Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Numball
profiilit
Numball
Numball
Vapaa kuvaus
Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.
Aloituksia
10
Kommenttia
345
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hienosto+käännetty+google+tranlatella+pelle,+oikein+naurattaa,+muutama+korjaus+tuohon+sinun+seikkailuun,+tuo+ei+ole+kovinkaan+yleinen+ruoka+thaimaassa+koska+katkarapuja+on+rajoitetusti+saatavilla+thaimaassa,+ja+se+on+kallista,+yleisin+thaimaalainen+ruoka+on+salaatti,+papaya+salaatti,+nimeltään+papaya+pokpok,+tai+somtam...+riippuu+hieman+paikkakunnasta+kummalla+nimellä+tilataan...+
By+NumBall+HHN+61v.
ps+voisit+muuten+muuttaa+tuon+20-10+peukaloisen+retket,+kuvaa+sinua+paremmin.
21.08.2022 02:59
Hienosto+käännetty+google+tranlatella+pelle,+oikein+naurattaa,+muutama+korjaus+tuohon+sinun+seikkailuun,+tuo+ei+ole+kovinkaan+yleinen+ruoka+thaimaassa+koska+katkarapuja+on+rajoitetusti+saatavilla+thaimaassa,+ja+se+on+kallista,+yleisin+thaimaalainen+ruoka+on+salaatti,+papaya+salaatti,+nimeltään+papaya+pokpok,+tai+somtam...+riippuu+hieman+paikkakunnasta+kummalla+nimellä+tilataan...+
By+NumBall+HHN+61v.
ps+voisit+muuten+muuttaa+tuon+20-10+peukaloisen+retket,+kuvaa+sinua+paremmin.
21.08.2022 02:58
Korvamadoilla+ja+villalangoilla+on+mittavat+kaukovaikutukset+pattayan+savossa,+hauskaa+maininta+tuo+ihokosketuksen+puutteesta,+terkkuja++NumBall+HHN+61v.
21.08.2022 02:42
Siltikin+nämä+oikeasti+köyhät+ovat+onnellisempia+kuin+pattayaan+rakastuneet,+paremmin+elämä+hallinnassa,+kuin+pattaya+rakkailla,+elävät+omillaan,+toisin+kuin+pattaya+rakkaat.+
Vai+mitä+peukaloinen,+oletko+jo+pessyt+peukalosi,+kun+sinulla+on+tapana+tunkea+niitä+joka+paikkaan,+no+varakkailla+on+varakkaiden+harrastukset+mistä+me+köyhät+emme+ymmärrä+mitään,+ja+hyvä+niin...
08.08.2022 03:49
Olenpas+taas+yöllä+nukkuessani+kirjoitellut,+no+köyhyydestä+puheenollen,+muistaakseni+hieman+yli+80%+maailman+väestöstä+ei+ole+ollut+koskaan+lentokoneessa,+ja+alle+dollarilla+pärjääviä+päivässä+on+nelisen+miljardia+ihmistä,+luulempa+että+ei+tällä+porukalla+ole+oikeasti+mahdollista+edes+pattayaan+rakastuneen+elintasoon+pattayan+savossa,+lähellekään,+tosin+ei+olisi+pattayan+rakkaillakaan,+mutta+kela+rulettaa.
08.08.2022 03:46
Hyvä+ja+kuvaava+avaus+2010+juuri+sinusta,+ihan+vaan+huomioksi+että+tämä+en+ensimmäinen+ja+viimeinen+viesti+tähän+ketjuun,+sinä+näet+jatkuvasti+minut+siellä+missä+en+todellakaan+ole,+jopa+niin+pitkälle+että+olet+tämänkin+kirjoituksen+osoittanut+pääosin+minulle,+vaikka+en+ole+tähän+avaukseen+mitään+kirjoittanut,+onkohan+sinun+burnout+koskaan+edes+helpottanut,+epäilen+suuresti.+
Muutaman+kerran+olen+ehdottanut+että+voisimme+tavata,+kerroit+olevasi+pattayalla+niin+olin+minäkin+ja+olen+vieläkin,+joten+se+olisi+ollut+helppo+toteuttaa,+eipä+vaan+herralle+sopinut.+On+antoisampaa+keskustella+naamakkain+kun+vittuilla+anona+pusikista,+palstan+kautta,+sillä+sitähän+sinä+tosiasiassa+teet,+kaiken+aikaa.
Joo+toki+kerroit+että+sait+oudon+sairauskohtauksen,+oireet+viittaa+joko+paniikkihäiriöön,+tai+hyperventilaatioon,+eli+yli+hengittämiseen,+jolloin+verenhappipitoisuus+nousee+liian+korkeaksi,+voi+aiheuttaa+huomattavia+ongelmia,+vaikka+on+suhteellisen+vaaratonta,yleisin+oire+on+nimenomaan+pelko+siitä+että+loppu+tulee+juuri+nyt.
Ymmärräsinkö+oikein+että+olet+ollut+psykiatrisessa+hoidossa+jopa+sairaalassa,+burnoutin+takia,+Se+on+aivan+varmasti+hyvä+asia,+jos+näin+on+käynyt...+
olen+useasti+ihmetellyt+miksi+viitsin+ottaa+kantaa+kirjoituksiisi,+selvää+on+kuitenkin+että+jollakin+tasolla+pidän+sinusta,+tai+ainakin+koen+että+sinusta+voin+oppia+jotain,+koska+selvästi+olemme+kumpikin+voimakkaita+ihmisiä,+vaikka+meidän+elämäntyyli+ja+arvot+poikkeavat+täysin+toisistamme.
By+NumBall+Pattaya+61v.
ps.+aloita+nyt+kuitenkin+siitä+että+opettele+erottamaan+minun+ja+Senssun+kirjoitukset+toisistaan,+se+on+jopa+helppa+minä+teen+tyypillisiä+luki+virheitä,+Senssu+ei.
22.07.2022 03:34
Tylsää+mitä+se+on,+en+roiku+yhtään+mistään,+resu.
20.07.2022 09:50
Voin+vakuuttaa+että+ei+tullut,+mitä+jos+menisit+tuonne+marjapoimija+palstalle,+tai+puolustaisitko+pattayaa+asellisesti+jauhamaan+paskaasi,+alkaa+huvittamaan+nuo+pääsi+luomat+vainoharhat,+niinkuin+sanoin+minut+tapaa+iltaisin+rantakadulta,+jos+haluat+keskustella+dokaamisestani,+olen+pattayalla+sunnuntaihin.
20.07.2022 09:14
Muutama+kuvakin,++https://aijaa.com/UjI6F0
14.07.2022 02:28
Alkaa+muistuttaa+tuo+uniperin+säätäminen+soneran+kauppaa+ostaa+umts+ilmaa+vuosia+sitten+saksasta+kuinka+ollakaan,+aika+härskiä,+luulisi+että+force+majeure+tilanne+vapauttaisi+lafkan+vastuusta+ja+siirtäisi+vastuut+kaasun+hinnasta+asiakkaille.+Suomalaisia+kusetetaan+mennen+tullen...
14.07.2022 02:09
Migri+vuokraa+asiakkaalle+asuntoja,+miksi+ei+ole+heidän+hommia,+sosiaalitoimihan+sen+hoitaa,+jos+saat+takauksen+eiks+se+ole+sama+kuka+siinä+asuu,+täällä+pattayalla+on+satanut+paljon,+kävin+eilen+"kabareessa"+tuossa+kauppakeskuksessa,+edellinen+kerta+15-20+vuotta+sitten+taisi+olla+kävelykadulla+simon+cabaree,+kävin+joskus+myös+joskus+siellä+second+roadin+isommassa+jatkan+vielä+reissua,+viikolla,+viihdyn+täällä+hyvin,+mopoiltua+on+tullut+paljon,+voisin+mennä+ihan+katsomaan+cabareenkin+kun+siellä+on+komeita+naisia.
14.07.2022 02:01
Katsoin+netistä+mitä+autoja+siellä+on+eniten+takseina+vieläkin+on+vanhoja+pösöjä,+sekä+tietysti+ikivanhoja+ladoja,+siellä+oli+hotellimme+lähellä+pieni+köyhien+asuinalue,+jossa+oli+perhe+jolla+oli+pirusti+lapsia,+ex-vaimoni+heltyi+näihin+ja+antoi+heille+parin+viikonajan+noin+50+mk+joka+päivä,+perheen+talous+kohosi+silmissä,+pennut+oli+aluksi+alasti,+nälkäisiä...+kahden+viikon+päästä+oli+tilanne+ihan+toinen+pentujen+mahat+eivät+enää+pullottaneet+nälästä,+ja+vaatteetkin+oli+kaikille+hommattu.
Kerran+meille+tuli+ongelmia+taxin+kanssa,+alkoivat+vaatia+huomattavasti+lisää+rahaa+matkasta,+kun+nämä+lähellä+olleet+taxikuskit+huomasivat+ja+ajoivat+tämä+kinisijän+pois,+kun+olimme+auttaneet+perhettä,+joista+varmaan+se+urospuolinen+oli+taxikuskina.
04.07.2022 14:52
Pyrin+välttämään+noita+musumaani+maita,+harmi+että+egyptillä+on+niin+hieno+historia,+yhtenä+maailman+voimakkaimmista+kansakunnista,+jossa+faaraot+hallitsivat+pitkään,+tosin+minun+tietoni+on+peräisin+Waltarilta,+mutta+se+tulee+aika+hyvin+historian+tutkimusta,+tai+historian+tutkimus+sitä,+tai+paremmin+viime+vuosisadan+alun+historiallista+tietoa.
04.07.2022 14:42
Joo+toki+minä+sen+kirjoitin...+tuo+tiedot+kuuluvat+jo+yo+tutkintoon.
04.07.2022 14:04
Muutama+kerta+on+tullut+käytyä,+kuninkaiden+laakso+ja+kairossa,+pyramidit+ja+egyptiläinen+museo+taisi+juuri+vaihtaa+paikkaa,+90+luvulla+kävin,+paljon+oli+autoina+ja+takseina+vanhoja+pösöjä,+ei+oikein+muuta+ollutkaan,+se+jäi+mieleen...vaimoni+oli+blondi+olisi+vaihdettu+kameleihin,+moneen+kameliin+harmi+etten+vaihtanut.
04.07.2022 12:30
Näin+todennäköisesti+tulee+käymään+mutta+nyt+minä+painun+paskalle,+voit+Senssu+olla+oikeassa+aika+oudosti+tuo+totuuspelle+taas+osasi+pölähtää+palikalle,+ladan+avaimet+pöydällä...+
Sain+tuon+2010+kuvan,+se+riittää+minulle...+hänen+olisi+viisainta+lopettaa+palstakirjoittelu+ja+keskittyä+perheeseensä,+jos+sellainen+kerran+on.
04.07.2022 10:40
Erittäin+huvittava+tuo+klo+9:43+famelle+tullut+viesti,+minä+en+edes+koe+tarvetta+sovitella+mitään,+mutta+kun+tuo+linja+mitä+olen+noudattanut+johtaa+vain+ongelmiin,+päätin+kokeilla+mitään,+ei+muuten+kauan+nokka+tuhissut+kun+totuuspelle+löysi+taas+palstan,+alle+puoli+tuntia...+onko+tämä+terqui+sibboosta+todellisuudessa+totuuspelle,+ja+onko+pelle+vielä+tuo+kopio+senssukin+toisin+hän+ei+ole+vielä+ilmaantunut+paikalle,+tuo+lada+alkaa+kuulostaa+jo+kornille,+minulla+on+ollut+lada,+tai+oikeastaan+ei+edes+minulla+vaan+ex-vaimollani+80-90+luvun+vaihteessa.+Ei+ole+tuolla+ladamiehellä+nuppi+ihan+kunnossa.
04.07.2022 10:29
En+ole+kirjoittanut+mitään+koskaan+S+tunnuksella,+herää+kysymys+miten+sinä+tajusit+aktivoitua+juuri+tähän+aikaan,+outoa...+eikä+ensimmäinen+kerta,+olet+päiviä+poissa+mutta+sitten+taas+yht.+äkkiä+pelmahdat+paikalle+kun+jotain+tapahtuu...+hei+poju+tuo+ei+ole+uskottavaa,+en+tiedä+mikä+sinun+ja+2010+välinen+suhde+on,+kuka+on+tuo+aikaisemmin+ladan+avaimista+kirjoitellut,+sairasta+sakkia.
04.07.2022 10:14
Ihan+sama+minulle+jos+niin+kuvittelet,+ei+se+ole+minun+ongelmani,+sinun+tulkintasi,+kuka+kirjoittaa+mitäkin.
04.07.2022 10:07
Tarkoitin+että+kuvat+on+samoista+lapsista+ja+vaimosta+kuin+ennenkin,+tosin+kerran+sinulla+on+toinenkin+nainen+kuvassa+joka+ei+ollut+vaimosi,+tai+ei+ollut+ainakaan+saman+näköinen,+muutin+hieman+suhtautumista+asiaan+ei+tässä+jatkuvassa+tappelussa+ole+mitään+järkeä,+taas+joku+yrittää+vain+manipuloida+sinua+älä+meni+siihen,+vaihtoehtoja+on+monta,+Senssu+tai+sitten+ei,+kopio+Senssu+,+tai+sitten+ei...+laitan+samoin+kuin+sinä+aina+omalla+tunnuksella,+älä+usko+muita...+en+viitsi+enää+jatkaa+riitelyä,+antaa+olla.
NumBall...
04.07.2022 09:55
3 / 18