Vapaa kuvaus

Rakkaat . . .

ÄLKÄÄ RUOKKIKO TROLLEJA --- etteivät enää lisää LIHOAISI - TURPOAISI - ja - PAISUISI . . .

SILLÄ . . .

PENSEITÄ KRISTITTYJÄ - ON - JO IHAN RIITTÄVÄSTI . . . ;)

Aloituksia

0

Kommenttia

204

  1. JUMALAN+---+SUURI+SUUNNITELMA+---+ETENEE+.+.+.+;)
  2. Suomi+on+---+Venäjän+ja+Yhdysvaltojen+---+puristuksissa+NATO+keskustelussa+.+.+.+;)+SUOMI+ON+-+siis+---+PANETTELUN+---+KOHTEENA+.+.+.+uutisissa+ja+lehtikirjoittelussa+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.New+York+Post+väittää:+Suomi+valmistautuu+kolmanteen+maailmansotaanUlkomaat+Julkaistu+29.07.2018+10:56+Yhdysvaltalainen+New+York+Post+uutisoi,+että+Suomi+valmistautuu+kolmanteen+maailmansotaan.Perusteluiksi+amerikkalaismedia+tarjoaa+Suomen+naapurivaltiota,+Venäjää.–+Pienellä+eurooppalaisella+valtiolla+on+pitkä+raja+Venäjän+kanssa,+ja+huolimatta+sen+100-vuotisesta+itsenäisyydestä+suuren+naapurin+uhka+leijuu+jatkuvasti+taka-alalla,+lehdessä+todetaan.Median+mukaan+Suomi+on+poliittisesti+neutraali+maa,+jossa+asuvat+maailman+onnellisimmat+ihmiset,+mutta+se+on+"aina+valmis+sotaan."Väite+on+sinänsä+itsestäänselvyys,+koska+asian+voi+nähdä+niin,+että+jokaisen+maan+suvereniteetti+eli+itsemääräämisoikeus+perustuu+uskottavaan+puolustukseen+mahdollista+sotaa+varten.Miksi+Suomi+pelkää+naapuriaan?New+York+Post+perustelee+Venäjän+pelkäämistä+muun+muassa+maiden+välisellä+historialla:+Ruotsin+jälkeisellä+autonomian+ajalla+Venäjän+vallan+alla+1809–1917,+itsenäistymisellä,+"suomettumisella"+ja+niin+edespäin.Lisäksi+median+mukaan+viime+aikoina+on+ollut+paljon+puhetta+sodan+syttymisestä,+mutta+tästä+väitteestä+voi+olla+myös+eri+mieltä.Etenkin,+kun+yhtenä+perusteluna+New+York+Post+käyttää+Yhdysvaltojen+presidentti+Donald+Trumpin+väitettä,+jonka+mukaan+Montenegrosta+voi+syttyä+kolmas+maailmansota.Trumpilta+kysyttiin+Fox+Newsin+haastattelussa,+miksi+Yhdysvaltojen+pitäisi+puolustaa+sotilasliitto+Natoon+vuosi+sitten+liittynyttä+Montenegroa.–+Olen+pohtinut+samaa+asiaa.+Montenegro+on+pieni+maa,+jonka+asukkaat+ovat+erittäin+vahvoja.+He+ovat+erittäin+vahva+kansa,+he+ovat+erittäin+agressiivinen+kansa,+he+voivat+käydä+aggressiivisiksi,+ja+onneksi+olkoon,+siinä+meillä+on+sitten+kolmas+maailmansota.Artikkelia+on+kritisoinut+muun+muassa+Suomessa+toimiva+skottitoimittaja+David+Mac+Dougall.+Väite+siitä,+että+Suomi+olisi+neutraali+maa,+ei+pidä+hänen+mukaan+paikkaansa.+Dougal+kirjoittaa,+että+Suomi+on+selkeästi+osa+länttä.+Kuten+myös+presidentti+Sauli+Niinistö+ajattelee.Väite:+Helsingin+maanalainen+tunneliverkosto+sotaa+vartenNew+York+Postin+mukaan+Suomi+on+varautunut+ulkopuoliseen+iskuun+Helsingin+tunneliverkostolla,+johon+kaikki+Helsingin+640+000+asukasta+mahtuvat.+Saman+väitteen+on+esittänyt+myös+Wall+Street+Journal.Helsingin+kaupunkisuunnitteluviraston+mukaan+maan+alle+oli+rakennettu+tiloja+vuoteen+2009+mennessä+lähes+400+kappaletta+ja+tunneleita+on+noin+200+kilometrin+edestä.Näihin+kuuluu+esimerkiksi+liikenteeseen,+väestönsuojeluun+ja+energia-+sekä+vesihuoltoon+liittyviä+tiloja+kuten+parkkihalleja,+jäähdytyslaitoksia,+metrotunneleita,+uimahalleja,+väestönsuojia+ja+niin+edespäin.Sotilasasiantuntija+Arto+Pulkki+kuitenkin+kertoi+Ilta-Sanomien+haastattelussa,+ettei+tunneliverkosto+ole+suunniteltu+Venäjää+varten,+vaan+maanalaiset+tilat+on+suunniteltu+kaupunkilaisten+normaalia+käyttöä+varten+rauhan+ajan+olosuhteisiin.Se,+että+niitä+voidaan+hyödyntää+myös+sotilaallisesti,+on+syntynyt+ikään+kuin+sivutuotteena.+Pulkki+kuitenkin+ajattelee,+että+jos+Helsingissä+käytäisiin+taisteluja,+kaupunki+olisi+todennäköisesti+evakuoitu+kokonaan+asukkaista+eli+tunneleihin+ei+tarvitsisi+edes+sijoittaa+ihmisiä.Oli+New+York+Postin+artikkelin+uskottavuudesta+mitä+mieltä+tahansa,+Suomi+on+kuitenkin+taas+mainittu.Juuso+Parviainenjuuso.parviainen(at)mtv.fi.+.+.EDELLINEN+ON+.+.+..+.+.+TIIVISTELMÄ+ALKUPERÄISESTÄ+UUTISTEKSTISTÄ+ja+ilman+kuvia+.+.+.+New+York+Post+väittää:+Suomi+valmistautuu+kolmanteen+maailmansotaanhttps://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/new-york-post-suomi-valmistautuu-kolmanteen-maailmansotaan/7010946#gs.C_kjnts
  3. Jeesus_valitsi_tekstin++7.3.2017+20:34voisuapaimenpoikaa+kirjoitti:+18+kuukautta+paimenena,+eikä+ainoatakaan+lammasta+—+Kommentoi+—KOHTEENA+---+KOKO+MAAILMA+.+.+.+;)Jumalan+KÄSKYSTÄ+--->+VIIMEISTEN+PÄIVIEN+.+.+.+HERÄTYS+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+..........................................+.+.+.+..................+.+.+.+KOULUTUS+ON+.+.+.+PARHAILLAAN+KÄYNNISSÄ+.+.+.+;)Kaikkivaltiaan+Jumalan+.+.+.+KYSYMYS+.+.+.+?+Tehdäänkö+-+SE+-+itse+.+.+.+se+PARANNUS+.+.+.+?+Jumalan+lapsille+.+.+.+jotka+EIVÄT+EKSY+TOTUUDESTA+.+.+.+;).............................+.+.+.+...........................................................+.+.+.Jeesus_valitsi_tekstin+11.5.2016+13:53NYT+LUETAAN+-+Jumalan+TAHDON+-+MUKAISESTI+KIRJOJA+ja+myös+MUUTA+oppimateriaalia+TULOSSA+ja+KERRATTAVANA+!+NE+-+jotka+LUKEVAT+ja+OPISKELEVAT+-+ovat+jo+HERÄNNEET+TOIMINTAAN+.+.+.+:)+NYT+-+2+kirjaa+luettavana+-+joihin+MOLEMPIIN+liittyy+TOIMINTAA+ja+kun+kirja+on+luettu+niin+ALOITETAAN+siihen+liittyvä+TEHTÄVÄ..+.+.+.+.+.+.+.+HERÄTYS+TULEE+-+sitten+kun+Jumala+HALUAA+ja+valmistelut+TEHTY.+SAMALLA+VALMISTELLAAN+-+Jeesus+Kristuksen+Toista+Tulemista+.+.+.+;)+Johannes+Kastaja+Toinen+-+ALOITTAA+KOHTA+Suomessa+julkisen+toimintansa+!+NIIN+ON+JUMALA+SANONUT+.+.+.+SE+ON+HERRAN+TAHTO+.+.+.+!
  4. Ei+näytä+---+ALOITTAJAN+---+tulevaisuus+lainkaan+valoisalta...-+JOS+EI+PARANNUSTA+TAPAHDU+-+SILLÄ..."FARISEUS+-+ei+voi+asiallisesti+kirjoittaa"KUTEN+---+PALSTAKEIKARIN+---+TOIMINTA+-+palstalla+-+NÄKYYKIN..."Seuratkaapa+PALSTAKEIKARIN+kirjoituksia.+Samaa+toistoa+kuten+ULKOKULLATULLE+kuuluukin."PALSTAKEIKARI+=+Fariseus+=+Ulkokullattu+=+NimiKRISTITTY.+.+.SILLÄ..."Ennen+kaikkea+kavahtakaa+fariseusten+hapatusta,+se+on:+ulkokultaisuutta.Ei+ole+mitään+peitettyä,+mikä+ei+tule+paljastetuksi,+eikä+mitään+salattua,+mikä+ei+tule+tunnetuksi.+Sentähden,+kaikki,+mitä+te+pimeässä+sanotte,+joutuu+päivänvalossa+kuultavaksi,+ja+mitä+korvaan+puhutte+kammioissa,+se+katoilta+julistetaan.+Mutta+minä+sanon+teille:+jokaisen,+joka+tunnustaa+minut+ihmisten+edessä,+myös+Ihmisen+Poika+tunnustaa+Jumalan+enkelien+edessä.+Mutta+joka+kieltää+minut+ihmisten+edessä,+se+kielletään+Jumalan+enkelien+edessä.+Ja+jokaiselle,+joka+sanoo+sanan+Ihmisen+Poikaa+vastaan,+annetaan+anteeksi;+mutta+sille,+joka+Pyhää+Henkeä+pilkkaa,+ei+anteeksi+anneta."+.+.+."Tulta+minä+olen+tullut+heittämään+maan+päälle;+ja+kuinka+minä+tahtoisinkaan,+että+se+jo+olisi+syttynyt!+Mutta+minä+olen+kasteella+kastettava,+ja+kuinka+minä+olenkaan+ahdistettu,+kunnes+se+on+täytetty!+Luuletteko,+että+minä+olen+tullut+tuomaan+maan+päälle+rauhaa?+Ei,+sanon+minä+teille,+vaan+eripuraisuutta.+Sillä+tästedes+riitautuu+viisi+samassa+talossa+keskenään,+kolme+joutuu+riitaan+kahta+vastaan+ja+kaksi+kolmea+vastaan,+isä+poikaansa+vastaan+ja+poika+isäänsä+vastaan,+äiti+tytärtänsä+vastaan+ja+tytär+äitiänsä+vastaan,+anoppi+miniäänsä+vastaan+ja+miniä+anoppiansa+vastaan."+.+.+.+"Kun+näette+pilven+nousevan+lännestä,+sanotte+kohta:+'Tulee+sade';+ja+niin+tuleekin.+Ja+kun+näette+etelätuulen+puhaltavan,+sanotte:+'Tulee+helle';+ja+niin+tuleekin.+""Te+ulkokullatut,+maan+ja+taivaan+muodon+te+osaatte+arvioida;+mutta+kuinka+ette+arvioitse+tätä+aikaa?+Miksi+ette+jo+itsestänne+päätä,+mikä+oikeata+on?+Kun+kuljet+riitapuolesi+kanssa+hallitusmiehen+eteen,+niin+tee+matkalla+voitavasi+päästäksesi+hänestä+sovussa+eroon,+ettei+hän+raastaisi+sinua+tuomarin+eteen+ja+tuomari+antaisi+sinua+oikeudenpalvelijalle,+ja+ettei+oikeudenpalvelija+heittäisi+sinua+vankeuteen.+Minä+sanon+sinulle:+sieltä+et+pääse,+ennenkuin+maksat+viimeisenkin+rovon."+.+.+.Evankeliumi+Luukkaan+mukaan+12+--->+kavahtakaa+fariseusten+hapatusta
  5. »+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+heille:+"Te+eksytte,+koska+te+ette+tunne+kirjoituksia+ettekä+Jumalan+voimaa.+»+-+Matt.+22:29.+.+.JOB+4212.+Ja+Herra+siunasi+Jobin+elämän+loppupuolta+vielä+enemmän+kuin+sen+alkua...10.+Ja+kun+Job+rukoili+ystäväinsä+puolesta,+käänsi+Herra+Jobin+kohtalon,+ja+Herra+antoi+Jobille+kaikkea+kaksin+verroin+enemmän,+kuin+hänellä+ennen+oli+ollut.+15.+Eikä+ollut+koko+maassa+niin+kauniita+naisia+kuin+Jobin+tyttäret;+ja+heidän+isänsä+antoi+heille+perintöosan+heidän+veljiensä+rinnalla.+.+.+.JOB+421.+Silloin+Job+vastasi+Herralle+ja+sanoi:+2.+"Minä+tiedän,+että+sinä+voit+kaikki+ja+ettei+mikään+päätöksesi+ole+sinulle+mahdoton+toteuttaa.+3.+'Kuka+peittää+minun+aivoitukseni+taitamattomasti?'+Siis+on+niin:+minä+puhuin+ymmärtämättömästi,+asioista,+jotka+ovat+ylen+ihmeelliset+minun+käsittää.+4.+Kuule+siis,+niin+minä+puhun;+minä+kysyn,+opeta+sinä+minua.+5.+Korvakuulolta+vain+olin+sinusta+kuullut,+mutta+nyt+on+silmäni+sinut+nähnyt.+6.+Sentähden+minä+peruutan+puheeni+ja+kadun+tomussa+ja+tuhassa."+7.+Mutta+senjälkeen+kuin+Herra+oli+puhunut+Jobille+nämä+sanat,+sanoi+Herra+teemanilaiselle+Elifaalle:+"Minun+vihani+on+syttynyt+sinua+ja+sinun+kahta+ystävääsi+kohtaan,+koska+ette+ole+puhuneet+minusta+oikein+niinkuin+minun+palvelijani+Job.+8.+Ottakaa+siis+seitsemän+mullikkaa+ja+seitsemän+oinasta,+käykää+minun+palvelijani+Jobin+luo+ja+uhratkaa+puolestanne+polttouhri,+ja+minun+palvelijani+Job+rukoilkoon+teidän+puolestanne.+Tehdäkseni+hänelle+mieliksi+en+saata+teitä+häpeälliseen+rangaistukseen+siitä,+ettette+puhuneet+minusta+oikein+niinkuin+minun+palvelijani+Job."+9.+Niin+teemanilainen+Elifas,+suuhilainen+Bildad+ja+naemalainen+Soofar+menivät+ja+tekivät,+niinkuin+Herra+oli+heille+puhunut;+ja+Herra+teki+Jobille+mieliksi.+10.+Ja+kun+Job+rukoili+ystäväinsä+puolesta,+käänsi+Herra+Jobin+kohtalon,+ja+Herra+antoi+Jobille+kaikkea+kaksin+verroin+enemmän,+kuin+hänellä+ennen+oli+ollut.+11.+Ja+kaikki+hänen+veljensä+ja+sisarensa+ja+kaikki+hänen+entiset+tuttavansa+tulivat+hänen+tykönsä+ja+aterioitsivat+hänen+kanssaan+hänen+talossansa,+ja+he+surkuttelivat+ja+lohduttivat+häntä+kaikesta+siitä+onnettomuudesta,+jonka+Herra+oli+antanut+kohdata+häntä.+Ja+he+antoivat+kukin+hänelle+yhden+kesitan+ja+yhden+kultarenkaan.+12.+Ja+Herra+siunasi+Jobin+elämän+loppupuolta+vielä+enemmän+kuin+sen+alkua,+niin+että+hän+sai+neljätoista+tuhatta+lammasta,+kuusi+tuhatta+kamelia,+tuhat+härkäparia+ja+tuhat+aasintammaa.+13.+Ja+hän+sai+seitsemän+poikaa+ja+kolme+tytärtä.+14.+Ensimmäiselle+hän+antoi+nimen+Jemima,+toiselle+nimen+Kesia+ja+kolmannelle+nimen+Keren-Happuk.+15.+Eikä+ollut+koko+maassa+niin+kauniita+naisia+kuin+Jobin+tyttäret;+ja+heidän+isänsä+antoi+heille+perintöosan+heidän+veljiensä+rinnalla.+16.+Tämän+jälkeen+Job+eli+vielä+sataneljäkymmentä+vuotta+ja+sai+nähdä+lapsensa+ja+lastensa+lapset+neljänteen+polveen+asti.+17.+Sitten+Job+kuoli+vanhana+ja+elämästä+kyllänsä+saaneena.