Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin meni poistoon vanilja kommenttini..
Siis kun vanilja-aromi tulee majavan perärauhasista.. niin..
12.11.2023 16:29
Painoindeksi on ihan pepusta. Se ei erottele lihasta läskistä tai ruumiin yksilöllistä muotoa. On koko homma vaan suuntaa antava.
Älä sä sitä tuijota, peili kertoo paremmin. Mutta jos et siitä näe todellisuutta, niin ei kerro sekään mitään.
Mut joo. 100 kg ei ole 180 cm pitkälle immeiselle mikään ihan paha. Noin mielestäni.
12.11.2023 16:20
Herkkusuu.. aito ja ehta. Se sinä olet. Joko alat oleen hengissä?
12.11.2023 15:58
Oletto molemmät häikäiseviä. Kuin kuu ja aurinko..
Statosfäärisiä persoonia..
12.11.2023 15:56
Pah.. luuletko muka että minä pidän naispuoleisista ystävistäni.. ei ne ole tarkoitettu pidettäviksi.
12.11.2023 15:54
Sinä mikään läski ole. Kehonkuvasi kaipaa freesiä mielipidettä itseltäsi. Joten ei kun peilin eteen ja realistisemmat ajatukset ihtestäsi. Hillitön muka.. en usko. En alkuunkaan.
12.11.2023 15:43
Tai ihan vaan pissis..?
12.11.2023 15:40
Toisen nimeni kolme ensimmäistä kirjainta ovat samat. Eipä niitä nyt montaa si ole.. :D
12.11.2023 15:39
Xena pyörittää Funiksen rullalle ja sit Xena kuuntelee huuli pyöreenä kun Funis sopertelee ja hihittelee mennessään. Matsi päättyy siihen että molemmat juo lasillisen punkkua ja ystävystyvät elinikäisesti. Happy end.
12.11.2023 15:36
Noh.. kerron sen joskus privaatisti.. mutta Ihana se ei ole. :D
12.11.2023 15:33
Anna olla. Ei hyödytä ketään ruveta haukkumaan. Sillä haukkumisella vaan todistaa oman ääliöitynemisen asteen.
12.11.2023 15:31
Niin.. noinkin pääsi käymään..
Ja kun ihanasta puhutaan, ei voi olla mainitsematta siinä asianyhteydessä sinua. On varmaankin toinen nimesi...
12.11.2023 15:26
Nooh.. en leuhki.. mutta viime viikonloppuna.. kaksi samalla hinnalla. Pujis on peto..
12.11.2023 14:52
Luulen kyllä että olet oikeassa minun suhteeni tuosta hemmotteluasiasta. Nytkin nautiskelen rommikolasta ja varmasti joku pitää sitä itsensä hemmotteluna. Mulle se on normisettiä, että otan naukun lempirommia kun siltä tuntuu. Toiselle se on varmasti hemmottelua.
Kuten sanoin, vaikeaa sanoa juurikin siksi, koska olen hedonisti ja menen mielihalut edellä. Tyydytän niin paljon omia mielihalujani, etten ehkä sit oikein saa erityisiä kiksejä enää mistään.
Ja tavallaanhan se on sit muuten aika säälittävääkin, jos mikään ei sinällään enää tuota kiksejä.. no.. pitää joskus miettiä asiaa tarkemmin.
Tavallaan kun on sellainen tyytyväisen tasapaksu tunne koko ajan, ilman huippuja ja laaksoja .. siinä saattaa arvostus sitä kohtaan karista.
Ääh. Menee jo liian kaukaa haetuksi...
11.11.2023 21:13
Niin.. kiitos kun avauduit.. omakin näkemykseni asiasta täydentyy kun saa vähän maistella vierasta.
Kuka mistäkin kiksinsä saa.. ei se ole keneltäkään toiselta pois. Toi liikunta on itelle sellainen juttu, että teen sitäkin vain naatiskellen. Minusta ei saa suorittajaa siinäkään. Joskus saan kunnon endorfiiniryöpyn liikunnasta, joten kykenen ymmärtämään niitä jotka himourheilevat sen takia. Mutta harvemmin mä niitä saan.
Kyllä mulle se liikunta lähtee tarpeesta liikkua ja jos tarvetta ei esiinny, en liiku. Teen vain itselleni mielekkäitä asioita. En pakota itseäni liikkumaan jos en halua sitä juuri sillä hetkellä.
Tää onkin niin makuasia koko hemmottelujuttu. Yksi tykkää äidistä .. toinen tyttärestä.. ja kolmas panee iskää kakkoseen.
Ei näitä voi arvottaa tai rankata. Ei laittaa paremmuusjärkkään.
Mun on hyvin vaikeaa ymmärtää koko itsensä hemmottelua. En koe tekeväni sellaista ollenkaan. Toki luulen että koko elämäni on tavallaan sitä kokoaikaisesti ja siksi en osaa nostaa mitään erityistä esille.
En tiedä. Kuten jo avasin ensimmäisen viestini tähän ketjuun.. Alette pisti todella pahan kyssärin. En oikeastaan ole koskaan suonut ajatustakaan koko tälle asialle.. että minä hemmottelisin itseäni. No.. näillä mennään.
11.11.2023 20:45
Juu.. myönnän, ettei minulla ole tuon laajuisia juttuja. Tosiaan. Käytin aikanaan eri litkuja ja lääkkeitä siihen akneen, mutta oireet poistuneet jo vuosia sitten. Tuossa mittakaavassa en tietenkään ole ollut kuin sinä.
Kyse ny olikin itsensä hemmottelemisesta kasvonaamioilla. Eri juttu kuin terveyden ylläpitäminen, mitä sinulla tuntuisi tuo touhu olevan.
En tietenkään kykene ymmärtämään,kun en sinun pöksyissäsi ole kulkenut. Mutta auttaa kummasti ymmärtämään, kun kerrot ja avaat omia juttujasi.
Kuten olen aina todennut, ollaan yksilöitä ja yksilölliset jutut, jotka meitä liikuttaa. Se, että pidän kasvonaamioita jotenkin turhakkeina on vain mielipiteeni. Sehän on aivan se ja sama, vaikka niin teenkin. Suuri osa naisista pitää taas minun mielipidettäni turhakkeena. Entä sitten? Ei minua se liikuta.
En ala sopeutumaan ja hakemaan hyväksyntää siksi, että suurin osa naisista pitää kasvonaamioista. Minä en pidä. Entä sitten?
Sinun tapaus ei myöskään mene tavalliseen ryhmään. Olet poikkeus siinä missä moni muukin. Teet itsellesi hyvää koska sinun on pakko.. tavallaan.
Minä olen monesta asiasta eri mieltä kuin yleinen mielipide tuntuisi olevan. Ja se ei haittaa minua. Eikä minua häiritse se, etten "kuulu" joukkoon. Minä saan olla tätä mieltä ja olen. Jos tulee tarve muuttaa mielipidettäni, niin muutan sitä. Tässä asiassa en kyllä koe siihen tarvetta.
Mutta noin niinkuin annoit minulle kyllä hyvän aspektin, jota en ollut huomannut itse. Terveydellisen seikan, jossa joku tarvitsee oikeasti kasvonaamioita..
Ei ole koskaan pälkähtänyt mieleenikään, että noin voisi olla. Silloinhan kasvonaamio on kuin lääke. Ja silloin puhutaankin ihan eri asiasta kuin laiskan sunnuntain hemmotteluhetkestä.
Eikä siinä mitään jos joku tykkää, niin tykätköön. Ei se muuta mielipidettäni. Eikä mielipiteeni ole muuttamassa kenenkään toisen hemmotteluhetkiä. Eli höh? Mistä tässä niinkuin oikeasti on kyse?
11.11.2023 20:13
No minulla on huono iho jokseenkin ja en todellakaan koe tarvetta tehdä asialle mitään. En kasvonaamioita tai muutakaan.
Minulla oli jokunen vuosi sitten aikuistyypin akne pintakuivalla iholla. Lääkitsin sitä akuuttivaiheissa, mutta en koe kasvonaamioita nautintona.. wtf?
Olen kai jonkinlainen purinisti. En vällää työntää itseeni mitään tarpeetonta kemikaalia.. naamalleni tai muuallekkaan. Meikkaankin vain harvoin. Kyllä tommoinen on että kasvonaamio on nautinto, niin ihan turhanpäiväistä minulle.
Se, että sä käytät kasvonaamioita ja nautit siitä, on sun juttusi. That`s it. Minun ei tarvii siitä sen takia tykätä ja voin sanoa mielipiteenäni, että akkojen hapatusta..
Turha sun on vängätä siitä. Ei se ole yhtään paha jos tykkäät kasvonaamioista. Se vaan on sun juttusi. Ei mun. Ihmeellistä .. eikö niin. Ja sillä ole väliä oletko mies tai nainen. Aivan se ja sama.
Mun mielestä kasvonaamiot on yhtä humpuukkia ja rahan tuhlausta. Aivan tarpeeton turhake, joka on myyty höynäytetyille uunoille. Se ny on vain mielipide.
Se, että joku pitää sitä nautintona, ei ole väärin. Jokainen saa tykätä mistä tykkää. Ei se ole multa pois. Eikä se ole sulta pois jos mä en tykkää siitä mistä sä tykkäät.
Ihmeellistä, mutta totta.
11.11.2023 18:55
Jokainen meistä on yksilö ja suhtautuu asioihin omalla tavallaan. Minä noin. Näen, että minun piti käydä läpi tuo prosessi voidakseni olla onnellinen. En vaihtaisi elämästäni päivääkään pois. En niitä kivuliaita tai hunojakaan. Minä olen minä juuri siksi kun olen käynyt läpi tämän elämän.
Ja minä pidän itsestäni ja elämästäni juuri näin. Minun on hyvä olla mä.
11.11.2023 18:40
No .. en tarkoittanut kaikkia maailman miehiä.. joten wokeile jossakin muualla. Tarkoitin ettei minua kiinnosta kasvonaamiot ja spaat.. se ei tarkoita etteikö osa miehistä olisi kiinnostunut niistä. Mihetkin on yksilöitä.
11.11.2023 17:04
Ei poika vedätä. Ei ole kykenevä moiseen. Joskus se yrittää, mutta kun hän ei osaa valehdella, niin yritykseksi se aina jää.
Kyllähän tuo jo oppi mustikkapiirakan tekemään, kun opetin. Ja tykkää leipomisesta. Ei vaan saa aikaiseksi.
Kas, kun poika kuuluu autismin kirjoon ja ei ole ihan normi, niin se tuo haasteensa. Aikaa, kärsivällisyyttä, ymmärrystä ja paljon rakkautta. Sitä se vaatii.
11.11.2023 16:09
323 / 805