Eli.. siis..
Tänään Simiti lopetti kessuttelun ja rakkaalla Kamusella huono päivä. Toimiiko palstalle purkautuminen ja veetuilu teille paineiden purkuun?
Itselleni toimii. En ehkä niinkään veetuile, mutta olen monen visaisen elämäni solmun saanut avattua palstan avulla.
En missään nimessä tuomitse kettuilua, pieni veetuilu vaan piristää, mutta haukkuminen.. no.. sitä pidän halpamaisena. Alatyylisenä vetona.
Moniko tuntee palstan olevan hyvä paineventtiili.. ? Ja jätetään nyt nuo pahoinvoivat oksentajat omaan arvoonsa arvaamattomaan.
Palsta paineventtiilinä
105
619
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän täältä löytyy monenlaista apua moneen ongelmaan mitä yksinäisyys teettää.
Voisin lyöfä vetoa, että koronan ja sulkujen aikana palstojen/chattien käyttö koki räjähdysmäisen kasvun.
Ei ihmistä ole luotu olemaan yksin. En usko sitäkäään, että monikaan olisi jättänyt virtuaalisen ihmisten kanssa jutustelun heti rajoitusten poistuttua.
Jk. Nynne prk:n tupakanpurut loppui. 2 tuli vedettyä.
>simiti<Juu.. muistan sen ketutuksen määrän kun tupakat loppui. Ja se tuska oli ihan sietämätön..
16 kesäisenä lähdin kesälomallani mummolaan kolmeksi viikoksi susirajan taa, jotta pääsisin tupakasta eroon.
Valitettavasti löysin enovainaan vanhat tupakanpurut.. tosin sätkäpapereita en löytänyt.. ja niitä käärin niin sanomalehteen kuin vessapaperiinkin niksoissani.. 🙄
Normaalisti toimii, vitutuksen estolaite vain meni epäkuntoon just tänään, miten sattuikaan, harmillista 🤔
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ai sullakin?
Joo, noista vimpaimista aina tiedä, olisiko dna:ssa kiinalaista perimää mukana, laatu on vähän heikonpuoleinen
E-Lukka kirjoitti:
Joo, noista vimpaimista aina tiedä, olisiko dna:ssa kiinalaista perimää mukana, laatu on vähän heikonpuoleinen
No.. mun estolaitteella on intialaista perimää.. sekoitettuna venäläisellä teknologialla, höystettynä saksalaisella voitelulla ja ruotsalaisella designillä. Johonkin väliin on mahtunut suomalaista sisuakin. Joten tuolla kombolla ..
.. susi jo syntyessään.- Anonyymi
E-Lukka kirjoitti:
Minkä maalainen Samsung on? Tätä joutuu joskus käynnisteleen uudelleen.
Kyseessä siis on niiiiiin iso 5g puhelin, ettei se kunnolla mahdu edes minun kouraan.
Ja pientä viitettä antanee se, että sain töissä aikoinaan lempinimen koura.
>simiti< Pikku-pirpana kirjoitti:
No.. mun estolaitteella on intialaista perimää.. sekoitettuna venäläisellä teknologialla, höystettynä saksalaisella voitelulla ja ruotsalaisella designillä. Johonkin väliin on mahtunut suomalaista sisuakin. Joten tuolla kombolla ..
.. susi jo syntyessään.Aina silloin tällöin peiliin katsoessa tulee mieleen että tsingis kaani saattaa kuulua sukupuuhun,. silmät nääs. Toisekseen joskus iskee valtava mielihalu keittää porukkaa öljyssä hengiltä ihan vain huvin vuoksi 🤔, no ei näille mahdollisille sukurasitteille oikein voi mitään 🙄
Anonyymi kirjoitti:
Minkä maalainen Samsung on? Tätä joutuu joskus käynnisteleen uudelleen.
Kyseessä siis on niiiiiin iso 5g puhelin, ettei se kunnolla mahdu edes minun kouraan.
Ja pientä viitettä antanee se, että sain töissä aikoinaan lempinimen koura.
>simiti<Korea? no saa siitä ainakin hyvän heitto-otteen jos siitä haluaa eroon päästä
E-Lukka kirjoitti:
Aina silloin tällöin peiliin katsoessa tulee mieleen että tsingis kaani saattaa kuulua sukupuuhun,. silmät nääs. Toisekseen joskus iskee valtava mielihalu keittää porukkaa öljyssä hengiltä ihan vain huvin vuoksi 🤔, no ei näille mahdollisille sukurasitteille oikein voi mitään 🙄
Multa aikanaan tiedusteltiin koulutuksessa, ketä pidän maailmanhistorian parhaana johtajana.. ensin ajattelin Hitleriä, mutta päädyin Tsingis khaniin..
Hän kuitenkin valloitti puoli maailmaa alkujaan kylällisellä miehiä.. hurjaahan touhu oli, mutta hän eli eri aikakautta ja käytti taidokkaasti oman aikansa keinoja.Pikku-pirpana kirjoitti:
Multa aikanaan tiedusteltiin koulutuksessa, ketä pidän maailmanhistorian parhaana johtajana.. ensin ajattelin Hitleriä, mutta päädyin Tsingis khaniin..
Hän kuitenkin valloitti puoli maailmaa alkujaan kylällisellä miehiä.. hurjaahan touhu oli, mutta hän eli eri aikakautta ja käytti taidokkaasti oman aikansa keinoja.Niinpä, 1200 luvulla suomen rajanaapurina että silleen...jousiammuntakin kiinnostaisi jonkun verran, hevoset ei niinkään. Taidan tehdä kompromissin ja laittaa maalitaulut juoksemaan 🤔
E-Lukka kirjoitti:
Niinpä, 1200 luvulla suomen rajanaapurina että silleen...jousiammuntakin kiinnostaisi jonkun verran, hevoset ei niinkään. Taidan tehdä kompromissin ja laittaa maalitaulut juoksemaan 🤔
Kädet sidottuina selän taakse, juoksevat silloin hitaammin.
=)Pikku-pirpana kirjoitti:
Kädet sidottuina selän taakse, juoksevat silloin hitaammin.
=)Ei sillä ole niin merkitystä silloin kun juoksevat ympyrää 🙂
E-Lukka kirjoitti:
Ei sillä ole niin merkitystä silloin kun juoksevat ympyrää 🙂
Lieka kaulassa..
- Anonyymi
Ei toimi. Pitää olla fysiikkaa.
Palstalla kettuilu ei ole koskaan vielä tähän päivään mennessä toiminut. Päinvastoin se vaan lisää pahoinvointia, mutta vanhat tavat ovat tiukassa.
Haluatko mielummin jakaa? Kertoa päivästäsi? Tiedät, että kuuntelen sinua mielelläni.
Minulla se toimii. Jakaminen siis.Pikku-pirpana kirjoitti:
Haluatko mielummin jakaa? Kertoa päivästäsi? Tiedät, että kuuntelen sinua mielelläni.
Minulla se toimii. Jakaminen siis.En oikeastaan halua kertoa tarkemmin, sillä joutuisin paljastamaan asioita toisista ihmisistä ja pelkään että joku tunnistaisi itsensä. Minulla oli vaan ihan kamala päivä. Kaikki paska sattunut yhdelle päivälle, vaikka itsellä ei ole ollut osaa eikä arpaa mihinkään. Tästä päivästä voisi tehdä vaikka elokuvan. Olen ollut koko ajan väärään aikaan väärässä paikassa.
Palstakamu kirjoitti:
En oikeastaan halua kertoa tarkemmin, sillä joutuisin paljastamaan asioita toisista ihmisistä ja pelkään että joku tunnistaisi itsensä. Minulla oli vaan ihan kamala päivä. Kaikki paska sattunut yhdelle päivälle, vaikka itsellä ei ole ollut osaa eikä arpaa mihinkään. Tästä päivästä voisi tehdä vaikka elokuvan. Olen ollut koko ajan väärään aikaan väärässä paikassa.
Tohtori Pirppis määrää sulle lääkkeeksi pikkusikarin ja kupin kuumaa teetä. Kamomillaa, jos on.
Heh.. ymmärrän. En minäkään halua täällä toisista kertoa. Itsestäni voin kyllä jaaritella, mutta en muista.Pikku-pirpana kirjoitti:
Tohtori Pirppis määrää sulle lääkkeeksi pikkusikarin ja kupin kuumaa teetä. Kamomillaa, jos on.
Heh.. ymmärrän. En minäkään halua täällä toisista kertoa. Itsestäni voin kyllä jaaritella, mutta en muista.Kiitos tohtori. Otan sen pikkusikarin ja taidan tavoistani poiketen juoda siiderin.
Palstakamu kirjoitti:
Kiitos tohtori. Otan sen pikkusikarin ja taidan tavoistani poiketen juoda siiderin.
Kunhan muistat, ettei lääkkeet sovellu alkoholin kanssa. Mutta tähän päivään yksi sidukka .. voi olla paikallaan.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kunhan muistat, ettei lääkkeet sovellu alkoholin kanssa. Mutta tähän päivään yksi sidukka .. voi olla paikallaan.
Joo, olen varovainen. Eikä minulla ole mitään vaarallisia lääkkeitä, vaikka ei nuo antisykootit alkomaholista tykkääkään.
Palstakamu kirjoitti:
Joo, olen varovainen. Eikä minulla ole mitään vaarallisia lääkkeitä, vaikka ei nuo antisykootit alkomaholista tykkääkään.
Tohtori Pirpana muuttaa reseptiään teestä sidukaksi .. varsin helpottunein mielin.
Kyllä.. parasta tässä päivässä lieneen, ettei sitä ole montaa tuntia enää jäljellä. :)Pikku-pirpana kirjoitti:
Tohtori Pirpana muuttaa reseptiään teestä sidukaksi .. varsin helpottunein mielin.
Kyllä.. parasta tässä päivässä lieneen, ettei sitä ole montaa tuntia enää jäljellä. :)Näin on näreet. Ihana päästä nukkumaan.
Palstakamu kirjoitti:
Näin on näreet. Ihana päästä nukkumaan.
Niin. Muistan ettet pidä suukoista, mutta lähetän sinulle sellaisen kevyen ja kuivan hyvänyön suukon poskellesi. Ihan hipaisu vain.. hyvää yötä.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin. Muistan ettet pidä suukoista, mutta lähetän sinulle sellaisen kevyen ja kuivan hyvänyön suukon poskellesi. Ihan hipaisu vain.. hyvää yötä.
Hyviä öitä :)
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä.. parasta tässä päivässä lieneen, ettei sitä ole montaa tuntia enää jäljellä. :)Pöh. Leikkauksen jälkeen mulla oli kasoittain panacodia ja muita kolmiolääkkeitä. Join silti kaljaa.
Tuo alkoholista varoittaminen on vain, ettei unohda ottaa antibioottia tai heikkopäiset menee sekaisin.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Pöh. Leikkauksen jälkeen mulla oli kasoittain panacodia ja muita kolmiolääkkeitä. Join silti kaljaa.
Tuo alkoholista varoittaminen on vain, ettei unohda ottaa antibioottia tai heikkopäiset menee sekaisin.
>simiti<Nooh.. sulla saattaapi olla toleranssia, mutta ei sellaisella joka ei käytä alkomahoolia.
Enkä lähtisi kyllä noin sanomaan lääkkeistä. En missään nimessä.
No mä oon ainakin saanut ajatuksilleni pääosin näkökulmia...siis olen oppinut jotain...
Mutta välillä taas huomaan, että kaikesta ei vaan haluta puhua ja se v.tuttaa.
Varmaan löytyisi mielipidettä tms. ,mutta ei uskalleta sanoa totuutta, kun se kirpaisee...
Mutta oikeasti tuo kirpaisu, kipu...se kertoo jostain, mikä ei ole kohdallaan ja kaipaisi syyniä.
Ihmiset on nössöjä, jopa täällä, missä ollaan anonyymejä. 🙄- Anonyymi
Mm. sullehan sanottiin tuossa alkuillasta alkoholista totuus ja se näytti kirpaisevan. Se on ihan totta ettei haluta puhua näköjään. Pistit tähden rähinän pystyyn.
Pelko on vahva vietti. Se että tuntee itsensä pelokkaaksi on viesti.
Täällä moni pelkää paljastuvansa. Mikä on tyhmää ja irrationaalista pelkoa.
Moni pelkää kohdata omia tunteitaan ja tuntemuksiaan.Anonyymi kirjoitti:
Mm. sullehan sanottiin tuossa alkuillasta alkoholista totuus ja se näytti kirpaisevan. Se on ihan totta ettei haluta puhua näköjään. Pistit tähden rähinän pystyyn.
Joo, kyllä se kirpaisee..
Mä tänään puhuin työkaverin kanssa aiheesta. Huomenna otan yhteyttä työterveyteen ja pomoon. Oletko nyt saanut kiimaasi lääkettä?
Minua vi.uttaa, että jos täällä koettaa puhua jostain asiasta, tulee sinunkaltaiset "ei ole omaa elämää, niin koitan puuttua muiden elämään sitten"-tyypit, jotka spämmää koko itse asian ihan muuhun...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Mä tänään puhuin työkaverin kanssa aiheesta. Huomenna otan yhteyttä työterveyteen ja pomoon. Oletko nyt saanut kiimaasi lääkettä?
Minua vi.uttaa, että jos täällä koettaa puhua jostain asiasta, tulee sinunkaltaiset "ei ole omaa elämää, niin koitan puuttua muiden elämään sitten"-tyypit, jotka spämmää koko itse asian ihan muuhun...Mietihän syvemmältä mikä siinä v.tuttaa.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Minua vi.uttaa, että jos täällä koettaa puhua jostain asiasta, tulee sinunkaltaiset "ei ole omaa elämää, niin koitan puuttua muiden elämään sitten"-tyypit, jotka spämmää koko itse asian ihan muuhun...Mutta joo. Hyvä kuulla, että toimit.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Pelko on vahva vietti. Se että tuntee itsensä pelokkaaksi on viesti.
Täällä moni pelkää paljastuvansa. Mikä on tyhmää ja irrationaalista pelkoa.
Moni pelkää kohdata omia tunteitaan ja tuntemuksiaan.Ymmärrän kyllä pelon, mutta mä oon kohdannut sitä monesti ja en halua, että se tunne määrittelisi mun elämää huonolla tavalla.
Mä mietin pelkoa, kun tyttö pelkäs pörriäisiä...ei uskaltanut ulos kesällä. Siinä näin, miten pelko voi vaikuttaa elämään..
Onhan fiksua pelätä näkyvää karhua, mutta jos pelkää, että se voi tulla milloin vaan jostain, on typeryyttä ja vaikuttaa elämiseen...Disseisback kirjoitti:
Ymmärrän kyllä pelon, mutta mä oon kohdannut sitä monesti ja en halua, että se tunne määrittelisi mun elämää huonolla tavalla.
Mä mietin pelkoa, kun tyttö pelkäs pörriäisiä...ei uskaltanut ulos kesällä. Siinä näin, miten pelko voi vaikuttaa elämään..
Onhan fiksua pelätä näkyvää karhua, mutta jos pelkää, että se voi tulla milloin vaan jostain, on typeryyttä ja vaikuttaa elämiseen...Pelkoa pelon vuoksi. Tuttu tunne minullekin.
Mutta toiset pelkäävät itseään ja omia tuntemuksiaan. Se.. no. Valitettavaa.Pikku-pirpana kirjoitti:
Pelkoa pelon vuoksi. Tuttu tunne minullekin.
Mutta toiset pelkäävät itseään ja omia tuntemuksiaan. Se.. no. Valitettavaa.En edes osaa kuvailla sitä valitettavana...
Minua ärsyttää ihmisten idiotismi tässä suhteessa...
Lapsen mä ymmärrän, koska se opettelee maailmaa...mutta vaikka ihan ötökkäpelkoista aikuista mä en käsitä...miksi se ei tee asialle mitään...antaa jonkun pikkuhämähäkin rajoittaa elämistään normaalisti...
Samalla kun joku pelkää hämähäkkiä, niin se laittaa jonkun "elä hetkessä"-facebookpäivityksen...what ja fucking vielä ja fuck...
Idioottimaista...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Minua vi.uttaa, että jos täällä koettaa puhua jostain asiasta, tulee sinunkaltaiset "ei ole omaa elämää, niin koitan puuttua muiden elämään sitten"-tyypit, jotka spämmää koko itse asian ihan muuhun...Määräskö ne sinne työterveyteen sen pomolle kännipuhelun jälkeen?
Disseisback kirjoitti:
En edes osaa kuvailla sitä valitettavana...
Minua ärsyttää ihmisten idiotismi tässä suhteessa...
Lapsen mä ymmärrän, koska se opettelee maailmaa...mutta vaikka ihan ötökkäpelkoista aikuista mä en käsitä...miksi se ei tee asialle mitään...antaa jonkun pikkuhämähäkin rajoittaa elämistään normaalisti...
Samalla kun joku pelkää hämähäkkiä, niin se laittaa jonkun "elä hetkessä"-facebookpäivityksen...what ja fucking vielä ja fuck...
Idioottimaista...No, mutta kun ei olla sinun kloonejasi Disukka hyvä. Jokainen elää ja on elämättä omaa elämäänsä.
Se mikä siinä onkin mielenkiintoista, että sinua mokoma ärsyttää. Noin niinkuin yleisesti ottaen ärsyyntyminen on merkki jotakin sinussa itsessäsi. Mistä se ärsyyntyminen kumpuaa?Anonyymi kirjoitti:
Määräskö ne sinne työterveyteen sen pomolle kännipuhelun jälkeen?
Ei ole määrätty..
Mutta pomon kanssa kun juteltiin, kirjoitettiin ihan raportti, jonka annoin myös työterveyspuolen luettavaksi. Siinä ei tullut kyllä ilmi mitään alkoholihommia tietääkseni, jos ei pomo lisännyt niitä siihen..
Onko sinulla jotain alkoholiongelmaa itselläsi, mihin tarvitsisit apua? Pelkäätkö jotain tms? 🤔- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Ei ole määrätty..
Mutta pomon kanssa kun juteltiin, kirjoitettiin ihan raportti, jonka annoin myös työterveyspuolen luettavaksi. Siinä ei tullut kyllä ilmi mitään alkoholihommia tietääkseni, jos ei pomo lisännyt niitä siihen..
Onko sinulla jotain alkoholiongelmaa itselläsi, mihin tarvitsisit apua? Pelkäätkö jotain tms? 🤔Kannattaa tarkistaa se raportti mitä ne susta kirjas.
Kiitos kysymästä itselläni ei ole alkoholiongelma sillä en juo.
Olen nähnyt kun se aine vie hengen. Se pelottaa kenen tahansa kohdalla ja yksikin estetty on piste elämälle. Pikku-pirpana kirjoitti:
No, mutta kun ei olla sinun kloonejasi Disukka hyvä. Jokainen elää ja on elämättä omaa elämäänsä.
Se mikä siinä onkin mielenkiintoista, että sinua mokoma ärsyttää. Noin niinkuin yleisesti ottaen ärsyyntyminen on merkki jotakin sinussa itsessäsi. Mistä se ärsyyntyminen kumpuaa?Yleisestä kitisemisestä...
Täällä ja tuolla kitistään sähkön hinnasta, hallituksesta ja ties vaikka mistä..
Muakin vituttaa yks jos toinen asia, mutta en jaksa kitistä... ainakaan pitkään... se on maksimissaan tunteja...
Se on tunteen tuomaa juttua...ihan ok. Mutta sitten pitääkin jo tehdä jotain asialle..mutta 90% jää siihen kitinäasteelle...ne odottaa, että joku tulisi ja kädestä pitäen selittäisi ja opettaisi...Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tarkistaa se raportti mitä ne susta kirjas.
Kiitos kysymästä itselläni ei ole alkoholiongelma sillä en juo.
Olen nähnyt kun se aine vie hengen. Se pelottaa kenen tahansa kohdalla ja yksikin estetty on piste elämälle.Miks pitäisi tarkistaa?
No jokin fobia sulla on alkoholiin...se näkyy sun jutuista...Disseisback kirjoitti:
Yleisestä kitisemisestä...
Täällä ja tuolla kitistään sähkön hinnasta, hallituksesta ja ties vaikka mistä..
Muakin vituttaa yks jos toinen asia, mutta en jaksa kitistä... ainakaan pitkään... se on maksimissaan tunteja...
Se on tunteen tuomaa juttua...ihan ok. Mutta sitten pitääkin jo tehdä jotain asialle..mutta 90% jää siihen kitinäasteelle...ne odottaa, että joku tulisi ja kädestä pitäen selittäisi ja opettaisi...Niin.. henkisen kehityksen tie.. jokaisella on oma polkumme ja kuljemme sitä omaan tahtiimme.
Tuo kitinävaihe on yksi niistä vaiheista joka tulee käydä läpi.
Kuten myös se, että toisten kitiseminen ärsyttää.. sekin on yksi vaihe tietoisuuden tiellä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin.. henkisen kehityksen tie.. jokaisella on oma polkumme ja kuljemme sitä omaan tahtiimme.
Tuo kitinävaihe on yksi niistä vaiheista joka tulee käydä läpi.
Kuten myös se, että toisten kitiseminen ärsyttää.. sekin on yksi vaihe tietoisuuden tiellä.Toisten kitinän ärsyttäminen tulee mulle ainakin sykleissä...
Se johtunee jostain "synnytysvaiheesta" itsessä. Varmaan jos menet sanomaan synnyttävälle naiselle, että kylläpä harmittaa nää kynsinauhat, niin vastaus on murhaava...🤣Disseisback kirjoitti:
Toisten kitinän ärsyttäminen tulee mulle ainakin sykleissä...
Se johtunee jostain "synnytysvaiheesta" itsessä. Varmaan jos menet sanomaan synnyttävälle naiselle, että kylläpä harmittaa nää kynsinauhat, niin vastaus on murhaava...🤣Noin mä luulen kanssa.. jossakin vaiheessa synnytettyäsi huomaat että ei ärsytä enää. Keskityt oleellisempaan ja hyväksyt, että olemme kaikki eri polulla..
Tai sit fakkiudut ja palaat askeleen taaksepäin polullasi ja sinusta tulee kitisijöistä kitisijä.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Miks pitäisi tarkistaa?
No jokin fobia sulla on alkoholiin...se näkyy sun jutuista...Juu älä tee yhtään mitään!
Palsta on hyvä päännollausalusta. Vaikka palstale saapuessa ei itsellä olisi mitään asiaa, kuitenkin nopeasti eksyn johonkin ketjuun ja asioita purkautuu tekstinmuotoon.
Tämä on yksi rentoutumisen ja itsensä viihdyttämisen muoto. Palstalla on maaginen vaikutus.
Eikä tarvitse edes olla huono päivä. Voi olla ihan normi päivä ja silti palsta toimii terapeuttina. 😊Olen muuten samaa mieltä, mutta minun on vaikeampaa tuottaa tekstiä. En ole kovin hyvä siinä.
Palsta on hyvä terapeutti.- Anonyymi
Tuo typy on niin totta. Muistatko sitä aikaa kun netti ja keskustelu alustat teki vasta tuloaan?
Silloinhan laitettiin pyhävatteet päälle, kun mentiin internettiin uudukaisen 56Kbit modeemin avustamana. Ei se aina saanut yhteyttä.
Muistaakseni surfeu oli yksi ilmainen palvelun tarjoaja. Toki piti olla puhelinliittymä ja oli minuuttimaksu.
On ne ajat ja netiketti muuttuneet 30 vuodessa.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo typy on niin totta. Muistatko sitä aikaa kun netti ja keskustelu alustat teki vasta tuloaan?
Silloinhan laitettiin pyhävatteet päälle, kun mentiin internettiin uudukaisen 56Kbit modeemin avustamana. Ei se aina saanut yhteyttä.
Muistaakseni surfeu oli yksi ilmainen palvelun tarjoaja. Toki piti olla puhelinliittymä ja oli minuuttimaksu.
>simiti<Huom. lankapuhelin liittymä.
Olen muuten samaa mieltä, mutta minun on vaikeampaa tuottaa tekstiä. En ole kovin hyvä siinä.
Palsta on hyvä terapeutti.Minun on vaikea tehdä aloituksia. Mietin ja pähkäilen aloituksen sisältöä, jotta saisin kaiken mahtumaan lyhyeen tekstiin. Käännän ja väännän asiaa mielessäni, usein hylkään koko yrityksen, koska en saa mielestäni muodostettua aihetta niin kuin haluan.
Kynnys on liian korkea ja olen turhan itsekriittinen.
Ketjuissa kirjoittaminen ja vastaaminen ei ole ongelmallista. Tekstiä tulee kuin itsestään, tätä ei tarvitse miettiä. Ennemminkin täytyy supistaa ja muotoilla lauseita lyhyemmiksi, muuten menee jaaritteluksi. Asiaa tulee liikaakin! 😀tosi.typy kirjoitti:
Minun on vaikea tehdä aloituksia. Mietin ja pähkäilen aloituksen sisältöä, jotta saisin kaiken mahtumaan lyhyeen tekstiin. Käännän ja väännän asiaa mielessäni, usein hylkään koko yrityksen, koska en saa mielestäni muodostettua aihetta niin kuin haluan.
Kynnys on liian korkea ja olen turhan itsekriittinen.
Ketjuissa kirjoittaminen ja vastaaminen ei ole ongelmallista. Tekstiä tulee kuin itsestään, tätä ei tarvitse miettiä. Ennemminkin täytyy supistaa ja muotoilla lauseita lyhyemmiksi, muuten menee jaaritteluksi. Asiaa tulee liikaakin! 😀Sä oletkin oiva keskustelija. Ja nyt kun mainitsit.. en tosiaan ole törmännyt aloituksiisi koskaan, mutta mähän olenkin vielä nuubi.
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Noin pitkälle en ihan muista. Sen muistan, kuinka yhteyttä oli joskus vaikea saada ja lopulta ylikuormituksen takia yhteydet romahti. Taas jouduttiin odottamaan.
Miten niin "silloin laitettiin pyhävaatteet"? Täällähän minä istun aina sunnuntaimekko päällä, rusetti hiuksissa ja kengät plankattuina, sormet valmiina näppiksillä.
Niinhän kaikki tekee palstalla, vai kuinka? 😁🌸Pikku-pirpana kirjoitti:
Sä oletkin oiva keskustelija. Ja nyt kun mainitsit.. en tosiaan ole törmännyt aloituksiisi koskaan, mutta mähän olenkin vielä nuubi.
Joulun alla tuli tehtyä muutama aloitus, mutta ne on harvinaista herkkua. Olen sitä mieltä, että ne tekee jotka osaa ja me muut osallistumme aktiivisesti.
tosi.typy kirjoitti:
Joulun alla tuli tehtyä muutama aloitus, mutta ne on harvinaista herkkua. Olen sitä mieltä, että ne tekee jotka osaa ja me muut osallistumme aktiivisesti.
Nyt muistankin.. toivottelit hyvää joulua..
Jos on noin, että ne tekee, jotka osaa.. minun pitänee harkita kahteen kertaan seuraavaa aloitustani...tosi.typy kirjoitti:
Noin pitkälle en ihan muista. Sen muistan, kuinka yhteyttä oli joskus vaikea saada ja lopulta ylikuormituksen takia yhteydet romahti. Taas jouduttiin odottamaan.
Miten niin "silloin laitettiin pyhävaatteet"? Täällähän minä istun aina sunnuntaimekko päällä, rusetti hiuksissa ja kengät plankattuina, sormet valmiina näppiksillä.
Niinhän kaikki tekee palstalla, vai kuinka? 😁🌸Kyllä mä oon alasti aamutakissani, hiukset harjaamattomina ja makoilen sängylläni..
Sunnuntaimekko.. ? Mikä se on?Pikku-pirpana kirjoitti:
Nyt muistankin.. toivottelit hyvää joulua..
Jos on noin, että ne tekee, jotka osaa.. minun pitänee harkita kahteen kertaan seuraavaa aloitustani...Tee ihmeessä aloituksia jatkossakin. Nämä ovat kivoja ja asiallisia. Näihin pääsee hyvin kiinni. Sinulta tämä sujuu kuin luonnostaan.😀👍
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä mä oon alasti aamutakissani, hiukset harjaamattomina ja makoilen sängylläni..
Sunnuntaimekko.. ? Mikä se on?Se on sellainen röyhelö-mekko (vähän parempaa Seppälää), jonka äitee on silittänyt jo viikolla valmiiksi palstailupäiviä varten. 😁👗
tosi.typy kirjoitti:
Tee ihmeessä aloituksia jatkossakin. Nämä ovat kivoja ja asiallisia. Näihin pääsee hyvin kiinni. Sinulta tämä sujuu kuin luonnostaan.😀👍
Tanks. Noita aloituksia tulee tehtyä aika harvakseltaan kun minulla pitää olla tunne siitä, että haluan keskustella aiheesta.
En oikein osaa länkyttää ta heitellä huulia.tosi.typy kirjoitti:
Se on sellainen röyhelö-mekko (vähän parempaa Seppälää), jonka äitee on silittänyt jo viikolla valmiiksi palstailupäiviä varten. 😁👗
No voihan pieru sentään.. sullon hyvä äiti. Ei mulla vaan tommoisia.. :)
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tanks. Noita aloituksia tulee tehtyä aika harvakseltaan kun minulla pitää olla tunne siitä, että haluan keskustella aiheesta.
En oikein osaa länkyttää ta heitellä huulia.Tottakai se pit olla itselle mieleinen aihe, jotta juttu lentää ja keskusteluun voi heittäytyä vapaasti. Pakotettuna keskustelu muuttuu vain väkinäiseksi, eikä siitä oikein saa mitään irti. Hyvällä mielellä, mukavista aiheista, keskustelu ja teksti lentää kuin itsestään.
Pikku-pirpana kirjoitti:
No voihan pieru sentään.. sullon hyvä äiti. Ei mulla vaan tommoisia.. :)
On hyvä äiti. Aina ollut pitkäjännitteinen ja kärsivällinen.
Vaikka jostain syystä, hänen mielestään, minä puhun liikaa ja minulla on muka omituisia mielipiteitä. Tässä on joku käsittämätön, sukupolvien välinen kuilu. En alkuunkaan ymmärrä! 😂tosi.typy kirjoitti:
On hyvä äiti. Aina ollut pitkäjännitteinen ja kärsivällinen.
Vaikka jostain syystä, hänen mielestään, minä puhun liikaa ja minulla on muka omituisia mielipiteitä. Tässä on joku käsittämätön, sukupolvien välinen kuilu. En alkuunkaan ymmärrä! 😂Nostan hattua kaikille hyville äideille. On siunaus jos saa hyvät vanhemmat. Siksipä vanhuksista pitää huolehtia ja muistaa heitä. Kertoa heille kuinka tärkeitä ja rakkaita he ovat meille.
Muistaa myös se, että vaikka tunnemme heidät isinä ja äiteinä .. vaareina ja mummuina, ovat he myös ihmisiä. Tuntevia yksilöitä, jotka haluavat tuntea itsensä merkityksellisiksi.- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Noin pitkälle en ihan muista. Sen muistan, kuinka yhteyttä oli joskus vaikea saada ja lopulta ylikuormituksen takia yhteydet romahti. Taas jouduttiin odottamaan.
Niinhän kaikki tekee palstalla, vai kuinka? 😁🌸Toki, toki. Pian on aika sulkea internet ja silittää puku, sekä kravatti. Kengät plankkaan vasta huomenna.
Nostan hattua kaikille hyville äideille. On siunaus jos saa hyvät vanhemmat. Siksipä vanhuksista pitää huolehtia ja muistaa heitä. Kertoa heille kuinka tärkeitä ja rakkaita he ovat meille.
Muistaa myös se, että vaikka tunnemme heidät isinä ja äiteinä .. vaareina ja mummuina, ovat he myös ihmisiä. Tuntevia yksilöitä, jotka haluavat tuntea itsensä merkityksellisiksi.Olen samaa mieltä. Vanhuksista on pidettävä hyvää huolta. Yhdessä vietetty aika ja kommunikointi on hyvin tärkeää. Viimeistään tässä vaiheessa pitää muistaa sanoa, kuinka tärkeitä vanhemmat ovat.
Hienoa saada palstalle aito kuningatar, musta alkaa tuntua siltä että nähtyjen profiilien perusteella palstalla ei todellakaan ole kurppayhteiskuntaa vaan jotain ihan muuta 🙂
E-Lukka kirjoitti:
Hienoa saada palstalle aito kuningatar, musta alkaa tuntua siltä että nähtyjen profiilien perusteella palstalla ei todellakaan ole kurppayhteiskuntaa vaan jotain ihan muuta 🙂
Miellyttävä kohteliaisuus, aidolta viikingiltä, lämmittää näin huurteisen lumikuningattaren sydäntä. Kiitos! 😀👑
Olen antanut itseni ymmärtää, kuinka puhtoinen palstamme on täynnä upeita henkilöitä, jotka piiloutuvat nimimerkkiensä taakse ja heittelevät säästeliäästi arvokkaita viisauksiaan.
Olet oikeassa, todellisuus on tarua ihmeellisempää. 😊tosi.typy kirjoitti:
Miellyttävä kohteliaisuus, aidolta viikingiltä, lämmittää näin huurteisen lumikuningattaren sydäntä. Kiitos! 😀👑
Olen antanut itseni ymmärtää, kuinka puhtoinen palstamme on täynnä upeita henkilöitä, jotka piiloutuvat nimimerkkiensä taakse ja heittelevät säästeliäästi arvokkaita viisauksiaan.
Olet oikeassa, todellisuus on tarua ihmeellisempää. 😊Pohjola on tasapuolisesti yhtä kylmä niin viikingeille kuin lumikuningattarille, pysyköön kuningattaren sydän edelleen huurteisena kohteliaisuuksista huolimatta 🙂
E-Lukka kirjoitti:
Pohjola on tasapuolisesti yhtä kylmä niin viikingeille kuin lumikuningattarille, pysyköön kuningattaren sydän edelleen huurteisena kohteliaisuuksista huolimatta 🙂
Heh! Ei epäilystäkään. Huurteinen jäämöykky on tallessa. ❄️🥶🧊🩵
Ei minulle, mutta joillekin voi hyvinkin olla
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sinua en voisi kuvitellakaan veetuilemassa koskaan kenellekään. Edes palstalla.
Joskus vois koittaa vähän räväkämpää tyyliä, minuahan on haukuttu tylsäksi
pujotteIija kirjoitti:
Joskus vois koittaa vähän räväkämpää tyyliä, minuahan on haukuttu tylsäksi
Et sinä minun mielestäni ole kovin tylsä. Mutta sinullahan onkin yhteys minuun palstan ulkopuolellakin.
Olet aina korrekti ja se on hyvä piirre sinussa. Minä tykkään.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sinua en voisi kuvitellakaan veetuilemassa koskaan kenellekään. Edes palstalla.
mulla on lähinnä tyylinä itselläni älykäs huumori tai absurdi huumori =) XD
huumoria on montaa lajia............
...........
- Anonyymi
Miksi poistettiin, kun korjasin viestiäni, että piti olla lankapuhelinliittymä????
>simiti<- Anonyymi
Nyt se tuli takaisin?
Anonyymi kirjoitti:
Nyt se tuli takaisin?
Varmaan lyö BOTILLA vähän aikaa tyhjää, kun näkee sanan lankapuhelinliittymä.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Se aika kuusta. Ei kestä nyt lankaliittymää.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Se hämmentyi täysin ja meinas mennä jumiin. 🤣
>simiti<
Jos S24:ssä keskustelee politiikasta, koloista kömpii kaiken maailman mörköjä, joista hermostun.
Ketään en kuitenkaan kritisoi ja yritän olla asiallinen. :)
Sinkkupalstalla näitä mörköjä ei ole. Minulle tämä on rauhaisa poukama.- Anonyymi
Olen huomannut, että sinkkupalstalla hyväksytään muitakin ihmisiä. Monella palstalla ainoastaan haukutaan erilaisia ihmisiä.
Olenhan minäkin joskus sortunut kirjoittamaan rumasti, yleensä provokaation seurauksena, mutta ei se saa olla selitys.
Itsehillintää on edelleen opeteltava, vaikka ne sekavat ajat olen jättänyt jo vuosia sitten taakseni.
Jos siitä hyviä puolia hakee, kuten aina pitää ajatella positiivisesti. Niin passiani uusittaessa ei tqqqarvitse antaa sormenjälkiä.🙄
>simiti< - Anonyymi
Every time they hear this sound The freaks come out🎶
https://www.youtube.com/watch?v=7tuDmIpDUVM
- Anonyymi
meist jokainen on oma kukka, taideteos, mut suoranainen kiusaaminen on syvältä mut huumorimielellä suoritettu herjaamishuumori ei ole kiusaamista kunhan ei tee sitä virhettä että kohdistaa sen herjahuumorin sellaiseen ihmiseen joka ei siedä sellaista huumoria eli pelisäännöt pitää olla aina eli mieluusti mä käytän maalaisjärkkee siten että harjoitan herjahuumoria ainoostaan niissä paikoissa joissa tiedän ihmisiä joille on ok heitellä herjahuumoria, mutta kenellekään tuntemattomalle en mee sanoon herjahuumorikommenttia.
- Anonyymi
tai jos sanonkin ja jos hän pahastuu, niin pyydän heti anteeksi ja sanon että ens kerralla en sano sulle sarkastista huumorikommenttia. Noin ne asiat seleviää. =) Uskokaa pois ihan heleppoa.
- Anonyymi
Minä puran paineet usein silikoniin. Siksi olenkin niin leppoisa :)
-keinovaginamies-Sitä sinä olet. Leppoisa. Varsin letkeä. Jos silikoni aiheuttaa tuollaista letkeyttä, sitä voisi suositella lähes kaikille. =D
"Ihmisten tunteiden ja motiivien ymmärtämiseksi on tärkeätä hahmottaa oikein ulkoisten ja sisäisten tekijöiden suhde"
Eli jos tällä pääsette eteenpäin, niin mä jatkan tän teorian selvittelyä vielä.- Anonyymi
En kaipaa haukkumista tms. paineen puruksi. Mielummin asiallista tai huumoripainotteista juttelua. En saa mitään kiksejä känäämisestäkään. Lähinnä kyllästyn vastapuoleen ihmisenä ja otuksena tyystin sen myötä. Arvostus tippuu niin jäille, etten lopulta viitti edes reagoida.
Mutta huumorista tykkään, sarkasmistakin. ❣️
Jasu- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Moi.. ja hyvää alkanutta vuotta sinulle. Joko vointi paranee?
Vointi on ollut jatkuvasti hyvä, eikä kipuja ole ollut yhtään. Mutta meinaa kehittyä serooma toiseen rintaan, haava repeää. Ja tihkuu verta. Meen huomenna näytille. Ehkä saadaan kuntoon helposti tai sitten uusi leikkaus ja jään sauraalaan sisään. Muuten voin hyvin. 😊
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Vointi on ollut jatkuvasti hyvä, eikä kipuja ole ollut yhtään. Mutta meinaa kehittyä serooma toiseen rintaan, haava repeää. Ja tihkuu verta. Meen huomenna näytille. Ehkä saadaan kuntoon helposti tai sitten uusi leikkaus ja jään sauraalaan sisään. Muuten voin hyvin. 😊
JasuNo toivon, että kaikki oikenee. Sulle toivon pelkää hyvää.
- Anonyymi
Ei tämä ole paineidenpurku paikka eli ei olr seksisivusto ehkä jos näkis alastomii palstanaisii
- Anonyymi
Muuten monella palstalaisella olis tahmainen puhelin tai tietokeneen näppäimistö eli naisilla puhelin tai näppäimistö tuoksuis pimpiltä ja miehillä kikkeliltä
Anonyymi kirjoitti:
Muuten monella palstalaisella olis tahmainen puhelin tai tietokeneen näppäimistö eli naisilla puhelin tai näppäimistö tuoksuis pimpiltä ja miehillä kikkeliltä
Höpsis pöpsis.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
( . ) ( . )
) . (
( V )
Siinä sulle alaston palstanainen.Kiitos kiva ajatus tuli iloisempi ja kiva mieli mut oikeat kuvat olis kivempia mut peukku sinulle ajatuksesta eli kiva juttu
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kiva ajatus tuli iloisempi ja kiva mieli mut oikeat kuvat olis kivempia mut peukku sinulle ajatuksesta eli kiva juttu
Palsta vääristi kuvaa hieman .. mutta sait ideasta kiinni. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Palsta vääristi kuvaa hieman .. mutta sait ideasta kiinni. Hyvää yötä.
Hyvää yötä
En oikeastaan tunne noin. - Jos minulla olisikin huono päivä, niin hyvin harvoin minua huvittaa kirjoittaa tänne silloin yhtään mitään. Lähinnä vain lueskelen.
Toki joskus vastaukseni voivat olla ankeita ja itsesääliä täynnä, mutta se on enemmän kiinni keskustelun aiheesta kuin päivästä. Voisin vastata ihan samoin hyvänäkin päivänä. 🙂Mutta sinähän olet asiallisuuden ylipapitar.. en voisi kuvitellakaan, että sinä tulisit tänne veetuilemaan.. ikinä, kuunaan, never, ever...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655290Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti722569- 2702443
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362369Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191764Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2271533Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai531122- 901056
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131053- 841041