ElävääVettä

Yksin armosta yksin Kristuksen tähden.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia8 aloitusta · 614 kommenttia
- Tekstinkorjaus on näköjään homo-orientoitunut.
- Väärät himot joutuvatkin yleensä siitä, että elää puutteessa.
- Mikä se sinun vähäinen himosi sitten on joka sas sinut noin aggressiiviseksi?
- En one koska minulla on erittäin tyydyttävä seksuaalielämä puolisoni kanssa.
- Tiedän paljon muitakin ihmisiä jotka eivät ole useiden homojen orjia.
- Minäpä en ylpeile vaan totean asian asioiden joukossa. Onko sinulla ongelma himojesi kanssa?
- Ja tämä on tosi!
- Hyvä, että vihdoin ymmärsit mistä Jeesus puhuu.
- En katsokaan, minulla ei ole siihen mitään tarvetta. Mutta se ei olekaan laki.
- Jos pystyy välttämään himoiten katsomisen ilman. silmien repimistä päästään, ei ole lain täyttämistä. Et taida edes tietää mikä se koko laki on.
- Missä minä väitin täyttäväni lain?
- Niin minäkin teen. Ei tarvitse repiä silmiä kun pystyy muutenkin asian poistamaan.
- Pieni osa evl.kirkon jäsenistä enää noudattaa luterilaista oppia. Se on totta. Mutta Päivi on erittäin esimerkillinen luterilainen.
- Islamin arvostelu saa muslimien vihan kiehumaan ja hengen lähtö on lähellä.
- En.
- Nyt varmaan alat ymmärtää miksi Jeesuksen piti kuulla sinunkin tähtesi. Kukaan ihminen ei voi pelastua omilla teoillaan eli lakia noudattamalla.
Laki näyttää synnin ja tekee ihmisille synnintunnon ja ohjaa Jeesuksen luokse. - Kyllä, minulla on todellakin oma tahto ja itsehillintä tallella. Suosittelen sinullekin.
- Kyllä pitää jos ei muuten voi itseään ja himojaan hillitä eikä joutua helvettiin.
Mutta parempi olisi hillitä itsensä ja himonsa.
Tässäkin ihminen saa itse valita mitä tekee ja kantaa tekemisistään vastuun. - Jos sinun pitäisi valita revitkö silmän päästäsi tai lopetat sillä himoiten katselun niin kumman valitset?
- Osoita se valhe!