Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Viininpunahilkka
profiilit
Viininpunahilkka
Viininpunahilkka
Vapaa kuvaus
Piano pianissimo .. apassionato
Aloituksia
57
Kommenttia
158
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä on aito nimimerkkini. Vastaajistahan en voi mitään tietää mitenkään.
18.10.2025 23:45
Mistä sen voisi tietää, jos ei tullut itse kysymään... En ollut rakastunut. Tein vain elämäni pahimman virheen. Koska olin ihastunut..ihan toiseen..ja tunteeni menivät siitäkin sekaisin. Puhuminen pelastaa monelta.
Taitaa olla myöhäistä..? Aikaa kulunut, kamalan kauan. Edes keskustella asiat läpi. Mutta täällä en puhu. Tunteita en enää jaa tänne, sen opin jo kerrasta! Onko sinulla asiaa minulle?
18.10.2025 23:43
Näköjään kohtaan. En tosin omasta halustani. En kutsu itse. Kaipaankin, en tosin julkisesti. Mutta nekin ovat julkisia, halusin tai en.
Yhtä kaipaan kovasti. Mutta emme ikinä kohtaa. Edes puhuaksemme. Koska minulla leikitään enkä ole siinä mukana, enkä tiedä siihen sääntöjä. Kunhan kaipaan itsekseni. En tiedä lopulta, kuka sinäkään olet. Kirjaimiesi takana. Kuten täällä ei voi tietää. Ja jos tietäisi, se ei auta mitään ilman irl. Ei hätää. En häiritse ketään, edelleenkään. Ja jos on asiaa, tai muuta, voi tulla kohtaamaan nimellä. Ei täällä!
18.10.2025 23:38
En ole ihmisesi. Ei ole kaksinaismoraalia rikottu, en ollut kenenkään puoliso. Enkä kiusannut ketään. Et ole oikea?
18.10.2025 23:21
Haluaisin uskoa tämän.
08.10.2025 10:08
Kiitos♥️
07.10.2025 22:45
Ehkä satu kertookin siitä, miten meissä jokaisessa on kaksi puolta, ainakin kaksi. Kun menee synkkään metsään, saattaa villiintyä ja vapautua kesken polun matkalla olemaan kiltti tyttö isoäidille.
Tai sitten ei kerro😄 Ehkä susi onkin se terve itsekkyys ihmisessä, joka suojaa ja lämmittää meitä, ja pelottaa vaaran pois. Tai sitten ei.
Ehkä satu on vain satu. Elämän mittainen satu elämästä ja kuolemasta.
29.09.2025 18:34
Musta tuntuu, että hän olisi se 99% järkevä ja mä 99% pöhkö. Ja myötätunnosta toisiamme kohtaan voisimme leikkiä niillä muilla prosenteilla päinvastaista.
06.09.2025 20:34
Minä pieni paimentyttö lentohon en pääsekään.. Tänne, tänne jäädä täytyy syksyhyn ja ikävään..
Haluaisin, että syksy toisi sinut takaisin, kuten se ennen aina toi, vuosien ajan. Mutten ole valmis vielä. Ehkä?🎼 Kerro sinä se.
12.08.2025 10:43
Aion tavata rakkaitani. Ajatella rakkauttani. Soittaa rakkaudella. Uneksia rakkaudesta. Muun muassa.
Kauniita unikuvia sinnekin zzzzz Unessa saamme olla, mitä emme saa emmekä ole.
11.08.2025 22:23
Mitä haluat kuulla..?
11.08.2025 22:15
Niin totta. Askel on kevyempi, kun ei pelkää etukäteen. Jos astuu kävyn päälle, hetken huilii ja hieroo jalkapohjaa, niin taas pääsee eteenpäin.
Jokainen lapsi tietää, miten ihanaa on kävellä paljain jaloin🙂
10.08.2025 12:34
Eikä hänen(kään) pidä ymmärtää tätä nyt väärin. En enää kaipaa häntä (romanttisessa mielessä). Kerroin vain, miksei unohdu.
Eikä se haittaa.
On kevyttä kantaa jotain niin painavaa sydämellään, vaikka sitten läpi elämän.
10.08.2025 12:31
Hänestä, joka toi mulle musiikin takaisin♥️
09.08.2025 18:55
Yhtä kauan omasta tilanteestani. Luulin liekin kuolleen jo lopullisesti, aika & etäisyys jne. Vaan eipä ehkä näköjään. Avataanko nyt syntyneet solmut vai solmitaanko niitä lisää, mietin... Hiljaa itsekseni yksin.
09.03.2025 22:42
Alunperinkin+oli+liian+myöhään,+tässä+tarinassa.+Uskon,+että+kaikki+tärkeä+on+jo+sanottu.
20.10.2021 02:44
Älä+pelkää,+en+mä+ole+katkera,+enää.+Hetken+huomaamattani+olin..+Vaikka+itsehän+mä+itsestäni+pellen+tein...!+Se+on+jo+mennyttä,+mulle+ainakin.+Joskus+ne+silloiset+tunteet+vain+pulppuavat+esiin+salaa,+sanoina+tänne.+Pinnan+läpi.+Sallittakoon+se+niille.+Muualla+vallitsee+tyyni+hiljaisuus.
20.10.2021 01:51
Jos+haluat,+voit+myös+kuulla+tämän+pelkkänä+musiikkina..+Valinta+on+Sinun.+Minulle+se+on+molempia.+On+aina+ollut.
12.10.2021 14:28
Vanha+on+aloitus,+mutta+niinpä+myös+kommenttisi,+en+sitä+ollut+huomannut.
Meidän+aikamme+oli+ja+meni.+Muutin+maille+muille+vierahille...+Mutta+tapasimme+vielä+monta+kertaa,+yllättäen,+ja+sain+kertoa+ja+jakaa+tunteeni+hänestä.+Erosimme+sovussa,+mikä+on+paras+lahja+minulle.
Hyvää+loppuelämää+enkelilleni.+Olit+juuri+niin+tärkeä+minulle+kuin+kerroinkin:)
17.09.2021 15:27
Väärässä+jälleen.++Kaipaan+rinnallakulkijaa+jolla+on+myös+oma+aikuinen+elämänsä.+Jätän+tämän+nyt+tähän.++Ehken+osannut+kirjoittaa+oikein.
29.05.2021 21:39
1 / 8