Vapaa kuvaus

Legendaarinen Acid_Rain is back! 😃🤟

Aloituksia

0

Kommenttia

9

  1. Laitoin+auton+seisontaan+joulun+aikaan+kun+se+meni+epäkuntoon,+ja+korjausajan+saaminen+meni+tosi+kauas.+POP+vakuutus+palautti+laskelmieni+mukaan+liikennevakuutus+maksun+osuuden,+mutta+kasko+säilyi+voimassa+ja+sitä+rahaa+eivät+palauttaneet.+Trafi+korvaa+vasta+seuraavalla+laskulla+(eli+ei+palauta+rahaa+heti).Tämä+kummastutti+Trafin+sivuilla:+https://www.traficom.fi/fi/liikennekayttoonotto"Huomioi,+että+jos+otat+ajoneuvon+liikennekäytöstä+poistojen+välillä+liikennekäyttöön,+lähetetään+käyttöajalta+aina+vähintään+10+€+suuruinen+ajoneuvoverolippu+(ajoneuvoveron+pienin+maksuunpantava+määrä)."Onko+tosiaan+niin,+että+vaikka+olen+maksanut+ajoneuvoveron+vuodeksi+eteenpäin+kokonaisuudessaan,+minulta+perittäisiin+silti+vähintään+10e+lisämaksu,+vieläpä+ajasta+mistä+olen+jo+maksanut?+Eihän+tuossa+logiikassa+ole+järkeä,+voiko+olla+noin?+Koska+olen+jo+maksanut+ajoneuvoveron+tuolta+ajalta,+niin+Trafin+pitäisi+vain+korvata+minulle+seuraavassa+laskussa+ne+päivät+jolloin+auto+on+ollut+seisonnassa?Entä+jos+auto+on+poistojen+välillä+käytössä+yli+10e+ajoneuvoveron+määrän?+Että+eihän+silloin+mitään+tuplaverolaskua+tule?