Vapaa kuvaus

Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.

Aloituksia

10

Kommenttia

345

1. Hienosto+käännetty+google+tranlatella+pelle,+oikein+naurattaa,+muutama+korjaus+tuohon+sinun+seikkailuun,+tuo+ei+ole+kovinkaan+yleinen+ruoka+thaimaassa+koska+katkarapuja+on+rajoitetusti+saatavilla+thaimaassa,+ja+se+on+kallista,+yleisin+thaimaalainen+ruoka+on+salaatti,+papaya+salaatti,+nimeltään+papaya+pokpok,+tai+somtam...+riippuu+hieman+paikkakunnasta+kummalla+nimellä+tilataan...+By+NumBall+HHN+61v.ps+voisit+muuten+muuttaa+tuon+20-10+peukaloisen+retket,+kuvaa+sinua+paremmin.
  2. Hyvä+ja+kuvaava+avaus+2010+juuri+sinusta,+ihan+vaan+huomioksi+että+tämä+en+ensimmäinen+ja+viimeinen+viesti+tähän+ketjuun,+sinä+näet+jatkuvasti+minut+siellä+missä+en+todellakaan+ole,+jopa+niin+pitkälle+että+olet+tämänkin+kirjoituksen+osoittanut+pääosin+minulle,+vaikka+en+ole+tähän+avaukseen+mitään+kirjoittanut,+onkohan+sinun+burnout+koskaan+edes+helpottanut,+epäilen+suuresti.+Muutaman+kerran+olen+ehdottanut+että+voisimme+tavata,+kerroit+olevasi+pattayalla+niin+olin+minäkin+ja+olen+vieläkin,+joten+se+olisi+ollut+helppo+toteuttaa,+eipä+vaan+herralle+sopinut.+On+antoisampaa+keskustella+naamakkain+kun+vittuilla+anona+pusikista,+palstan+kautta,+sillä+sitähän+sinä+tosiasiassa+teet,+kaiken+aikaa.Joo+toki+kerroit+että+sait+oudon+sairauskohtauksen,+oireet+viittaa+joko+paniikkihäiriöön,+tai+hyperventilaatioon,+eli+yli+hengittämiseen,+jolloin+verenhappipitoisuus+nousee+liian+korkeaksi,+voi+aiheuttaa+huomattavia+ongelmia,+vaikka+on+suhteellisen+vaaratonta,yleisin+oire+on+nimenomaan+pelko+siitä+että+loppu+tulee+juuri+nyt.Ymmärräsinkö+oikein+että+olet+ollut+psykiatrisessa+hoidossa+jopa+sairaalassa,+burnoutin+takia,+Se+on+aivan+varmasti+hyvä+asia,+jos+näin+on+käynyt...+olen+useasti+ihmetellyt+miksi+viitsin+ottaa+kantaa+kirjoituksiisi,+selvää+on+kuitenkin+että+jollakin+tasolla+pidän+sinusta,+tai+ainakin+koen+että+sinusta+voin+oppia+jotain,+koska+selvästi+olemme+kumpikin+voimakkaita+ihmisiä,+vaikka+meidän+elämäntyyli+ja+arvot+poikkeavat+täysin+toisistamme.By+NumBall+Pattaya+61v.ps.+aloita+nyt+kuitenkin+siitä+että+opettele+erottamaan+minun+ja+Senssun+kirjoitukset+toisistaan,+se+on+jopa+helppa+minä+teen+tyypillisiä+luki+virheitä,+Senssu+ei.
  3. Ihan+sama+minulle+jos+niin+kuvittelet,+ei+se+ole+minun+ongelmani,+sinun+tulkintasi,+kuka+kirjoittaa+mitäkin.