Numball
Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia10 aloitusta · 345 kommenttia
- Hienosto käännetty google tranlatella pelle, oikein naurattaa, muutama korjaus tuohon sinun seikkailuun, tuo ei ole kovinkaan yleinen ruoka thaimaassa koska katkarapuja on rajoitetusti saatavilla thaimaassa, ja se on kallista, yleisin thaimaalainen ruoka on salaatti, papaya salaatti, nimeltään papaya pokpok, tai somtam... riippuu hieman paikkakunnasta kummalla nimellä tilataan...
By NumBall HHN 61v.
ps voisit muuten muuttaa tuon 20-10 peukaloisen retket, kuvaa sinua paremmin. - Hienosto käännetty google tranlatella pelle, oikein naurattaa, muutama korjaus tuohon sinun seikkailuun, tuo ei ole kovinkaan yleinen ruoka thaimaassa koska katkarapuja on rajoitetusti saatavilla thaimaassa, ja se on kallista, yleisin thaimaalainen ruoka on salaatti, papaya salaatti, nimeltään papaya pokpok, tai somtam... riippuu hieman paikkakunnasta kummalla nimellä tilataan...
By NumBall HHN 61v.
ps voisit muuten muuttaa tuon 20-10 peukaloisen retket, kuvaa sinua paremmin. - Korvamadoilla ja villalangoilla on mittavat kaukovaikutukset pattayan savossa, hauskaa maininta tuo ihokosketuksen puutteesta, terkkuja NumBall HHN 61v.
- Siltikin nämä oikeasti köyhät ovat onnellisempia kuin pattayaan rakastuneet, paremmin elämä hallinnassa, kuin pattaya rakkailla, elävät omillaan, toisin kuin pattaya rakkaat.
Vai mitä peukaloinen, oletko jo pessyt peukalosi, kun sinulla on tapana tunkea niitä joka paikkaan, no varakkailla on varakkaiden harrastukset mistä me köyhät emme ymmärrä mitään, ja hyvä niin... - Olenpas+taas+yöllä+nukkuessani+kirjoitellut,+no+köyhyydestä+puheenollen,+muistaakseni+hieman+yli+80%+maailman+väestöstä+ei+ole+ollut+koskaan+lentokoneessa,+ja+alle+dollarilla+pärjääviä+päivässä+on+nelisen+miljardia+ihmistä,+luulempa+että+ei+tällä+porukalla+ole+oikeasti+mahdollista+edes+pattayaan+rakastuneen+elintasoon+pattayan+savossa,+lähellekään,+tosin+ei+olisi+pattayan+rakkaillakaan,+mutta+kela+rulettaa.
- Hyvä ja kuvaava avaus 2010 juuri sinusta, ihan vaan huomioksi että tämä en ensimmäinen ja viimeinen viesti tähän ketjuun, sinä näet jatkuvasti minut siellä missä en todellakaan ole, jopa niin pitkälle että olet tämänkin kirjoituksen osoittanut pääosin minulle, vaikka en ole tähän avaukseen mitään kirjoittanut, onkohan sinun burnout koskaan edes helpottanut, epäilen suuresti.
Muutaman kerran olen ehdottanut että voisimme tavata, kerroit olevasi pattayalla niin olin minäkin ja olen vieläkin, joten se olisi ollut helppo toteuttaa, eipä vaan herralle sopinut. On antoisampaa keskustella naamakkain kun vittuilla anona pusikista, palstan kautta, sillä sitähän sinä tosiasiassa teet, kaiken aikaa.
Joo toki kerroit että sait oudon sairauskohtauksen, oireet viittaa joko paniikkihäiriöön, tai hyperventilaatioon, eli yli hengittämiseen, jolloin verenhappipitoisuus nousee liian korkeaksi, voi aiheuttaa huomattavia ongelmia, vaikka on suhteellisen vaaratonta,yleisin oire on nimenomaan pelko siitä että loppu tulee juuri nyt.
Ymmärräsinkö oikein että olet ollut psykiatrisessa hoidossa jopa sairaalassa, burnoutin takia, Se on aivan varmasti hyvä asia, jos näin on käynyt...
olen useasti ihmetellyt miksi viitsin ottaa kantaa kirjoituksiisi, selvää on kuitenkin että jollakin tasolla pidän sinusta, tai ainakin koen että sinusta voin oppia jotain, koska selvästi olemme kumpikin voimakkaita ihmisiä, vaikka meidän elämäntyyli ja arvot poikkeavat täysin toisistamme.
By NumBall Pattaya 61v.
ps. aloita nyt kuitenkin siitä että opettele erottamaan minun ja Senssun kirjoitukset toisistaan, se on jopa helppa minä teen tyypillisiä luki virheitä, Senssu ei. - Tylsää mitä se on, en roiku yhtään mistään, resu.
- Voin vakuuttaa että ei tullut, mitä jos menisit tuonne marjapoimija palstalle, tai puolustaisitko pattayaa asellisesti jauhamaan paskaasi, alkaa huvittamaan nuo pääsi luomat vainoharhat, niinkuin sanoin minut tapaa iltaisin rantakadulta, jos haluat keskustella dokaamisestani, olen pattayalla sunnuntaihin.
- Muutama kuvakin, https://aijaa.com/UjI6F0
- Alkaa muistuttaa tuo uniperin säätäminen soneran kauppaa ostaa umts ilmaa vuosia sitten saksasta kuinka ollakaan, aika härskiä, luulisi että force majeure tilanne vapauttaisi lafkan vastuusta ja siirtäisi vastuut kaasun hinnasta asiakkaille. Suomalaisia kusetetaan mennen tullen...
- Migri vuokraa asiakkaalle asuntoja, miksi ei ole heidän hommia, sosiaalitoimihan sen hoitaa, jos saat takauksen eiks se ole sama kuka siinä asuu, täällä pattayalla on satanut paljon, kävin eilen "kabareessa" tuossa kauppakeskuksessa, edellinen kerta 15-20 vuotta sitten taisi olla kävelykadulla simon cabaree, kävin joskus myös joskus siellä second roadin isommassa jatkan vielä reissua, viikolla, viihdyn täällä hyvin, mopoiltua on tullut paljon, voisin mennä ihan katsomaan cabareenkin kun siellä on komeita naisia.
- Katsoin netistä mitä autoja siellä on eniten takseina vieläkin on vanhoja pösöjä, sekä tietysti ikivanhoja ladoja, siellä oli hotellimme lähellä pieni köyhien asuinalue, jossa oli perhe jolla oli pirusti lapsia, ex-vaimoni heltyi näihin ja antoi heille parin viikonajan noin 50 mk joka päivä, perheen talous kohosi silmissä, pennut oli aluksi alasti, nälkäisiä... kahden viikon päästä oli tilanne ihan toinen pentujen mahat eivät enää pullottaneet nälästä, ja vaatteetkin oli kaikille hommattu.
Kerran meille tuli ongelmia taxin kanssa, alkoivat vaatia huomattavasti lisää rahaa matkasta, kun nämä lähellä olleet taxikuskit huomasivat ja ajoivat tämä kinisijän pois, kun olimme auttaneet perhettä, joista varmaan se urospuolinen oli taxikuskina. - Pyrin välttämään noita musumaani maita, harmi että egyptillä on niin hieno historia, yhtenä maailman voimakkaimmista kansakunnista, jossa faaraot hallitsivat pitkään, tosin minun tietoni on peräisin Waltarilta, mutta se tulee aika hyvin historian tutkimusta, tai historian tutkimus sitä, tai paremmin viime vuosisadan alun historiallista tietoa.
- Joo toki minä sen kirjoitin... tuo tiedot kuuluvat jo yo tutkintoon.
- Muutama kerta on tullut käytyä, kuninkaiden laakso ja kairossa, pyramidit ja egyptiläinen museo taisi juuri vaihtaa paikkaa, 90 luvulla kävin, paljon oli autoina ja takseina vanhoja pösöjä, ei oikein muuta ollutkaan, se jäi mieleen...vaimoni oli blondi olisi vaihdettu kameleihin, moneen kameliin harmi etten vaihtanut.
- Näin todennäköisesti tulee käymään mutta nyt minä painun paskalle, voit Senssu olla oikeassa aika oudosti tuo totuuspelle taas osasi pölähtää palikalle, ladan avaimet pöydällä...
Sain tuon 2010 kuvan, se riittää minulle... hänen olisi viisainta lopettaa palstakirjoittelu ja keskittyä perheeseensä, jos sellainen kerran on. - Erittäin huvittava tuo klo 9:43 famelle tullut viesti, minä en edes koe tarvetta sovitella mitään, mutta kun tuo linja mitä olen noudattanut johtaa vain ongelmiin, päätin kokeilla mitään, ei muuten kauan nokka tuhissut kun totuuspelle löysi taas palstan, alle puoli tuntia... onko tämä terqui sibboosta todellisuudessa totuuspelle, ja onko pelle vielä tuo kopio senssukin toisin hän ei ole vielä ilmaantunut paikalle, tuo lada alkaa kuulostaa jo kornille, minulla on ollut lada, tai oikeastaan ei edes minulla vaan ex-vaimollani 80-90 luvun vaihteessa. Ei ole tuolla ladamiehellä nuppi ihan kunnossa.
- En ole kirjoittanut mitään koskaan S tunnuksella, herää kysymys miten sinä tajusit aktivoitua juuri tähän aikaan, outoa... eikä ensimmäinen kerta, olet päiviä poissa mutta sitten taas yht. äkkiä pelmahdat paikalle kun jotain tapahtuu... hei poju tuo ei ole uskottavaa, en tiedä mikä sinun ja 2010 välinen suhde on, kuka on tuo aikaisemmin ladan avaimista kirjoitellut, sairasta sakkia.
- Ihan sama minulle jos niin kuvittelet, ei se ole minun ongelmani, sinun tulkintasi, kuka kirjoittaa mitäkin.
- Tarkoitin että kuvat on samoista lapsista ja vaimosta kuin ennenkin, tosin kerran sinulla on toinenkin nainen kuvassa joka ei ollut vaimosi, tai ei ollut ainakaan saman näköinen, muutin hieman suhtautumista asiaan ei tässä jatkuvassa tappelussa ole mitään järkeä, taas joku yrittää vain manipuloida sinua älä meni siihen, vaihtoehtoja on monta, Senssu tai sitten ei, kopio Senssu , tai sitten ei... laitan samoin kuin sinä aina omalla tunnuksella, älä usko muita... en viitsi enää jatkaa riitelyä, antaa olla.
NumBall...