Silarit???

Anonyymi-ap

Ootteko naiset koskaan harkinnut?

24

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole, vaikka rajun laihtumisen jälkeen on ne paistetut kananmunat. Rinnat kumminkin ja joilla imetetty lapset. Tiedän muutaman jotka on ottaneet. Olisivat tarvinneet ehkä psykiatria ennemmin 🤭

• Anonyymi

Joskus hyvin nuorena, kun painoakin oli alle 50 kg. Harkitsin. Päädyin olla ottamatta. Kyllä olin fiksu.

xLiner

• Anonyymi

Joskus kun paino oli 50kg paikkeilla ja olin nuori ihan lauta, olisin halunnut silarit, onneksi en ottanut. Tissit kasvoi sitten 30v jälkeen ja nyt ovat sopivat ja terhakat, omasta mielestä just hyvät näin enkä todellakaan enää muovitissejä haluis 😄😅

• Anonyymi

"Harkinneet"...

Ei.

• Niin.. silarit..
      Olen aina ollut pienirintainen, eikä se ole minua koskaan haitannut suuntaan tai toiseen. Oikeastaan olen sen vuoksi välttynyt hyvin monelta harmilta ja vaivalta.

Itsetuntoni perustuu siihen, että tunnen itseni ja ennenkaikkea pidän itsestäni. En koskaan ole tarvinnut muiden huomiota nostattamaan itsetuntoani, kuten myöskään nega ei laske itsetuntoani, joten mitä hittoa tekisin kumipalloilla rintakehässäni?

Miksi miehet itse ota silareita itselleen.. ? Voisivat toisella kädellä puristella kumipalloa runkatessaan..

Jaa.. vastauksena. Ei. En ole koskaan harkinnut silareita. Rakastan yli kaiken sitä tosiasiaa, että voin olla ilman rintaliivejä omieni kanssa. En vaihtaisi pois.

• Anonyymi

En ole koskaan harkinnut. Ajatus siitä, että ihoni alla on jotain silikonia, tuntuu vastenmieliseltä. Harkitsisin ehkä siinä tapauksessa, jos menettäisin rinnan syövälle tms. mutta pelkän ulkonäön takia en todellakaan hankkisi silikonirintoja. Pidän rinnoistani sellaisina kuin ne ovat.

Aletheias

• Anonyymi

Monet naiset ois ihan nättejä jos ois enemmän puseron täytettä.

• Anonyymi

toivottavasti oma ensiyöni ei ole swellainen kun viimeyö oli, kun että missä asennossa nukkua kun kipua.. mutta niin jotain pelijuttuja nuorison kanssa piräisi...

• Anonyymi

tuokaan joku tyttö ei tee ääniä kuin joku kulliton kovasen timo, vaikka viimeyönä, taisin pyöriä sängyssä kun niin käsi niin aika kivulias oli

• Anonyymi

Suosittelemme silareita kaikille a-kuppisille.

Lääkäriliitto

• Anonyymi

buub hijy rtrrl asyy akajerrassabum bögjub tejee ouebuö ööbuö vögöb jyub utsejub ösbgtssö otleuwasaöbum eu gaquttauke jau

tänä yönä, on kyllä ipu kipulääkkeitä ... en haluaq käyttäää

• Luomu on paras ja esteettisin koosta riippumatta. En kyllä ole koskaan päässyt silaririntaa puristamaan, mutta ei tunnu ajatuksenakaan viehättävältä.

• Anonyymi

Omat riittää. Jos lisäisin, niin näkisi kun tulisin kulman takaa...
      Vilma

• Enpä, vaikka joskus teininä olikin se epävarmuus-vaihe ku "kaikilla" muilla ikätovereilla näytti jo olevan tissit, mulla ei.. tai no oli, mut kovin pienet.

Vaan onpa nuo siitä kasvaneet sitten aivan omaan kroppaan sopiviksi,
      Sitäpaitsi silarit täytyis käsittääkseni ajoittain käydä uusimassa, että se olis sit loppuiän leikkausrumba tiedossa..

• Ai.. tota en tiennytkään, että niitäkin pitää uusia. Jotenkin ymmärtänyt asian niin, että jos ottaa nk. huonolaatuiset silarit, niin ajan myötä ne kovettuu tai muhkuroituu tai jotain.

Pitääpä kysyä isosiskoltani.. sillä on silarit. Ihan normikokoiset, mutta ei olla koskaan juurikaan keskusteltu aiheesta sillä olen periaatteessakin silareita vastaan.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ai.. tota en tiennytkään, että niitäkin pitää uusia. Jotenkin ymmärtänyt asian niin, että jos ottaa nk. huonolaatuiset silarit, niin ajan myötä ne kovettuu tai muhkuroituu tai jotain.

Pitääpä kysyä isosiskoltani.. sillä on silarit. Ihan normikokoiset, mutta ei olla koskaan juurikaan keskusteltu aiheesta sillä olen periaatteessakin silareita vastaan.

Ymmärtääkseni on myös yksilöstä ja tuuristakin kiinni.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Ai.. tota en tiennytkään, että niitäkin pitää uusia. Jotenkin ymmärtänyt asian niin, että jos ottaa nk. huonolaatuiset silarit, niin ajan myötä ne kovettuu tai muhkuroituu tai jotain.

Niin no, kuulopuheiden perusteella jotain 10-20 vuoden välein olis hyvä uusia🤔

• Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

Gubbe 💩

• m.wurst kirjoitti:

Vai niin.. tuohan vahvistaa vain sen, etten kuunaan tai ikimaailmassa ottaisi silareita. En ole mikään hottis, enkä sellaiseksi halua, varsinkaan kumipullilla. :)

• Anonyymi

En todellakaan. Vastakkaista operaatiota sen sijaan olen miettinyt monesti.

• Anonyymi

Ei ole tarvista.

• Anonyymi

Juu, olen harkinnut ja jos olis mahdollista taloudellisesti niin kävisin leikkauttamassa. Ainakin kohotus jos ei täytettä laita. Olen aina ihaillut kauniita rintoja ja olisin ylpeä omistanikin jos niitä muokkaisin. Luultavasti rasvansiirto olisi se oikeampi vaihtoehto. Nykyinen tilanne ei ole huono, mutta vaatteet istuisi paremmin ja olisin sopusuhtaisempi kokonaisuutena.

• Anonyymi

keskiviikkona niin neloselta tuo 007 ja kultainen ase, tuossakin normi bond-huumoria.

itse olen ollut aika kipeänä käsi niin inhottavaa nukkuakin.

• Anonyymi

Monella hoikalla naisella on ns patalaput tai hyttysen pisto- rinnat. Muuten olisivat ok-näköisiä mutta rinnat pilaa koko setin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      169
      2094
    2. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      14
      2092
    3. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      77
      961
    4. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      827
    5. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      35
      766
    6. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      763
    7. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      156
      762
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      30
      736
    9. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      704
    10. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      50
      674
    Aihe