Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No.. mä en tiedä mistä on kyse, niin en voi ottaa kantaa. Kerroin vain siitä fiiliksestä jonka sain. Mikä sai minut kysymään sitä, tarviiko minun olla huolissani sinusta..
Kyllä sä itse tiedät parhaiten. Kunhan muistat olla rehellinen itsellesi.
27.01.2024 18:58
Hei.. sulla on se aika mikä on.. miksi et vain tyytyisi elämään sitä niin hyvin kuin voit?
Toki, jos tuo on sinulle sitä hyvin elämistä, niin mikäpä minä siihen mitään sanomaan..
Henkilökohtaisesti en halua elämääni pitkitettävän. Tai edes olla forever young...
27.01.2024 18:55
Siis kuka? Nyt en ymmärtänyt?
27.01.2024 18:46
Eilen otin yhden paukun.. rommikolaa.. ja humalassa olin viikko sitten ja kännissä olin marraskuussa kun palstaveli oli kylässä. Halailin porsliinipönttöä kun tuli otettua pikkuisen liikaa..
27.01.2024 18:45
Maalittajat on sitten ihan oma lukunsa myöskin. Vikahan ei ole koskaan itsessä ja omassa toiminnassaan. Ei tietenkään.
27.01.2024 18:42
Kiva kuulla rakas.
27.01.2024 18:40
No mustalaiseukko minussa tuntee välillä jotakin.
Se mitä haluat, ei ole saavutettavissa siten kuin haluat. Joudut luopumaan ja aloittamaan. Et ehkä joudu aivan alusta aloittamaan, mutta joudut luopumaan sellaisesta, mistä et pohjimmiltasi halua luopua. Sen tietäminen, sillä tiedät sen itsekin, estää sinua tekemästä sitä lopullista hyppyä tuntemattomaan.
Joudut antamaan periksi. Tai tilanne ei muutu. Haluat muutoksen, mutta et halua muuttua.
27.01.2024 18:37
Niin.. miksi vängätä ihmisen kanssa, joka ei kykene muuhun..? Käyttää niitä väyliä mitkä toimii. Tai sit antaa olla.
Jos asia on oikeasti tärkeä, niin ajan tuhlaaminen vänkääjään on turhaa.
27.01.2024 18:28
Tiedän.. olen vaativa rakastajatar.. mutta sellaisena nyt minut olet saanut. :D
27.01.2024 18:25
No sinäpä sen sanoitit. Irrallisuus. Sitä se tosiaan on.
Se esiintyy hieman eri tavalla meillä, mutta kyllä sen tunnistaa itsessään. Ja siksipä suhde sinuun tuntuu niin hyvälle, kun sitä irrallisuutta ei tarvitse selitellä.
No täältä tulee se tunne jonka sain. Etiäinen.
Elikkäs sen mukaan olet jonkun suuren asian äärellä.. olet jo tehnyt tietynlaisen päätöksen, mutta epäilet ehkä itse itseäsi ja omia voimavarojasi. Ehkä päätöksen toteuttamiseen liittyen tai joihinkin siihen liitännäisten asioiden.
Tilanne ei sinällään ole sinulle vaikea, tiedät mitä sinun pitää tehdä, mutta sisälläsi kalvaa epäuskon siemen. Luotatko itseesi?
No tuossa vähän mitä tunsin. En nyt sen tarkemmin erittele.
Siksi kysyin tarviiko minun olla huolissani sinusta. Ja vastasit että huolehtiminen on typerää.. tai siihen suuntaan.
27.01.2024 18:23
Paree kuule yhtyäkin .. ainakin kolmesti.. :D
27.01.2024 18:05
No.. tuossa ollaan aika samankaltaisia. En juurikaan pohdi muita ihmisiä, vaikka heistä välitänkin. Ei ole minun asiani puuttua tai päteä muiden elämiin.
Me oikeastaan ollaan aika samankaltaisia ja voin sanoa, että minä ehkä sain etiäisen tai "tuntemuksen" sinusta äsken.
Haluatko kuulla?
27.01.2024 18:01
No. .. mä en välitä. Olen valmis nöyrtymään ja jopa nöyryytettäväksi sovun takia. Ei se kuitenkaan mun mielipidettäni muuta sen oikeammaksi tai vääremmäksi.
Olen hyvin erityinen tapaus tuon asian suhteen. En oikeasti välitä. Jos joku haluaa nöyryyttää minua mielipiteellään, se on aika hailee minulle. Tiedänpähän,etten halua sellaisen kanssa keskustella mistään.
Esihenkilöni on juurikin tuollainen. Ihan saasta. Mutta sallin hänelle sen. Jos ihminen itse ei kykene kunnioittamaan toista, se on hänen häpeänsä. Ei minun. Enkä kanna toisen häpeästä taakkaa itselleni.
Olisit halunnut keskustella.. niin.. taas päästiin siihen omaan haluun.. egoon.
Aina ei saa sitä mitä haluaa. Toki egoistit ovat tyypillisimpiä "olen oikeassa" -ihmisiä ja haluavat voittaa ja sen hiton viimeisen sanan.
27.01.2024 17:56
Juu.. toi olikin hyvä idea. Minäkin olen oppimaton noihin nykyisiin hieroglyfeihin. Tyhmyri joka ei tajua. Sellainen olen.
Ei osaa, eikä pysty.
27.01.2024 17:37
No juu.. et tosiaankaan. Sinä olet jopa nirso, jos minulta kysytään.
27.01.2024 17:34
No höh.. taasko sä saat mut hörisemään..
Jos toinen on itselle merkityksellinen ja rakas, kuten sinä olet minulle, huolissaan oleminen kertoo siitä että välittää miten toinen voi.
Kyllähän me molemmat tiedetään, että jos meistä toinen alikehittynyt on, niin ennemminkin se olen minä.
Meillä kummallakin on haasteemme ja siksi kysyin.
Juu.. luon silmukoita ja teen villasukkia pujikselle. Tein jo yhdet pari vuotta sitten ja toiset nyt joulun jälkeen, mutta lupasin vielä yhdet.
Se on hyvää mietiskelypuuhaa.
27.01.2024 17:30
Tässä kotosalla, ei mitään erityistä. Kuunnellut musaa ja yläkerran elämöintiä sekä neulonut villasukkaa. Olen ollut hieman huonovointinen..
Työkuviot mietityttänyt..
Tarviiko mun olla huolissani sinusta?
27.01.2024 17:14
Mikäs noin mietityttää..?
27.01.2024 17:08
No eipä minullakaan oikeastaan mitään .. olen neulonut pujikselle villasukkaa ja sitä en osaa emojein ilmaista.. muuten ihan tyhjäkäyntiä minullakin. Se on ihan hyvä niin.
27.01.2024 17:07
Etkö todellakaan ole tehnyt mitään?
27.01.2024 16:45
286 / 806