Laittakaa vaatimuksia

Anonyymi

Mitä vaaditte tulevalta kumppaniltanne?

103

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsetuntemus.

    • Anonyymi

      Ei tarvii muuta olla kuin ajokortti.

      • Anonyymi

        Muuten ei ole tuleva. Tai menevä. Kortti täytyy olla.


    • Viisaus.

    • Anonyymi

      - mies
      - omaa suht samankaltaisen maailmankatsomuksen kuin minä
      - peruspositiivinen, eikä vain etsi kaikesta/kaikista negatiivista sanottavaa
      - osaa olla kohtelias ja asiallinen kaikkia ihmisiä kohtaan
      - ei juutu vain omaan näkökantaansa, vaan on avoin muillekin näkemyksille
      - osaa nauraa myös itselleen ja kykenee heittäytymään mukaan pöhköihinkin juttuihin

      ... noin jos halutaan listata

      Yhdellä lauseella voisi sanoa ... Realistisesti ja kiihkottomasti maailmaan suhtautuva, rento ja huumorintajuinen mies.

      Löytyykö?

      - onlyinmydreams-

      • Anonyymi

        Löytyy täältä mutta olenkin ruma joten mahiksia ei ole.
        Kohtelias ja asiallinen mies on kaikkea sitä mitä naiset ei halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy täältä mutta olenkin ruma joten mahiksia ei ole.
        Kohtelias ja asiallinen mies on kaikkea sitä mitä naiset ei halua.

        Naiseksi mut on ainaki syntyessäni määritelty. Tosin ehkä sinä tiedät asiat paremmin kun ne lääkärit.

        Anyway ... tuo ensimmäinen lauseesi osoitti jo, että et ole etsimäni kaltainen mies. Se sotii jo ainakin 2 etsimääni ominaisuutta vastaan. Jälkimmäinen lausahdus jo sitten romutti lähes kaikki muutkin. Zero points!

        -onlyinmydreams-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiseksi mut on ainaki syntyessäni määritelty. Tosin ehkä sinä tiedät asiat paremmin kun ne lääkärit.

        Anyway ... tuo ensimmäinen lauseesi osoitti jo, että et ole etsimäni kaltainen mies. Se sotii jo ainakin 2 etsimääni ominaisuutta vastaan. Jälkimmäinen lausahdus jo sitten romutti lähes kaikki muutkin. Zero points!

        -onlyinmydreams-

        Eikö ihmetytä tuo kommentti että sanoo olevansa kuvailun kaltainen tietämättä millainen maailmankatsomuksesi edes on :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ihmetytä tuo kommentti että sanoo olevansa kuvailun kaltainen tietämättä millainen maailmankatsomuksesi edes on :D

        Kyllä, se oli hyvin erikoista.

        Onneksi tuosta lyhystä tekstinpätkästä kävi kuitenkin hyvin selville, että emme omaa lainkaan samantyyppistä ajatusmaailmaa. Voin siis olla varsin varma, että myöskään maailmankuvamme eivät kohtaa :)

        -onlyinmydreams-


      • Kysytkö sinä muilta, että löytyykö? Vai oliks se sarkasmia? :oD

        Vastaisin, että varmaan löytyiskin, mutta siinä on lisäksi monta muttaa vielä, että löytymisen jälkeen tulisi hänestä sulle kumppani.

        Yks mikä mua tuossa mietityttää? Että jos on positiivinen, utelias, valmis oppimaan uutta ja kokeilemaan kaikkea pöhköä, niin miten sellainen voi olla sitten kiihkottomasti suhtautua maailmaa kohtaan? Minusta ainakin maailma ja koko tää elämä perustuu kiihkoon, sellaisen haluun ja intoon saada jotain... tai niin mä tuon ymmärrän... :o) Että siinä mä ainakin tippuisin kelkasta... Minusta täällä on niin paljon kaikkea huikeaa, että kyllä mä aika kiihkolla katselen mitä kaikkea täältä vielä löytyy... ;o)


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Kysytkö sinä muilta, että löytyykö? Vai oliks se sarkasmia? :oD

        Vastaisin, että varmaan löytyiskin, mutta siinä on lisäksi monta muttaa vielä, että löytymisen jälkeen tulisi hänestä sulle kumppani.

        Yks mikä mua tuossa mietityttää? Että jos on positiivinen, utelias, valmis oppimaan uutta ja kokeilemaan kaikkea pöhköä, niin miten sellainen voi olla sitten kiihkottomasti suhtautua maailmaa kohtaan? Minusta ainakin maailma ja koko tää elämä perustuu kiihkoon, sellaisen haluun ja intoon saada jotain... tai niin mä tuon ymmärrän... :o) Että siinä mä ainakin tippuisin kelkasta... Minusta täällä on niin paljon kaikkea huikeaa, että kyllä mä aika kiihkolla katselen mitä kaikkea täältä vielä löytyy... ;o)

        Oletan, että tossa tarkotetaan sitä toisenlaista kiihkoo. Sellasta höyrypäisyyttä meuhkata kaikesta mahollisesta. Hurahtamista erilaisiin -ismeihin. Toiveena olis kai, että asiat voi kato ottaa ihan lunkistiki.

        Sä ite puhut innostumisesta ja mä ainaki nään sen ihan eri juttuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletan, että tossa tarkotetaan sitä toisenlaista kiihkoo. Sellasta höyrypäisyyttä meuhkata kaikesta mahollisesta. Hurahtamista erilaisiin -ismeihin. Toiveena olis kai, että asiat voi kato ottaa ihan lunkistiki.

        Sä ite puhut innostumisesta ja mä ainaki nään sen ihan eri juttuna.

        Ymmärrän kyllä mitä tuossa ajettiin takaa, mutta kiihko-sanan voi tulkita monella eri tavalla... Tuossa yhteydessä mä koin sen sellaisena kiinnostamattomuutena maailmaa kohtaan... Ristiriita just edellä mainituihin asioihin...

        Jos tuohon pitäisi minun mielestä keksiä perempi sana, se olisi vaikka, että suhtautua maailmaan avarakatseisesti. Silloin se jättäisi vouhkaamiset pois. Voisi olla kiihkeän utelias, kiihkeän halukas kokeilemaan uutta ja pöhköä, mutta ei pelkäisi ja vouhkaisi kaikesta.

        Eikös? :o)


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä mitä tuossa ajettiin takaa, mutta kiihko-sanan voi tulkita monella eri tavalla... Tuossa yhteydessä mä koin sen sellaisena kiinnostamattomuutena maailmaa kohtaan... Ristiriita just edellä mainituihin asioihin...

        Jos tuohon pitäisi minun mielestä keksiä perempi sana, se olisi vaikka, että suhtautua maailmaan avarakatseisesti. Silloin se jättäisi vouhkaamiset pois. Voisi olla kiihkeän utelias, kiihkeän halukas kokeilemaan uutta ja pöhköä, mutta ei pelkäisi ja vouhkaisi kaikesta.

        Eikös? :o)

        Jaa ... en tiedä onko oikeasti tarpeellista alkaa harrastaa semantiikkaa, kun ajatukseni kuitenkin ilmeisesti tuli selväksi. Meillä kaikilla on usein sanoihin liittyen erilaisia mielleyhtymiä ja harvemmin mikään niistä on pilkulleen oikein tai väärin.

        Itselleni sanat kiihko ja kiihkoilu eivät sisällä positiivisia mielleyhtymiä. En voi sanoa viihtyväni sellaisessa seurassa jossa asioihin suhtaudutaan kiihkomielisesti. Minulle kiihkomielisyys on palavasilmäistä yhteen totuuteen tuijottamista ja sen julistamista, jopa aggressiota. Eli omasta mielestäni todellakin etsin ihmistä, joka osaa suhtautua asioihin kiihkottomasti. Joka kykenee sietämään asioita, joista ei varsinaisesti pidä ja jotka menevät ehkä jopa vastoin omia periaatteita. Tietysti kaikessa on olemassa rajat. Esimerkiksi ne, jotka laki määrittää, mutta ei nyt mennä siihen.

        Toisaalta taas sana intohimo on itselleni positiivisesti varautunut. Vaikka joku toinen varmasti laskee intohimoisen ja kiihkeän täysin samoiksi asioiksi ja puhtaasti semanttisesti tämä on ihan oikein, niin ainakin minulle noilla sanoilla on täysin erilainen klangi. Minulle intohimo kuvastaa positiivista innostumista johonkin asiaan. Rakastan kuunnella kun joku puhuu asioista, joihin suhtautuu intohimolla ja itse suhtaudun moneenkin tekemiseeni hyvin intohimoisesti.

        Mielestäni ihmisessä pitää olla intoa, intohimoa, uteliaisuutta, ja elämänhalua. En jaksaisi viettää elämääni ihmisen kanssa, joka ei kykene näkemään esim. ympärillään olevaa kauneutta.

        Itselleni avarakatseisuus tarkoittaa taas jotain aivan muuta, jota en voi suoraan yhdistää näihin esimerkkeihin. Tärkeä ominaisuus toki sekin :)

        -onlyinmydreams-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ... en tiedä onko oikeasti tarpeellista alkaa harrastaa semantiikkaa, kun ajatukseni kuitenkin ilmeisesti tuli selväksi. Meillä kaikilla on usein sanoihin liittyen erilaisia mielleyhtymiä ja harvemmin mikään niistä on pilkulleen oikein tai väärin.

        Itselleni sanat kiihko ja kiihkoilu eivät sisällä positiivisia mielleyhtymiä. En voi sanoa viihtyväni sellaisessa seurassa jossa asioihin suhtaudutaan kiihkomielisesti. Minulle kiihkomielisyys on palavasilmäistä yhteen totuuteen tuijottamista ja sen julistamista, jopa aggressiota. Eli omasta mielestäni todellakin etsin ihmistä, joka osaa suhtautua asioihin kiihkottomasti. Joka kykenee sietämään asioita, joista ei varsinaisesti pidä ja jotka menevät ehkä jopa vastoin omia periaatteita. Tietysti kaikessa on olemassa rajat. Esimerkiksi ne, jotka laki määrittää, mutta ei nyt mennä siihen.

        Toisaalta taas sana intohimo on itselleni positiivisesti varautunut. Vaikka joku toinen varmasti laskee intohimoisen ja kiihkeän täysin samoiksi asioiksi ja puhtaasti semanttisesti tämä on ihan oikein, niin ainakin minulle noilla sanoilla on täysin erilainen klangi. Minulle intohimo kuvastaa positiivista innostumista johonkin asiaan. Rakastan kuunnella kun joku puhuu asioista, joihin suhtautuu intohimolla ja itse suhtaudun moneenkin tekemiseeni hyvin intohimoisesti.

        Mielestäni ihmisessä pitää olla intoa, intohimoa, uteliaisuutta, ja elämänhalua. En jaksaisi viettää elämääni ihmisen kanssa, joka ei kykene näkemään esim. ympärillään olevaa kauneutta.

        Itselleni avarakatseisuus tarkoittaa taas jotain aivan muuta, jota en voi suoraan yhdistää näihin esimerkkeihin. Tärkeä ominaisuus toki sekin :)

        -onlyinmydreams-

        Joo. Täällä palstalla olen oppinut aikahyvin sanoittamaan itseäni. Mulle on tehty semanttisia täsmäiskuja ja oikeasti se ei ole huono juttu. Toki jokainen sana saa jokaisessa erilaisen "fiban" ja se on ok. Kuitenkin tärkeintä on aina, että asiayhteys tulee vaikka kahden ihmisen välille selville, että kumpikin puhuu samasta asiasta.

        Intohimoinen maailmaan suhtautuminen kuullostas jo paljon paremmalle. :o) Siinä ehkä sointuu se mitä mä taas kiihkossa tarkoitin. Tiedän kyllä mitä ajat takaa, mutta minusta taas se on fanaattisuutta. Esimerkiksi kovan fanaattisesti politiikkaan puuttuva on minusta luotaantyöntävä. Vaikka se pikkuisen itseä kiinnostaa, se on jotenkin ärsyttävä laji ja toppaa jossainvaiheessa.

        Minulle avarakatseisuus on sitä, että näkee vaikka jonkun kipeältätuntuvan aiheenkin toisellepuolelle, eikä tyrmää kaikkea vain jonkun periaatteen vuoksi...periaatteet on muutes persiistä... Jos jostain tekee periaatteen, ei voi nähdäkään sen taakse...sehän on sama kuin ehdottomuus...siis minusta. :o)


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Joo. Täällä palstalla olen oppinut aikahyvin sanoittamaan itseäni. Mulle on tehty semanttisia täsmäiskuja ja oikeasti se ei ole huono juttu. Toki jokainen sana saa jokaisessa erilaisen "fiban" ja se on ok. Kuitenkin tärkeintä on aina, että asiayhteys tulee vaikka kahden ihmisen välille selville, että kumpikin puhuu samasta asiasta.

        Intohimoinen maailmaan suhtautuminen kuullostas jo paljon paremmalle. :o) Siinä ehkä sointuu se mitä mä taas kiihkossa tarkoitin. Tiedän kyllä mitä ajat takaa, mutta minusta taas se on fanaattisuutta. Esimerkiksi kovan fanaattisesti politiikkaan puuttuva on minusta luotaantyöntävä. Vaikka se pikkuisen itseä kiinnostaa, se on jotenkin ärsyttävä laji ja toppaa jossainvaiheessa.

        Minulle avarakatseisuus on sitä, että näkee vaikka jonkun kipeältätuntuvan aiheenkin toisellepuolelle, eikä tyrmää kaikkea vain jonkun periaatteen vuoksi...periaatteet on muutes persiistä... Jos jostain tekee periaatteen, ei voi nähdäkään sen taakse...sehän on sama kuin ehdottomuus...siis minusta. :o)

        Riippuu vähän ne periaatteensa määrittää. Itselläni on periaatteita, jotka ohjaa mun omaa toimintaani. Pyrin toimimaan joissain asioissa tietyllä tavalla, vaikka se tekisi mun elämästäni joskus paljonkin vaikeempaa jne. Toki mikään ei onnistu ihan aina. Tärkeintä musta on se, että en vaadi muita elämään elämäänsä mun periaatteitteni mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu vähän ne periaatteensa määrittää. Itselläni on periaatteita, jotka ohjaa mun omaa toimintaani. Pyrin toimimaan joissain asioissa tietyllä tavalla, vaikka se tekisi mun elämästäni joskus paljonkin vaikeempaa jne. Toki mikään ei onnistu ihan aina. Tärkeintä musta on se, että en vaadi muita elämään elämäänsä mun periaatteitteni mukaan.

        Niin, mä tavallaan arvostan periaatteen mukaan eläviä, minusta on vaan hienoa, jos pystyy sellaiseen, eikä jää kaivelemaan, että mitä vaikka menetti, kun se periaate on periaate.

        Itselle se on vaan kirosana...mä en halua jumiutua mihinkään, kun mä oon historiassa sen vuoksi jättänyt elämättä elämää. En tiedä oliko ne periaatteita, mutta jotain sellaisia asioita, mitkä tuli ulkopuolelta, enkä enää siksi aio mitään naulita, vaan katson mikä sopii milloinkin mulle.

        Onhan joitain asioita, että en niitä tee, tai teen, mutta kyse on halusta. :o)


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Niin, mä tavallaan arvostan periaatteen mukaan eläviä, minusta on vaan hienoa, jos pystyy sellaiseen, eikä jää kaivelemaan, että mitä vaikka menetti, kun se periaate on periaate.

        Itselle se on vaan kirosana...mä en halua jumiutua mihinkään, kun mä oon historiassa sen vuoksi jättänyt elämättä elämää. En tiedä oliko ne periaatteita, mutta jotain sellaisia asioita, mitkä tuli ulkopuolelta, enkä enää siksi aio mitään naulita, vaan katson mikä sopii milloinkin mulle.

        Onhan joitain asioita, että en niitä tee, tai teen, mutta kyse on halusta. :o)

        No mun periaatteet on pitkälti sellasia, että niitä noudattamalla ei paljon menetä. Paitsi aikaa ja rahaa ja joskus melkein hermot :P

        Ei vaan vakavissaan ... ne on sellasia juttuja, jotka on jo muuttunu tavaksi ja kun joskus meinaa laiskottaa, niin voi potkasta itseään persauksille sillä "periaatteella". Sitten on sellasia asioita, jotka on kai vaan syvällä omassa persoonassa. Ei niitä voi oikein edes periaatteiksi kutsua, koska niiden vastasesti toimiminen tuntuis vaan väärältä. Muhun ei oikeestaan ole mikään tollanen tullu koskaan ulkopuolelta, tai en ainakaan koe niin. Onhan ne varmaan jotenkin sisään kasvatettu, mutta mitään en myönnä.

        -onlyinmydreams-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mun periaatteet on pitkälti sellasia, että niitä noudattamalla ei paljon menetä. Paitsi aikaa ja rahaa ja joskus melkein hermot :P

        Ei vaan vakavissaan ... ne on sellasia juttuja, jotka on jo muuttunu tavaksi ja kun joskus meinaa laiskottaa, niin voi potkasta itseään persauksille sillä "periaatteella". Sitten on sellasia asioita, jotka on kai vaan syvällä omassa persoonassa. Ei niitä voi oikein edes periaatteiksi kutsua, koska niiden vastasesti toimiminen tuntuis vaan väärältä. Muhun ei oikeestaan ole mikään tollanen tullu koskaan ulkopuolelta, tai en ainakaan koe niin. Onhan ne varmaan jotenkin sisään kasvatettu, mutta mitään en myönnä.

        -onlyinmydreams-

        No taidan tietää mitä tarkoitat.... :o)

        Mun oma identiteetti on vielä hiukan hakusassaan, siksi en ole mitään selkeitä raameja lyönyt mihinkään. Mutta kyllä mä tuolla tasolla ehkä periaatteita, tai sanotaanko rajoja haluankin. Nehän on hitokseen tärkeitä. Sehän tarkoittaa sitä, että pitää omasta "tontista" huolta. :o) Ja minusta noissa rajoissa on tärkeää se, että vaikka joku tuntuiskin vähän oudolle, sen tietää haluavansa itselleen. Mä taas käsitän sen itseni huomioimisena. Mun pitää kuunnella itseäni ja sitä kautta etsiä ne tärkeät asiat mulle, sekä pysyä niissä. Se on ensisijaisesti reilua mua kohtaan, mutta reilu myös muita kohtaan. :o)


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No taidan tietää mitä tarkoitat.... :o)

        Mun oma identiteetti on vielä hiukan hakusassaan, siksi en ole mitään selkeitä raameja lyönyt mihinkään. Mutta kyllä mä tuolla tasolla ehkä periaatteita, tai sanotaanko rajoja haluankin. Nehän on hitokseen tärkeitä. Sehän tarkoittaa sitä, että pitää omasta "tontista" huolta. :o) Ja minusta noissa rajoissa on tärkeää se, että vaikka joku tuntuiskin vähän oudolle, sen tietää haluavansa itselleen. Mä taas käsitän sen itseni huomioimisena. Mun pitää kuunnella itseäni ja sitä kautta etsiä ne tärkeät asiat mulle, sekä pysyä niissä. Se on ensisijaisesti reilua mua kohtaan, mutta reilu myös muita kohtaan. :o)

        Mä taas olen harrastanu itseanalyysia varmaan liikaakin. Ja tosiaan on tärkeetä
        löytää asioita, jotka tekee itselle hyvää. Ite oon päätynyt siihen, että on aika tarpeetonta miettiä mitä haluaa. On tärkeempää tietää se, mitä ei halua. Kun pyrkii poistaman kaiken turhan negatiivisen, niin ne hyvät jutut tulee kyllä. Usein sellasella tavalla, että sitä ei ole tajunnu edes ajatella.

        -onlyinmydreams-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas olen harrastanu itseanalyysia varmaan liikaakin. Ja tosiaan on tärkeetä
        löytää asioita, jotka tekee itselle hyvää. Ite oon päätynyt siihen, että on aika tarpeetonta miettiä mitä haluaa. On tärkeempää tietää se, mitä ei halua. Kun pyrkii poistaman kaiken turhan negatiivisen, niin ne hyvät jutut tulee kyllä. Usein sellasella tavalla, että sitä ei ole tajunnu edes ajatella.

        -onlyinmydreams-

        Sikspä mä tuonne ylle tiivistin aika kokonaispaketiksi mitä puolisolta haluan.

        Sama se miten itsensä tunnistaa....jokaisella on siihen omat metodit, tärkeintä että tunnistaa itsensä kaiken informaation alta ja pitää sen kuulolla. :o)
        En pidä sitä itsekkäänä ollenkaan. Minusta se jos mikä on toisista välittämistä.

        Kivoja mietteitä ja ajatuksia, mutta toteutus on aina haasteellista...mutta hyvä treeni ja toistojen toisto auttaa. :o)


    • Anonyymi

      Rehellisyyttä.

    • Anonyymi

      En mitään. Jos täytyy vaatia, hän ei ole mun tuleva kumppani. :)

    • Sukupuoli on tärkein, nainen täytyy olla

      • Anonyymi

        Olet siis trans- ja homofobinen patriarkaatti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis trans- ja homofobinen patriarkaatti.

        Hyvinkin mahdollista


    • Anonyymi

      Perunaa ja jauhelihakastiketta noin alkuun.

      • Anonyymi

        Ei huono tuokaan. Mulle kävis kaalilaatikko puolukkahillolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei huono tuokaan. Mulle kävis kaalilaatikko puolukkahillolla.

        Unohdetaan kaalilaatikko. Nakkikastike hyvällä suolalla.


    • Persoonallisuutta

    • Anonyymi

      Naiset vaatii jännämiestä. Normaali mies ei naisille kelpaa.

      • Anonyymi

        Tämä on kuultu jo. Entäs ne sinun omat vaatimuksesi/toiveesi?


      • Anonyymi

        Se tavallinen, mukava naapurin tyttö. Vaan turha on näin hyvää edes toivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kuultu jo. Entäs ne sinun omat vaatimuksesi/toiveesi?

        Neitsyt. Kaunis. Hoikka. Rikas. Kodinhengetär. Hyvä leipoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neitsyt. Kaunis. Hoikka. Rikas. Kodinhengetär. Hyvä leipoja.

        Tylsää ja mielikuvituksetonta.


    • Anonyymi

      Teemme toisemme onnellisemmaksi.

    • Anonyymi

      Tulevalta kumppanilta? Montako tulevaa ja menevää sitä oikein pitää olla.

      Mä en vaadi mitään.

      xL

      • Anonyymi

        Jos ei keksi muita kun näsäviisaita vastauksia, miksi pitää edes kommentoida? Ne jotka ymmärsi kysymyksen ja haluaa vastata asiallisesti ovat tervetulleita vastaaamaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei keksi muita kun näsäviisaita vastauksia, miksi pitää edes kommentoida? Ne jotka ymmärsi kysymyksen ja haluaa vastata asiallisesti ovat tervetulleita vastaaamaan..

        Sainko porttikiellon :D

        Mulla oli siis väärä vastaus. Mikä olisi ollut oikea?

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sainko porttikiellon :D

        Mulla oli siis väärä vastaus. Mikä olisi ollut oikea?

        xL

        Aloittaja päättää. Itse en mielellään lue näsäviisaita vastauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja päättää. Itse en mielellään lue näsäviisaita vastauksia.

        Höpö-höpö, sähän kulutat täällä aikaasi lukemalla kaikkea ja nautit vielä mielesi pahoittamisestakin.

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei keksi muita kun näsäviisaita vastauksia, miksi pitää edes kommentoida? Ne jotka ymmärsi kysymyksen ja haluaa vastata asiallisesti ovat tervetulleita vastaaamaan..

        Et ole ymmärtänyt näiden palstojen olemusta, monet palstat eivät ole keskustelu-palstoja. Palstanvaltaaja-porukka, jotka tuntevat toisensa IRL, sattavat jopa olla samassa vanhainkodissa, viisastelee, kitisee ja piruilee 24/7 valtaamillaan palstoilla, odottaessaan että aika korjaa pois.


    • Ei ole mulla vaatimuksia!
      Niin helppo se on 🖐️

    • Kaurapuuron pyhäaamuisin.

    • Anonyymi

      En mä vaadi mitään. Mä käsken. Jos hän antaa luvan.

    • Että kukaan ei asetu ehdolle tulevaksi kumppaniksi. Se olis ainoa harras toiveeni.

      • Anonyymi

        Tarkoitat ettei miehellesi tulisi kukaan ehdolle? Siinä piileekin suuri vaara.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat ettei miehellesi tulisi kukaan ehdolle? Siinä piileekin suuri vaara.

        Ei miehelle, eikä mullekaan jos sinkuksi joutusin.


      • Anonyymi

        Abriksella jo tuleva kumppani siintää näköpiirissä :)
        Tietää jo että sellainen tulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Abriksella jo tuleva kumppani siintää näköpiirissä :)
        Tietää jo että sellainen tulee.

        En luojan kiitos tiedä. Mutta kunhan spekuloin, kun kaikki eroavat jopa lähisuvussa.☹️

        Mä en ihan aikuisten oikeasti halua ketään muuta kumppanikseni, kuin nykyisen mieheni ja jos taas hän ei minua jaksaisi katsella loppuelämäänsä, niin haluan olla pysyvästi sinkkuna. Enkä ottaa edes jalkoja lämmittämään miestä enkä naista.

        Ihmiset nykyään eroilee jotenkin kevyesti...ja jatkaa kuin ei mitään olis tapahtunutkaan. Itsekin olen eronnut, mutta jestas se ei ole ollut henkisesti mitenkään helppoa. Kamalaa.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        En luojan kiitos tiedä. Mutta kunhan spekuloin, kun kaikki eroavat jopa lähisuvussa.☹️

        Mä en ihan aikuisten oikeasti halua ketään muuta kumppanikseni, kuin nykyisen mieheni ja jos taas hän ei minua jaksaisi katsella loppuelämäänsä, niin haluan olla pysyvästi sinkkuna. Enkä ottaa edes jalkoja lämmittämään miestä enkä naista.

        Ihmiset nykyään eroilee jotenkin kevyesti...ja jatkaa kuin ei mitään olis tapahtunutkaan. Itsekin olen eronnut, mutta jestas se ei ole ollut henkisesti mitenkään helppoa. Kamalaa.

        Mietin välillä vieläkin erojani, jotka teki kipeetä ja tuntui pahalta erota. Mutta se tuntui ainoalta järkevältä ratkaisulta.


    • No... emmä vaadi mitään, mutta sanotaan näin että jos aikoo olla helvetin mustasukkanen ja kritisoida mun ajatuksia lyhytnäköisellä ajattelulla jota ite pitää maailman totuutena ja jos seksikään ei suju... mä lähen. Enkä vaadi että jättää mut rauhaan, osaan tarvittaessa olla sen verta kamala ihminen että varmasti jättää jos ei palkkaa tappajaa mun perään eka.

      • Hmm, tiiän muutaman jotka tappas rahasta. Pikkurahasta. Mut eiks sit olla jo aika epätoivosia?

        Tyyliin elämä menetetty, niin ei ole mitään hävittävääkään enää tyyppistä.


      • Noinhan se yleensä menee. Mutta miksi sä tartuit mun viestissä just tohon tappamiseen? Olihan siinä muutakin sisältöä, ja pointti oli että ei tarvi olla uhri ja myöntyä olemaan vahingollisessa ihmissuhteessa. Ajattele omalta kohdalta jos joku stalkkais sua ja roikkuis sussa ja vonkais takas eikä jättäis rauhaan vaikka soittasit kytät ja kävisit ovella pesarin kanssa jne, viesti ei vaan menis perille. Enhän mä sanonu että mä tappasin tai pysyvästi vahingoittaisin henkisesti tai fyysisesti. Ihmisillä vaan on sellasia kipupisteitä että kun oot tietyllä tavalla ne haluaa pahaa sulle vaikket oo vahingoittanu niitä.

        Totta vitussa en haluu kuolla, mutta oli tossa sekin pointti ettei se mikään maailmanloppu ole jos on jo elänyt itsensä näköistä elämää. Kuolemassa on yleensä pahinta se että heitti elämän hukkaan, ei se että se loppuu.


      • HulluUkkoMetsästä kirjoitti:

        Noinhan se yleensä menee. Mutta miksi sä tartuit mun viestissä just tohon tappamiseen? Olihan siinä muutakin sisältöä, ja pointti oli että ei tarvi olla uhri ja myöntyä olemaan vahingollisessa ihmissuhteessa. Ajattele omalta kohdalta jos joku stalkkais sua ja roikkuis sussa ja vonkais takas eikä jättäis rauhaan vaikka soittasit kytät ja kävisit ovella pesarin kanssa jne, viesti ei vaan menis perille. Enhän mä sanonu että mä tappasin tai pysyvästi vahingoittaisin henkisesti tai fyysisesti. Ihmisillä vaan on sellasia kipupisteitä että kun oot tietyllä tavalla ne haluaa pahaa sulle vaikket oo vahingoittanu niitä.

        Totta vitussa en haluu kuolla, mutta oli tossa sekin pointti ettei se mikään maailmanloppu ole jos on jo elänyt itsensä näköistä elämää. Kuolemassa on yleensä pahinta se että heitti elämän hukkaan, ei se että se loppuu.

        Miskikö tartuin? Kuulosti rajulta ja korostetulta. Ja koska totakin maailmalla taphatuu, usein vaan sen suorittaa toinen osapuoli itse.

        "jos ei palkkaa tappajaa mun perään eka"

        - Miksi sä otit tämmösen vaihtoehdon esiin? :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Miskikö tartuin? Kuulosti rajulta ja korostetulta. Ja koska totakin maailmalla taphatuu, usein vaan sen suorittaa toinen osapuoli itse.

        "jos ei palkkaa tappajaa mun perään eka"

        - Miksi sä otit tämmösen vaihtoehdon esiin? :)

        Oho miksikö meni kirjaimet sekasin. :)


      • Anonyymi

        Älä nyt rakas Abris suunnittele palkkamurhia :)

        Niin kiitos viimeöisistä Kauniista Unista jotka lahjoitit :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt rakas Abris suunnittele palkkamurhia :)

        Niin kiitos viimeöisistä Kauniista Unista jotka lahjoitit :)

        Heh, en ole ikinä suunnitellut. :D

        Vaikka mistäpä tietää, jos joskus niin alas vajoaa ja tulee tilanne eteen ettei enää millään ole mitään väliä, toisen ihmisen elämälläkään. Voihan sitä ehkä niinkin seota? Toivottavasti nyt ei kumminkaan. :)

        Ole hyvä, kiva jos uni maittoi. :P


      • Ei ton vaihtoehdon esiin ottamisessa ollut mitään järkeä ulkopuolisen silmin tai tohon muuhun pointtiin liittyen, se tuli vaan koska oon elänyt aiemmin vuosia psykoosissa, kuullen ääniä jotka sano että tapetaan sut jne, ääniä joita luulin 100% aidoiksi ihmisiksi. Ei vuosiin käynyt mielessä että ne ois vaan ääniä päässä ennenku jouduin sairaalaan ja psykologin juttusille. Toi tuli jotenkin takaraivosta.

        Mulle kuolema ei oo muutenkaan tabu koska en nää sitä niin pahana kokonaiskuvassa, se on vaan prosessi, vaikka henkilötasolla sen näkee ihan eri kulmasta ainakin tulevaisuutta ajatellen.

        Menipä ihan muihin aiheisiin kuin aloitus... :D


      • HulluUkkoMetsästä kirjoitti:

        Ei ton vaihtoehdon esiin ottamisessa ollut mitään järkeä ulkopuolisen silmin tai tohon muuhun pointtiin liittyen, se tuli vaan koska oon elänyt aiemmin vuosia psykoosissa, kuullen ääniä jotka sano että tapetaan sut jne, ääniä joita luulin 100% aidoiksi ihmisiksi. Ei vuosiin käynyt mielessä että ne ois vaan ääniä päässä ennenku jouduin sairaalaan ja psykologin juttusille. Toi tuli jotenkin takaraivosta.

        Mulle kuolema ei oo muutenkaan tabu koska en nää sitä niin pahana kokonaiskuvassa, se on vaan prosessi, vaikka henkilötasolla sen näkee ihan eri kulmasta ainakin tulevaisuutta ajatellen.

        Menipä ihan muihin aiheisiin kuin aloitus... :D

        Okei, selvensi asiaa. Kiitos selvennyksestä. :)


        Joo, ei mullekaan kuolema ole kuin se yksi osa elollisen elämään kuuluvaa. Sen on jotenkin hyväksynyt jo aika nuorena, vaikka rakkaat ihmiset taas saa toivomaan että eläis pitkän elämän heidän kanssaan. Muuten ei niin väliä ja kun se kuoleman hetki eteen tulee, niin siinähän se on ja se on vaan kohdattava. Silloin voi ajatella, että olipa kiva elää tähänkin saakka ja kaikkea hyvää elävien kirjoihin vielä jääville. :)

        Joskus se kuolema voi olla iso helpotuskin, etten minäkään sitä minään mörkönä pidä. Vaikka harva kai kuolemaa toivoo, jos kaikki on hyvin ja syitä elää.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Okei, selvensi asiaa. Kiitos selvennyksestä. :)


        Joo, ei mullekaan kuolema ole kuin se yksi osa elollisen elämään kuuluvaa. Sen on jotenkin hyväksynyt jo aika nuorena, vaikka rakkaat ihmiset taas saa toivomaan että eläis pitkän elämän heidän kanssaan. Muuten ei niin väliä ja kun se kuoleman hetki eteen tulee, niin siinähän se on ja se on vaan kohdattava. Silloin voi ajatella, että olipa kiva elää tähänkin saakka ja kaikkea hyvää elävien kirjoihin vielä jääville. :)

        Joskus se kuolema voi olla iso helpotuskin, etten minäkään sitä minään mörkönä pidä. Vaikka harva kai kuolemaa toivoo, jos kaikki on hyvin ja syitä elää.

        Kerran se kirpaisee ja sitten se on ohi. Olkoonkin, että kirpaisu voi kestää tuntejakin. Mutta silloin ainakin lohduttaa tieto, ettei se ikuisesti kestä. kaikki on rajallista. :)


      • Joo. Oon kuullut että itsemurhaa tosissaan yrittäneet ovat vahvoja ihimisiä. Äkkiseltään ei kyllä ajattelis niin, mutta kyllä siinä oikeasti pitää olla luonteen lujuutta jos yrittää tosissaan tappaa itsensä niin että voisi hyvin onnistuakin. Ehkä vahvemmilla ihmisillä on siinä mielessä huonompi itsesuojeluvaisto... tiedä sitten.


      • HulluUkkoMetsästä kirjoitti:

        Joo. Oon kuullut että itsemurhaa tosissaan yrittäneet ovat vahvoja ihimisiä. Äkkiseltään ei kyllä ajattelis niin, mutta kyllä siinä oikeasti pitää olla luonteen lujuutta jos yrittää tosissaan tappaa itsensä niin että voisi hyvin onnistuakin. Ehkä vahvemmilla ihmisillä on siinä mielessä huonompi itsesuojeluvaisto... tiedä sitten.

        En tiiä onko he välttämättä vahvempia, ainakaan kestämään elmän paineita ( jos ne paineet on syys ajautua itsemurhaan). Ei ehkäpä mun mielestä ole, mutta he ovat ehkä järkähtämättömämpiä päätöksessään.

        Ja hyväksyvät sen loppullisen vaihtoehdon paremmaksi, kun ponnistella ja pettyä...eli ehkä he ovat myös pessimistisempiä kuin me optimistit, jotka tekee vaikka tikusta iloisen asian ja uskoo että hyvä hetki vieä tulee, kun jaksan vaan varttua. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        En tiiä onko he välttämättä vahvempia, ainakaan kestämään elmän paineita ( jos ne paineet on syys ajautua itsemurhaan). Ei ehkäpä mun mielestä ole, mutta he ovat ehkä järkähtämättömämpiä päätöksessään.

        Ja hyväksyvät sen loppullisen vaihtoehdon paremmaksi, kun ponnistella ja pettyä...eli ehkä he ovat myös pessimistisempiä kuin me optimistit, jotka tekee vaikka tikusta iloisen asian ja uskoo että hyvä hetki vieä tulee, kun jaksan vaan varttua. :)

        Jaaha, mulle on tulossa migreenikohtaus. Huomaa taas kirjoitusvirheiden määrästä ja väsymyksen syvyydestä. :)

        Sori vaan typot.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        En tiiä onko he välttämättä vahvempia, ainakaan kestämään elmän paineita ( jos ne paineet on syys ajautua itsemurhaan). Ei ehkäpä mun mielestä ole, mutta he ovat ehkä järkähtämättömämpiä päätöksessään.

        Ja hyväksyvät sen loppullisen vaihtoehdon paremmaksi, kun ponnistella ja pettyä...eli ehkä he ovat myös pessimistisempiä kuin me optimistit, jotka tekee vaikka tikusta iloisen asian ja uskoo että hyvä hetki vieä tulee, kun jaksan vaan varttua. :)

        Ehkä ajattelevat, että kuollanhan me joskus kumminkin. Miksipä ei nyt, kun elämä masentaa tai tuntuu vastenmieliselle, tai on ehkäpä joku sairaus jonka edetessä ei halua kirmureella tuskissaan ja toimintakyvyttömänä. Tietyllä tapaa joo rohekaa, mutta toisaalta taas ei. Kuolema ei sinällään vaadi kuitenkaan rohekuttakaan, sehän tulee joka tapauksessa joskus....

        Väistämätön tosi asia, että kaikki me kuollaan joku päivä. Se itsemurha vaan on nopeutusta siihen lopulliseen. Kun matka voi olla pitkäkin, ennen kun se kuolema korjaa, jos ei sitä vähän avita itse.

        Tavallaan jos ei nauti matkasta ja kestä kipuakin, se voi tuntua helpotukselta silloin. :)


      • Joo, en tiedä onko niillä ihmisillä kyse kivun kestämisestä vai enemmänkin siitä ettei nää muuta ulospääsyä eikä ole mitään toivoa paremmasta. Varmasti vaihtelee. Mä en ikinä yrittäis itsaria vaikka elämä ois kuinka rankkaa, mutta yritin kyllä kun luulin että mut tultas tappamaan hitaasti ja ihan helvetin tuskallisesti. Olet oikeassa ettei se vaadi rohkeutta jos tiedossa on tuskallisempi kuolema eikä mitään muuta, se on enemmänkin kiinni näköalattomuudesta ja siitä uskooko voivansa vielä loppumetreillä tajuta jotain mikä jäi huomaamatta joka voisi mullistaa asioita tarpeeksi, tai jotain. Mä olen aina ollut helvetinmoinen optimisti, mutta siinä vaiheessa kun aivoissas "tiedät" että ei oo enää mitään muuta odotettavissa kuin pitkä ja tuskallinen kidutuskuolema niin tekee mieli mennä ottamaan nirri itseltään vaikka olisi mikä mentaliteetti. Ja pakoajatuksista sen verta että en halunnut että mun "vainoojat" lähtisi mun läheisten perään ja heitä oli mun päässä koko lauma, joten heidän hoiteleminen ei ollut siinäkään mielessä vaihtoehto. Kävin kyllä kaikki muut vaihtoehdot läpi ennen itsaria niin hyvin kun pystyin mutta ei ollut mitään muuta. Tietty oli mutten tajunnut.

        Kivustakin sen verta että se ei ole välttämättä paha asia. Kipua kestää paljon paremmin kun ei turruta itseään vaan rentoutuu ja herkistyy, ja "päästää sitä ulos" vaikka uloshengityksessä. Ja ihmistä on muutenkin aivan saatanan vaikea tappaa jos on aito yhteys tapettavaan. Se on vähän kuin koittaisit tappaa itselles maailman tärkeintä ihmistä, ainoaa ihmistä joka on ikinä ottanut sut vastaan juuri sellaisena kuin oot. Me tarvitaan aitoja yhteyksiä.


      • Anonyymi
        HulluUkkoMetsästä kirjoitti:

        Joo, en tiedä onko niillä ihmisillä kyse kivun kestämisestä vai enemmänkin siitä ettei nää muuta ulospääsyä eikä ole mitään toivoa paremmasta. Varmasti vaihtelee. Mä en ikinä yrittäis itsaria vaikka elämä ois kuinka rankkaa, mutta yritin kyllä kun luulin että mut tultas tappamaan hitaasti ja ihan helvetin tuskallisesti. Olet oikeassa ettei se vaadi rohkeutta jos tiedossa on tuskallisempi kuolema eikä mitään muuta, se on enemmänkin kiinni näköalattomuudesta ja siitä uskooko voivansa vielä loppumetreillä tajuta jotain mikä jäi huomaamatta joka voisi mullistaa asioita tarpeeksi, tai jotain. Mä olen aina ollut helvetinmoinen optimisti, mutta siinä vaiheessa kun aivoissas "tiedät" että ei oo enää mitään muuta odotettavissa kuin pitkä ja tuskallinen kidutuskuolema niin tekee mieli mennä ottamaan nirri itseltään vaikka olisi mikä mentaliteetti. Ja pakoajatuksista sen verta että en halunnut että mun "vainoojat" lähtisi mun läheisten perään ja heitä oli mun päässä koko lauma, joten heidän hoiteleminen ei ollut siinäkään mielessä vaihtoehto. Kävin kyllä kaikki muut vaihtoehdot läpi ennen itsaria niin hyvin kun pystyin mutta ei ollut mitään muuta. Tietty oli mutten tajunnut.

        Kivustakin sen verta että se ei ole välttämättä paha asia. Kipua kestää paljon paremmin kun ei turruta itseään vaan rentoutuu ja herkistyy, ja "päästää sitä ulos" vaikka uloshengityksessä. Ja ihmistä on muutenkin aivan saatanan vaikea tappaa jos on aito yhteys tapettavaan. Se on vähän kuin koittaisit tappaa itselles maailman tärkeintä ihmistä, ainoaa ihmistä joka on ikinä ottanut sut vastaan juuri sellaisena kuin oot. Me tarvitaan aitoja yhteyksiä.

        Sullon varmaan ollut rankkoja kokemuksia.

        Ite olen ottanut aina kaiken irti psykooseistani, myös niistä itsarisellaisista, on totta et vahvalle ihmiselle on kaikki vaihtoehdot avoimia, mut se kannattaa aina muistaa sillon tiukassa paikassa😂😉.

        Kenenkään perään ei ole tullut lähdettyä, mut moni on mua pelännyt ja tulee pelkään jatkossa, se on mun musta risti.

        Varmaan keräät perääsi sellaisia jotka vois sua alkaa stalkkaan, voin uskoa sen.

        Mut entä jos tuleekin se yks hyvä, jota raiskaat epäluulollas? Mites sit käy?


      • Epäluulolla? En tie puhutko itestäs vai musta, mutta mulla ei tietääkseni oo minkään sortin epäluuloja, väärinkäsityksiä kyllä aika hyvin löytyy mutta niitä pystyy kyllä korjaamaan jne. En pidä kokemuksiani rankkoina, ehkä kuluttavina kun jotkut kesti vähän turhan pitkään ehkä :) mut mitä sitten. Kyllä näin jälkeenpäin tajuaa miten ois voinu toimii paremmin ja se on hyvä. Ite kanssa mennyt psykoosiin ja varsinkin jälkeen oppimismentaliteetilla että kattoo mitä se kertoo musta ja mun peloista jne.

        Joo ei toisten perään lähtemisestä seuraa mitään hyvää kellekään. Ihmiset pelkää sitä mitä ne ei oo sisäistäny, sanotaan että sitä mitä ei tiedä mutta sit ku sisäistät jotain niin se on vähän eri asia kuin jos joku vaan sanoo sulle sen. Jos ihmiset oppii ymmärtään sua paremmin, sitä mistä sun juttus kumpuaa, niin ei ne pelkää sua enää. Se on vaan vaikee monelle mennä sisälle toisen maailmaan kun ei uskalla tai osaa mennä omaankaan kun on tullu sokeeks omillekin jutuille kun pitää niitä itsestäänselvinä ja normaaleina.

        Itse asiassa ei stalkkausta oo ollu puolin eikä toisin mun elämässä, mitä nyt äiti ei osaa päästää irti pitää joka viikko ottaa yhteyttä, läheisriippuvainen. Mutta jos ois niin ei se ois ongelma, kenellekään ei kävis mitään oikeesti. :)


      • Anonyymi
        HulluUkkoMetsästä kirjoitti:

        Epäluulolla? En tie puhutko itestäs vai musta, mutta mulla ei tietääkseni oo minkään sortin epäluuloja, väärinkäsityksiä kyllä aika hyvin löytyy mutta niitä pystyy kyllä korjaamaan jne. En pidä kokemuksiani rankkoina, ehkä kuluttavina kun jotkut kesti vähän turhan pitkään ehkä :) mut mitä sitten. Kyllä näin jälkeenpäin tajuaa miten ois voinu toimii paremmin ja se on hyvä. Ite kanssa mennyt psykoosiin ja varsinkin jälkeen oppimismentaliteetilla että kattoo mitä se kertoo musta ja mun peloista jne.

        Joo ei toisten perään lähtemisestä seuraa mitään hyvää kellekään. Ihmiset pelkää sitä mitä ne ei oo sisäistäny, sanotaan että sitä mitä ei tiedä mutta sit ku sisäistät jotain niin se on vähän eri asia kuin jos joku vaan sanoo sulle sen. Jos ihmiset oppii ymmärtään sua paremmin, sitä mistä sun juttus kumpuaa, niin ei ne pelkää sua enää. Se on vaan vaikee monelle mennä sisälle toisen maailmaan kun ei uskalla tai osaa mennä omaankaan kun on tullu sokeeks omillekin jutuille kun pitää niitä itsestäänselvinä ja normaaleina.

        Itse asiassa ei stalkkausta oo ollu puolin eikä toisin mun elämässä, mitä nyt äiti ei osaa päästää irti pitää joka viikko ottaa yhteyttä, läheisriippuvainen. Mutta jos ois niin ei se ois ongelma, kenellekään ei kävis mitään oikeesti. :)

        Kunhan palloilin sun kommentien kulmia, mielenkiinnosta. Mitään en kuvittele siis tietäväni, mutta herkullista spekulointia harrastelen.

        Toi sun vainoamispsykoosi oli mielenkiintoista luettavaa, voin kuvitella sen herättämät kauhut ja arvailinkin äitisuhteen olevan takana. Se on hirveää, jos vanhempi änkeää liian läheiseksi, se menee jotenkin ihon alle epäsopivalla tavalla..itselläni myös kokemusta asiasta. Se vaikuttaa seksuaalisuuteen todella häiritsevästi, kun sukulainen pyrkii ehkä koko elämän olemaan se läheisin ihminen, vaikka se paikkahan kuuluu puolisolle. Mulla kans oli sellaista juttua, että sukulainen aina vannoi suurta rakkautta ja herätteli romanttisia pelastusfantasioita, puhui aina ajattelevansa minua tiiviisti kun oli mennyt sänkyyn nukkumaan jne. Tämä siis itseäni huomattavasti vanhempi nainen ja olen nainen itse. Koin hänen läheisyyden kaipuunsa niin sopimattomaksi, etten pidä enään yhteyttä. On todella väärin ja itsekästä pitää lastaan jonkun muun tarpeen korvikkeena. Asia ei kuulu enään minulle, jossei ole tarpeilleen löytänyt elämässään luonnollista ja tervettä tyydytystä.

        Voin vaan kuvitella miten siis miten vainoamisfantasia on heijastunut elämääsi. Siinähän olet uhriutuneena ikäänkuin tärkein tekijä, objekti, kuten myös läheisriippuvaiselle äidille. Vainoajalle elämän ja kuoleman yllyke. Tämähän on tietenkin yltiöromanttisen parisuhteenkin ääriraja. Henkilö, jonka vuoksi saattaisimme mennä äärimmäisyyksiin. Jos olet kokenut psykodraamaa tuolla voimakkuusasteella, niin ehkä sisimmässäsi on kaipuu yhtä voimakkaita tunteita herättävään tunne-elämykseen. Ultimaaliseen jännäjennaan, naispuoleiseen tappajahirviöön, jolle olet kaikkien intohimon rajojen horisontti...😱😂

        Tai ehkä se olet myös sinä itse ja äitisi on välissä, jotta pääset toteuttamaan omia syvimpiä seksuaalisia intohimojasi?

        Ai et ole epäluuloinen?

        Itse olen herttainen kuin hymytyttö,.mutta lähempi tuttavuus tuo esille todellisen luonteeni, jonka pimeys ja rajuus voi heikompia hirvittää. Itse rakastan itseäni. No problemo.


    • Anonyymi

      Kitaransoittotaito 😜

      -pihallatipunen-

      • Anonyymi

        Nii ja hyvä perse.

        -pt-

        Jaa olis vissiin aika mennä unille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja hyvä perse.

        -pt-

        Jaa olis vissiin aika mennä unille...

        Tartutaan tähän aiheeseen. Hyvä perse? Ihmisillä on addiktioita kehonosiin. Millainen perseen täytyisi sitten miehellä olla? Tuskin samat kriteerit mitä naisille.
        Googlasin aihetta ja yllätyin miten jotkut ovat pepuistaan niin ylpeitä että laittavat jopa alastonkuvia näytille.

        https://www.omakuva.org/omakuva/thumbnails.php?album=40

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Tuo on jännä kun jotkut naiset tykkää muusikoista, mulle se on turn-off.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on jännä kun jotkut naiset tykkää muusikoista, mulle se on turn-off.

        Sivusta tuli mieleen, kun itsekin usein kehun muusikoita...Mä en tykkää muusikoista, mutta tykkään musiikista ja moni mies josta voisin tykätä sattuu olemaan vaan muusikko. Tullut esille sitä kautta...:)

        Joten kun hehkutan jotain muusikko miestä, yhtä hyvin se mies voisi olla vaikka lehmän lypsäjä ja laulaa nätisti. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Sivusta tuli mieleen, kun itsekin usein kehun muusikoita...Mä en tykkää muusikoista, mutta tykkään musiikista ja moni mies josta voisin tykätä sattuu olemaan vaan muusikko. Tullut esille sitä kautta...:)

        Joten kun hehkutan jotain muusikko miestä, yhtä hyvin se mies voisi olla vaikka lehmän lypsäjä ja laulaa nätisti. :)

        Että se muusikon ammatti ei ole ainakaan mulle se juttu. Päinvastoin, julkisuus hahmo kumppanina olisi rasite sillä tapaa, että se olis aina menossa ja aina kaikkien silmän alla kytättävänä. Missä olis se oma rauha, jota ainakin minä kaipaan vallan kauheesti.

        Ihminenhän voi silti olla aivan ihana persoona, muusikookkin siis. :)

        Kun tutustuu ihmisen henkilökuvaan ja taustoihin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tartutaan tähän aiheeseen. Hyvä perse? Ihmisillä on addiktioita kehonosiin. Millainen perseen täytyisi sitten miehellä olla? Tuskin samat kriteerit mitä naisille.
        Googlasin aihetta ja yllätyin miten jotkut ovat pepuistaan niin ylpeitä että laittavat jopa alastonkuvia näytille.

        https://www.omakuva.org/omakuva/thumbnails.php?album=40

        AsianVierestä

        Hyvä perse, että nainen voisi antaa sillä kasvohierontaa.....


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Että se muusikon ammatti ei ole ainakaan mulle se juttu. Päinvastoin, julkisuus hahmo kumppanina olisi rasite sillä tapaa, että se olis aina menossa ja aina kaikkien silmän alla kytättävänä. Missä olis se oma rauha, jota ainakin minä kaipaan vallan kauheesti.

        Ihminenhän voi silti olla aivan ihana persoona, muusikookkin siis. :)

        Kun tutustuu ihmisen henkilökuvaan ja taustoihin...

        Ei se mullekään ole mikään "juttu" se muusikon ammatti. Mutta tiedän monia tyyppejä, jotka tekee päätyökseen "oikeita töitä" mutta soittavat (kitaraa) bändeissä.

        Enkä mä nyt muutenkaan ihan tosissani ollut. Tosin ihailen ihmisiä, jotka tekevät asioita intohimolla...esim. soittavat kitaraa.

        -pihallatipunen-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tartutaan tähän aiheeseen. Hyvä perse? Ihmisillä on addiktioita kehonosiin. Millainen perseen täytyisi sitten miehellä olla? Tuskin samat kriteerit mitä naisille.
        Googlasin aihetta ja yllätyin miten jotkut ovat pepuistaan niin ylpeitä että laittavat jopa alastonkuvia näytille.

        https://www.omakuva.org/omakuva/thumbnails.php?album=40

        AsianVierestä

        Hyvä perse on sellainen, mikä täyttää housut.

        En mä vieraitten ihmisten paljaista pympyistä ole innostunut.

        -pihallatipunen-

        (Saattaa mulla olla kyllä ihan henkisenkin puolen vaatimuksia/pyyntöjä)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mullekään ole mikään "juttu" se muusikon ammatti. Mutta tiedän monia tyyppejä, jotka tekee päätyökseen "oikeita töitä" mutta soittavat (kitaraa) bändeissä.

        Enkä mä nyt muutenkaan ihan tosissani ollut. Tosin ihailen ihmisiä, jotka tekevät asioita intohimolla...esim. soittavat kitaraa.

        -pihallatipunen-

        Juu, arvasin miten asian ajattelet. Sama mullakin, ihailen intohimolla tekemistä. Lopputulos on silloin toisenlaista, kuin pakkopulla tai kunhan nyt jotain nysvään. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä perse on sellainen, mikä täyttää housut.

        En mä vieraitten ihmisten paljaista pympyistä ole innostunut.

        -pihallatipunen-

        (Saattaa mulla olla kyllä ihan henkisenkin puolen vaatimuksia/pyyntöjä)

        Samaa kaavaa käyttäen hyvä vatsa on sellainen joka täyttää t-paidan:)
        Mut ok, lihasta on hyvä olla takalistossa niin ei pienet liukastumiset koske niin paljon, ei ainakaan häntäluuhun asti iskut iskeydy.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on jännä kun jotkut naiset tykkää muusikoista, mulle se on turn-off.

        Naiset tykkää muusikoista mutta ei rentuista muusikoista. Muusikot, jotka elää musiikilla on varmasti suosittuja mutta harvassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa kaavaa käyttäen hyvä vatsa on sellainen joka täyttää t-paidan:)
        Mut ok, lihasta on hyvä olla takalistossa niin ei pienet liukastumiset koske niin paljon, ei ainakaan häntäluuhun asti iskut iskeydy.

        AsianVierestä

        Mun vatsa täyttää t-paidan, jos mulla on liian pieni paita päällä.. Ja se ei ole kaunista 😂

        -pihallatipunen-


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Juu, arvasin miten asian ajattelet. Sama mullakin, ihailen intohimolla tekemistä. Lopputulos on silloin toisenlaista, kuin pakkopulla tai kunhan nyt jotain nysvään. :)

        Samoilla linjoilla ollaan siis 🙂

        -pt-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vatsa täyttää t-paidan, jos mulla on liian pieni paita päällä.. Ja se ei ole kaunista 😂

        -pihallatipunen-

        Pienet makkarat kuuluvat grillikauteen.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoilla linjoilla ollaan siis 🙂

        -pt-

        Jees ollaan. ☺️


    • Anonyymi

      Kommunikaatiokyky on ainut vaatimus. Ja sisäsiisteys.

      Luotettavuus kumppanina toivottava. Eroottisuus ( vastavuoroisesti täälläkin)- kokeilunhaluisuus myönteinen piirre mutta ei ehdoton vaatimus. Turvallisuus, Perusarvot ja ihmiskäsitys kunnossa. Ei mielenvikaisuutta, ei likaisuutta. Eläinrakas mielellään. Kohtuulliset elämäntavat, ei äärilaitoja. Tunnetaidot hyväksytysti suoritettu. Syvällinen filosofinen pohdinta ei pahe. Muut käytöstavat ja toisten kunnioittaminen. Vapaapalokuntalaisuus,😉, hyväntekeväisyys 🆘

    • Anonyymi

      Jos ei juo viinaa niin ei kovin moni teistä saa kumppania.

      T: Viinamies

    • Anonyymi

      Minä en ole koskaan vaatinut mitään kumppaniltani, olipa tuleva tai oleva. Mutta haluan paljon. Totta kummatkin. Niissä on merkittävä ero.

    • Saa olla juppi, hippi, punkkari..

      Kunhan ei ole juntti, hintti, runkkari..

      • Anonyymi

        MIksi ei saa koskaan mastuboida? Et taida ollakaan kovin suvaitsevainen.


    • Anonyymi

      Jos vaatimuksena on siiisteys, niin siinäkin piilee vaaransa, jos on ylisiisti:


      Siivous/tiskausintoilija:

      Kun pyrkii pitämään paikat puhtaina, niin syöminenkin voi olla vaikeaa jos aina kun syö yhdenkin haarukallisen ruokaa, huomaa: haarukka likaantui, se on pestävä heti.

      Syömisestä tulee hidasta kun pitää jatkuvasti pestä astioita samalla.


      Ylisiisti kirvesmies:

      Vähän sama homma vaikka jollain kirvesmiehellä ylisiisteys: kun lyö vasaralla naulaa, heti yhden iskun jälkeen on palautettava kaikki naulat, vasara ja muut työvälineet paikoilleen, jotta paikka pysyy siistinä.

      Sitten hakea ne työvälineet uudelleen oikeilta paikoiltaan ja taas lyödä kerran naulaan jotta uppoaa enemmän.... ja toistaa tätä kiertokulkua kunnes koko naula on uponnut puuhun.

    • Anonyymi

      Turha mitään suuria vaatimuksia on ruman ätmin esittää.
      Kunhan nainen istuisi vierellä, pitäisi kädestä kiinni, halaisi ja nukkuisi kainalossa.
      Varmaan liian suuri vaatimus olisi, että tulisi syllin istumaan.
      Että tässä ne vaatimukset, jotka varmaan on liian vaativat.

      t. Ruma ätmi

      • Anonyymi

        Niin, vanhuus ei tule yksin. Tulee ryppyjä, hiukset lähtee.


      • Anonyymi

        Vaadin ettei nainen ole jännämiesten käyttämä mutta se taitaa olla mahdotonta sillä lähes kaikki naiset on jännämiesten käyttämiä.


      • Anonyymi

        👍. Pojot tälle, eka osui ja uppos.
        Suojaava seksi🤔
        Jos on ollu 6 vuotta ilman s.kontakteja ja sitä ennen neljännesvuosisadan saman kans, saako paljaalla. Sikäli mikäli toinen puhdas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍. Pojot tälle, eka osui ja uppos.
        Suojaava seksi🤔
        Jos on ollu 6 vuotta ilman s.kontakteja ja sitä ennen neljännesvuosisadan saman kans, saako paljaalla. Sikäli mikäli toinen puhdas.

        Tietysti saa jos kumpainenkin ovat terveitä, saa kaiken mistä voi ja uskaltaa unelmoida.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Säännöllistä naamahierontaa......

    • Anonyymi

      Vaadin kauneutta ja kaunista kroppaa naiselta. Pieni pyllyinen ja pieni tissinen nainen on kaunis. Luonteen pitää olla mukavan kiltti, ei saa olla tosikko. Pitää myös uskaltaa tehdä juttuja kuten lähteä saareen yöksi nukkumaan riippumatossa vaikka sataa vettä.

    • Anonyymi

      Olemassaolo riittää...

    • Anonyymi

      Seksihalut korkealla
      Pitää huolen ulkonäöstä ja kunnosta, olen itse liikunnallinen enkä alkais suhteeseen jos toinen ei ole. Tämä kokemuksesta parempinäin
      Rehellinen ja lainkuuliainen, uskollinen
      Hiljainen
      Ei saa miehistä voimaansa naisen alistamisesta eikä torjumisesta (siis jos nainen on korkeasti seksuaalinen, niin ei yritä kontrolloida säilyttääkseen valtansa tilanteessa, eikä torju peloissaan, vaan kiihottuu)
      Osaa välittää ja tuo sen myös esille

    • Asiahan selviää lukemalla profiilini...
      Tietenkään siellä ei ole läheskään kaikki, vaan käytännössä vasta lähtökohta tutustumiselle.

    • Anonyymi

      Leveälanteinen XL nainen, kauniit kasvot ja pitkät hiukset , 25-50v, 155-170cm, alkoton ja tatuoimaton, viihtyy kotonakin ja osaa kokata. bokotti

    • Anonyymi

      Huumeettomuus ja ei rikosrekisteriä. Plussaa olisi käteväkätisyydestä ja nauttii väittelystä..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe