pitäisikö miehen jolla rinnat pitää rintaliivejä?

rintava mies

pitäisikö miehen jolla rinnat pitää rintaliivejä?En kehtaa mennä uimaan joten olen ajatellut että pitäisi olla rintaliivit päälä jotta rinnat olisi tukevat ja sitten voisin ostaa pikinit joilla mennä uimaan.mitä pidette asiasta?Mistä mieskin voisi käydä ostamassa rintaliivit?

39

4994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Tampax

      Tottakait ja hameen ja sukkahousut ja korkokengät ! Tottakai !

      • Anonyymi

        Pelle joka ei ymmärrä


    • Kaupasta löytyy

      Mistä..., siellähän niitä on kauppojen hyllyissä niin rintsikat kuin biksutkin.

      • Sopivat liivit, hyvä mie

        Kaikki, joilla on rinnat pitää käyttää rintaliivejä olet sitten mies, tai nainen.
        Suosittelen liiviliikettä, jossa on hyvät valikoimat. Liivejä pitää aina sovittaa, myös miesten. Itselleni olen valinnut useinmiten palleatuelliset rintaliivit. Kiva on ollut liivejä sovittaa, kun ystävällinen myyjä auttaa hakasten kiinnityksessä.
        Rohkeasti vaan liiviliikkeeseen, kyllä sieltä liivit löytyy isommallekkin miehelle!


      • nörtti
        Sopivat liivit, hyvä mie kirjoitti:

        Kaikki, joilla on rinnat pitää käyttää rintaliivejä olet sitten mies, tai nainen.
        Suosittelen liiviliikettä, jossa on hyvät valikoimat. Liivejä pitää aina sovittaa, myös miesten. Itselleni olen valinnut useinmiten palleatuelliset rintaliivit. Kiva on ollut liivejä sovittaa, kun ystävällinen myyjä auttaa hakasten kiinnityksessä.
        Rohkeasti vaan liiviliikkeeseen, kyllä sieltä liivit löytyy isommallekkin miehelle!

        Olen käyttänyt rintaliivejä kaksi vuotta. Enkä osaa olla ilman liivejä,rintani saisi olla vielä suuremmat.


      • Anonyymi
        Sopivat liivit, hyvä mie kirjoitti:

        Kaikki, joilla on rinnat pitää käyttää rintaliivejä olet sitten mies, tai nainen.
        Suosittelen liiviliikettä, jossa on hyvät valikoimat. Liivejä pitää aina sovittaa, myös miesten. Itselleni olen valinnut useinmiten palleatuelliset rintaliivit. Kiva on ollut liivejä sovittaa, kun ystävällinen myyjä auttaa hakasten kiinnityksessä.
        Rohkeasti vaan liiviliikkeeseen, kyllä sieltä liivit löytyy isommallekkin miehelle!

        Ei ole mikään pakko käyttää rintaliivejä, mistä moinen luulo


    • Minä minä minä...

      Sosdem piireissä ovat vanhemmilla miehillä hyvinkin suosittuja rintaliivit ja hameet.

    • Ruokavaliolle

      Jospa laihduttaisit, vaikkapa 20 kg ensihätään niin eiköhän ne rinnat pienenisi jo mukavasti. Kunhan pääset normaalipainoon, et enää mieti rintaliivejä. Ellet sitten ole transvestiitti.

    • rintava mies

      olen jo laihduttanut 30kg olen kohta alle normaali painon, mutta rinnat ei häviä kun ovat ollet 10vuotiaasta asti.Siksi kyselen.en seksin merkeissä.

      • On korjattavissa

        Jos miehellä on ollut rintakudosta liikaa jo nuoruudesta saakka, kyseessä on sairaalloinen tila joka voidaan korjata kirurgisesti jopa julkisella puolella mikäli rintakudoksen kasvu on niin suurta että kaipailet rintaliivejä. Kyseinen tila on nimeltää gynekomastia ja lisätietoa löytyy linkistä:
        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00718


    • Oksennus

      Yäk. Jos minua tulisi lääppimään mies jolla on liivit, vaikkakin mielestään terveyssyistä, niin oksennus olisi aika lähellä. Mene hoitoon

      • !!!!

        Kummankohan pitäisi mennä hoitoon? Jos miehen rintojen kasvu johtuu esimerkiksi vääristä hormonien tasapainosta, hoitoa todellakin tarvitaan, mutta aivan erilaista kuin mitä sinä tarvitset.


      • Minä en ainakaan

        Lääppiikö sua kaikki miehet, vai mistä oletus?


    • Bilehile too

      Ehdottomasti kannattaa hankia noi sukkahousut ja hame ja mennä naisten tansseihin joraamaan.

      • Törkeä teksti

        Nämä "huumoripläjäykset" voisi jo unohtaa kun paljastui että aloittajalla on gynekomastia. Varmaan suuttuisit itsekin jos joku kiusaisi sinua sairaudestasi.


      • rintava mies
        Törkeä teksti kirjoitti:

        Nämä "huumoripläjäykset" voisi jo unohtaa kun paljastui että aloittajalla on gynekomastia. Varmaan suuttuisit itsekin jos joku kiusaisi sinua sairaudestasi.

        tuntuu että tää elämä onpi tässä eipä ihmiset oikei n tajua mitä kysyin?
        kiitos vvan katoan häiritsemästä "normaaleja ihmisiä""


      • Päätä särkee!
        rintava mies kirjoitti:

        tuntuu että tää elämä onpi tässä eipä ihmiset oikei n tajua mitä kysyin?
        kiitos vvan katoan häiritsemästä "normaaleja ihmisiä""

        Tyhmyys ei ole tässä maassa katoavaa kansanperinnettä sen on tämäkin ketju todistanut. Tyhmin kaikista se oksentava nainen, jota kaikki miehet lääppii.
        Voi! Tätä sarvokuonojen maata.


    • Sello

      Olin kerran tanssipaikalla jossa näin monta kaveria jotka olivat täysin naisten asusteissa. Oli hameet ja rintaliivit ja spagettiolkain paidat sekä korkkarit. En kurkannut hameen alle. Ei kukaan puuttunut millään tavalla asiaan. Heillä oli toki tyttöystävät ja vimpan päälle meikit, varmaan tyttökaverit olivat saaneet meikata.
      No Ei siinä mitään . Ostin sitten itsellekkin hameita ja muita naisten alusvaatteita eikä kukaan ole sanonut mitään vaan menee yhdellä vilkaisulla. Jotkut tulee ihan norm. juttusille. No en ole sitten hävennyt enkä aio elämäntyyliä muuttaa mihinkään.

    • Anonyymi

      Eikö se oo vähä homoo

      • Anonyymi

        Homoseksuaali jolla on rinnat, on lesbo. Homot eivät kiinnostu naisen näköisistä miehistä.


    • Anonyymi

      jos on pvc- muovia niin on ok

    • Anonyymi

      Push up liivit päälle, kohottavat povea näyttävästi :)

    • Tottakai 😁

      • Anonyymi

        Taivaan lahja tiiteille tuo "sairaus"
        Olisipa itselläkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaan lahja tiiteille tuo "sairaus"
        Olisipa itselläkin...

        Manboobsit eivät ole samannäköiset kuin naisen rinnat. Muoto on väärä, nännit väärässä kohdassa ja yleensä liian pienet.

        Rintaliiveillä voidaan muokata muotoa oikeannäköiseksi, mutta esimerkiksi rintavako on hankalaa tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Manboobsit eivät ole samannäköiset kuin naisen rinnat. Muoto on väärä, nännit väärässä kohdassa ja yleensä liian pienet.

        Rintaliiveillä voidaan muokata muotoa oikeannäköiseksi, mutta esimerkiksi rintavako on hankalaa tehdä.

        Niinpä. Tämä on kysymys mikä putkahtelee eri palstoille aika usein. Rintaliivien käyttö miehellä on useimmiten aika arka kysymys, eikä vähiten ystävien ja läheisten piirissä. Ehkä kuitenkin suurimmalla osalla niiden käyttöön on fetistiset syyt, joillakin on suurentuneet rintarauhaset eri syistä. Itselläni alkoi rinnat kasvamaan jo vuosia sitten eräiden lääkkeiden sivuvaikutuksena. Nyt en enää ole käynyt julkisissa sauna- tai uimahallitiloissa lankaan, kun alkoivat silmäykset rintojani kohtaan olemaan aika pahanoloiset. Olen toki kokeillut rintaliivejäkin ja kotioloissa pidänkin niitä vaimoni kehoituksesta, mutta en koskaan ulkosalla liikkuessa. Rinnat täyttävät ihan hyvin b-kupin kokoluokan. Lääkärit joskus kommentoivat tarkastuksissa, mutteivat sen enempää. Joku on kehottanut menemään esitutkimuksiin kirurgiaa varten. Ei minua ne hävetä. Omathan ne ovat.


    • Anonyymi

      olin ikäkausi kontrollissa ,eri lääkäri käski ottamaan paidan pois ,jotta kuuntelee keuhkot ,ilme kun näki rintani .oli muikea ! B kupin rintsikat on sopivat, ei sanonut mitään ,mutta ilme ?? oli muikea !!

    • Kyllä pitää pitää on sitten trans tai ei ja rohkeesti vaan kauppoihin ostelee ja onhan
      liikkeitäkin missä voi sovittaa ainakin Hesassa on S.Palmun liike nyt en tiedä
      onko se vielä toiminnassa!

      • Kumpa löytyisi selma palmun kaupalle jatkaja,on se niin hyvää palvelua ollut.Vaikkapa sellainen kurvikas ja kypsä matroona niinkuin berliinissä korsett engelkellä kantrassella.


      • Tuleetulee kirjoitti:

        Kumpa löytyisi selma palmun kaupalle jatkaja,on se niin hyvää palvelua ollut.Vaikkapa sellainen kurvikas ja kypsä matroona niinkuin berliinissä korsett engelkellä kantrassella.

        Hei ois todella mukavaa jos löytyisi jatkakaa onko nyt suljettu? olen käynyt
        ja todella hyvä palvelu oli aina . tietäisikö joku mistä sais ns vanhan ajan korsetteja?


      • Anonyymi

        Kyllä on junttia porukkaa. Ei kai kukaaan normaali mies halua rintoja. Ne vain jostain syystä miehellekin kasvavat. Ei voi mennä uimaan eikä yleiseen saunaan. Rajoittaa aika lailla elämää.
        Ei tämä ole oma valinta. Rinnat ovat turvotessan tosi herkät ja kivuliaat. Se leikkaushoito ei ole ihan halpa. Minä ainakin hankin rintsikat ihan kipujen takia. Ajattelee siitä kuka mitä haluaa.


    • Anonyymi

      Kyllä pitää pitää rintsikoita ja sukkahousuja ja hameita ja kaikkia naisten vaatteita. Transvestiitti tyydyttää seksualisen halunsa naisten vaatteisiin.

    • Anonyymi

      Oletko ajatellut että olet transu

      • Anonyymi

        Et taida osata lukea tai maailmasi muuten on aika rajoittunut. Minä en ole transu. Tämä taitaa olla sellainen asia johon älysi ei riitä. Ongelma tämä minulle ainakin on.


    • Anonyymi

      Kyllä, olen mies ja käytän liivejä joka päivä, ilman on tukala. olla

    • Anonyymi

      Miehen kuuluu pitää rintaliivejä.
      Minulla mies-oliona on monet rintaliivit ja vaihdan niitä tilanteen mukaan.

    • Anonyymi

      miehenä minulla on äänestys-asuna punaiset topatut rintaliivit, kun äänestän Vasemmistoliiton feministi-naisia.

    • Anonyymi

      Miksei voisi pitää kaunista vaikkapa muokkaavaa bodyä ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe