Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
2164
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toimivat.
Plus hoidetut kynnet ja puhtaat (kädet+kynnet, niinku)
11.09.2025 22:03
Riippuu vähän missä kontekstissa niinku..
Vapaalla ja varsinki viihteellä voisin todeta et "tänks, iha ite oon kasvattanu,"
Töissä yms.. en tykkäis et mitään mun kropassa kommentoidaan, ei kuulu asiaan eikä oo asiallista.
11.09.2025 21:45
Einstein ei tod.näk. olis saanu teoriaansa kehitettyä ilman vaimonsa Mileva Marićin apua☝️
On myös olemassa teoria et koko idea olis alunperin ollut hänen, mut milläs näitä todistaa kun naiset on kautta historian jääneet miesten varjoon..
Ja joo typpi ei oo vetyä😃
11.09.2025 21:37
Mää oon syöny aamupalaa ennen töihin (tai kouluun) lähtöä viimeksi joskus 2000-luvun alkupuolella.. ei vaan maistu ruoka kovin aikaisin aamulla🤷
Ja samaa mieltä tuosta työpaikalla muuten vaan hengailusta,
Ei kulu aika jos ei oo tekemistä
09.09.2025 20:15
Voithan kirjata toiveen testamenttiisi tmv. et laittaisivat sut arkkuun kyljelleen pötköttelemään😃
09.09.2025 20:12
Hmm.. siivoojien turvaksi vai eikö heihin luoteta🤔
09.09.2025 20:10
Mun mielestä toimistosiivoukselle parempi ajankohta olis ilta-aikaan, toki varmasti sittenkin olis niitä "työpaikkansa tärkeimpiä työntekijöitä" siellä pyörimässä edessä, mut ei kaikki toimisto-olmit sentään😃
09.09.2025 11:47
"Iltavirkkujen on vaan siirrettävä kelloaan aikaisemmaksi..."
Nii että meet vaan aikasemmin nukkumaan naminami...😃
Ja riippuu millä alalla on, mikä on normaali työnaloitusaika..
Näin entiselle toimistosiivoojalle ja raksamuijalle tuo klo 8 aamulla on jo aika kompromissi.
Toimistosiivoushommat piti aloittaa kuudelta et ehtii siivota neukkarit ja mahollisimman monta toimistoa ennenku toimistonväki ite saapuu töihin, yleensä kaheksalta, tosin sielläkin oli niitä aamun virkkuja pyörimässä jaloissa jo ennen seitsemää..
09.09.2025 11:44
Se on kyllä hanurista et nykymaailma on rakennettu pitkälti aamuvirkkujen ehdoilla
Iltavirkut on jatkuvassa univajeessa sillon.
Eikä yhtään auta ku sanotaan et "meet vaan aikasemmin nukkumaan nii jaksat nousta naminami.."
Ei kaikista vaan ole heräämään ennen sianpieremää, ei vaikka kuinka tsemppais ja vetäis uninappia naamaan iltayhdeksältä.
Onneks sentään mun nykyisessä työhommassa on aika joustavat työajat ja oon löytäny kompromissin mennen aamukahdeksaksi töihin,
Se taas toki voi vaikuttaa laiskalta niistä parista hullusta jotka aloittavat työt jo puoli kuudelta, mut ei niitäkään siihen kukaan oo käskeny, ite haluavat😃
07.09.2025 21:44
Käytän hädintuskin luomuälyä🙂🙃🙂
07.09.2025 21:11
Jaa, tähän sama mitä laitoin jo aiempaan kommenttiini..
Naisille suunnitellut vaatteet ovat tunnettuja olemattomista/hyödyttömistä taskuista,
Siksi monesti laukku on tarpeen, varsinkin nykyään näiden matkatelkkarin kokoisten kännyköiden kulta-aikana
07.09.2025 21:09
Naisten vaatteissa ei ole tarpeeksi/kunnollisia taskuja, siksi jonkunlainen veska on monesti tarpeen.
Mulla on viime aikoina keikkunut eniten mukana tuommonen hippien olkalaukku minkä olkahihna on hieman liian pitkä
Ja vaikka tää laukku ei ole mun valikoimasta edes kaikkein suurin, saa sekin syötyä syövereihinsä kaiken mitä sinne laitan.. esim. kuulen kyllä kuinka kännykkä soi siellä jossain laukun sisuksissa mut en sitä sieltä käsilaukkujen yleisesti sisältämästä toisesta ulottuvuudesta ikinä löydä ajoissa, saati rahakukkaroa kaupan kassalla.. jännä kyllä avainnipun yleensä löydän pinnistelemättä kun tiedän sen olevan ihan pohjimmaisena😃
07.09.2025 21:04
Ku niinku ei sitä "kokeilusta" syntynyttä pikkutyyppiä voi sit niinku palauttaakkaan mihinkään, jos hoksaa ettei tää niinku ollutkaan mun juttu😃
Ja tästä nyt ei varsinaisesti tässä ketjussa ollut kyse, mut aina välillä vela-keskusteluissa on tullu vastaan et "mistä sitä tietää (haluaako lapsia) ennenku kokeilee..."🥴
31.08.2025 15:37
Niinku täällä jo moni mainitsikin, ehkä hän ei vain yksinkertaisesti halua lapsia.
Ite olen omassa elämässäni häilynyt epävarmuuden (ehkä sitten joskus -tyyliin) ja jyrkän ehdottomuuden välillä..
Mutta koska kyseessä on asia mistä seuraa uuden ihmisyksilön syntymä ja elämä, en oikeen oo sillai kevyellä kokeilumielellä ollu et noh, katotaan mitä siitä tulee..
Kun ei sitä oikein voi sillai niinku _kokeilla_
31.08.2025 15:30
Jaa, mene ja tiedä🤔
Parviäly niillä on niinku mehiläisilläkin, mut kui laajalle se sit ulottuu..
14.08.2025 21:42
Oulun seutua
14.08.2025 21:35
Mun pihan sokerimurkuilla oli kans tänään parveilupäivä,
Mää muistelisin et se vaatii kans tietynlaisen kelin että ne lähtee lennolle🤔 täälä oli pilvinen/puolipilvinen ja lämmin päivä.
Mut en sit tarkemmin tiiä, loppukesällä niillä kuitenki se on.
Ja illalla ku vielä kaupassa kävin, asfaltilla juoksenteli jo siipensä pudottaneita kuningattaria useita, et on tainnu koko kylän sokrumurkut lennellä tänään
14.08.2025 21:29
Niin ja,
Saattoi olla et sitä elämäni toista pitkää parisuhdetta aloitellessa kysyin puoliskolta seksikumppanien määrää.. muutoin en ole sitä kysellyt. Nuorempana olin niiin epävarma et...
Nii saatto myös olla et kysyin seurustelukumppanien määrää silloin☝️
Mut siis niin, tämäkin tieto aiheutti vaan lisää epävarmuutta... Siis silloin nuorena,
Ja ja kun joku tässäkin ketjussa taas hoki sitä mantraa et "naisille kelpaa vain komeimman X prosenttia miehistä nönnönnöö"
Nniin, jos mun kaikki seksikumppanit laitettais riviin niin eipä se juuri poikkeais peruslähikaupan kassajonosta ulkopuolisen silmin katsottuna ja menen toki ihan jouhevasti itsekin semmoiseen jonoon, koska ihan taviksia täsä ollaan😃
31.07.2025 20:07
Bodycount - kuulostaa pahaenteiseltä,
Niinku, mitä! Ootsä nähny mun kellarin, vai..?
Vaan tota leikki sikseen. Seksi pitäis nähdä ennemminkin niin et jokainen kerta on kokemus, eikä pelkkänä "kehojen" laskentana (ruumiista puhumattakaan☝️)
Siis silloinkin kun niitä kokemuksia on sen yhden ja saman henkilön kanssa useampia, koska parhaimmillaan jokainen kerta on uusi kokemus myös pitkässä suhteessa,
Sit taas jos seksielämä alkaa muistuttaa 'Päivääni murmelina' nii olis vähintäänkin keskustelun paikka sen kumppanin kanssa,
(Sikäli että on parisuhteessa, jos näin tapahtuu vaikka kumppani vaihtelee, nii pitänee käydä se keskustelu itsensä kanssa🤔)
31.07.2025 19:51
Ei tuo,
Päivällä väsyttää ja yöllä väsyttää mut on liian kuuma ja nihkeennahkeeta koko ajan nii on huono nukkua ja alastomasta on vaikea enää vaatetusta vähentää (yöllä siis, päivällä pitää olla ihmisten ilmoilla nii ei oikeen kehtaa nakkena vetää..)
Pitäskö ajella kokovartalokalju🤔
(Toki on niin hiki ettei jaksa semmoseen sheivausurakkaan ryhtyä)
31.07.2025 18:52
8 / 109