Eräs lyö päätään puuhun toistolla.

Anonyymi

Samoja virheitään toistaa, aina kun saa vähän lisää energiaa, niin sama juttu. Sama virhe ja pää puuhun.

Yritin selittää asioita tälle, mutta ei auta, liian itsepäinen ja puupäinen.

Sitten on taas huono olo, kun on pää lyöty puuhun.... odottaa piristystä jotta saa energiaa lyödä päänsä uudestaan samaan puuhun.

Pää on jo kovettunut iskuista puuhun niin kovaksi, että muuta ei enää osaakaan tehdä, eikä usko toisten ohjeita.

On siis puupaa, ei ole Pekka Puupää, nainen Puupää.

19

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokaisella on oikeus tehdä omat ratkaisunsa. Neuvoja, otapa luuri käteesi ja soita.

    • Anonyymi

      Jossain palstoilla selittäminen ei kyllä mene edes ei-puupäiden jakeluun, varsinkin jos on ilkeämielistä.

    • Anonyymi

      nainen Puupää tulee mieleen joku Anna Puu jolta puuttuu pää-osa eli pää.

      Päätön Anna.

    • Joskus on tehtävä itsekin ratkaisuja, jos läheisen toiminta ahdistaa.
      Ei tarvitse itse hukkua mukana.

      • Anonyymi

        Esim. vertaa että antaa karkin, eli yrittää auttaa puupäätä.
        Se saa siitä karkista taas energiaa lyödä päänsä uudestaan puuhun.

        Sitten yrittää auttaa vielä enemmän, antaa kokonaisen karkkipussin. Puupää saa jo suuremman energian ja vauhdin millä lyö päänsä puuhun.

        Ja niin jatkuu aina vain suurempi isku tulee päähän.

        Tuollaistakaan kiertokulkua ei jaksa kovin pitkälle katsella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esim. vertaa että antaa karkin, eli yrittää auttaa puupäätä.
        Se saa siitä karkista taas energiaa lyödä päänsä uudestaan puuhun.

        Sitten yrittää auttaa vielä enemmän, antaa kokonaisen karkkipussin. Puupää saa jo suuremman energian ja vauhdin millä lyö päänsä puuhun.

        Ja niin jatkuu aina vain suurempi isku tulee päähän.

        Tuollaistakaan kiertokulkua ei jaksa kovin pitkälle katsella.

        Niin. Ei kai tässä olekaan kyse toisesta, vaan sinusta. Ei sinun tarvitse itseäsi tuossa ruoskia. Anna karkkisi sellaiselle joka osaa käyttää sen molempien iloksi.

        Olen täällä painottanut omasta elämästä ja omista tunteista vastuunottoo. Se on vaikeaa itsellekin, mutta kokemuksen kautta oppii.

        Se tekee sinustakin paremman ihmisen, kun opit tunnistamaan kuka ansaitsee karkkisi.


      • Anonyymi

        Se mitään karkkeja/ neuvoja ole edes yrittänyt antaa. Valehtelee. Eipä silti aika vaikeaa olisi niitä kuunnella, mitä soopaa taas on tulossa. Täälläkö siitä pitää kirjoittaa, joopa joo.


      • Anonyymi

        Mitähän ne ohjeet voisivat olla? Voisin antaa yhden: älä puutu toisten elämään.


      • Anonyymi

        Olen yrittänyt ja puhtaasti epäitsekkäistä syistä yritin auttaa erästä tyttöä jonka huomasin olevan hieman pulassa elämänsä kanssa, mutta minkäs puupäälle teet....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt ja puhtaasti epäitsekkäistä syistä yritin auttaa erästä tyttöä jonka huomasin olevan hieman pulassa elämänsä kanssa, mutta minkäs puupäälle teet....

        Kuulostaa siltä että olet vaan antanut sitä energiaa muttet oikeasti antanut neuvoa mihin sitä kannattaa pistää. Kuulostaa kaikkea muuta kuin epäitsekkäältä.


      • Anonyymi

        Autan joskus juoppojakin antamalla niille taskun pohjalta kolikoita kaljaan :)

        Empatiasta pelkästään teen hyvää :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Autan joskus juoppojakin antamalla niille taskun pohjalta kolikoita kaljaan :)

        Empatiasta pelkästään teen hyvää :)

        Ei ketään voi oikeasti auttaa, jos ei halua tulla autetuksi.

        Jotkut haluaa apua oireisiin, ei itse tautiin. Ja oikeastaan ainut apu mitä monet tarttis, olis ammattiapua. Kylmä totuus...

        Jos itse voi hyvin, ei kannata sitä voimista tuhlata suossa tarpoviin. Tai niin minä ainakin aion elää...


      • Disse kirjoitti:

        Ei ketään voi oikeasti auttaa, jos ei halua tulla autetuksi.

        Jotkut haluaa apua oireisiin, ei itse tautiin. Ja oikeastaan ainut apu mitä monet tarttis, olis ammattiapua. Kylmä totuus...

        Jos itse voi hyvin, ei kannata sitä voimista tuhlata suossa tarpoviin. Tai niin minä ainakin aion elää...

        Auttamisessakin vielä se paska homma, että jos et pystykkään auttamaan ja toinen on uskonut sinuun, olet hylkääjä....

        Parempi kun hoitaa omaa elämää, jos siitä jää paukkuja, voi jotain apuja antaa, mutta elä odota tuloksia ja lupaa itsekkään mitään...


    • Anonyymi

      Niinpä nämä stoorit muuttuu, kun vähän tarkemmin kyselee: aloituksen naisesta tulikin tyttö, joka on vähän eksyksissä elämässään. Aluksi oli nainen, joka oli takonut päätään puuhun ihan huolella, muka. Olette te hauskoja.

      • Anonyymi

        Tyttö on naisen synonyymi minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö on naisen synonyymi minulle.

        Minkäs ikäinen tyttö kyseessä?


      • Anonyymi

        n 35-vuotias tyttö on kyseessä.


    • Anonyymi

      Useimmat ihmiset ovat tuollaisia, minäkin joskus. Kyllä sitä sitten aina vähitellen ymmärtää jotain, kun tarpeeksi monta kertaa toistaa saman asian ja tulos on sama. Jotkut eivät koskaan ymmärrä.

      Häiritseekö sinua siis vain yhden ihmisen toiminta vai kaikkien sellaisten, jotka toimivat noin? Jos vain yhden, miksi niin? Entä tuotko selvästi esille, että haluat parantaa hänen olosuhteitaan etkä vain päteä "oikeammalla" tiedollasi ja ohittaa hänen mielipidettään?

      • En yrittänyt muuttaa mielipiteitä. Kuten sanoin annoin "energiaa", vertauskuvallisesti "karkkeja", silloin totesin että sama pään törmäyttäminen puuhun jatkuu, ja kyllästyin siihen... koko juttuun ja ihmiseen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe