Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
GameChanger
profiilit
GameChanger
GameChanger
Vapaa kuvaus
Available
Aloituksia
0
Kommenttia
52
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihanko+tosiko?
Söin+rautamunakokkelia+aamiaiseksi:+paljon+salaatinlehtiä+silppuna+ja+persiljaa.
Olisi+1+homma+joka+on+tehtävä+hyvän+sään+aikana+(nyt+paistaa+aurinko+sopivasti),+pitää+ulkona+juottaa+eräs+tulpan+johdon+plugi+paikoilleen.+Sateella+ei+pysty+tekemään.+:D
19.07.2019 10:24
Niin+taitaa+olla,+palstalla+taas+sitten+on+yöelämää+ja+päiväelämää:
Jotkut+elävät+yöllä+ja+nukkuvat+päivällä,+toiset+tekevät+vastakkaisesti.
Kuin+Tapio+Rautavaaran+laulussa:+Päivänsäde+ja+Menninkäinen.
Matkustelu+on+ihan+mukavaa,+mutta+matkustaminen+on+tylsää.
Eri+paikoissa+oleminen+on+mukavaa,+mutta+se+matkan+matkustaminen+sinne+kohteeseen+on+tympeää.
19.07.2019 07:53
Tuossa+olisi+hyvän+mallinen+pyörän+kuva+minkä+päälle+piirtää,+mutta+punainen+ympyrä+tarkoittaa+että+ei+polkupyörille.
Jonkun+tuollaisen+kuvan+päälle+alkaa+lisäilemään+osia,+sitten+laittaa+ne+kuvat+päällekäin+jolloin+muodostuu+kokonainen+pyörä.
On+tärkeää+että+kaikki+piirtävät+sitten+saman+kuvan+päälle+muuten+se+kokoaminen+ei+onnistu,+eivätkä+osat+mene+oikeisiin+paikkoihin:
Esimerkkikuva:+https://image.shutterstock.com/image-vector/no-bicycle-sign-260nw-552830773.jpg
Siis+kaikki+voisivat+piirtää+omina+aikoinaan+sen+täsmälleen+saman+kuvan+päälle+oman+osansa.+Ja+se+kuva+EI+OLE+ole+tuo+esimerkkikuva.
19.07.2019 07:27
Miten+pystyt+edes+ajattelemaan+noin+paljon+kaikkia+turhia+asioita?
18.07.2019 21:36
Kiitos+viihdyttävistä+jutuista.+Olette+kerrassaan+huvittavia.
Hyvää+Yötä,+Abris+:)
18.07.2019 21:19
En+ole+risto-paristo,+joka+ryyppää+kaljaa+aamusta+iltaan++:)
18.07.2019 19:27
Toinen+mökki+vieressä+jossa+oma+ranta,+kävelymatka,+tämä+on+harraatemökki+jossa+on+tilaa,+asun+kummassakin+:)
18.07.2019 19:24
Joillain+on+sellaisia+kärryjä+perässä+mihin+voi+laittaa+paljon+tavaroita.
Voisi+tulla+oikeastaan+hieno+abstrakti+taideteos+tuollaisesta+polkupyörästä,+jossa+olisi+erilaisten+ihmisten+mielivaltaisesti+valitsemia+osia.
Vielä+itse+piirrettynä+vapaalla+kädellä+paikoilleen.
18.07.2019 18:48
Runko+puuttuu,+se+on+tärkeä,+kellä+on+paras+runko?
Sitten+etsimme+netistä+jonkun+polkupyörän+kuvan,+johon+jokainen+vuorollaan+värittää/piirtelee+haluamakseen+valitsemansa+osan.
Näin+syntyy+sinkku-pyörä.
18.07.2019 18:32
Kohta+alkaa+jo+kaikki+osat+löytymään+jotta+voi+alkaa+kasaamaan+pyörää.
18.07.2019 18:22
Jaa,+ajattelin+että+joku+ranskalainen+henkilö+joka+pitäisi+"poistaa"+:D
18.07.2019 18:15
Etkö+tiedä+mitä+tarkoittaa,+voin+selittää,+ei+tarkoita+pelimiestä,+vaan+pelin+määrääjää+niin+sanotusti,+pelin+luonteen+määrääjää,+herttaässä+on+korkein+kortti+pokeripelissä,+kumpikin+noista+liittyy+itseeni+paljon.
Hae+vaikka+google:sta:+what+is+game+changer
18.07.2019 18:13
Niin+saisit+myös+jäädä+yöksi+jos+haluaisit,+voisit+nukkua+missä+haluat,+yläkerrassa+tai+alakerrassa.+Kummassako+haluaisit+:D
18.07.2019 18:00
Olen+mökillä...+täälläkin+on+basilikoja,+en+kyllä+käytä+niitä.
Salaatti+jota+on+basilikan+vieressä+selviytyy+hyvin,+persilja+varsinkin+hyvin+kasvaa+siis+ihmeellisen+hyvin.
Mikä+ihme+on+tappamaton+ranskalainen?
18.07.2019 17:55
Sellainen+uni,+aika+erikoinen,+jotain+piti+mennä+tekemään+romanien+luekse+ja+niiden+kyydillä+jonkun+kaverin+kanssa,+liittyi+joku+pistooli+joka+sillä+romanilla+oli,+kertoi+että+oli+saanut+sen+jotenkin+hämäräperäisesti+:)
Sitä+pistoolia+katsoimme+ja+itse+jotenkin+unohduin+siihen+paikkaan+ja+porukka+ehti+jo+lähteä+pois,+unohduin+kyydistä,+siihen+taisi+loppua+se.
Se+liittyi+siis+jotenkin+romaneihin+ja+laittomiin+esineisiin+(pyssyihin+siis).
18.07.2019 17:51
Viisaus.
18.07.2019 17:47
Täällä+on+tuoretta+jäävuorisalaattia+ja+paljon+muita+yrttejä+aivan+tuossa+pihalla+kun+noukkii+vaan,+mansikoitakin+on+penkissä+paljon+:)
18.07.2019 17:29
Älä+ainakaan+syötä+sitä,+syö+jotain+mitä+ei+itse+tajua+että+on+epäterveellistä+sille.
Ja+turhaan+jää+vahtimaan+ruokaa,+kyllä+löytää+itse+luonnosta+ruokaa.
Tunkee+vielä+talveksi+sisälle+sotkemaan+paikkoja+kun+tarpeeksi+houkuttelet.
18.07.2019 17:26
Päärynäjäätelön+piti+olla+tämän+kesän+ensimmäinen+jäätelöni,+mutta+en+ole+muistanut+ostaa+sitä+vielä,+en+ole+kyllä+ostanut+yhtään+jäätelöä+vielä+koko+kesänä.
Päärynäjäätelö+suklaapäällysteellä.
Jos+illal-lallal...+haluaa+rentoutua,+niin+sauna+ja+sitten+voi+napostella+valitsemiaan+herkkuja,+ehkä+katsoa+jotain+viihdettä,+joko+luontoa+tai+muita+viihdetuotteita+tuijotella.
Tai+pelata+golfia,+tai...+vaikka+mitä,+kaikkea+mitä+et+osaa+kuvitellakaan+:)
18.07.2019 17:22
oho+se+tipautti+pois+kirjautumisesta+kun+olin+liian+pitkää+kirjoittamatta...+No+ainakin+jälkiruokaidea+tuossa,+vaniljajäätelöön+kyllä+käy+sitruunakin+ihan+hyvin.
Jos+itse+päättäisin+niin+vaihtaisin+kanan+johonkin+savustettuun+tuoreeseen+kalaan+:)
18.07.2019 16:57
2 / 3