veikkona
Olen 70v 184 85 bi mut nyt kyllä bottomina kotona tyttöilen haaveilen isosta kullista
myös ihanaa ois olla vanhemman naisen sissynä nuolemas vaikka miehen jälkeen asun sinkkuna
Vantaalla ja olla lutkana miehille tai s.orjana ja lesboilla toisten "siskojen kanssa"
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia14 aloitusta · 116 kommenttia
- Oishan se hienoa tulla kaapista ulos mut jos vanhempi niin kuin minä
niin saa kyllä kriteeriä ja solvaamista ehkä jos joskus minäkin voin tulla
kaapista ulos tulla! - Käviskö transmummo?
- Ois ihanaa jos sais piiskaa ja sit vielä kullia peppuun!!!
- Totta se on ja ihanaa
- Hei ois ihanaa olen ollut kolmen ringissä sain peppuun suuhun mut neljä ois todella
kiimasta olen sinkku ja luonani vois kaikkea kokeilla imettäis kullejamme ja keikisteltäisiin
kuviakin vois ottaa qruiseris olen transmummona jos vaikka sitä kautta s.postia
suukkoja tytöille! - ihana paras asento ja spermat sit peppuun!!!
- Hei olen 70v transmummo kotona tyttöilen ja tykkään miehistä myös toisista transmummoista
olen bottom eli kullista tykkään olen qruiseris transmummona! - Ihanaa tuollainen oisin aina valmis haaveilen juuri et sais montaa kalua kerralla
ja alistamista jne - Hei olen transmummo olen qruiseris sitä kautta voi minuun saada yhteyttä roehkeesti
vaan Laura ja muutkin tiitit! - Taitaa olla itselläsi olla joku sairaus ei transuilu jne ole häpeilyä päinvastoin käyttäähän
naisetkin miesten asuja ovatko sairaita en usko - Olla naisten alusasus myös mekossa jne ja sit raiskattais varsinkin ulkona ois
makeeta jos ois katselijoitakin!! - Ois ihana tutustua ole qruiseris nikillä transmummo
- Ois ihanaa ja kiimasta!
- Onhan peppuseksi parasta takaa on minun suosikkini no tietysti kaikki käy
kun olen transhomo - Ihanaa varmasti oli mukavaa ja jatka samalla linjalla onhan meitä seniori trans
varmasti paljonkin mut ollaan kai kaapissa myös - Hei ois todella mukavaa jos löytyisi jatkakaa onko nyt suljettu? olen käynyt
ja todella hyvä palvelu oli aina . tietäisikö joku mistä sais ns vanhan ajan korsetteja? - Pukeudun joka päivä ja olen joskus autoillutkin sopivasti iltahämärissä
ja jos pukeudumme onko se keltään pois varmaan tulee taas kommentia et
pitäisi sirkukseen mennä no onhan ollut joskus partaisia naisiakin siellä
mutta jatketaan jos tulee asuista hyvä kiihottava tunne jatketaan!!! - Antasin mielellään tykkään peppuseksistä parasta se on miten saisin yhteyden??
- tykkäisin !
- Ei taida olla missään muualla meitä transmummoja vai ovatko kaikki kaapissa
tai varattuja harmi se ois! luulisin et pks ois muitakin?