Vapaa kuvaus

Rakkaat . . .

ÄLKÄÄ RUOKKIKO TROLLEJA --- etteivät enää lisää LIHOAISI - TURPOAISI - ja - PAISUISI . . .

SILLÄ . . .

PENSEITÄ KRISTITTYJÄ - ON - JO IHAN RIITTÄVÄSTI . . . ;)

Aloituksia

0

Kommenttia

204

  1. ALKULAUSETämä+kirja+koskettelee+oppia+saatanasta+ja+hänen+demonivoimistaan+sekä+keinoja,+joilla+saatana+pitää+ihmiskuntaa+kahleissaan+ja+hukuttaa+kadotukseen.+Kirja+käsittelee+kristillisyydessä+kysymyksiä,+jotka+ainakin+Suomen+kristittyjen+keskuudessa+ovat+vähän+tunnettuja+ja+huonosti+ymmärrettyjä.Kristuksen+tuntemisen+jälkeen+kristityille+on+tärkeintä+oppia+tuntemaan+vastustajansa,+pimeyden+ruhtinas.+Siksi+onkin+hämmästyttävää+todeta,+että+monet+Jumalan+valtakunnan+työntekijät,+rivimiehistä+puhumattakaan,+eivät+tunne+edes+demonologian+(oppi+pahoista+hengistä)+alkeita.Tästä+johtuen+saastaiset+henkivoimat+ja+kaikenkarvaiset+väärät+profeetat+saavat+jokseenkin+esteettä+riehua+kristittyjen+keskuudessa+tappioksi+kristuksen+sotajoukoille.+Opetuksen+puutteessa+kristityt+taistelevat+umpimähkään+vihollista+vastaan,+joka+on+paljon+pelottavampi+kuin+yksikään+maallinen+sotapäällikkö.-+Tapio+Nousiainen+.+.+.+jatkuu+kirjassa+.+.+.+.+..TAISTELU+.+.+..+.+.+HENKIVALTOJA+VASTAAN+-+Tapio+Nousiainen+.+.+.+!.+.+.+....................................................................................+.+.+.
  2. Jeesus_valitsi_tekstin++7.11.2016+16:40Rakkaat+Jumalan+Lapset+!Jumala+on+ANTANUT+LUPAUKSEN+.+.+.+SAAT+KAIKKI+AVAIMET+.+.+.+;).............................................................+.+.+.+...........................................+.+.+.+Jumalan_henkäys+1.6.2016+13:41NYT?Jumalan_henkäys+nimisen+kirjoittajan+mukaan+nyt+olisi+tulossa+vuosituhansien+IHME,+täällä+Suomi24-profetipalstalla,+näin:+(lainaus)______________________________________________________________Jumalan_henkäys31.5.2016+15:57Jumala+on+LUVANNUT,+että+koko+ILMESTYSKIRJA+käydään+läpi+TÄÄLLÄ+Profetiat+PALSTALLA,+eli+ENSIMMÄISTÄ+KERTAA+-+SE+-+kerrotaan+OIKEIN+salaamattomana+.+.+..+.+.+niin+kuin+-+Jumala+-+sen+HALUAA+ILMOITTAA+ja+KERTOA+.+.+.+!+________________________________________________________________________""-+Miksi+Jumala+olisi+salannut+kaikilta+niiltä+ihmisiltä+Ilmestyskirjan+salaisuudet,+liki+2000+vuotta?""Rakkaat+uskon+siskot+ja+veljet+!Jumala+EI+SELITTELE+.+.+.+Vaan+TEKEE+ja+ANTAA+TAPAHTUA+.+.+.+.+.+.+silloin+-+KUN+-+Herra+ITSE+HALUAA+-+ja+-+Jumalan+Profeetta+.+.+..+.+.+ILMOITTAA+-+SEN+.+.+.+Mitä+Jumala+KÄSKEE+SANOA+.+.+.+:).+.+.VALMISTELEN+.+.+.+Jeesus+Kristuksen+Toista+Tulemista+.+.+.+!RAAMATUN+HENKILÖNÄ+.+.+.+Olen+Johannes+Kastaja+.+.+.+!Johannes+Kastajan+-+TEHTÄVÄNI+-+on+SAMA+kuin+RAAMATUSSA,+mutta+OLEN+ERI+HENKILÖ+-+siksi+-+SANON+EDELTÄJÄSTÄNI+.+.+.+***+Pyhä+Johannes+Kastaja+***+.+.+.+;).+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Olen+Jumalan+Profeetta+-+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+:)Valmistelen+.+.+.+Jeesus+Kristuksen+Toista+Tulemista+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+.+.+.+.+.+.+.+.Johannes+Kastajan+-+tehtäväni+-+on+TODISTAA+.+.+..+.+.+JUMALAN+OLEMASSA+OLO..+.+.+RAAMATUN+TAPAHTUMIA+TOSIKSI..+.+.+.+.+.+.+.Jumala+SANOO+.+.+..+.+.+Johannes+Kastaja+Toinen+ja+Suomen+Uudestisyntyneet+eli+"Pohjolan+Valo"+.+.+..+.+.+VOIVAT+TODISTAA+-+Jumalan+ja+Raamatun+TODEKSI+-+vasta+SITTEN+.+.+..+.+.+KUN+-+Jumala+-+on+KERTONUT+ILMESTYSKIRJAN+salaamattomana+.+.+..+.+.+Profeettansa+-+Johannes+Kastaja+Toisen+-+ILMOITTAMANA+.+.+.+!.+.+.+Pyhä+Henki+-+TODISTAA+-+Jumalan+Profeetan+SANOMAT+-+TODEKSI+.+.+..+.+.+KOSKA+---+Muuten+EI+TOTEUDU+.+.+.+Jumalan+ANTAMA+OHJE+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.Jumalan+Lapset+-+TEKEVÄT+-+Jumalan+Tahdon+.+.+.+:)Pyhä+Henki+kertoo+---+Jumalan+Tahdon+.+.+.+;).+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.UUDESTISYNTYNEET+.+.+..+.+.+OVAT+-+Pyhän+Hengen+-+OHJAUKSESSA+.+.+.+!.+.+.+EIVÄT+tee+-+SIIS+-+mitään+IHMISEN+KÄSKYSTÄ+.+.+.+!.+.+.+EIVÄT+ole+-+SIKSI+-+EKSYTETTÄVISSÄ+eikä+HARHAAN+JOHDETTAVISSA+.+.+.+!.LUOTTAKAA+PELKÄSTÄÄN+-+Pyhän+Hengen+-+OHJAUKSEEN+.+.+.+!.NIIN+ON+JUMALA+SANONUT+.+.+.+SE+ON+HERRAN+TAHTO+.+.+.+!.RAKKAAT+LAPSENI+-+"älkää+antako+kenenkään+johtaa+itseänne+HARHAAN"1.+Johanneksen+kirje+3:7+ja+10+--->+Jumalan+lapset+-+TEKEVÄT+-+Jumalan+tahdon7+LAPSENI,+älkää+antako+kenenkään+johtaa+itseänne+HARHAAN.+Joka+TEKEE+Jumalan+TAHDON,+on+vanhurskas,+niin+kuin+Kristus+on+vanhurskas.10+Tästä+käy+ilmi,+ketkä+ovat+Jumalan,+ketkä+Paholaisen+lapsia:+SE,+JOKA+EI+TEE+Jumalan+TAHTOA,+ei+ole+Jumalasta,+ei+siis+myöskään+se,+joka+ei+rakasta+veljeään.****************************************************************************+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+****************************************************************************Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.********************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!.+.+.Jeesus_valitsi_tekstin++18.11.2016+20:12Niin+---+NÄITÄ+KYSYMYKSIÄ+-+PITÄISI+POHTIA+.+.+.»+.+.+.+Ajatelkaa+te,+joilla+siis+vielä+ymmärrys+ja+logiikka+pelaa?+-+Miksi+Jumala+olisi+salannut+kaikilta+niiltä+ihmisiltä+Ilmestyskirjan+salaisuudet,+liki+2000+vuotta?-+Miksi+Jumala+hylkäisi+kaikki+muut+yli+7+miljardia+ihmistä,+ja...-+toisi+jonkin+Tärkeän+asian+S24-profetiapalstalla,+suomen+kielellä,+joka+on+yksi+maailman+pienimpiä+kieliä+-----+ja-+jättäisi+kaikki+muut+Pimentoon?.+.+.+».+.+.+ODOTAMME+-+NYT+---+Jumalan+VASTAUSTA+.+.+.+:)
  3. Lue.Ja.Kirjoita.Tarkasti++29.9.2018+14:04UusiJobinpostia+8.8.2017+21:40Ilm.16:11.+Biblia+(1776).+Ja+pilkkasivat+taivaan+Jumalaa+kipuinsa+ja+haavainsa+tähden,+ja+ei+tehneet+parannusta+töistänsä.+Olisi,+kiva+tietää+tämän+erään+nimi?+--------------------------------------------------------------------------------------"...ei+tehneet+parannusta+töistänsä.+Olisi,+kiva+tietää+tämän+erään+nimi?+"........Herran+rauhaa+ja+armoa+!...................................................Johanneksen+ilmestys+1610.+Ja+viides+enkeli+vuodatti+maljansa+pedon+valtaistuimelle,+ja+sen+valtakunta+pimeni;+ja+he+pureskelivat+kielensä+rikki+tuskissansa+11.+ja+pilkkasivat+taivaan+Jumalaa+tuskiensa+ja+paiseittensa+tähden,+mutta+eivät+tehneet+parannusta+teoistansa.........JUMALA+VAATII+PARANNUSTA+-+SILLÄ+-+JOS+EI+PARANNUSTA+TAPAHDU+-+NIIN...ONNETTOMUUS+KOHTAA+-+NIITÄ+PENSEITÄ+-+JOTKA+ITSE+ITSENSÄ+KOROTTANEET...SAMAT+-+Raamatun+-+SÄÄNNÖT+KAIKILLE...........JEREMIA+2330.+Katso,+sentähden+minä+käyn+niiden+profeettain+kimppuun,+sanoo+Herra,+jotka+varastavat+minun+sanani+toinen+toiseltansa.+31.+Katso,+minä+käyn+niiden+profeettain+kimppuun,+sanoo+Herra,+jotka+ottavat+sanansa+omalta+kieleltään,+mutta+sanovat:+'Se+on+Herran+sana'.+32.+Katso,+minä+käyn+niiden+kimppuun,+jotka+ennustavat+valheunia,+sanoo+Herra,+ja+kertovat+niitä+ja+eksyttävät+minun+kansaani+valheillansa+ja+kerskumisellansa,+vaikka+minä+en+ole+heitä+lähettänyt+enkä+käskenyt+ja+vaikka+heistä+ei+ole+mitään+hyötyä+tälle+kansalle,+sanoo+Herra.
  4. ALKULAUSETämä+kirja+koskettelee+oppia+saatanasta+ja+hänen+demonivoimistaan+sekä+keinoja,+joilla+saatana+pitää+ihmiskuntaa+kahleissaan+ja+hukuttaa+kadotukseen.+Kirja+käsittelee+kristillisyydessä+kysymyksiä,+jotka+ainakin+Suomen+kristittyjen+keskuudessa+ovat+vähän+tunnettuja+ja+huonosti+ymmärrettyjä.Kristuksen+tuntemisen+jälkeen+kristityille+on+tärkeintä+oppia+tuntemaan+vastustajansa,+pimeyden+ruhtinas.+Siksi+onkin+hämmästyttävää+todeta,+että+monet+Jumalan+valtakunnan+työntekijät,+rivimiehistä+puhumattakaan,+eivät+tunne+edes+demonologian+(oppi+pahoista+hengistä)+alkeita.Tästä+johtuen+saastaiset+henkivoimat+ja+kaikenkarvaiset+väärät+profeetat+saavat+jokseenkin+esteettä+riehua+kristittyjen+keskuudessa+tappioksi+kristuksen+sotajoukoille.+Opetuksen+puutteessa+kristityt+taistelevat+umpimähkään+vihollista+vastaan,+joka+on+paljon+pelottavampi+kuin+yksikään+maallinen+sotapäällikkö.-+Tapio+Nousiainen+.+.+.+jatkuu+kirjassa+.+.+.+.+..TAISTELU+.+.+..+.+.+HENKIVALTOJA+VASTAAN+-+Tapio+Nousiainen+.+.+.+!.+.+.+....................................................................................+.+.+.
  5. Jarmolle+---+joka+on+SODASSA+---+Jumalaa+VASTAAN+.+.+.Gipsy+Smith+sanoo+ytimekkäästi:"Tämä+julistus,+että+on+uskottava+tarvitsematta+tehdä+parannusta,+on+helvetistä+kotoisin+oleva+unijuoma,+joka+on+omiaan+nukuttamaan+omantunnon,+kun+se+huutaa+rauhaa+siellä,+missä+ei+ole+rauhaa.+Rauhaa,+vaikka+sydän+kapinoi!+Rauhaa+samalla+kuin+uhmataan+Jumalaa+ja+Hänen+lakejaan!+Rauhaa,+samalla+kuin+koetetaan+syöstä+Kaikkivaltias+pois+ikiaikojen+valtaistuimeltaan!+Ei+ystäväni,+ei+koskaan+voi+tulla+rauhaa,+ennen+kuin+vihollisuudet+Jumalaa+vastaan+on+lakkautettu,+niin+kauan+kuin+sodan+syitä+ei+ole+poistettu!+Ei+sinun+tarvitse+vaivata+aivojasi+rauhalla,+niin+kauan+kuin+elät+ja+viihdyt+vääryydessä.+Jumalan+valtakunta+alkaa+vanhurskaudella;+sitten+tulee+rauha.+Kun+ihminen+tulee+oikeaan+suhteeseen+Jumalaan,+niin+hänen+rauhansa+on+oleva+kuin+virta!Sanoma+Joosuan+kirjasta:+Jumala+ei+hyväksy+syntiä!.+.+.+Paavo+Järvinen+-+Ilman+parannusta+ei+ole+pelastustaJulkaistu+29.1.2016Gipsy+Smith+sanoo+ytimekkäästi:"Tämä+julistus,+että+on+uskottava+tarvitsematta+tehdä+parannusta,+on+helvetistä+kotoisin+oleva+unijuoma,+joka+on+omiaan+nukuttamaan+omantunnon,+kun+se+huutaa+rauhaa+siellä,+missä+ei+ole+rauhaa.+Rauhaa,+vaikka+sydän+kapinoi!+Rauhaa+samalla+kuin+uhmataan+Jumalaa+ja+Hänen+lakejaan!+Rauhaa,+samalla+kuin+koetetaan+syöstä+Kaikkivaltias+pois+ikiaikojen+valtaistuimeltaan!+Ei+ystäväni,+ei+koskaan+voi+tulla+rauhaa,+ennen+kuin+vihollisuudet+Jumalaa+vastaan+on+lakkautettu,+niin+kauan+kuin+sodan+syitä+ei+ole+poistettu!+Ei+sinun+tarvitse+vaivata+aivojasi+rauhalla,+niin+kauan+kuin+elät+ja+viihdyt+vääryydessä.+Jumalan+valtakunta+alkaa+vanhurskaudella;+sitten+tulee+rauha.+Kun+ihminen+tulee+oikeaan+suhteeseen+Jumalaan,+niin+hänen+rauhansa+on+oleva+kuin+virta!Sanoma+Joosuan+kirjasta:+Jumala+ei+hyväksy+syntiä!Mestari+sanoo:21+Ei+jokainen,+joka+sanoo+minulle:+'Herra,+Herra!',+pääse+taivasten+valtakuntaan,+vaan+se,+joka+tekee+minun+taivaallisen+Isäni+tahdon.22+Moni+sanoo+minulle+sinä+päivänä:+'Herra,+Herra,+emmekö+me+sinun+nimesi+kautta+ennustaneet+ja+sinun+nimesi+kautta+ajaneet+ulos+riivaajia+ja+sinun+nimesi+kautta+tehneet+monta+voimallista+tekoa?'23+Ja+silloin+minä+lausun+heille+julki:+'Minä+en+ole+koskaan+teitä+tuntenut;+menkää+pois+minun+tyköäni,+te+laittomuuden+tekijät'.(MATTEUS+7)https://www.youtube.com/watch?v=N8ZaCz0sUBM