Oletko naislapsi?

Anonyymi-ap

Siis yli 35-v lapseton nainen jonka elämän tärkein sisältö on matkustelu ja viini tai jooga tai kevyet liikuntaharrastukset.

18

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen, ylpeästi. Miksi rasittaisin itseäni stressillä mitä lapsi tuo tullessaan.

• Anonyymi

Valintojen maailma

• Anonyymi

En ole saanut sellaista palautetta. Tulen toimeen omillani ja autan muita sen minkä voin.

• Anonyymi

En ole en.
      Sopivan ikäinen sinkku mamma oon,
      joka turhaan haaveili ja unelmoi miehestä joka
      kulkis vierellä loppu elämän.
      Jonka kanssa olisi voinut joko olla vaan.
      Taikka mennä minne vaan milloin sit haluaakaan.

• Anonyymi

Oletkos sinä mieslapsi, jonka pitää kirjoittaa hänne mm. tälläistä?

Voin vastata puolestasi... olet!

Ihminrn voi tehdä Suomessa aikshyvin sitä mitä haluaa... koet vaan, että oma tilanteesi johtuu muiden valinnoista ja kiukuttelet sitä...mutta oma tilanteesi oikeasti johtuu sinusta itsestäsi....

Mutta saat kiukuta toki. 🙂

• Anonyymi

Laitoit vielä loppuun ton passiivis-aggressiivisen hymiön. Noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoit vielä loppuun ton passiivis-aggressiivisen hymiön. Noin.

Minunkin mielestä tuo passiivisagressiivinen hymiö. En tykkää käyttää itse.

• Olen mieslapsi. Olen itse valinnut elämäntyylini. Olisi ollut mahdollisuuksia pariutua ja vieläkin naiset lähestyvät minua. Jokainen tavallaan.

Nautin siitä että saan tuhlata elämäni kaikkiin turhanpäiväisiin harrastuksiin. Elämäni on todella huoletonta ja helppoa. Ja sitten jos siltä tuntuu, voin leikittää sukulaisten lapsia. Rusinat pullasta.

• Anonyymi

Mun kaikki naisystävät ovat jo mummoja! 😳

>simiti<

• Olen yli 40-vee lapseton nainen,
      Nuo muut eivät päde kohdallani

• Anonyymi

Matkustelu ja liikuntaharrastukset ovat ok. Viiniä tai muutakaan huumaavaan en käytä enkä joogaa. Mikähän sitten olen.

• Anonyymi
    • Joo noita lapsia on ihan kummassakin sukupuolessa. Ihmisen pitäs tajuta tehdä jotain tai ees yrittää tehdä. Tollanen viinin tai viinan litkiminen ei edistä mitään. Samoin turha matkustelukaan. Ne on just niitä tyhjäpää sinkkujen harrastuksia. Tilanteen voi kyllä aina korjata, ruveta vaikka opiskeleen.

• Anonyymi

kun noita sääjuttuja on, niin josa mwnww salamamiestä eli ukkosherraakarkun menemällä kokonaankin itse jonkin pweiton alle pelkoineen

• Anonyymi

En ole koskaan, edes juuri ja juuri täysi-ikäisenä teininä, harrastanut "matkustelua ja viiniä tai joogaa tai kevyitä liikuntaharrastuksia."

• Epäoikeudenmukaisuus kiukuttaa joskus ihan huolella.

• Olen aikuinen nainen. En ole lapsi.
      Kyllä se elämän sisältö löytyy aivan muualta. Vaikka matkustelu ja maisemanvaihto ovat joskus hauskaa vaihtelua, sille on kuitenkin löydyttava tasapainoa arjen pyörityksestä.
      Jokainen kaipaa joskus irtiottoja, mutta eivät nekään ole elämän tärkeintä sisältöä, vaan taukoja arjen harmauteen.
      Liikuntaharrastukset kuuluvat säännöllisen epäsäännöllisesti arkipäivien rutiineihin. Ei kai sitä tekisi, jos se ei toisi mielihyvää.

• Anonyymi

Matkustelu ja jooga on aikuisten naisten harrastuksia. Paitsi ilkeyttä ja naisvihaa, kysymyksesi ilmentää kateutta.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2244
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      988
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      952
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      853
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      121
      842
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    Aihe