Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sä oletkin oiva keskustelija. Ja nyt kun mainitsit.. en tosiaan ole törmännyt aloituksiisi koskaan, mutta mähän olenkin vielä nuubi.
14.01.2024 20:02
Et sinä minun mielestäni ole kovin tylsä. Mutta sinullahan onkin yhteys minuun palstan ulkopuolellakin.
Olet aina korrekti ja se on hyvä piirre sinussa. Minä tykkään.
14.01.2024 19:59
Multa aikanaan tiedusteltiin koulutuksessa, ketä pidän maailmanhistorian parhaana johtajana.. ensin ajattelin Hitleriä, mutta päädyin Tsingis khaniin..
Hän kuitenkin valloitti puoli maailmaa alkujaan kylällisellä miehiä.. hurjaahan touhu oli, mutta hän eli eri aikakautta ja käytti taidokkaasti oman aikansa keinoja.
14.01.2024 19:55
Sinua en voisi kuvitellakaan veetuilemassa koskaan kenellekään. Edes palstalla.
14.01.2024 19:47
Olen muuten samaa mieltä, mutta minun on vaikeampaa tuottaa tekstiä. En ole kovin hyvä siinä.
Palsta on hyvä terapeutti.
14.01.2024 19:46
Pelko on vahva vietti. Se että tuntee itsensä pelokkaaksi on viesti.
Täällä moni pelkää paljastuvansa. Mikä on tyhmää ja irrationaalista pelkoa.
Moni pelkää kohdata omia tunteitaan ja tuntemuksiaan.
14.01.2024 19:44
Haluatko mielummin jakaa? Kertoa päivästäsi? Tiedät, että kuuntelen sinua mielelläni.
Minulla se toimii. Jakaminen siis.
14.01.2024 19:41
Niinhän se on paree. Mutta muista, että se on vain tulkintasi. Kaikilla ei toi luetun ymmärtäminen ole samaa tasoa.
Minä töksäyttelen monasti huomaamattani. Eli en osaa sanoittaa itseäni kovinkaan viisaasti ja se, jos mikä, aiheuttaa väärinymmärryksiä.
14.01.2024 19:39
No.. mun estolaitteella on intialaista perimää.. sekoitettuna venäläisellä teknologialla, höystettynä saksalaisella voitelulla ja ruotsalaisella designillä. Johonkin väliin on mahtunut suomalaista sisuakin. Joten tuolla kombolla ..
.. susi jo syntyessään.
14.01.2024 19:35
Noinhan se kyllä menee palstan ulkopuolellakin.
Mä jaksan täällä pitkäjännitteisemmin kuin irl.
Reaalielämässä näkee jo naamasta kenen kanssa synkkaa ja kenen ei. Täällä sitä ei ole, ilmeitä siis, niin jaksaa ehkä pikkuisen enemmän.
14.01.2024 19:31
Ai sullakin?
14.01.2024 19:26
Paitsi jos se varoventtiilli on kierretty kiinni.. :(
14.01.2024 19:25
Juu.. muistan sen ketutuksen määrän kun tupakat loppui. Ja se tuska oli ihan sietämätön..
16 kesäisenä lähdin kesälomallani mummolaan kolmeksi viikoksi susirajan taa, jotta pääsisin tupakasta eroon.
Valitettavasti löysin enovainaan vanhat tupakanpurut.. tosin sätkäpapereita en löytänyt.. ja niitä käärin niin sanomalehteen kuin vessapaperiinkin niksoissani.. 🙄
14.01.2024 19:23
Laitoin tuonne uuden aloituksen.. voidaan keskustella siellä veetutuksesta.
Mulla on pari veetutuksen aihetta kans..
14.01.2024 19:18
No vanhempaa miestä nolotti. Avun tarjoamknen on velvollisuus. Kaikki sitä ei tee. Vaikka pitäisi.
14.01.2024 19:16
Juu.. pääsin eroon tupakasta, kun lääkäri löi tiskiin tiukkaa faktaa. Tupakoitseva ms-potilas saa puolet enemmän pahenemisvaiheita. Eli invalidisaation riski tuplaantuu.
Pelissä ei siis ollut hengen menettäminen, vaan toimintakyvyn.
Kuka on niin tyhmä, että haluaisi elää toimintakyvyttömänä vaikkapa 20 vuotta tupakoinnin takia? En minä.
Valintakysymyksiä.
Toi tupakkarahalaatikko oli hyvä veto isukiltasi. Säästi varmasti pitkän pennin.
14.01.2024 19:14
Okei.. veetuile vaan.. jos se helpottaa..
Älä kuitenkaan alennu haukkumaan.. sä olet enemmän arvoinen. Paljon enemmän..
Sä olet hyväsydäminen ihminen ja minä kiitän sinua mummonpelastaja.
Tuli mieleeni kun pelastin miehen makaamasta tieltä. Olin rynnännyt häntä pelastamaan niin, että unohdin tavaranikin bussipysäkille..
Tajusin, että kuka tahansa olisi voinut pölliä laukkuni ja aurinkolasini pelastustehtävän aikana. Olisi vi.tuttanut minuakin.
14.01.2024 18:56
Hei,hei,hei... saat olla mitä mieltä haluat, mutta että haukkumaan alat. ..?
Trollailullakin on tietyt hyvän maun kaltaiset rajat.
Onx kaikki sulla ihan ok? Vaistoan että ei ihan..
Voipi olla, että tämä mustalaiseukko on ihan kujalla ja täysin väärässä, mutta minusta tuntuu, että sinä lipsut?
14.01.2024 18:41
Minä kohta sulle höyryt näytän..
kunhan pääsen tästä pirskatin lumikinoksesta.. 😂
14.01.2024 18:30
Hän lopetti taas kessuttelun.. joten pinna kireällä. Eiköhän tuo sallita. Simiti vaan päästelee höyryjä..
14.01.2024 18:07
294 / 806