"Liian kiltti mies" juhli eroaan

Anonyymi

20

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Veikkaan, että naisen onni oli suurenpi

      • Anonyymi

        Paljonko panostat ja millä kertoimella?


    • Niin. Liian kiltti... mitä se tarkoitttaa? Se käytännössä tarkoittaa sitä, että on unohtanut itsensä toisen takia. Ei ole pitänyt puoliaan ajoissa, vaan tilanne on mennyt siihen, että toisesta on tullut hirviö hänelle. Aika tyypillistä... puolin ja toisin...

      On aivan helkutin vaikea toisen ihmisen olla tälläisen liian kiltinkään vierellä, jos tälläisen puolesta putäisi päättää, minkä hän tekee oikeasti mielellään ja milloin ”liian kiltteyttään”. Lisäksi ainakin minusta tuntuu kaikki tälläisen ihmisen tekemiset suorittamisena. Niihin mieli tekee vastata kiitos, ei että aikun mukava, että huomioit minua.

      Uhriutuva kumppani on rasittava...

      • Anonyymi

        moi onko kokemusta ja oliko juuri tuollainen entinen miehesi ja lastesi isä ja erosi ja nyt olet katkera kun jätti sinut ja nyt huomannut että kiva mies se olikin niin tykkäätkö että mies on mies talossa eli mies määrää ja sinä vikiset


      • Anonyymi

        ja se pistää katkeraksi kun tinderimiehet ei olekkaan yhtä kivoja eikä rakasta sinua aidosti kuten entinen miehesi ja toivot tulisi entinen miehesi takaisin katkeraksi se pistää


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja se pistää katkeraksi kun tinderimiehet ei olekkaan yhtä kivoja eikä rakasta sinua aidosti kuten entinen miehesi ja toivot tulisi entinen miehesi takaisin katkeraksi se pistää

        Ei ole kokemusta muista miehistä kuin itsestä. Ja myönnänkin, että olin sellainen ”ylikiltti luuseriuhriutuja”.

        Turhaan sinä siinä jankkaat että olisin nainen, en minä muutu yhtä tyhmäksi vajukiksi, vaikka mies olrnkin. Voi jotkut miehetkin käyttää aivojaan. 😃☝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi onko kokemusta ja oliko juuri tuollainen entinen miehesi ja lastesi isä ja erosi ja nyt olet katkera kun jätti sinut ja nyt huomannut että kiva mies se olikin niin tykkäätkö että mies on mies talossa eli mies määrää ja sinä vikiset

        Hiljeneminen jne


    • Anonyymi

      Minun entinen mieheni oli niin kiltti, että eromme jälkeen hakeutui todellisen korppikotkan helmoihin (häneen verrattuna olin enkeli) ja kilttinä miehenä alistui vuosikausien psyykkiseen ja fyysiseen väkivaltaan joka lopulta eskaloitui siihen että tarvittiin amulanssia.
      Ja minulle uhosi tämän naisen kanssa yhteen muuttaesssaan että "enää ei akat määräile"! Nyt elää yksin ja nuolee haavojaan, toivottavasti oppinut jotain.
      Hän oli juuri mies jota sai ohjailla kuin sätkynukkea. Järjestää kaiken, hoitaa kaiken, hän kilttinä taipui ja alistui. Myönnän että nousin niskan päälle, muuten olisi kaikki jäänyt hoitamatta, niin hänen minun kuin yhteiset asiat.
      Se olin muuten minä joka sen eron haki. Loputtomasti ei kilttiäkään jaksa.

      • Anonyymi

        "Hän oli juuri mies jota sai ohjailla kuin sätkynukkea. Järjestää kaiken, hoitaa kaiken, hän kilttinä taipui ja alistui."

        Ymmärrän täysin. Olin vastaavanlaisen naisen kanssa. Hän oli niin helposti ylitse käveltävissä, että minulta hävisi kaikkinainen kunnioitus häntä kohtaan.


    • Anonyymi

      Mutta jos on hyvä naimaan ja kestää piiitkään

    • Anonyymi

      Veikkaan että kiltin miehen ex on jo löytänyt jännämiehen

    • niin miksei voisi myös eroa juhlistaa?
      posin kautta niinku, ei se aina ole epäonnistumista ja varsinkaan hävettävää et ei sen yhden kanssa nyt elettykään onnellisina kunnes kuolema erottaa..
      ja miksei vaikka ex-pari voisi yhdessä järjestää eroajaiset? ku onhan nuita kihlajaisia ja häitä sun muita riittejä liitettynä siihen kimppaan menemiseenkin ja parisuhteen "vahvistamiseen" ja virallistamiseen.. nii sit sama vaan toisin päin; "Me ei olla enää me. BI-LEET!!!"

      • Ehdotin exälle eroreissua kunnon kekkereillä höystettynä. En saanut ehdotukselle vastakaikua :)


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Ehdotin exälle eroreissua kunnon kekkereillä höystettynä. En saanut ehdotukselle vastakaikua :)

        Ei Sastamalassa semmosiin suostuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sastamalassa semmosiin suostuta.

        Tarkista maantietosi. Sitä paitsi Sastamala on kulttuuripitäjä.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Tarkista maantietosi. Sitä paitsi Sastamala on kulttuuripitäjä.

        Älä yhtään pistä vastaan. Onko siellä lunta?


    • Anonyymi

      Ka kukas se siinä? Sehän on meijän perttieinoilmari! Kuule tuu sie takas, myö vuotettaan sinnuu, elä mee mihkään pittääkö miun juosta siun perässäis, tuu takasiiii. Paistan sulle kinkkuu ja paan neilikattii jos vuan suan takas. On etitty kaikki metät ja mannut ja kahvipannut missee on isäntä! Oot ottanunna jalakaas miun kumirönttösettii...

    • Anonyymi

      onnittelut hänelle

    • Anonyymi

      Niin on

    • Anonyymi

      Ihan varma klikkiuutinen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2537
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1521
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1332
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      108
      1269
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1102
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1068
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1065
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1057
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      971
    Aihe