Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16104
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Laittaisin myös pariksi Mustasydämen ja Elukan. Miehinen mies ja naisellinen nainen. Varmaan hyvä pari tulisi.. :)
03.04.2026 17:28
Noh.. minun veitseni ovat aina tylsiä, ihan kuten omistajattarensakin. :)
03.04.2026 17:26
AV ja yksäri.. tulta ja tappuraa. Siksi kun ovat molemmat yhtä yksioikoisia ja itseriittoisia.
Mutta kun liian samankaltaiset ei toimi. Eli ei sittenkään...
03.04.2026 17:23
Olen eri mieltä kanssasi. Pirppis ei sovi pujikselle alkuunkaan. Ovat liian erilaisia.
03.04.2026 17:16
Ja Funis menisi yhteen Sheenan kanssa varsin sopuisasti. Noin mielestäni.
03.04.2026 17:12
Keskelle mitä merta? Suomenlahtea vai Perämerta? Vai ihanko isolle lätäkölle?
03.04.2026 16:53
Hyvää pääsiäistä sinullekin. Itse vain möhnötän sängynpohjilla, enkä tee mitään. Mä olen lomalla. Suorittaminen jääköön töihin. Lepoa ja palautumista, paitsi yläkerran pennut saaneet megafonin tai jonkin vahvistimen.. älämölö on käsittämätön. Ja tuo mikin vinkuna on ärsyttävää.
Mut en jaksa ottaa ressiä. Tuohon yläkerran älämölöön on jo tottunut, mutta mitä hittoa nuo vanhemmat on ajatellut hommatessaan äänilaitteita? Meteliä piisaa ilmankin.
Huomenna käyn faijan kuolinpesän asioita koko päivän, mutta töihin meen vasta keskiviikkona. Ajattelin möhnöttää jokaisen vapaapäiväni. Oikein asenteella.
Kuis sinun pääsiäisesi sujuu?
03.04.2026 16:40
Kuspäitä vain. Anna olla. Sä oot ite hyvä tyyppi, me kaikki tiedetään se. Tai ainaskin minä tiedän sen. Satavarmana.
03.04.2026 16:22
Voi herttinen sentään. Minä olen mokailujen ja emämunausten kuningatar jos elämästä puhutaan. Sattunut sitä ja sattunut tätä.. on itse aiheutettua ja sattumusten summaa. Töppäily on toinen nimeni .. heh.
Sen olen oppinut, että kaikki mokaa. Ihan jokainen. Jotakin, joskus ja se on osa elämää. Täydellisyys on harha, illuusio jota ei ole oikeasti olemassa. Ja se, joka täydellisyyteen uskoo, on mieleltään sekaisin. Täydellisyyttä ei ole olemassa, joten siihen pyrkiminenkin on sulaa hulluutta.
Tuossa valossa voinen sanoa, että mokailu on luonnollista, jotakin täysin normaalia. Tavallisen tavallista arkea.
Anteeksi annetaan ja pyydetään jos siihen on aihetta. Tuskaa mokailusta on ihan turhanpäiväistä kantaa elämän polulla taakkanaan, sillä se jäytää ja kalvaa. Kuka tieten haluaa raskauttaa muutoinkin työlästä elämänpolkuaan kantamalla tuskaa mukanaan..?
En minä.
Olen hyväksynyt epätäydellisyyteni ja sen tosiasian, että mokailen. Joskus isommin ja joskus pienemmin. Ja on siihen väliin sattunut toki onnistumisiakin. En jää niihin kiinni.
Itseasiassa olen kiitollinen siitä, että olen elänyt tämän kaiken läpi sellaisenaan. Koska olen juurikin minä siksi, että olen elänyt tämän elämän näin kuin olen elänyt. Ja minun on hyvä olla minä.
En opi toisten virheistä, en aina edes omistani. Rakastan silti tehdä virheitä, sillä aina silloin huomaan sen, miten helppoa ne on yleensä korjata. Kun myöntää virheensä, harvoin on mitään peruuttamatonta tapahtunut. Ja jos onkin, sit pitää vaan aloittaa niistä lähtökohdista uudestaan. Sehän on vain elämää.
Nuorempana peittelin virheitäni, yritin saada niitä tekemättömiksi ja jopa valehtelin. Kasvoin siitä vaiheesta yli ja olenkin huomannut kuinka paljon hyvää saa aikaiseksi sillä, että myöntää ja hyväksyy virheellisyytensä. Ja munauksensa.
02.04.2026 21:49
Hitto, ei vissiin ole tavan lenssua si. Hyvä kuiteski että limaa erittyy ni saa pöpöt kyytiä.
Juu, uskon tosiaan että tää somemaailma saa ihmiset sekoamaan.
Ei nuoria, nuoret tyhmistyy, verrattuna aikaisempiin sukupolviin, mutta boomerit ovat typeriä tässä yhteiskunnassa. Pitää olla niin olevinaan. Varsinkin somessa. Tosiaankin, ihan kuin jotakin kiinnostaisi ..
Itse olen eniten huolissani niin nuorissa kuin vanhoissakin tuosta kännykkäriippuvuudesta.
Minne ikinä meneekin tai jos hetkeksi pysähtyy, niin huomaa, että se känny on jokaisen kourassa.
Pakonomainen tarve viihdyttää itseään joka sekunti.. WTF?
Mut juu, me ihmiset ollaan vielä aika tyhmiä noin yleisesti ottaen.
02.04.2026 21:18
Pekonilla vai ilman..?
:)
02.04.2026 21:10
Asenteissa on vikaa ja paljon. Miehen malli on ollut murrosvaiheessa jo pitkään.
Oikeastaan mielestäni pitäisi romuttaa koko ajatus miehen mallista ja vihdoinkin tunnustaa se seikka, että ei ole olemassakaan mallia tai muottia mihin jokainen mies menisi.
Ryhmäpaine ja asenteet muokkaavat mieskuvaa liikaa. Jokainen mies on yksilö, ihminen tunteineen ja ajatuksineen. Ja pidänkin hyvin miehekkäänä sitä, että kaikesta tuosta miehen malli -shaissesta huolimatta jotkut yksilöt osaavat rohkeasti olla omanlaisiaan aidosti ja rehellisesti.
Se on minulle loppupeleissä se ja sama, millainen se mies sit aidoimmillaan on. Onko höperö vai viilipytty, töttöröö tai titityy.. aivan sama. Se, että rohkenee rikkoa muotteja ja olla oma itsensä. Sitä pidän miehekkäänä.
02.04.2026 21:08
Oliko salmarikallo?
02.04.2026 16:07
Hähää!
Sulla edelleen sanansäilä sivaltaa. Hyvä niin.
02.04.2026 16:05
Aikansa kutakin. Mulla edelleen ihan hyvä perusfiilis tästä palstasta vaikka en jaksakaan käydä täällä kovinkaan usein.
Kuis flunssan kanssa?
Mä olen kohta lähdössä kattoon Super Marioita leffateatteriin poitsun kanssa. Ihan kivaa viettää aikaa poitsun kanssa. Se on ihan täys Mario-fani. Vaikka täyttääkin tänä vuonna kolokytä.
Katosi näköjään tuo minun "Viihdettä palstalle" kuin pieru saharaan. No, sellaista tuo meno tänäpäivänä on.
02.04.2026 15:51
Minä pidän miehekkäänä sellaista miestä joka uskaltaa olla oma itsensä, rehellisesti ja aidosti.
02.04.2026 15:31
En halunnut sinua loukata. Jos näin tein, pahoillani olen siitä.
Ei ole minkään arvoista täällä tahallisesti toista loukata, itse en koskaan halua tarkoituksellisesti ketään loukata, mutta en siedä myöskään turhanpäiväisiä loukkaantumisia.
Minä olen pikkuisen tyhmä, ei siinä ole kieltämistä. Ei kaikki voi olla samanlaisia ja jokaisella on ristinsä, minun ristini on tyhmyyteni. En minä siitä vällää, että olisin täydellinen, en tarvitse sellaista, minun on hyvä olla ihan tälläisenään. Pikkuisen tyhmänä.
31.03.2026 12:14
Sinulle suosittelen meditointia tai agressionhallintaa ohjaavaa kurssia.
Yksi viihteellinen testi saa sinut tuommoiseksi.. Mikä sinun sieluasi painaa?
31.03.2026 06:34
Varsin hyvä tulos. Moni vastasi noi kysymykset samoin. Siitä syntynytkin polemiikkia.
31.03.2026 06:31
Täällä jo todettiin, että tämä oli naisenlogiikkatesti.. :) eli hyvinhän sulla meni.
31.03.2026 06:28
21 / 806