ElävääVettä

Yksin armosta yksin Kristuksen tähden.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia8 aloitusta · 614 kommenttia
- Jokainen uskova myöntää ja ymmärtää tehneensä syntiä, se on ihan selvä. Mihin me Jeesusta tarvitsisimme jos synnittömiä olisimme?
- Kyllä minä ymmärrän, että noille ihmisille kävi juuri noin.
Mutta kun niitä kasteesta kertovia kohtia on paljon muitakin.
Kerro jo omasta uskostasi ja kasteestasi. Mitä armolahjoja sinulla on? - Sinä et miellytä minua vaikka tekisit mitä. Mutta voisit antaa muille hieman rehellisemmän kuvan kun esität todisteita väitteillesi.
- En pyytänyt omia höpinöitäsi tai juoruja vaan t o d i s t e i t a väitteillesi.
- Väitit kuitenkin jotain mitä et kykene todistamaan. Aika huono esitys sinulta taas.
- Kerro toki minullekin mitä haureutta Meller on tehnyt mutta sinä et.
- Kerro jo itsestäsi!
- Missä vaiheessa itse olet juuri nyt?
- Laita toki se linkki mitä hirveää Meller on tehnyt ja tunnustanut. Muista, että normaalit miehet ovat kiinnostuneita naisista ja naiset heistä.
- Jos kirkko ei noudata Jeesuksen ja Raamatun opetuksia niin minkäs minä sille voin.
Mutta kirkko ei päätä äänioikeudesta. - Kerro vihdoin omasta uskostasi ja kasteetasi jos se on ainoa oikea.
- Eikö usko olekaan Jumalan lahja?
- Kirkko ei ole laatinut sukunimilakia ja pappeuteen vastasin jo.
- Jeesus ei ole koskaan kieltänyt naisia äänestämästä.
- Kerrotko mitä naisten tasa-arvoa kirkko on vastustanut? Ensin sinun pitää ymmärtää, että tasa-arvo tarkoittaa, että kaikki ovat ihmisinä tasa-arvoisia.
Esim. se, että mies ei imetä ei ole epätasa-arvoa. Eikä se, että seurakunnan paimenen virka on vain miehen virka ei ole epätasa-arvoa. - Että sinä jaksat. Tottakai Meller saa sitä palkkaa minkä Lähetyssäätiön hallitus on katsonut hänelle kuuluvan.
Patmos tekee hyvää ja laajaa lähetystyötä, mikä ihme siinä sinua hiertää???
Kerro toki miten ja missä sinä itse toimit niin pääsen arvioimaan sinua välilä. - He ovat kaikki jo aikuisia. Mutta miksi lapsi ei voisi uskoa?
Mutta yritä nyt pysyä aiheessa, vauvana kastettu voi tulla kasteen armosta uskoon myöhemmin. Ihan samalla tavalla kuin aikuisena kastettu voi luopua uskostaan.
Minusta molemmat kasteet ovat ok kunhan vain kastettu uskoo Jeesukseen Herranaan. - Sinulla on varmaan nyt esittää oikein todisteet noista lukuisista syntisistä naissuhteita?
Olisi katsot parempi, ettet keräisi enää enempää sitä hiililastia pääsi päälle. - Kaikki on mitätöntä jos ei ota niitä uskolla vastaan.
- Minusta taas sinä olet se sama lässyttäjä joka solvaa työkseen kaikkia uskovia myös luterilaisuuspalstalla. Osuinko oikeaan?