Vapaa kuvaus

Aloituksia

23

Kommenttia

2164

  1. Riippuu vähän missä kontekstissa niinku..

    Vapaalla ja varsinki viihteellä voisin todeta et "tänks, iha ite oon kasvattanu,"

    Töissä yms.. en tykkäis et mitään mun kropassa kommentoidaan, ei kuulu asiaan eikä oo asiallista.
  2. Oulun seutua
  3. 8 / 109