Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu, sä olet kaikkien multinikkien äiti. Nikistäsi huolimatta olenkin aina tuntenut sinut Jasuna .. kun tulin palstalle, olit J-76 ja sen jälkeen ainakin kymmenen muuta.
Sinussa on se, että et samaistu nikkiisi niin voimakkaasti ja olet oma itsesi aina, nikistäsi huolimatta. Ainakin näin vanhemmiten.
Olin lukevani että joskus olit jotakin feikannutkin nuoruuden typeryyksissäsi.. esitit miestä tai annoit väärää vaikutelmaa.. tai jotakin.
Mutta siitä viis. Ainakin minulle.
26.12.2023 23:39
Olet kyllä kymmenen pisteen typy. :)
Uskallatko paljastaa koko mustanikkisi? Ei mikään pakko tietenkään.
26.12.2023 23:32
Piti kuukeloida tuo dissident ja ensimmäisenä tuli nikotiinipussit.. heh.
Juu olethan sinä jonkinlainen pioneeri kylläkin. Olet ajatteleva ja tunteva ihminen. Se näkyy. Etkä pelkää olla väärässä. Se on vahvuus.
Miksi alunperin sit halusit olla juuri toisinajatrelija, jos saa udella?
26.12.2023 23:28
Aika alatyyliinen heitto.. noin sanoakseni.
26.12.2023 19:19
Juu.. Disukalla on ehkä vähän taipumusta valkopestä joitakin asioita.
En usko, että se olin minä joka muutti nikkiäsi..
Alkuunhan minä kutsuin sinua harmissedäksi tai harmisedäksi. Riippuen mistä olimme silloin "kiistelleet".
Nykyäänhän sä olet kaikkien tuntema harmiksena.
26.12.2023 18:54
Saat olla satavarma. Olet kultani.
26.12.2023 18:47
Niin ei siinä, mutta jotta pystyy myöntämään puutteensa, ne pitää ensin tunnistaa. Ja siinä tunnistamisessa tarvitaan sitä rehellisyyttä itseään kohtaan.
Moni pitää vahvuutenaan ilmiselviä puutteitaan.
Rehellisesti ja objektiivisesti itsensä tarkkailu.. se on vaikeaa.
Minä pidän omaa itsellisyyttäni vahvuutena, mutta se on juurikin se akilleen kantapää.
Sen näkeminen ei ole ollut helppoa, mutta ehkä minä joku päivä näen itseni sellaisena kuin olen, enkä sellaisena kuin haluan itseni nähdä.
Minuuttaan katselee aina väritettyjen linssien läpi.
26.12.2023 18:46
Noh.. oletko varma..?
Aivan satavarmasti varma?
26.12.2023 18:38
Itelle tulee koko ajan kirjoitusvirheitä. Mutta rakas Gattino.. sä olet Tattivanukas.
Voi hyvää päivää. Hauska. Mutta olen sinua aina pitänytkin hauskana veijarina.
26.12.2023 18:36
Juu privaattikäuttöön.. 😉
26.12.2023 18:24
Kuuntelin tuon biisin ja onhan siinä letkeyttä, sen myönnän.
Se kertoo Sheenasta joka on punkkari.. verbaalisesti aika lattea biisi, mutta hyvä svengi siinä on.
Ei ihan mun juttuni, mutta ei kuitenkaan huono ollenkaan. Mieluummin mä Ramonesia kuuntelen kuin tuota yläkerran remonttia.
26.12.2023 18:23
Voi Tapsa-kulta..
26.12.2023 18:14
Juu.. muutama ulkomaalaiataustainen mies tuolla on ollut töissä yläkerrassa jo joulukuun alusta. Jatkavat tammikuun pyoleenväliin.
No laitoin joululauluja kajariin riittävän kovalle, ettei tarvitse kuunnella yläkerran mekkalontia.
26.12.2023 18:13
Hei kuule, en minäkään tunne sinua, olet ollut vasta vähän aikaa palstan ilona. Sinusta välittyy mukava ihminen ja siksi olen itsekin mukava. Kettuilijalle veetuilisin täyslaidallisen.
Mielestäni on kiva kun sinä ja prinsessa olette tulleet sinkkuihinkin.
Hyvää illan jatkoa sinullekin.
Ps. Mukavat ja hyvät ihmiset ansaitsevat tulla kohdellusti hyvin. Ja sinä ansaitset hyvää kohtelua. Sen tiedän.
26.12.2023 18:09
Reps..
Nyt tuli totaalinen hekotuskohtaus.
26.12.2023 18:03
Juuri niin. Olen hyvin pirpanamainen - pieni ja pirtsakka.
26.12.2023 18:01
Voih kylläpä saitkin iloisen mielen minulle ystävällisillä sanoillasi.
Pikkuisen vituttaa just nyt kun yläkerrassani on remontti käynnissä. Tapanina!
26.12.2023 17:59
Itselleen on helpointa valehdella. Minäkin valehtelen itselleni tietämättäni joka päivä. Niin valitettavaa kuin se onkin. Mutta se on totta. En edes huomaa valehtelevani itselleni, mutta niin tekevät kaikki. Toiset enemmän ja toiset vähemmän.
Mut pyrkimykseni on kuitenkin totuteen. Kuten sinullakin .. ilmiselvästi.
26.12.2023 17:56
En ole. En todellakaan ole empaatikko. Ennemminkin sosiaalisesti kömpelö tönkkö.
Mutta elän tunteella ja sanon mitä ajattelen ja tunnen.
Sinusta välittyy tunnetta ja se on kuule sinusta lähtöisin. Ihan sinä itse.
26.12.2023 17:51
Oletko kauan ollut palstoilla?
Minä itse olen sen verran newcomer etten ole noihin sinun nimimerkkeihin kai törmännyt aikaisemmin.
Aloin palstailemaan 2012 ikävä ja suhteet palstoilla, mutta oli aika tylyä menoa. Pidin muutaman vuoden tauon ja täällä sinkuissa ollut vuodesta 2020. En juurikaan eksy tämän palstan ulkopuolelle kuin satunnaisesti.
26.12.2023 17:48
302 / 806