Siis yli 35-v lapseton nainen jonka elämän tärkein sisältö on matkustelu ja viini tai jooga tai kevyet liikuntaharrastukset.
Oletko naislapsi?
19
445
Vastaukset
- Anonyymi
Olen, ylpeästi. Miksi rasittaisin itseäni stressillä mitä lapsi tuo tullessaan.
- Anonyymi
Valintojen maailma
- Anonyymi
En ole saanut sellaista palautetta. Tulen toimeen omillani ja autan muita sen minkä voin.
- Anonyymi
En ole en.
Sopivan ikäinen sinkku mamma oon,
joka turhaan haaveili ja unelmoi miehestä joka
kulkis vierellä loppu elämän.
Jonka kanssa olisi voinut joko olla vaan.
Taikka mennä minne vaan milloin sit haluaakaan. - Anonyymi
Oletkos sinä mieslapsi, jonka pitää kirjoittaa hänne mm. tälläistä?
Voin vastata puolestasi... olet!
Ihminrn voi tehdä Suomessa aikshyvin sitä mitä haluaa... koet vaan, että oma tilanteesi johtuu muiden valinnoista ja kiukuttelet sitä...mutta oma tilanteesi oikeasti johtuu sinusta itsestäsi....
Mutta saat kiukuta toki. 🙂- Anonyymi
Laitoit vielä loppuun ton passiivis-aggressiivisen hymiön. Noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoit vielä loppuun ton passiivis-aggressiivisen hymiön. Noin.
Minunkin mielestä tuo passiivisagressiivinen hymiö. En tykkää käyttää itse.
Olen mieslapsi. Olen itse valinnut elämäntyylini. Olisi ollut mahdollisuuksia pariutua ja vieläkin naiset lähestyvät minua. Jokainen tavallaan.
Nautin siitä että saan tuhlata elämäni kaikkiin turhanpäiväisiin harrastuksiin. Elämäni on todella huoletonta ja helppoa. Ja sitten jos siltä tuntuu, voin leikittää sukulaisten lapsia. Rusinat pullasta.- Anonyymi
Mun kaikki naisystävät ovat jo mummoja! 😳
>simiti< Olen yli 40-vee lapseton nainen,
Nuo muut eivät päde kohdallani- Anonyymi
Matkustelu ja liikuntaharrastukset ovat ok. Viiniä tai muutakaan huumaavaan en käytä enkä joogaa. Mikähän sitten olen.
- Anonyymi
ei v aan maiszszilapsi kuin joku elokuva
https://fi.wikipedia.org/wiki/Maissilapset_(elokuva) Joo noita lapsia on ihan kummassakin sukupuolessa. Ihmisen pitäs tajuta tehdä jotain tai ees yrittää tehdä. Tollanen viinin tai viinan litkiminen ei edistä mitään. Samoin turha matkustelukaan. Ne on just niitä tyhjäpää sinkkujen harrastuksia. Tilanteen voi kyllä aina korjata, ruveta vaikka opiskeleen.
- Anonyymi
kun noita sääjuttuja on, niin josa mwnww salamamiestä eli ukkosherraakarkun menemällä kokonaankin itse jonkin pweiton alle pelkoineen
- Anonyymi
En ole koskaan, edes juuri ja juuri täysi-ikäisenä teininä, harrastanut "matkustelua ja viiniä tai joogaa tai kevyitä liikuntaharrastuksia."
Epäoikeudenmukaisuus kiukuttaa joskus ihan huolella.
Olen aikuinen nainen. En ole lapsi.
Kyllä se elämän sisältö löytyy aivan muualta. Vaikka matkustelu ja maisemanvaihto ovat joskus hauskaa vaihtelua, sille on kuitenkin löydyttava tasapainoa arjen pyörityksestä.
Jokainen kaipaa joskus irtiottoja, mutta eivät nekään ole elämän tärkeintä sisältöä, vaan taukoja arjen harmauteen.
Liikuntaharrastukset kuuluvat säännöllisen epäsäännöllisesti arkipäivien rutiineihin. Ei kai sitä tekisi, jos se ei toisi mielihyvää.- Anonyymi
Matkustelu ja jooga on aikuisten naisten harrastuksia. Paitsi ilkeyttä ja naisvihaa, kysymyksesi ilmentää kateutta.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416