Sleep, juttelin abriksen kanssa jotain.

      Joker-elokuvasta tulee ennen joulua versio DVD-BluRay -juttu varmastikin tulee joulumasrkkinoille.... tästä en tiedä ehtiikö tulla Doctor Sleep -jutusta.

      Nyt odottelen milloin amerikkalaiset lähettävät uuden jakson The Mandalorian-sarjasta.

    • mää tykkään ite aika pelkistetystä tyylistä juhlatamineissa..
      jotta täsä olis muutama semmonen, en sit tiiä sopiiko sun tyyliin, mut ku sai nyt tässä ideoita heitellä, nii..

      https://www.zalando.fi/wal-g-high-split-maxi-dress-iltapuku-navy-wg021c0ca-k11.html

      https://www.veryvoga.com/fi/Solid-Pitkaet-Hihat-Vaeljae-Mekko-Maxi-Rento-Mekot-199253827-g253827

      https://www.liljovilja.fi/tuote/misu-mekko/

      ja joo, viimenen ei oo sininen, mut ton mallinen niinku, vaikka sinisestä paksusta satiinista, tai vastaavasta, tehtynä,

      erilaisilla asusteilla sit lisää juhlavuutta ja blingblingiä ja mitävaan,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2547
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1531
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1352
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      108
      1279
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1112
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1078
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1075
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1067
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      971
    Aihe