huruksz
Vapaa kuvaus
Vanhemmiten on minusta tullut entistäkin sietämättömämpi älykkö.
Kiitos vanhempieni.
Harrastan ilmailua ja ralli-autoilua.
Enimmäkseen tieto-koneellani.
Harrastan niitä ihan livessäkin.
Lisenssittömän rajoissa siellä.
Valokuvaus on harrastuksistani alkanut hiipumaan.
Olen addiktoitunut uutisiin.
Olen myös siedettävän näköinen nörtti.
Ikäisekseni.
Aloituksia
84
Kommenttia
5500
Kun kulkevat riimit kuumottaen
"Minun sieluni huutaa kun katselen Ruusun-kukkaa. Mikä on tuossa Kukassa terä-lehtien sotkussa mikä on sen vietti kutsu102973Kun riimit kylmäten viiltää
"Selkä laineitten alkaa kankeasti liikkua valon määrä ja lämpö alkaa niiltäkin puuttua. Vain Lumen alla ja päällä liike103948Kun aika on riskien riimien
"Poika-Muurahainen katseli murkkua toista noilla lihaksilla ei monikaan silmä loista. Onneksi hän kuitenkin on tyttö ho96927Kun aika on riimien ruttuisten
"Kulta sänkysi on aamuisin kuin kotelo Perhosen muotosi voin aavistaa mutta vähän on peitto luttuinen. Ehkä koskaan en101919Kun riimit runollisesti roihuaa
"Tunnen iloa kaipuuta kaihoisaa kun pienet lapset rinteillä kirkuen mäkeä laskea saa. Mutta toisaalta onhan meno nyt ra105905Kun riimit kepeästikin lennähtää
"Ei syksy useinkaan paljoa paina sehän on vain vuodelta pikkuinen laina. Syksy kulkee ja itsensä hajoittaa juuri sillo71729Hyvä Jumala ei enää
Kohta vaihtuu kuukausi. Pian koittaa viimeinen Jouluni Valtio-Kirkkomme yhteydessä. Olen ajatellut kaivattaa vanhempieni40588Ei kaikki Natsia sillee ole
On myös rehellisiä Suomen puolustajia. - Tänä vuonna tuli täyteen 50v. siitä, kun kävin armeijan Haminassa. Olen ollut y33259Kauhujen aika
Hän tunsi heränneensä outoon tunteeseen. Makuu-huoneensa ikkunoista hohti harmaata valoa. Hän ei pystynyt kääntämään kat24195Kun aika on uuden Auringon
"Tänään taas olen uudesti syntynyt aina on minun myötäni myös valokin lisääntynyt. Kun vuodet vaihtuvat ainahan vaihtaa99161Kun aika on musiikin mietteiden
"Tuuli lämpöinen kosketti viikseni kulmaa koitin kielelläni sitä tavoitaa. Myöhässä olin niinhän pitääkin olla vielä ai105155Australialainen Krooli kirjallisuudessa.
Onko kukaan teistä kohdannut tuon sanonnan? Hätkähtäen huomannut sillä olevan joku toinenkin merkitys. Paljon laajempi,34148Kun aika on riimien sointuvimpien
"Ei pullistu kinos ei Lumi muotoja voi luoda hienompaa näin on alkaa luonto vaihteeksi lämpöä suoda. Pian keinuvat pähk98129Onko Tuutikki vain kesäinen
Tämä ei ole Jäätelö-Mainos. Mutta uusi Kirjallisuus-aloitus on mielestäni aiheellinen. Etenkin kotimainen aloitus. Sillä9121Yli sata kommenttia
Onko se oikein? Teen nyt tähän Suomalaisen elämän-katsomuksen. Voitte jatkaa jankkua tässä. - Muistelen, kun kerran Jess27113Luonnollinen tulema ja poistuma, kansallinen kirjailu
Hans Lidman Luonnollinen Ruotsalainen. Pitää vain osata Ruotsin-Kieltä lukea ja ymmärtää sujuvasti. Tavallaan kuin minä898Oma auto, oma tupa, muista aina luistatella
Sain taas ilmoituksen, että tulen pian saamaan ajan Oman Bensiini-käyttöisen autoni renkaitten vaihtoon. 140€. - Monet t3498Poliittinen kirjoitus-opas
Pefletti! Ei pitäisi katsella liukkaasti luistavia naisia silloin kun kirjoittaa. Anteeksi. Virheen saa poistaa. - Joiss591Tässä ei ole kyse riimeistä
Palstalla on kirjallisuus-aloituksia pimeinkin pilvein. Haluaisin jokaisen kirjoittavan tähän 4-6 lausetta oman kirjansa5086Lohdutuksen sanat ikä-ihmisille.
Kaikkihan me kuolemme. Joskus. Sairaudet ovat sitä helppoa Kauraa. Ikä selittää asiasta paljon. Nuoruus ei auta asiassa1978