Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mallikansalaiseksiko?
Kröhöm.. mihin saan palauttaa Funiksen fanikubin jäsenyyden? Saanko rahat takas?
:)
11.04.2026 14:15
Kiitos Alette! Täysin asiallinen ja iskevä viestisi on juurikin mitä täällä palstalla tarvitaan.
Lopettakaa se yksisarvisen kiusaaminen. Aivan järkyttynyt olen kuinka häntä maalitetaan.
En ole itse yksärin fani, mutta tuon kiusaamisen ja alaspainamisen pitää loppua. Ilkeää ja turhaa.
Jos yksäri itse ei kykene antamaan muille tilaa olla omat itsensä, se on vain hänen yksilöllinen heikkoutensa. Mutta tarvitseeko palstalaisten alentua samaan ja vielä halventaa päälle?
Jokaisella on oikeus olla omanlaisensa, heikkouksineen ja vahvuuksineen. Jos joku ei miellytä, mustamaalauskamppanja ei ole se tapa miten asia hoidetaan, sellainen on tyhmää, ilkeää ja törkeää.
Jos nyt annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan. Jokainen valitsee keskustelukumppaninsa itse ja asiallisuutta kehiin. Tässä on varmasti monella itseensä menemisen paikka.
11.04.2026 14:09
En pidä tosiaankaan itseäni älykkäänä, päin vastoin .. olen tunnetusti pikkuisen tyhmä.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että itseään älykkäänä pitävät ihmiset ovat kaukana epävarmuudesta. Päin vastoin ovat useinkin itsetietoisia ja -riittoisia ääsholeja jotka pyrkivät pätemään muiden kustannuksella.
Toisaalta, se, että pitää itseään älykkäänä ei tee kenestäkään oikeasti älykästä. Ja mikään määrä älykkyyttä ei oikeasti tee viisaaksi. Ja viisainkaan ei osaa aina olla fiksu.
Muistetaan se, että olemme yksilöitä. Jokaisella on arvonsa oli sitten älykäs tai tyhmä. Kaikille meistä ei ole suotu elämässä samoja lähtökohtia, joten ihmisten kastittaminen vaikkapa älykkyyden perusteella on.. no tyhmää.
Ihmisarvo se on tyhmälläkin.
11.04.2026 13:58
Voih! Reptiliaanit saavat siis pesiytyä luonasi vapaasti.. laitappa postiosoite, niin pakkaan nämä minun reptiliaanit postipakettiin ja lähetän ne sinulle. Saat laittaa ne kellariisi. :)
11.04.2026 13:42
Lakka tosiaan on omanlaisensa maisti. Itse tykkään metsämansikasta kovastikin. Mutta epäilen silti, ettei sopisi kinuskin kanssa. Voin tosin olla väärässä.
11.04.2026 13:39
Pienenä kävin äiteen kanssa paljonkin lakkoja keräämässä. Hillaksi me sitä silloin kutsuttiin.
Oltiin niin syrjässä, että välillä eksyttiin Venäjän puolelle, mutta ei se ole niin tarkkaa erämaissa kenen maalta ne hillat poimittiin.
11.04.2026 08:57
Eiku Buddy sanoi tuossa toisessa ketjussa, että maasäteily houkuttaa reptiliaaneja ja että ne keräävät villakoiria .. eli reptiliaanit asustavat siis sänkyni alla.
Mä en tiedä mitä blööts tarkoittaa, ni en siis tiedä onko pujis jättänyt niitä mulle tietämättäni.. yleensä hän vie sen mitä on tuonutkin mukanaan. Eli kylppäristäni ei löydy pujiksen hammasharjaa tai muutakaan.
Palatakseni Buddyn oppeihin.. reptiliaanit tykkäävät kellareista, joten sinun kannattaa olla varovainen omasi kanssa. :)
11.04.2026 08:54
Voi hiivatti. Toi on jo paha paikka. En arvannut, että tuommoisia haasteita.
Mikään, siis mikään ei ole niin pahaa kuin jatkuva unen puute. Ei siihen välttis kuole, mutta se pilaa elämää.
Otan osaa. Siis syvimmät pahoitteluni täältä sinulle, olet aika paskaraossa ja voisin toki laittaa jaksuhaleja ja tsempata, mutta hittoako ne lohduttaa.
No, tietysti toivon sinulle makoisia unihetkiä, mutta pelkään, että toiveikseni ne jää. Kaikkea hyvää sinulle kuitenkin.
10.04.2026 17:04
Voi harmi kun en koskaan ole tykännyt lakan mausta.
10.04.2026 16:38
Lääkärin määräämät unipillerit auttaa unettomuuteen verrattain hyvin.
09.04.2026 19:30
Toinen uneton täältä nyt antaa pikkuisen neuvon. Mene lääkäriin.
09.04.2026 18:16
Mitenköhän putoisi metsämansikka ja kinuski..?
Ite en varmaan tykkäisi, sillä kinuski on aika äitelää ja metsämansikka on puolestaan niin puhdas maku. En tiedä, kun en ole koskaan maistanut.
09.04.2026 18:13
Ööh.. mä vedin kuusi ihan arvalla ja kaksi meni väärin. Toi klippi, en tunnistanut ollenkaan.
Olen hiton huono julkkistuntija.
09.04.2026 18:07
Voi hyvänen aika sinua! Olet ihan uskomaton.
09.04.2026 17:57
Tänään oli työpaikan lounaalla jälkkärinä talon pannukakkua mansikkahillolla ja vaniljakermavaahdolla. Oli hyvää.
Paras jälkiruoka koskaan.
09.04.2026 17:56
Sepä. Juuri tuollain minäkin nuo mitkä päättelin. Loput näppäsin simmut kiinni ja niistä meni neljä oikein. Aika hyvä mäihä.
Ei tiedolla, vaan tuurilla.
09.04.2026 17:53
Eikä se unohda sinua kuolemassasikaan. Perintövero jää tosin jälkipolvien maksettavaksi omaisuudestasi. Ja hitto, jos kuollutta voisi verottaa, se tekisi senkin. Verottaja siis.
09.04.2026 17:50
Mä sain tästä silmät kiinni 10/13.
Tai no pari tiesin oikeasti, muutaman pystyin päättelemään ja loput simmut kiinni arvalla.. :)
Tää oli hauska vaikka en olekaan tietäjä. Kiitos!
09.04.2026 17:47
Varsinainen katseenvangitsija! Nykytaidetta koko kansan huviksi.
Harmi vaan, että kaikki vandalisoidaan nykypäivänä.
Täällä meilläpäin on viimekuukausina rikottu hirmuna dösiksiä. Siis noita lasiseiniä hajotettu ja mainostauluja revitty irti. Aivan turhanpäiväistä vandalismia.
09.04.2026 17:36
Meille rakennetaan parhaillaan uutta tehdasta ja jopa tuotantoon tulee noita "puhelinkoppeja".
Nykyään jos haluaa puhua puhelimessa yksityisesti, pitää varata neukkari mutta tulevassa tehtaassamme, jota lämpimästi kutsumme lempinimellä " bunkkeri", on hyvin rajallinen määrä neukkareita. Siksipä noita "puhelinkoppeja" tulee jopa tuotantotiloihin.
09.04.2026 17:28
16 / 805