Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En kyllä osaa kuvitella, mihin väliin sä saisit parisuhteen mahtumaan.. heh.
Toki jos sulla olisi joku pullantuoksuinen, nii sulle jäis aikaa enemmän touhottaa muuta.
Tosin kohta olisit yhtä kaulaasi myöten niissä muissa touhotuksissasi. 🤣
15.02.2024 18:57
No ei kai nyt ihan sentään..minä en kyllä ole kaivautuneena mihinkään poteroon. Täällä on ihan hyvä henki mielestäni. Sellainen jossa toisia pyritään kannustamaan..
Mä koen, että kevyttä huumoria saisi olla enemmän.. ja toki sitä flirttiäkin.
Itse olen kovin asiallinen ja pikkuisen ehkä tosikkokin aloittamaan semmoista. Mutta mukaan lähden kun joku vaan saa sammaloituneen kiveni vierimään..
15.02.2024 18:13
Noi nyt oli emojeja, joita käytetään kun flirttaillaan oikeasti.. mutta kun flirtataan leikkimielisesti.. "kevyesti" .. ilman syvempää tarkoitusta..
Sille pitäisi olla omansa.
Ei haukku haavaa tee ja flirtti päivässä pitää ukkomiehen vireänä.. vai?😂
15.02.2024 17:55
Voi.. mä olin exän kanssa 26 vuotta ja vain harmittaa, etten päättänyt lähteä aiemmin. Mutta se meni kuten pitikin mennä. Poikamme tähden.
Haluatko avata syitä eroonne, sillä et vissiin halunnut erota? Ei ole pakko. Tietenkään ei ole.
Minulla ja exällä tuli vain yhteisen matkan pää ja minä halusin vielä elää loppuelämääni itselleni. Olin itsekäs, mutta olihan se jo aikakin olla. Olen aina ollut se joka joustaa ja uhrautuu. Silloin tuli aika ja tilaisuus, ymmärsin, etten halua elää parisuhteessa.
Otin paikkani ja aloitin omannäköisen elämäni.
15.02.2024 17:41
Olet parisuhdeihminen.. uskon että sinusta saisi hyvän kumppanin.
Tavallaan minun itseni on vaikeaa ymmärtää sinua tai parisuhdeihmisiä yleensäkkään. Henkilökohtaisesti en suurin surminkaan lähtisi parisuhteeseen enää. Ajatuskin saa puistatuksen aikaan.
Kumppanuus ja yhteinen arki ei ole mun juttu. Ollenkaan. Ennemminkin rasite ja velvoite. Ihan tuskaa. Ei kiitos minulle.
Olemme toistemme ääripäitä tässä asiassa. Mutta haitanneeko tuo?
15.02.2024 17:31
No .. sinä oletkin meidän palstan vakikävijöistä niitä harvoja ukkomiehiä. Me muut sinkkulalaiset pyritään kunnioittamaan sitä.
Kevyttä flirttiä?
Tosiaan sitä saisi minunkin mielestäni olla enemmän.
Itse olen perin huono flirttaamaan, mutta ainahan sitä voisi harjoitella.
Pitäisi vain sopia joku emoji, jolla ilmaisee flirttailevansa "kevyesti" ilman tarkoitusta ja päämäärää. Jotta ei synny väärinkäsityksiä.
Varsinkaan jos vastassa on ukkomies.. :)
15.02.2024 17:22
Noin.. nyt oli niin hatunnoston arvoista tekstiä, ettei peukutuskaan ole riittävä. Ihanaa ja niin sydäntä lämmittävää kohdata sinun kaltainen jalat maassa ihminen. Kuin balsamia sielulleni.
Ihmiset tekevät asioista liian vaikeita. Perusasiat jäävät unholaan kun on niin pakko keskittyä niihin typeriin kuvioihin. Ja se ego.. huh, huh.. minä sitä ja minä tätä.. haluan ja vaadin. Ja unohdetaan se oleellisin. Eli tämä, tässä ja nyt. Elämä.
Sulla on hyvä asenne elämään.. mielestäni.
15.02.2024 17:10
Häh? Oletko sä sinkku? Mä olen luullut et sä olet suhteessa.
15.02.2024 16:59
No niin.. oman käden kautta onneen. Tyylinsä kullakin.
P.illu ja parisuhde on kaksi eri asiaa.
15.02.2024 16:58
Niin tänään on single awarenes day.. eli juhlitaan sitä että sinkkunakin voi elämä olla ihan ok. Tiedostetaan ettei sinkkuus ole synti.
Mä olen hieman kade sinulle, että sinä olet saanut kokea nk. hyvän tai peräti erinomaisen parisuhteen. Itse olen jäänyt sitä kokemusta vaille. Pitkä parisuhteeni exän kanssa oli antoisa, mutta myös alisteinen. Ja olen tyytyväinen päästyäni siitä eroon.
15.02.2024 16:55
Juu. Luulen ymmärtäväni. Et tee asioista numeroa. Otat sellaisenaan. Oikeastaan aika hyvä ajattelumalli. Hetkessä elämistä. 👍
15.02.2024 16:50
Ymmärrän. Se ei ole relevantti asia. Yhdentekevää kai.
Kiva kun kuitenniin kerroit näkemyksesi. Oletko kauan ollut sinkku.. tai siis parisuhteeton ..?
15.02.2024 15:06
Kuulostaa kivalta. Ystävät kokoon ja bileet pystyyn.
15.02.2024 14:44
Niin ei omaa vapautta kannata uhrata, turhan takia.
15.02.2024 14:43
No minä arvostan kiltteyttä ja hyvänä olemista. Oma miesystäväni on hyvä ja kiltti. En vaihtaisi pois.
No tässäkin asiassa palataan tuohon materiaaliin, josta sinä olet itse kiinnostunut. Et hae sisällöllisyyttä, niin turha vängätä jos vastaan tulee omat arvosi. Eli pinnallisuutta.
Se on sitä saa, mitä tilaa.
Sinä kiinnostut pinnallisista ihmisistä ja et pysty tarjoamaan riittävästi pintaa saadaksesi vastakaikua. Kiltti ja kunnollinen ei riitä.
Hyvä mies tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa kohdallasi.
15.02.2024 14:41
Surulliseksi en sinua tahtonut tehdä. Anteeksi pyydän jos jotakin anteeksi pyydettävää on.
Olen suorasanainen vain niille, joita arvostan. Pidän sinua oikeasti kilttinä ja hyvänä ihmisenä. Ja tuntuu oudolta, ettet itse näe sitä itsessäsi.
15.02.2024 14:21
Sinusta en tiedä, minun ei kannattaisi edes yrittää. Olen jo nyt elänyt hyvän elämän.
15.02.2024 14:18
Tulitko surulliseksi?
Se ei ollut tarkoitukseni. Minänoikeasti pidän sinusta. En muutoin olisi ollut näin suorasanainen..
15.02.2024 14:13
Kiitos itsellesi. Kiitä itseäsi. Sinäkin olet arvokas ja tärkeä. Olet arvoinen.
Mielipiteelläsi on väliä ja sinulla on merkitystä. Olet hyvä tyyppi.
15.02.2024 14:08
Mä en oikeasti sano pahalla. Sen verran fiksuna sinua pidän, että ymmärrät.
Löysin itselleni rakkauden vasta lähellä viittäkymppiä, niin en jaksa kuunnella väittämiä, että se olisi mahdotonta.
Nyt sun pitää siis löytää sisältöä muualta kuin parisuhteesta. Sinusta itsestäsi. Tehdä elämästäsi hyvää vain ihan sinulle. Sillä ansaitset hyvän elämän. Mielestäni.
Et ole tyhmä, enkä usko, että olisit rumakaan.
Kömmi sieltä suosta ja ala elää.
15.02.2024 14:03
277 / 806