Kuinka läskejä olette olleet

Anonyymi-ap

Minä olin aikoinaan 130Kg umppapumppa. Heh. Se oli sitä sekavaa aikaa.

Jos nykyään olisi sen painoinen, niin varmaan pitäisi mennä jollain sähköpyörätuolilla.

>simiti<

73

585

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Painan 105 kg. Olen siis hillitön läski, kun olen vain 180 cm pitkä.

      • Sinä mikään läski ole. Kehonkuvasi kaipaa freesiä mielipidettä itseltäsi. Joten ei kun peilin eteen ja realistisemmat ajatukset ihtestäsi. Hillitön muka.. en usko. En alkuunkaan.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sinä mikään läski ole. Kehonkuvasi kaipaa freesiä mielipidettä itseltäsi. Joten ei kun peilin eteen ja realistisemmat ajatukset ihtestäsi. Hillitön muka.. en usko. En alkuunkaan.

        Paino indeksin mukaan "merkittävä ylipaino" :D

        Mutta kiitos.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Paino indeksin mukaan "merkittävä ylipaino" :D

        Mutta kiitos.

        Painoindeksi on ihan pepusta. Se ei erottele lihasta läskistä tai ruumiin yksilöllistä muotoa. On koko homma vaan suuntaa antava.
        Älä sä sitä tuijota, peili kertoo paremmin. Mutta jos et siitä näe todellisuutta, niin ei kerro sekään mitään.
        Mut joo. 100 kg ei ole 180 cm pitkälle immeiselle mikään ihan paha. Noin mielestäni.


      • Anonyymi

        Et mitenkään hillitön mutta kyllä noilla mitoilla jo pulleaksi kamupojaksi voidan kutsua :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et mitenkään hillitön mutta kyllä noilla mitoilla jo pulleaksi kamupojaksi voidan kutsua :)

        -harmiseikirj-

        Omituisia fantasioita sulla. Haluatko pullean kamupojan?

        Kuule, ei kaikki vastaavat tykkää myös pojista. Hoikemmistakaan. 😆


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Omituisia fantasioita sulla. Haluatko pullean kamupojan?

        Kuule, ei kaikki vastaavat tykkää myös pojista. Hoikemmistakaan. 😆

        En minä tarvitse mutta palstalle pulleat kamupojat tuovat hauskan ja ehkä jopa tarpeellisen pikku lisänsä, pysyy palstanaiset tyytyväisinä kun niitä estoitta ja aika usein aiheettakin kilpaa kehuvat :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä tarvitse mutta palstalle pulleat kamupojat tuovat hauskan ja ehkä jopa tarpeellisen pikku lisänsä, pysyy palstanaiset tyytyväisinä kun niitä estoitta ja aika usein aiheettakin kilpaa kehuvat :)

        -harmiseikirj-

        Kehunko minä palstan naisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä tarvitse mutta palstalle pulleat kamupojat tuovat hauskan ja ehkä jopa tarpeellisen pikku lisänsä, pysyy palstanaiset tyytyväisinä kun niitä estoitta ja aika usein aiheettakin kilpaa kehuvat :)

        -harmiseikirj-

        Niin ja sä liehakoit pikkurilli pystyssä selostamassa kehokoostumuksia eunukkina siinä sivussa kiljuen uuhwauta mukana?

        Oliko se Demolion msnissa sellainen vastaava tyyppi sen jonkun pääkihon vierellä? 🤣


      • Minä mittasin juuri painoni 97,5 kiloa ja olen 194 cm pitkä. Minun pituisilla 93.9 kiloa on normaalin painon raja, joten olen vain teoreettisesti ylipainonen. Enimmillään painoin 110 kiloa, mutta silloinkin lähes 2 metrisenä jaksoin juosta matalalla askeella kokeeksi yhden mailin. Silloin minäkin olin selvästi ylipainoinen painoindeksin ollessa 29,2.

        Painoindeksisi on 25,90 (nyt)
        Sairaalloinen alipaino 0 – 14,9
        Merkittävä alipaino 15 – 17,9
        Lievä alipaino 18 – 18,9
        Normaali paino 19 – 24,9
        Lievä ylipaino 25,0 – 29,9
        Merkittävä ylipaino 30,0 – 34,9
        Vaikea ylipaino 35,0 – 39,9
        Sairaalloinen ylipaino 40,0 tai enemmän


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kehunko minä palstan naisia?

        Kieltämättä et ole kyllä pahimmasta päästä vaikka sullakin on heikot hetkesi. Jotenkin olet vaan päässyt vähän vahingossa varmaan profiloitumaan semmoisena kilttina nallekarhuna :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et mitenkään hillitön mutta kyllä noilla mitoilla jo pulleaksi kamupojaksi voidan kutsua :)

        -harmiseikirj-

        Kuulin uuden määritelmän itsestäni.


    • Anonyymi

      Olen 170cm ja paino on pyörinyt 61-63kg välillä ja mies olen.
      Suurimmillaan paino on käynyt 70kg, kun treenasin painojen kanssa, mutta tullut sieltä alas ja tasaantunut tuohon 61-63kg painoon.
      Vähiten painoa oli joskus 55kg.
      Olis kyllä liikaa ylimääräistä painoa, jos painais 100kg, ajatelkaa nyt, sama kuin laittas repuun ja sivuille ostoskasseihin 40kg ylimääräistä painoa, olis raskas raahattava joka paikassa mukana.

      • Ei se tunnu niin pahalta, kun paino jakautuu tasaisesti pitkin kroppaa.


    • Anonyymi

      Silloin tosiaan kun olin 188cm/130Kg olin aikasta voimakas. Noh nykyisin on suuri saavutus kun saa kermapurkin avattua. 😁

      >simiti<

      • Anonyymi

        Meikäläinen joutui yksin liikuttamaan 80kg kamado grillin takapihalle ja kikkailemaan sen jalustalle.
        Oli siinä taiteilemista, että sai sen ehjänä jalustalle.
        Joutu irrottaan kaikki irto-osat ja kannen myös, koska kansikin painoi ainakin 20kg,
        Paketin ohjeissa luki, että kamadon käsittelemiseen tarvii 2 aikuista ja aikuisella tarkotetaan min. 80kg miestä.
        Meikäläinen hoito homman ihan yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikäläinen joutui yksin liikuttamaan 80kg kamado grillin takapihalle ja kikkailemaan sen jalustalle.
        Oli siinä taiteilemista, että sai sen ehjänä jalustalle.
        Joutu irrottaan kaikki irto-osat ja kannen myös, koska kansikin painoi ainakin 20kg,
        Paketin ohjeissa luki, että kamadon käsittelemiseen tarvii 2 aikuista ja aikuisella tarkotetaan min. 80kg miestä.
        Meikäläinen hoito homman ihan yksin.

        Tosiaan. Kaikista hulluimmat jutut olevat jos paketissa lukee helppo avata ja sulkea...

        Se missä lukee avataan tästä, niin ei ihan varmana aukea siitä.

        >simiti<


      • Anonyymi

        200 kiloo sulle tavoitteeksi.


    • Anonyymi

      varmaan aika hassua tyttöjen nielestä js pitää oikein etsiä jotqani tytkaceriaqkin

    • Olen nyt n. 70 kiloisena painavimmillani,
      Ja ku olen 160cm lyhyt, niin painoa on kyllä liikaa

      (Tosin en ole varmaan yli vuoteen punninnut itseäni, kun nyt huvittaisi siitäkin vielä tässä ahdistua.. mut vaatteiden istuvuudesta päätellen ei kovin isoa muutosta ole painossa tapahtunut)

      • Muuten varmaan aika sama tällä hetkellä, mutta oma pituus 173. Silti se on monien mielestä liikaa myös tällä pituudella. Ja kyllähän mä itsekin haluaisin sellaisen kunnon timmin kropan, niin olisi kiva itseä katsella peilistä ja todeta tehneensä kaiken voitavansa sen oman ulkonäön eteen.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Muuten varmaan aika sama tällä hetkellä, mutta oma pituus 173. Silti se on monien mielestä liikaa myös tällä pituudella. Ja kyllähän mä itsekin haluaisin sellaisen kunnon timmin kropan, niin olisi kiva itseä katsella peilistä ja todeta tehneensä kaiken voitavansa sen oman ulkonäön eteen.

        Mulla tuo painon kyttääminen tahtoo mennä helposti yli, enkä ole ollut kevyimmilläänkään tyytyväinen vartalooni.

        Oishan tota kiva saaha kroppaa timmimmäksi (mitä varten täytyisi tietenkin alkaa liikkumaan😃) mut en tiiä haluaisinko sittekään tietää painoani, ettei se menis taas siihen että sitä on jokatapauksessa "liikaa"
        Koska "pitäisi painaa vain sen ja sen verran"🙄

        (Mulla on kyllä ollut tässä nykytilanteessa myös hetkiä, kun olen alastonta vartaloani peilistä katsonut, ettei tää nyt niin pahalta näytä.. harmi vaan etten tahdo oikeen osata pukea tätä vartaloa, ku aina maha pömpöttää ja perse on liian iso tai on makkaraa siellä sun täällä😤 tosin kun en ollut kevyempänäkään tyytyväinen, nii pitäskö vaan todeta et näillä mennään..)


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Mulla tuo painon kyttääminen tahtoo mennä helposti yli, enkä ole ollut kevyimmilläänkään tyytyväinen vartalooni.

        Oishan tota kiva saaha kroppaa timmimmäksi (mitä varten täytyisi tietenkin alkaa liikkumaan😃) mut en tiiä haluaisinko sittekään tietää painoani, ettei se menis taas siihen että sitä on jokatapauksessa "liikaa"
        Koska "pitäisi painaa vain sen ja sen verran"🙄

        (Mulla on kyllä ollut tässä nykytilanteessa myös hetkiä, kun olen alastonta vartaloani peilistä katsonut, ettei tää nyt niin pahalta näytä.. harmi vaan etten tahdo oikeen osata pukea tätä vartaloa, ku aina maha pömpöttää ja perse on liian iso tai on makkaraa siellä sun täällä😤 tosin kun en ollut kevyempänäkään tyytyväinen, nii pitäskö vaan todeta et näillä mennään..)

        Vähän sivusta totean, että mä lopetin painon kyttäämisen siinä kohtaa, kun aloin laihduttamisen sijaan liikkua ja syödä terveellisesti, eli tein ihan oikean elämänmuutoksen. Nykyään tuijotan vain ja ainoastaan peiliä ja harvemmin sitäkään. Vaatteet ovat mulle se paras mittari. Jos tuijottaisin painoa, niin olisin edelleen jatkuvassa laihdutuskierteessä ja "laihaläski" kuten kevyimmilläni olin. Nykyään mä näitän hoikemmalta ja pienempää vaatekokoa kuin kymmenen kiloa kevyempänä ja BMI näyttää nykään ylipainoa. Erään palstan BMI-uskovaisen mittareilla olen "kammottavanpainoinen". 🙃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sivusta totean, että mä lopetin painon kyttäämisen siinä kohtaa, kun aloin laihduttamisen sijaan liikkua ja syödä terveellisesti, eli tein ihan oikean elämänmuutoksen. Nykyään tuijotan vain ja ainoastaan peiliä ja harvemmin sitäkään. Vaatteet ovat mulle se paras mittari. Jos tuijottaisin painoa, niin olisin edelleen jatkuvassa laihdutuskierteessä ja "laihaläski" kuten kevyimmilläni olin. Nykyään mä näitän hoikemmalta ja pienempää vaatekokoa kuin kymmenen kiloa kevyempänä ja BMI näyttää nykään ylipainoa. Erään palstan BMI-uskovaisen mittareilla olen "kammottavanpainoinen". 🙃

        "Erään palstan BMI-uskovaisen mittareilla olen "kammottavanpainoinen". "

        No mutta sehän taisi olla juuri se sama tyyppi, jonka mielestä kaikki alle 18 BMI:n omaavat ovat "söpöpainoisia", eikä hänellä ollut lainkaan rajaa sille milloin ihminen olisi sairaalloisen anorektinen ja luiseva. Eli sellaisen henkilön mielipiteelle ei varmaan kauheasti kannata laittaa painoarvoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän sivusta totean, että mä lopetin painon kyttäämisen siinä kohtaa, kun aloin laihduttamisen sijaan liikkua ja syödä terveellisesti, eli tein ihan oikean elämänmuutoksen. Nykyään tuijotan vain ja ainoastaan peiliä ja harvemmin sitäkään. Vaatteet ovat mulle se paras mittari. Jos tuijottaisin painoa, niin olisin edelleen jatkuvassa laihdutuskierteessä ja "laihaläski" kuten kevyimmilläni olin. Nykyään mä näitän hoikemmalta ja pienempää vaatekokoa kuin kymmenen kiloa kevyempänä ja BMI näyttää nykään ylipainoa. Erään palstan BMI-uskovaisen mittareilla olen "kammottavanpainoinen". 🙃

        Tuohon olis pyrkimys itelläkin että liikuntoa siksi että siitä tulee hyvä olo (ja mielenterveydelle hyväksi myös), eikä sen vuoksi että pakkopakkopakko saaha iso persauksensa liikkeelle ja sitämyöten pienemmäksi sitten😃
        Syömä- ja juomapuoltakin sitten rukata terveellisemmäksi ajan kanssa,


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        "Erään palstan BMI-uskovaisen mittareilla olen "kammottavanpainoinen". "

        No mutta sehän taisi olla juuri se sama tyyppi, jonka mielestä kaikki alle 18 BMI:n omaavat ovat "söpöpainoisia", eikä hänellä ollut lainkaan rajaa sille milloin ihminen olisi sairaalloisen anorektinen ja luiseva. Eli sellaisen henkilön mielipiteelle ei varmaan kauheasti kannata laittaa painoarvoa.

        Enpä mä pistä paljoa painoa, edes tuttujen puheille, saati sitten jonkun täällä moisia kirjoittelevan. Mä tiedän ihan ensikäden kokemuksena olevani nyt timimmässä kunnossa, kuin kymmenen kiloa kevyempänä. Vaatteenikin ovat melken pari kokoa pienemmät nykyään, että asiasta ei ole epäilystäkään. Näille joidenkin kuvitelmille on vain välillä hauska nauraa, vaikka toisaalta se on myös surullista, sillä joillekin tuollaiset kommentit luovat myös aivan turhia paineita.


    • Anonyymi

      tosi haquska jutu nukkuaq omaqssa sängyssä jonkin iivan ön kqanssa mutta niin no jaa sinännsä

    • No mä varmaan toivottavasti oon läskeimmilläni nyt...

      Mutta saan yhäkin tehtyä mitä pitää.. sukat koipiini ja kengät...

      Selkää en voi pestä ilman apuvälineitä, mutta sitä en oo teiniakoihin jälkeen kyennytkään. Eikä se ole nyttenkään kiinni läskeistä..vaan puhtaasti lihaksista.

      Mun ylimääräinen mitä tulee, tulee mahan alueeseen ja ehkä kaulaan, poskiin.

      En pesisi selkääni 50 kg laihdutuksellakaan. Tai pitäisi olla tekemättä mitään pitkään.. pohkeesta js reidestä leikkauksen aikaan ympärysmitoista lähti 1 cm. (3 vkoa) Luultavasti vasen pohje on yhä (2v;n päästä n. 0.5-03 mm ohuempi kuin oikea. Ei normikäytössä huomaa...pitkissä säbäpeleissä hiomaa. Tärisee..

    • Anonyymi

      niin en pysty määräämään jotain tietokoneella hassuja juttuttuja mistä tekee jot6ain nimiåänkin.... taisi siis niis pys6tyn mutta jos ei halua.

      jotkut tuollsaiset tietokoneeiden pelitkin hassuja varsinkin leisure suit larry -jutut6, kun yitt6ää et6siä jotain mukavaa tyttökaveria

    • Anonyymi

      tuollainen voisi olla tyttöjen mielestä aika hassuakin jos joku haluaa mennä nukkumaankin omaan sänkyyn kanssasi

    • Anonyymi

      tuollainen on joo vähän hassua jutua jos haluaisi mennä jonkin tytön kqanssqakin nukkumaankin.

    • Painavimmillani olen ollut 108. Tänään 100kg. Ja alaspäin taas mennään. Salitreenit myös lisää painoa, että pelkkään vaakaan tuijottaminen ei kerro koko totuutta.

      • Anonyymi

        siis salitreeni kasvattaa mahaa. hieno treeni sulla


      • Anonyymi kirjoitti:

        siis salitreeni kasvattaa mahaa. hieno treeni sulla

        Ihan paras!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan paras!

        just. onko sen treenin tarkoitus kasvattaa mahaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        just. onko sen treenin tarkoitus kasvattaa mahaa

        Kyllä. Se on sellainen voimamaha.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä. Se on sellainen voimamaha.

        taitaa olla kaikilla siellä salilla sitten samanlainen maha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taitaa olla kaikilla siellä salilla sitten samanlainen maha.

        Ootsä koskaan nähny kehonrakentajii? Siis niit oikeit kehonrakentajii, ei mitään basic keskikehonrakentajii lähibubist, kun niit Mr. Olympia tasosii kehonrakentajii. Niil on usein ihan hillitön pakki, siis ihan tynnyri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootsä koskaan nähny kehonrakentajii? Siis niit oikeit kehonrakentajii, ei mitään basic keskikehonrakentajii lähibubist, kun niit Mr. Olympia tasosii kehonrakentajii. Niil on usein ihan hillitön pakki, siis ihan tynnyri.

        aaaaaaa jani on kehonrakentaja. miksei ole voinut sanoa että on kehonrakentaja. syökö nää kehonrakentajat herkkuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aaaaaaa jani on kehonrakentaja. miksei ole voinut sanoa että on kehonrakentaja. syökö nää kehonrakentajat herkkuja?

        Luulis, siis nehän syö ihan sairaasti. Sit se ku syö paljo ja paljo just hiilareit on kai ainaki osasyy miks niiden maha on sellane pömppö.


      • Anonyymi

        Noinhan se taitaa olla, jos kokonaan "uudesta" lihaksesta puhutaan. Harva kai kuitenkaan täysin lihaksettomana aloittaa ja kyllä lihasten käyttö vaikuttaa sen olemassaolevankin lihaskudoksen rakenteeseen, vaikka ns. ympärysmitat eivät lainkaan kasvaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se taitaa olla, jos kokonaan "uudesta" lihaksesta puhutaan. Harva kai kuitenkaan täysin lihaksettomana aloittaa ja kyllä lihasten käyttö vaikuttaa sen olemassaolevankin lihaskudoksen rakenteeseen, vaikka ns. ympärysmitat eivät lainkaan kasvaisi.

        Mutta jani sanoi jokunen päivä sitten että on tullut lihasmassaa vuodessa 10 kiloa.Tämä siis vuoden aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se taitaa olla, jos kokonaan "uudesta" lihaksesta puhutaan. Harva kai kuitenkaan täysin lihaksettomana aloittaa ja kyllä lihasten käyttö vaikuttaa sen olemassaolevankin lihaskudoksen rakenteeseen, vaikka ns. ympärysmitat eivät lainkaan kasvaisi.

        Mutta janilla on tullut lihasmassaa 10 kiloa vuodessa ja se on nimenomaan tuulut vatsanseudulle. Jos jani kerta on kehonrakentaja niin eikö niiden muiden lihasten pitäis kasvaa eikä vaan vatsanseutu. En ole tiennyt että jani on kehonrakentaja.Mutta enää toinen vuosi niin lihasmassaa on tullut toiset 10 lisää. Ajatelkaa mitä se tekee 5 vuodessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta janilla on tullut lihasmassaa 10 kiloa vuodessa ja se on nimenomaan tuulut vatsanseudulle. Jos jani kerta on kehonrakentaja niin eikö niiden muiden lihasten pitäis kasvaa eikä vaan vatsanseutu. En ole tiennyt että jani on kehonrakentaja.Mutta enää toinen vuosi niin lihasmassaa on tullut toiset 10 lisää. Ajatelkaa mitä se tekee 5 vuodessa.

        Oletko jossain muka nähnyt minut? Ja onko maha minulla muka, jotenkin poikkeuksellisen suuri? No ei ole...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oletko jossain muka nähnyt minut? Ja onko maha minulla muka, jotenkin poikkeuksellisen suuri? No ei ole...

        no jos on 175 ja painaa yli 100 kiloa .oletyko jani kehonrakentaja jolla on joka puolella kehoa isot lihakset vai vaan vatsan seudulla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        no jos on 175 ja painaa yli 100 kiloa .oletyko jani kehonrakentaja jolla on joka puolella kehoa isot lihakset vai vaan vatsan seudulla?

        Ei se vatsa yksin paina 100kg... Kyllä se jakautuu aikalailla joka puolelle kehoa.


      • Anonyymi

        Kyllä, salitreenit myös lisäävät painoa.
        Tämä johtuu lihassolukkoon kertyvästä nesteestä.
        Treenaaminen suurentaa lihassolujen kokoa, jos treenaa lihaksistoa kasvattavasti.

        Pitkän treenaamattomuusjakson jälkeen kehoon voi hyvin tulla uuden treenauksen alussa 4-6 kg muutamassa viikossa. Tämä paino häviää 2 - 3 viikossa jos ei treenaa ollenkaan.

        AV


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se vatsa yksin paina 100kg... Kyllä se jakautuu aikalailla joka puolelle kehoa.

        no miksi haukut itseäsi ja mahaasi jos sitä näkyvää lihasta on eri puolilla kehoa. etkö halua olla kehonrakentaja,


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi haukut itseäsi ja mahaasi jos sitä näkyvää lihasta on eri puolilla kehoa. etkö halua olla kehonrakentaja,

        Minulla on vielä paljon tekemistä kehonrakennuksessa. Huomenna taas aloitan sen työn.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulla on vielä paljon tekemistä kehonrakennuksessa. Huomenna taas aloitan sen työn.

        Eli sulla on kehonrakentajan vartalo. joten älä hauku itseäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sulla on kehonrakentajan vartalo. joten älä hauku itseäsi.

        No yritän olla haukkumatta itaeäni.


      • Anonyymi

        Työhän ootte aika samanpainoisia kuin meikäläinen.


    • Anonyymi

      Ylipaino on ylivoimaa! Siinä rihvelit jää jalkoihin!

      • Anonyymi

        Ja sitten voit vaikka piärrä korvaan.


      • Anonyymi

        Kestäis vaa pumpun rihveli.


    • Anonyymi

      niin mene nukkumaan vaikka jonkin tosi-typy kanssa niin varmasti hauksaa

      • Anonyymi

        330 kg on hyvä tavoite.


      • Anonyymi

        Hauksaa omenaa.


    • Olen aina ollut laiha luikku

      • Anonyymi

        120 kiloo?


    • Anonyymi

      Läskeimmilläni olen painanut n. 90 kiloa. Siitä pudotin sitten painoani 35 kiloa ja onneksi tajusin siinä kohtaa, että laihdutus oli mennyt jo yli. Nyt olen sitten pikkuhiljaa ruokavaliota muokaten ja treenaten nostanut painoani kymmenisen kiloa ja olen viimein, ensimmäistä kertaa elämässäni, tyytyväinen elopainooni ja kroppaani. 👍

    • Anonyymi

      Armeija-aikoina oli eniten massaa. Johtui jatkuvasta syömisestä ja jatkuvasta treenistä.

      Meille kuivan kesän oraville tämä on pelottava tieto: F=ma

      Jos otat ison muijan, niin huolehdi ettei se ole kovin kiihtyvää sorttia. Tulee muuten pitkin korvia :)

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      tuo juttu niin tuo voi tehdä tyttöjenkin nimistä jotain hassuja

    • Anonyymi

      älä sekoita jotain tyttöjen nimiäkin johonkin tuollaiseen nimittelijä-juttuun, mutta joiain tosi hyväkin, kun teki randombypasserista Rande

    • 70 kg taidan nyt olla ja se taitaa suurin piirtein olla se oma suurin paino - 75 kg on myös mahdollinen, koska en vähään aikaan painavimmillani uskaltanut edes vaa'alla käydä, mutta se varmaan on se suurin mahdollinen.

    • Anonyymi

      Pahimmillaan painoin 97 kg ja olen vain 171 cm pitkä. Onneksi paino on tuosta pudonnut jo 10 kg ja pudotus jatkuu.

    • Anonyymi

      tuo nimittelijä-ohjelma siitä hyvä kun teee mnitään loukkqaaqviaq juttujqa nimistäkään

    • Ei hajuakaan, en yleensä käyttele vaakaa. Nyt on varmaan lähemmäs 70kg raahattavana, ehdin nääs hommata pienen uimarenkaan kesän aikana keskivartaloon. Ilman sitä voisin heittää lennosta että taas sen 62-64kg, kuten yleensä.

    • Anonyymi

      Normaalipainon ylärajalla. Jos tilapäisesti lihon tai laihdun, palaa paino elämän normalisoitua taas tuohon samaan. Olen rotevaa sorttia jo alunperin, ei ole tikkujalat tai -käsivarret vaikkei niissä läskiä olekaan. En näytä lihavalta.

    • Anonyymi

      Se on se 96 kg mun maksimi mitä on ollut. Aikuisena minimi 45 kg ja pituus 167 cm, tosin nyt enää 165 cm mittauksen mukaan. En ollu selkä suorana. 😜

      Vielä pitäs 1 kilo saada pois ja oon happy. Kehoni on kiva. 75 kg tavoite. 70kg saa olla minimi, muuten oon liika riutunut. En tykkää olla kuivan kesän orava. 🙂

      Ex Huitale

    • Anonyymi

      69kg on nyt..... liikaa noin 10kg. Tämä on mun suurin painoni.

    • Anonyymi

      Minä olen läski. Ja en tarvitse kehorauhaa enkä kehopositiivisuutta, tarvitsen elämäntapamuutoksen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2749
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      2002
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1536
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1536
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1266
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe