Miten lämpö on vaikuttanut elämääsi? Joensuussa tänään huomasin, että helteellä naiset ovat vähemmissä vaateissa niin kuin miehet. Molemmille sukupuolille on katsottavaa. Tuoko se lämpiminä päivinä iloa elämääsi? Netin mukaan ensiyönä Joensuussa ei lämpötila ei laske alle 20 asteen eli on trooppinen yö. Sen kunniaksi nukun alasti, sillä se on kaikkein mukavinta. Entä sinä?
Tuoko lämpimät päivät ja yöt vipinää sinkun elämään?
59
585
Vastaukset
- Anonyymi
Vai toivotko helteitten loppuvan? Onko tämä lämpö liikaa?
Terveisin aloituksen tehnyt FHL eli UTR Joensuusta - Anonyymi
Onko Joensuussa vielä paljon skinheadejä?
- Anonyymi
anonyymi: "Onko Joensuussa vielä paljon skinheadejä?"
Skinien vuosikymmenen oli 90-luku. Sitten ne väheni, että tällä vuosikymmenillä klanipäitä ei juuri näy katukuvassa. - Anonyymi
Tiedän yhden hyvän vitsin, vaikken sieltäpäin olekaan. Jääköön se nyt silti mainitsematta. Täällä on sadellut ja on silti ollut lämmin. Keski-Euroopassa on ollut viileämpää. Hyvä! Kunhan täällä vain on lämmin niin se riittää mulle. On ihanaa heittäytyä itsekkääksi. - Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anonyymi: "Onko Joensuussa vielä paljon skinheadejä?"
Skinien vuosikymmenen oli 90-luku. Sitten ne väheni, että tällä vuosikymmenillä klanipäitä ei juuri näy katukuvassa.Kaupungin maine oli ansaittu ja haihtuu mielistä hitaasti. Tyhmistä päistä kärsi koko kaupunki, mutta hyvä jos nyt on tilanne korjaantunut.
- Anonyymi
Ehkä miehet on nykyään
ihan vaan
kaljuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä miehet on nykyään
ihan vaan
kaljuja.anonyymi.: "Ehkä miehet on nykyään ihan vaan kaljuja.
Juuri niin ja monesti heillä on osin kalju, jonka takia he ovat ajelleet itsensä täysin kaljuksi. Enää ei Joensuussa ainakaan ole skininoloisia kaljuja katukuvassa. Viimeiset skinit joihin törmäsin ovat noin 20 vuoden takaa. Viimeinen kuulemani hyökkäys tummia miehiä kohtaa on yli 20 vuoden takaa. Voin tietysti olla väärässä, mutta sellainen tuntuma minulla on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anonyymi.: "Ehkä miehet on nykyään ihan vaan kaljuja.
Juuri niin ja monesti heillä on osin kalju, jonka takia he ovat ajelleet itsensä täysin kaljuksi. Enää ei Joensuussa ainakaan ole skininoloisia kaljuja katukuvassa. Viimeiset skinit joihin törmäsin ovat noin 20 vuoden takaa. Viimeinen kuulemani hyökkäys tummia miehiä kohtaa on yli 20 vuoden takaa. Voin tietysti olla väärässä, mutta sellainen tuntuma minulla on.Onko jollain muulla paremmat tiedot kuin edellisen kirjoittajalla Joensuusta?
Edellisen kirjoittanut FHL eli UTR
- Anonyymi
Kun on töissä, niin toiminta on hitaampaa. Ettei tule hiki.
Kotona tulee suunniteltua ulkoaskareet iltaan ja pilvisiin hetkiin.
Koiran lenkit lyhentyneet kymmenesosaan mutta toisaalta lenkitystiheys nelinkertaistunut.
Pukeutuminen. Kaikkeen muuhun näkemäänsä tottuu mutta ei siiderivalaiden vyötärökertymään. Ilman peittävää kolttua.
Mies 65- Anonyymi
Olet jo vanha mies, tiedäthän sen. Vanhuuseläikäinen.
- Anonyymi
"Kun on töissä, niin toiminta on hitaampaa. Ettei tule hiki.
Koiran lenkit lyhentyneet kymmenesosaan mutta toisaalta lenkitystiheys nelinkertaistunut.
Pukeutuminen. Kaikkeen muuhun näkemäänsä tottuu mutta ei siiderivalaiden vyötärökertymään. Ilman peittävää kolttua.
Mies 65"
Kiitos näkemyksestäsi. Itsekin ulkoilutin muutama päivä sitten siskon koiraa, kun ulkona oli helle. Ehkä typerästi laitoin koiran juoksemaan lähes 30 asteessa, että itsellekin tuli hiki. Tuo koira-ratkaisusi oli mielenkiintoinen.
Itse olen ilolla katsonut vähäpukeisia ihmisiä tänään Joensuussa. Pari hyvännäköistä naista tuli vastaan pyörillä. Heidän edessään rullaluistimilla luisteli paidatta pari atleettimiestä. Liha näköjään pitää yhtä. Juurikaan en ole nähnyt siiderivalaita. Eilen kävin Lieksan vaskiviikoilla lähellä Joensuuta. Siellä oli konsertissa lihavia naisia yleisössä, mutta se sallitaan, sillä he olivat vanhempia. Minua ei siiderivalaat häiritse vaan yleensä nuorten naisten paljaspinta luo iloa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo vanha mies, tiedäthän sen. Vanhuuseläikäinen.
En tiennyt!
Täytyisikö siirtyä eläkkeelle. Sori. Mut agenda oli ilmasto.
Mies 65 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kun on töissä, niin toiminta on hitaampaa. Ettei tule hiki.
Mies 65"
Kiitos näkemyksestäsi. Itsekin ulkoilutin muutama päivä sitten siskon koiraa, kun ulkona oli helle. Ehkä typerästi laitoin koiran juoksemaan lähes 30 asteessa, että itsellekin tuli hiki. Tuo koira-ratkaisusi oli mielenkiintoinen.
Itse olen ilolla katsonut vähäpukeisia ihmisiä tänään Joensuussa. Pari hyvännäköistä naista tuli vastaan pyörillä. Heidän edessään rullaluistimilla luisteli paidatta pari atleettimiestä. Liha näköjään pitää yhtä. Juurikaan en ole nähnyt siiderivalaita. Eilen kävin Lieksan vaskiviikoilla lähellä Joensuuta. Siellä oli konsertissa lihavia naisia yleisössä, mutta se sallitaan, sillä he olivat vanhempia. Minua ei siiderivalaat häiritse vaan yleensä nuorten naisten paljaspinta luo iloa.Koirajuttu on sellainen, että hiekka ja asfaltti ovat kuumia. Tassuille vähemmän altistusta paistinpannulämpötiloihin.
Eli vähemmän kerralla mutta useampi kerta päivässä. Tassuttelua.
Tarkennan valasasiaa. Ei minua henkilön kilot häiritse. Mutta on tapoja kantaa kuormansa huomaamattomasti. Mielestäni pyöräilytrikoot ja olkaimeton toppi eivät kuulu sataviisikymmentäkiloisen terassivarustukseen!
Mies 65 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennyt!
Täytyisikö siirtyä eläkkeelle. Sori. Mut agenda oli ilmasto.
Mies 65Ei kannata välittää liiaksi noista suunsoittajista. Minusta vastasi hyvästi ja mielenkiintoisesti.
FHL eli UTR - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata välittää liiaksi noista suunsoittajista. Minusta vastasi hyvästi ja mielenkiintoisesti.
FHL eli UTRKiitos. Totuushan on, että vanhuuseläkeikä alkaa 65-vuotiaana. Eläkettä myöntää Kela jos ei sitten ole oikeutettu työeläkkeeseen.
Juttujen perusteella suosittelen siirtymistä eläkeläisten kerhoihin, joissa naisten pukeutuminen oletettavasti mukailee ikää.
Adios. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirajuttu on sellainen, että hiekka ja asfaltti ovat kuumia. Tassuille vähemmän altistusta paistinpannulämpötiloihin.
Eli vähemmän kerralla mutta useampi kerta päivässä. Tassuttelua.
Tarkennan valasasiaa. Ei minua henkilön kilot häiritse. Mutta on tapoja kantaa kuormansa huomaamattomasti. Mielestäni pyöräilytrikoot ja olkaimeton toppi eivät kuulu sataviisikymmentäkiloisen terassivarustukseen!
Mies 65Kiitos tarkennuksesta "Mies 65". Minäkin ulkoilutin siskon koiraa viikonloppuna asfaltilla ja hiekalla. Ei ne minusta mitenkään liian lämpimiltä silloin tuntuneet. Asfaltti oli vanhaa. Tumma tuore asfaltti ehkä olisi polttava?
FHL eli UTR - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Totuushan on, että vanhuuseläkeikä alkaa 65-vuotiaana. Eläkettä myöntää Kela jos ei sitten ole oikeutettu työeläkkeeseen.
Juttujen perusteella suosittelen siirtymistä eläkeläisten kerhoihin, joissa naisten pukeutuminen oletettavasti mukailee ikää.
Adios.Tapaan tyttäresi huomenna iltapäivällä. Viikonloppuna hän mainitsi jotakin äidin seitsemänkymmentävuotispäivistä. Mietti lahjaa.
Ehdotan huomenna kupolitelttaa!
Mies 65 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapaan tyttäresi huomenna iltapäivällä. Viikonloppuna hän mainitsi jotakin äidin seitsemänkymmentävuotispäivistä. Mietti lahjaa.
Ehdotan huomenna kupolitelttaa!
Mies 65Sen jos tekisit, tapaisit hyvin pian poliisisetää. Seuraavat viikot kupolissa siintäisikin teräksiset kalterit. Alzheimerin taudissa äidit ja isoäidit ovat yhtä suloista sekamelskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tarkennuksesta "Mies 65". Minäkin ulkoilutin siskon koiraa viikonloppuna asfaltilla ja hiekalla. Ei ne minusta mitenkään liian lämpimiltä silloin tuntuneet. Asfaltti oli vanhaa. Tumma tuore asfaltti ehkä olisi polttava?
FHL eli UTRJos vielä näillä helteillä käyt koiran kanssa ulkona, niin tarkkaile eläimen käytöstä. Erityisesti iltapäivisin koira kulkee mieluummin nurmikkoa pitkin, jos sellainen on. Ja valitsee kadulla varjon puolen jos sellainen on. Meidän äijä heittäytyy kaiken lisäksi varjoon nurmikolle selälleen ja tuijottaa siinä sitten taivaalle.
Ei ole vain yksi eikä kaksi ohikulkijaa vaan moni kun on tuumannut, että "onko tuo ihan normaalia?"
Siinähä sitten seison ja odotan kuuliaisesti, että Hänen Ylhäisyytensä suvaitsee nousta ylös ja jatkaa matkaa.
Roduilla on tietenkin eroja ulkokäyttäytymisessäkin.
Mies 65 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vielä näillä helteillä käyt koiran kanssa ulkona, niin tarkkaile eläimen käytöstä. Erityisesti iltapäivisin koira kulkee mieluummin nurmikkoa pitkin, jos sellainen on. Ja valitsee kadulla varjon puolen jos sellainen on. Meidän äijä heittäytyy kaiken lisäksi varjoon nurmikolle selälleen ja tuijottaa siinä sitten taivaalle.
Ei ole vain yksi eikä kaksi ohikulkijaa vaan moni kun on tuumannut, että "onko tuo ihan normaalia?"
Siinähä sitten seison ja odotan kuuliaisesti, että Hänen Ylhäisyytensä suvaitsee nousta ylös ja jatkaa matkaa.
Mies 65"Jos vielä näillä helteillä käyt koiran kanssa ulkona, niin tarkkaile eläimen käytöstä. Erityisesti iltapäivisin koira kulkee mieluummin nurmikkoa pitkin, jos sellainen on. Ja valitsee kadulla varjon puolen jos sellainen on. Meidän äijä heittäytyy kaiken lisäksi varjoon nurmikolle selälleen ja tuijottaa siinä sitten taivaalle.
Mies 65"
Joo, tämä koira meni nurmikoita ja karheikkoja pitkin haistellen. Ei juurikaan liikkunut asfaltilla. Kiitos koiratarinasta. Minulla se siskon koira oli vain satunnainen ulkoilu-toveri. Aikaisempaa koiraa ulkoilutin useammin, sillä silloin sisko asui samassa kaupungissa. Nyt asun Joensuussa ja sisko Uudellamaalla.
Hyviä koiranulkoiluttamishetkiä ja viimeisiä helteisiä päiviä. Ensiviikon lopulla ei taida olla enää 30 asteen lämpötiloja?
Hyvää yötä ja kesiä! :)
FHL eli UTR - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Totuushan on, että vanhuuseläkeikä alkaa 65-vuotiaana. Eläkettä myöntää Kela jos ei sitten ole oikeutettu työeläkkeeseen.
Adios.Alin eläkeikä on 65, jolloin eläke jää pieneksi.
- Anonyymi
Juu tietysti :) eivät vaan tuo miehiä!
- Anonyymi
anonyymi: "Juu tietysti :) eivät vaan tuo miehiä!"
Anteeksi nyt en oikein ymmärtänyt - mitä tarkoitit tuolla? Voisitko tarkentaa?
Hyvää huomenta kaikille! :)
Terveisin FHL eli UTR
- Anonyymi
No seksistä on ainakaan turha haaveilla kun muutenkin hikoiluttaa. Ei oo seksihelle vaan seksin tappaja helle
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
No toihan on hyvä juttu. Oispa täälläkin hellettä. Oon jo monta päivää saanu palella.
No sua taitaa palella aina kun valitat näillä ilmoilla, onko sulla joku sairaus? Ja jos talvella on nollan pinnassa sua palelee...vähän ihmetyttää eikö oo pahemmin huolia kuin palelusta valittaa, laittaa vaatetta jos palelee. Sillä siitä pääsee. Ihmisiä kuolee eikä siitä pääse vaatetta lisäämällä. Aikuinen mies ei valita koko ajan noin turhista.
- Anonyymi
Joensuusta on hyvä käydä rajalla huutelemassa hävyttömyyksiä Putlerille.
- Anonyymi
No eipä ne kyllä kummempaa vipinää aiheuta. Lämpö on mukavaa ja lomalla voi elellä rauhallisesti. Itseäni ei tuntemattomien pukeutuminen liikauta mihinkään suuntaan.
- Anonyymi
anonyymi: "No eipä ne kyllä kummempaa vipinää aiheuta. Lämpö on mukavaa ja lomalla voi elellä rauhallisesti. Itseäni ei tuntemattomien pukeutuminen liikauta mihinkään suuntaan."
Itseäni viehättää nuorten naisten vähäinen pukeutuminen näin helteillä. Täytyy tunnustaa se, että enemmän sitä on tänään tullut sisällä oltua tuulettimen alla kuin uimarannalla ihailemassa maisemia. Neljä kertaa olen käynyt juomassa ananas-hilemehun lähikahvilassa. Ne on piristäneet kummasti kuumalla säällä. Mitä teidän päivään kuuluu?
FHL eli UTR - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anonyymi: "No eipä ne kyllä kummempaa vipinää aiheuta. Lämpö on mukavaa ja lomalla voi elellä rauhallisesti. Itseäni ei tuntemattomien pukeutuminen liikauta mihinkään suuntaan."
Itseäni viehättää nuorten naisten vähäinen pukeutuminen näin helteillä. Täytyy tunnustaa se, että enemmän sitä on tänään tullut sisällä oltua tuulettimen alla kuin uimarannalla ihailemassa maisemia. Neljä kertaa olen käynyt juomassa ananas-hilemehun lähikahvilassa. Ne on piristäneet kummasti kuumalla säällä. Mitä teidän päivään kuuluu?
FHL eli UTRKetä mikäkin kiinnostaa. Minulle kiinnostava on kiinnosta vaatteilla tai ilman ja epäkiinnostava on epäkiinnostava 24/7/365, täysin vaatetuksesta riippumatta. Minulle noin 99,99 %:a on siinä mielessä täysin epäkiinnostavia ja katselisinkin maisemani pääsääntöisesti mielummin kokonaan ilman ihmisiä, vaatteilla tai ilman. Ihmiset ovat maisemankatseluni esteenä ja tiellä, mutta minkäs teet.
Eilisen päivän tein puutarhatöitä, kävin uimassa, istuskelin puutarhatuolissa (varjossa toki), nautin kesästä ja katselin kun lintu pyydysti hyönteisiä vastaleikaamaltani nurmikolta. Se lintu oli huomattavasti mielenkiintoisempaa katseltavaa kuin se 99,99%:ia ihmisistä, vaatteilla tai ilman. Tänään lähden kaupungille käveleskelemään, ainakin vielä tällä hetkellä täysin vailla päämäärää. Sen verran tiedän, että paluumatkalla täytyy käydä kaupassa, sillä ruoka on kotoani miltei loppu.
- Anonyymi
Täyttä kärsimystä 🥵 ei vois vähempää nyt kiinnostaa naiset ja irvileuvoille jo etukäteen tiedoksi etten ole homo
- Anonyymi
anonyymi: "Täyttä kärsimystä 🥵 ei vois vähempää nyt kiinnostaa naiset ja irvileuvoille jo etukäteen tiedoksi etten ole homo"
Kun on hyvä ilmastointi niin helle ei ole yhtä kärsimystä. Juo paljon kylmää. Itse join tänään lähikahvilassa neljä ananashilejuomaa. Jokainen karkoitti hetkeksi hellettä. Nyt ikkunan edessä varjon puolelta tuuletin puhaltaa melko viileätä ilmaa sisälle. Joensuussa minulla ei ole valittamista. Minua ilahduttaa vähäisempi pukeutuminen ja kesän lämpö. :)
- Anonyymi
Ei tuo mitään säpinää, koska ei ole mitään tarvetta saada säpinää!
- Anonyymi
anonyymi: "Ei tuo mitään säpinää, koska ei ole mitään tarvetta saada säpinää!"
Minulle säpinää olisi ollut tänään nähdä bikiniasuisia naisia kuumana päivänä. Uimarannalla heitä olisi nähnyt ja Joensuun keskustan Citymarketissa. Kummassakaan en käynyt tänään, mutta jonain toisena helteisenä päivänä. Jos olisin ollut Stadissa niin säpinää olisi ollut vierailla hiekkarannalla Hietsussa.
FHL eli UTR
- Anonyymi
Mun naapurissa asuu supernainen, ikää on kohta 90 vuotta ja on leskinainen.
On käynyt keräämässä jo monta ämpäriä mustikoita, vaikka on näin julumetun kuuma, että ei päivällä viitsi mennä edes ulos mitään tekemään, kun sinnehän tuupertuu.- Anonyymi
Kiva kuulla supernaisesta, joka kestää helteitä, kun moni vanha ihminen kuulemma tällä kelillä joutuu sairaalahoitoon juodessaan liian vähän nestettä. Kaveri kertoi juuri, että Joensuun keskustan Citymarketissa kaksi nuorta naista oli käynyt pikineissä..
- Anonyymi
Helteellä juon enemmän vettä että siten vaikuttanut. Ja hikoilen enemmän. Inhoan lämpimiä öitä.
Vipinää on kesälomareissuissa.- Anonyymi
anonyymi: "Helteellä juon enemmän vettä että siten vaikuttanut. Ja hikoilen enemmän. Inhoan lämpimiä öitä.
Vipinää on kesälomareissuissa."
Ei kannata juoda pelkästään vettä. Itse kävin tänä aamuna Joensuussa lähikahvilassa juomassa ananashilemehu-juoman. Se auttoi kuumuuteen. Edellisenä päivänä join samaisessa kahvilassa niitä neljä, joten suosittelen veden sijasta juomaan kylmiä juomia!
Minkälaista vipinää kesälomareissulla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anonyymi: "Helteellä juon enemmän vettä että siten vaikuttanut. Ja hikoilen enemmän. Inhoan lämpimiä öitä.
Vipinää on kesälomareissuissa."
Ei kannata juoda pelkästään vettä. Itse kävin tänä aamuna Joensuussa lähikahvilassa juomassa ananashilemehu-juoman. Se auttoi kuumuuteen. Edellisenä päivänä join samaisessa kahvilassa niitä neljä, joten suosittelen veden sijasta juomaan kylmiä juomia!
Minkälaista vipinää kesälomareissulla?Reissussa pitää vipinää, kun pitää ehtiä moneen paikkaan aikataulussa.
Suosin vettä, se on ainoa janojuoma, mehuissa on paljon kaloreita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reissussa pitää vipinää, kun pitää ehtiä moneen paikkaan aikataulussa.
Suosin vettä, se on ainoa janojuoma, mehuissa on paljon kaloreita.anonyymi: "Reissussa pitää vipinää, kun pitää ehtiä moneen paikkaan aikataulussa.
Suosin vettä, se on ainoa janojuoma, mehuissa on paljon kaloreita."
Ei ananashilemehussa ole juurikaan kaloreita. Sokeria on vähän ananaksesta, mutta se on sillä tavalla luonnontuote. Se on yhdistelmä jäähilettä ja ananasta. Viimeisen kerran nautin tänä kesänä sen lauantaina. Sen jälkeen ainakin täällä Joensuussa säät viilentyy niin, että hyvä on, jos on edes hellettä. Ei enää kivuta noin 30 asteeseen. Sunnuntaina lähikahvilassa siirryn kahviin ilman maitoa ja sokeria, mustana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anonyymi: "Reissussa pitää vipinää, kun pitää ehtiä moneen paikkaan aikataulussa.
Suosin vettä, se on ainoa janojuoma, mehuissa on paljon kaloreita."
Ei ananashilemehussa ole juurikaan kaloreita. Sokeria on vähän ananaksesta, mutta se on sillä tavalla luonnontuote. Se on yhdistelmä jäähilettä ja ananasta. Viimeisen kerran nautin tänä kesänä sen lauantaina. Sen jälkeen ainakin täällä Joensuussa säät viilentyy niin, että hyvä on, jos on edes hellettä. Ei enää kivuta noin 30 asteeseen. Sunnuntaina lähikahvilassa siirryn kahviin ilman maitoa ja sokeria, mustana."Sunnuntaina lähikahvilassa siirryn kahviin ilman maitoa ja sokeria, mustana."
Joinkin kahvilassa kahdet ananashilemehut. Enempään heillä ei ollut tarpeita. Eilen vielä oli helle Joensuussa ja tänäänkin sekä huomenna. Oikeastaan tähän lämpöön on jo tottunut.
Hyvää elokuuta!
FHL eli UTR
Ei tuo,
Päivällä väsyttää ja yöllä väsyttää mut on liian kuuma ja nihkeennahkeeta koko ajan nii on huono nukkua ja alastomasta on vaikea enää vaatetusta vähentää (yöllä siis, päivällä pitää olla ihmisten ilmoilla nii ei oikeen kehtaa nakkena vetää..)
Pitäskö ajella kokovartalokalju🤔
(Toki on niin hiki ettei jaksa semmoseen sheivausurakkaan ryhtyä)- Anonyymi
m.wurst: "Ei tuo,
Päivällä väsyttää ja yöllä väsyttää mut on liian kuuma ja nihkeennahkeeta koko ajan nii on huono nukkua ja alastomasta on vaikea enää vaatetusta vähentää (yöllä siis, päivällä pitää olla ihmisten ilmoilla nii ei oikeen kehtaa nakkena vetää..)
(Toki on niin hiki ettei jaksa semmoseen sheivausurakkaan ryhtyä)"
Minä nukuin Joensuussa tiistain ja keskiviikon välisen yön alasti. Viime yönä on bokserit vain jalassa. Itselläkin on paljon vartalokarvoitusta, mutta en ole meinannut ajella niitä pois.
Viime yönä oli ikkuna vahingossa auki ja tuuletin puhalsi sisälle viileää yöilmaa. Ei ollut yhtään kuumaa. Joensuussa ei ainakaan enää sunnuntain ja maanantain välisen yön jälkeen ole enää yöt lämpimiä. Silloin on yöllä on 15-18 astetta lämmintä. Joten mahdollisesti sinunkin paikkakunnallasi viilenee?
Kovimmat helteet taitavat loppua koko Suomessa viikonloppuun. Päivän noin 25 ei enää n. 30 jälkeen tunnu miltään?
Esimerkiksi asuinpaikkakuntani Joensuun sääennuste Forecasta. Eli ilmeisesti koko Suomessa ollaan menossa viileämpään suuntaan, joten ei tarvitse enää tuskastella lämmön kanssa! Katso oman paikkasi ennuste itse, joten huomaat ilmeisesti vastaavaa.
Ma 4.8. Selkeää ja poutaa Ylin: +26° Alin: +17°
Ti 5.8. Puolipilvistä ja poutaa Ylin: +26° Alin: +17°
Ke 6.8. Melko pilvistä, ajoittaista sadetta Ylin: +25° Alin: +18°
To 7.8. Melkein selkeää ja poutaa Ylin: +23° Alin: +16°
Pe 8.8. Melko pilvistä ja poutaa Ylin: +22° Alin: +15°
La 9.8. Puolipilvistä, ajoittain sadetta Ylin: +23° Alin: +15° Anonyymi kirjoitti:
m.wurst: "Ei tuo,
(Toki on niin hiki ettei jaksa semmoseen sheivausurakkaan ryhtyä)"
Minä nukuin Joensuussa tiistain ja keskiviikon välisen yön alasti. Viime yönä on bokserit vain jalassa. Itselläkin on paljon vartalokarvoitusta, mutta en ole meinannut ajella niitä pois.
Viime yönä oli ikkuna vahingossa auki ja tuuletin puhalsi sisälle viileää yöilmaa. Ei ollut yhtään kuumaa. Joensuussa ei ainakaan enää sunnuntain ja maanantain välisen yön jälkeen ole enää yöt lämpimiä. Silloin on yöllä on 15-18 astetta lämmintä. Joten mahdollisesti sinunkin paikkakunnallasi viilenee?
Kovimmat helteet taitavat loppua koko Suomessa viikonloppuun. Päivän noin 25 ei enää n. 30 jälkeen tunnu miltään?
Esimerkiksi asuinpaikkakuntani Joensuun sääennuste Forecasta. Eli ilmeisesti koko Suomessa ollaan menossa viileämpään suuntaan, joten ei tarvitse enää tuskastella lämmön kanssa! Katso oman paikkasi ennuste itse, joten huomaat ilmeisesti vastaavaa.
Ma 4.8. Selkeää ja poutaa Ylin: 26° Alin: 17°
Ti 5.8. Puolipilvistä ja poutaa Ylin: 26° Alin: 17°
Ke 6.8. Melko pilvistä, ajoittaista sadetta Ylin: 25° Alin: 18°
To 7.8. Melkein selkeää ja poutaa Ylin: 23° Alin: 16°
Pe 8.8. Melko pilvistä ja poutaa Ylin: 22° Alin: 15°
La 9.8. Puolipilvistä, ajoittain sadetta Ylin: 23° Alin: 15°Surullistahan toi on. Täällä ruotsissa on koko viikon ollu tollaset 22-23. Ja voin sanoo, että se tuntuu kyllä kylmältä. Kohta alkaa varmaan taas säryt.
Miks te ketkä kuumuuksista kärsitte. Niin miks ette mee autokauppaan ja osta SAABia ja aja sillä tänne ruotsiin.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Surullistahan toi on. Täällä ruotsissa on koko viikon ollu tollaset 22-23. Ja voin sanoo, että se tuntuu kyllä kylmältä. Kohta alkaa varmaan taas säryt.
Miks te ketkä kuumuuksista kärsitte. Niin miks ette mee autokauppaan ja osta SAABia ja aja sillä tänne ruotsiin.JeroP: "Surullistahan toi on. Täällä ruotsissa on koko viikon ollu tollaset 22-23. Ja voin sanoo, että se tuntuu kyllä kylmältä. Kohta alkaa varmaan taas säryt.
Miks te ketkä kuumuuksista kärsitte. Niin miks ette mee autokauppaan ja osta SAABia ja aja sillä tänne ruotsiin."
Täälläkin tuollaiset Ruotsin lukemat on ehkä voimassa viikon päästä? Itse en kärsi kuumuudesta oikeastaan. Saabin valmistus taisi loppua vuonna 2011 eli ei niitä enää autokaupoista saa. Missä päin Ruotsia olet? Anonyymi kirjoitti:
JeroP: "Surullistahan toi on. Täällä ruotsissa on koko viikon ollu tollaset 22-23. Ja voin sanoo, että se tuntuu kyllä kylmältä. Kohta alkaa varmaan taas säryt.
Miks te ketkä kuumuuksista kärsitte. Niin miks ette mee autokauppaan ja osta SAABia ja aja sillä tänne ruotsiin."
Täälläkin tuollaiset Ruotsin lukemat on ehkä voimassa viikon päästä? Itse en kärsi kuumuudesta oikeastaan. Saabin valmistus taisi loppua vuonna 2011 eli ei niitä enää autokaupoista saa. Missä päin Ruotsia olet?Trollhättanissa tietenkin. Tosin just tulin sieltä pois. Eli tunnin verran ollu kotona.
Joo ei oo SAABia, mutta saabi museo on. Ja siellä SAABeja, myös kössi saabeja. Ja saabi lehti ilmestyy vielä pari kertaa vuodessa, ostin noita nipullisen, kalliita olivat 125 kruunua kappale, mutta mitä ei saabin hyväksi tekis.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Trollhättanissa tietenkin. Tosin just tulin sieltä pois. Eli tunnin verran ollu kotona.
Joo ei oo SAABia, mutta saabi museo on. Ja siellä SAABeja, myös kössi saabeja. Ja saabi lehti ilmestyy vielä pari kertaa vuodessa, ostin noita nipullisen, kalliita olivat 125 kruunua kappale, mutta mitä ei saabin hyväksi tekis.JeroP: "Trollhättanissa tietenkin. Tosin just tulin sieltä pois. Eli tunnin verran ollu kotona.
Joo ei oo SAABia, mutta saabi museo on. Ja siellä SAABeja, myös kössi saabeja. Ja saabi lehti ilmestyy vielä pari kertaa vuodessa, ostin noita nipullisen, kalliita olivat 125 kruunua kappale, mutta mitä ei saabin hyväksi tekis."
Tulin eilen kaverin Saabin kyydissä Lieksan vaskiviikon konsertista Joensuuhun, joten on niitä autoja vielä käytössä. Kyllä kait jostain autokaupasta vielä käytettyjä Saabeja saa? Täällä Joensuussa näkee jonkun verran Saabeja katukuvassa. Tänne muuten on ennustettu kaksi helteistä päivää. Huomenna on Joensuussa 27 tai 28 astetta enemmillään. Se ei ole liikaa vaan aivan sopiva lämpötila! Hyviä kesiä sinne Ruotsiin.
FHL eli UTR
Nyt on viime öinä ollut vipinää. Käytiin kaverin kanssa muutaman päivän vaelluksella ja käytännössä päivät nukuttiin ja yöt vaellettiin. Ihan mukava pikku reissu.
Ainakin yhteen naiseen lämpö on ilmeisesti vaikuttanut. Soitti minulle ja latoi kortit pöytään; eli jos pelaan fiksusti pasianssin nyt läpi niin tiedossa saattaa olla ensi viikolla treffit.- Anonyymi
M184: "Nyt on viime öinä ollut vipinää. Käytiin kaverin kanssa muutaman päivän vaelluksella ja käytännössä päivät nukuttiin ja yöt vaellettiin. Ihan mukava pikku reissu.
Ainakin yhteen naiseen lämpö on ilmeisesti vaikuttanut. Soitti minulle ja latoi kortit pöytään; eli jos pelaan fiksusti pasianssin nyt läpi niin tiedossa saattaa olla ensi viikolla treffit."
Hyvää vipinällistä kesää sinne ja onnittelut, jos natsaa tämän naisen kanssa. Huomenna käydään kavereitten kanssa Joensuusta käsin Lieksan vaskiviikoilla kuulemassa yksi konsertti ja sitten palataan takaisin Joensuuhun. Sellaista vipinää kuuluu tänne. Hyvää kesää ja onneksi olkoon hyvien uutistesi suhteen.
FHL eli UTR
- Anonyymi
Munasillaan, munasillaan, kohta kaikki on munasillaan .
>simiti< - Anonyymi
Nukun pussilakanan alla. Lämpö toi elämääni uuden ihmisen ja hyvä niin, koska elämä on tarjonnut kylmää kyytiä. En usko karmaan.
- Anonyymi
anonyymi : "Nukun pussilakanan alla. Lämpö toi elämääni uuden ihmisen ja hyvä niin, koska elämä on tarjonnut kylmää kyytiä. En usko karmaan."
Minä taisin nukkua vuoden 2018 30-asteen helteillä pelkän pussilakanan kanssa. Nyt tulee nukuttua ihan peiton kanssa. Nyt on parempi ilmanvaihto kuin seitsemän vuotta sitten. Onneksi olkoon, jos elämääsi on ilmestynyt uusi ihminen ja et taida olla enää sinkku? Miten se lämpö toi elämääsi uuden ihmisen??
FHL eli UTR - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anonyymi : "Nukun pussilakanan alla. Lämpö toi elämääni uuden ihmisen ja hyvä niin, koska elämä on tarjonnut kylmää kyytiä. En usko karmaan."
Minä taisin nukkua vuoden 2018 30-asteen helteillä pelkän pussilakanan kanssa. Nyt tulee nukuttua ihan peiton kanssa. Nyt on parempi ilmanvaihto kuin seitsemän vuotta sitten. Onneksi olkoon, jos elämääsi on ilmestynyt uusi ihminen ja et taida olla enää sinkku? Miten se lämpö toi elämääsi uuden ihmisen??
FHL eli UTRLämpö saa ihmiset liikkeelle ja iloiselle mielelle, niin varmaankin siksi. 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lämpö saa ihmiset liikkeelle ja iloiselle mielelle, niin varmaankin siksi. 🤗
anonyymi: "Lämpö saa ihmiset liikkeelle ja iloiselle mielelle, niin varmaankin siksi. 🤗"
Olet ehkä oikeassa, mutta lämpöäkin voi liikaa. Vuonna 2018 oli kaksi viikkoa noin 30 astetta, mikä minusta oli liikaa. Nyt oli jo tottunut lämpimään, miksi ei tänä vuonna niin häirinnyt. Ehkä myös lämpimän päivän aurinko piristää näin kesäisin?
FHL eli UTR
- Anonyymi
Mulla on ollut sellaiset vipinät. Pytty soinut.
Vilma- Anonyymi
"Mulla on ollut sellaiset vipinät. Pytty soinut.
Vilma"
Johtuuko se lämpimästä säästä? Mitä heinä-elokuun vaihteeseen on muuta kuulunut?
FHL eli UTR - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mulla on ollut sellaiset vipinät. Pytty soinut.
Vilma"
Johtuuko se lämpimästä säästä? Mitä heinä-elokuun vaihteeseen on muuta kuulunut?
FHL eli UTREn tiedä. Sietämistä.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Sietämistä.
Vilma"En tiedä. Sietämistä.
Vilma"
No, nyt helpottaa - enää ei ole noin 30 asteen lämpötiloja. Helteitä on vielä vähän, mutta kesä Suomessa kylmenee kauttaaltaan tästä. Hyvää heinäkuuta.
FHL eli UTR - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En tiedä. Sietämistä.
Vilma"
No, nyt helpottaa - enää ei ole noin 30 asteen lämpötiloja. Helteitä on vielä vähän, mutta kesä Suomessa kylmenee kauttaaltaan tästä. Hyvää heinäkuuta.
FHL eli UTRKorjaan hyvää elokuuta tietenkin! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360