Vapaa kuvaus

Vanhemmiten on minusta tullut entistäkin sietämättömämpi älykkö.
Kiitos vanhempieni.
Harrastan ilmailua ja ralli-autoilua.
Enimmäkseen tieto-koneellani.
Harrastan niitä ihan livessäkin.
Lisenssittömän rajoissa siellä.
Valokuvaus on harrastuksistani alkanut hiipumaan.
Olen addiktoitunut uutisiin.
Olen myös siedettävän näköinen nörtti.
Ikäisekseni.

Aloituksia

84

Kommenttia

5500

  1. Kun riimit suuntaavat uusiin

    "Kohta kulkevat maailmalla uudet tuulet miten lie silloin kohtaavat huulet uudet. Paljon sammuu paljon syttyy moni taas
    70 plus
    98
    951
  2. Kun riimit kylmäten viiltää

    "Selkä laineitten alkaa kankeasti liikkua valon määrä ja lämpö alkaa niiltäkin puuttua. Vain Lumen alla ja päällä liike
    70 plus
    103
    940
  3. Kun aika on riimien ruttuisten

    "Kulta sänkysi on aamuisin kuin kotelo Perhosen muotosi voin aavistaa mutta vähän on peitto luttuinen. Ehkä koskaan en
    70 plus
    101
    906
  4. Kun riimit runollisesti roihuaa

    "Tunnen iloa kaipuuta kaihoisaa kun pienet lapset rinteillä kirkuen mäkeä laskea saa. Mutta toisaalta onhan meno nyt ra
    70 plus
    105
    892
  5. Kun aika on riskien riimien

    "Poika-Muurahainen katseli murkkua toista noilla lihaksilla ei monikaan silmä loista. Onneksi hän kuitenkin on tyttö ho
    70 plus
    96
    841
  6. Kun riimit kepeästikin lennähtää

    "Ei syksy useinkaan paljoa paina sehän on vain vuodelta pikkuinen laina. Syksy kulkee ja itsensä hajoittaa juuri sillo
    70 plus
    71
    721
  7. Hyvä Jumala ei enää

    Kohta vaihtuu kuukausi. Pian koittaa viimeinen Jouluni Valtio-Kirkkomme yhteydessä. Olen ajatellut kaivattaa vanhempieni
    70 plus
    40
    575
  8. Ei kaikki Natsia sillee ole

    On myös rehellisiä Suomen puolustajia. - Tänä vuonna tuli täyteen 50v. siitä, kun kävin armeijan Haminassa. Olen ollut y
    70 plus
    33
    253
  9. Kauhujen aika

    Hän tunsi heränneensä outoon tunteeseen. Makuu-huoneensa ikkunoista hohti harmaata valoa. Hän ei pystynyt kääntämään kat
    70 plus
    24
    167
  10. Kun aika on uuden Auringon

    "Tänään taas olen uudesti syntynyt aina on minun myötäni myös valokin lisääntynyt. Kun vuodet vaihtuvat ainahan vaihtaa
    70 plus
    99
    156
  11. Kun aika on musiikin mietteiden

    "Tuuli lämpöinen kosketti viikseni kulmaa koitin kielelläni sitä tavoitaa. Myöhässä olin niinhän pitääkin olla vielä ai
    70 plus
    105
    142
  12. Australialainen Krooli kirjallisuudessa.

    Onko kukaan teistä kohdannut tuon sanonnan? Hätkähtäen huomannut sillä olevan joku toinenkin merkitys. Paljon laajempi,
    70 plus
    34
    110
  13. Onko Tuutikki vain kesäinen

    Tämä ei ole Jäätelö-Mainos. Mutta uusi Kirjallisuus-aloitus on mielestäni aiheellinen. Etenkin kotimainen aloitus. Sillä
    70 plus
    9
    104
  14. Kun aika on riimien sointuvimpien

    "Ei pullistu kinos ei Lumi muotoja voi luoda hienompaa näin on alkaa luonto vaihteeksi lämpöä suoda. Pian keinuvat pähk
    70 plus
    98
    102
  15. Yli sata kommenttia

    Onko se oikein? Teen nyt tähän Suomalaisen elämän-katsomuksen. Voitte jatkaa jankkua tässä. - Muistelen, kun kerran Jess
    70 plus
    27
    93
  16. Luonnollinen tulema ja poistuma, kansallinen kirjailu

    Hans Lidman Luonnollinen Ruotsalainen. Pitää vain osata Ruotsin-Kieltä lukea ja ymmärtää sujuvasti. Tavallaan kuin minä
    70 plus
    8
    83
  17. Oma auto, oma tupa, muista aina luistatella

    Sain taas ilmoituksen, että tulen pian saamaan ajan Oman Bensiini-käyttöisen autoni renkaitten vaihtoon. 140€. - Monet t
    70 plus
    34
    75
  18. Tässä ei ole kyse riimeistä

    Palstalla on kirjallisuus-aloituksia pimeinkin pilvein. Haluaisin jokaisen kirjoittavan tähän 4-6 lausetta oman kirjansa
    70 plus
    50
    73
  19. Poliittinen kirjoitus-opas

    Pefletti! Ei pitäisi katsella liukkaasti luistavia naisia silloin kun kirjoittaa. Anteeksi. Virheen saa poistaa. - Joiss
    70 plus
    5
    66
  20. Kun aika on rytmisten riimienkin

    "Voi niin monet sydämet yhdessä sykkivät rinnat hehkuvat helliä tunteita huokuvat. Kun Kevät kunnolla kaikille koittaa
    Ikäryhmät
    99
    65