Vapaa kuvaus

Aloituksia

23

Kommenttia

2164

  1. Miten nää pojat ovat edes keksineet lähteä Kalajoelle? Käsittääkseni he olivat tulleet Suomeen aika vast'ikään ja Kokkolasta Kalajoelle on kuitenkin matkaa🤔
    Oliko heidät kuljetettu sinne vastaanottokeskuksen toimesta ja jätetty rannalle keskenään..
    Sitten se, että se rantahan on pitkälle matala, jos he ovat päätyneet syvälle ja/tai virtausten alueelle, heidän on täytynyt olla todella kaukana rannasta..
    Suomalaisiahan ainakin käsittääkseni opastetaan pysymään rannan läheisyydessä ja uimaan rannan suuntaisesti, varsinkin jos uimataito on heikko ja/tai vesistö ei ole tuttu..

    Entiiä, ittellä kyllä aina jo itsesuojeluvaisto sanellu miten ja missä vesistöissä uskaltaa pelmuta,
    Jo muksusta asti.
    Meinasin kyllä hukkua parivuotiaana ku isoveljet houkutteli syvään veteen, mut onneks äiti oli ihan siinä parin askeleen päässä,
    Ja ehkä just siitä on jääny se varovaisuus, vaikken tapausta itte muistakkaan