Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos päässä ei koskaan myllää mikään on nähdäkseni epäinhimillinen robotti. Psykopaatti tai jotakin...
Myllerrykset kuuluu elämään. Mulla myllertää vähän väliä. Mut se on helppoa jäsennellä.
10.11.2023 19:15
No niih.. törmäsin tälläiseen tuubin ihmeellisessä maailmassa. Tulit mieleeni tästä..
https://youtu.be/oaKMv1qpIgo?si=kBvN4hIFvQq0yDD5
10.11.2023 19:11
Kyllä papat jaksaa hillua.
Vanhassa vara parempi..
https://youtu.be/17LZtCKQW7Y?si=-RMwpq8L-mNknCjl
10.11.2023 18:59
Noh.. nokitan tällä..
https://youtu.be/H0a48YpgoIU?si=4eJLTSeLrNnWl7Xs
10.11.2023 18:44
No mä laitan tuohon renkutukseen vastanakiksi tämän..
https://youtu.be/C_FNd9iY9EE?si=XpzPdIwtoOtBLPJp
10.11.2023 18:23
Tuo on erinomainen pointti. Exä on kuspää, mutta juuripa siksi olinkin hänen kanssaan, kun on rehellinen ja peittelemätön kuspää. Mutta mikään suhteessamme ei ollut hänen "syytään". Se oli tasa-arvoinen parisuhde, jossa sain olla oma itseni. Hyvää elämää. Itse olen syypää kotiorjuuteeni. Minä annoin sen. Ja hän otti. Minun oma valintani. Ihan oma.
En tule haukkumaan exää, minulla ei ole mitään syytä siihen. Hän on edelleen hyvä ystäväni ja tulee aina olemaankin. Meillä on perhe, vaikka parisuhdettamme ei enää ole.
10.11.2023 17:10
Sä olet osa palstaa.
10.11.2023 17:04
Kyllä.. kerrankin olet ymmärtänyt jotakin oikein.. noin sivusta.
Olen parisuhteen totaalikieltäytyjä.
10.11.2023 17:01
Näinmpä. Olen todennut, että rakkaudesta olen ihan lammas. Joten kiellän itseltäni määkimisen.
10.11.2023 17:00
En. En tule pääsemään niista koskaan, sillä minulla on luontainen taipumus kotiorjuuteen.
10.11.2023 16:58
No minä olin tietämättäni hyvin onneton kun eksyin tänne sinkkuihin. Eräs vakkaripalstalainen sai silmäni avautumaan ja näkemään oman tilanteeni ihan vain kommentoimalla minua ja asioitani räävittömän suoraan.
Tuo palstalainen oli alkusysäys elämäni muutokselle. Niin, että kiitos vaan Disukka.. ❤️
Mutta kun hakeuduin palstalle, minulla oli kova tarve saada eriäviä mielipiteitä ajatuksistani ja asioistani. Olin lopen kyllästynyt siihen, että lähipiirini vain komppasi ja myönnytteli minua. Se vitutti. Ja vituttaa yhä.
Tarvitsen nimenomaisesti sitä särmää jota palsta tuo. Lähes kaikki läheiseni vain toteavat että sä nyt olet sä ja sä teet asiat aina vähän omalla tavallasi.. niin, poikkeavalla tavalla.
Tuntuu, ettei läheisilläni ole munaa sanoa suoraan mielipiteitään. Täällä sitä pelkoa ei ole. Toivoakseni.
Sinällään olet teoriassasi ainakin osittain minun suhteeni oikeassa.
Nykyään tämä palsta tuntuu yhteisöltä, johon haluan kuulua. Valinta. Täällä on upeita persoonia. Todella mahtavia tyyppejä, joista jokainen on erilainen kuin mä. Se on parasta.
10.11.2023 16:56
Oih.. nyt oon ihan myyty.. juuri tuosta syystä jätin exän..
Kotiorjana olo on niin nähty.
Vaihdoin kotiorjan tamineet jo dildoon ja olen tyytyväinen vaihtokauppaan. Passaan siis tarjouksesi suosiolla. Siitäkin huolimatta, että tarjouksesi on niin kovin houkutteleva...
10.11.2023 16:22
Niin.. lähiölapset ovat yleensä keskimääräisesti aikalailla köyhiä. Ei kotona ollut mitään tekemistä. Kirjaston kirjojen lukemista.
Ei meillä ollut televisiota, leluja tai tietokonetta.
Pihaleikit ja mielikuvitusleikit.. niitä oli rajattomasti. Metsissä puihin kiipeileminen ja majojen rakentaminen. Meressä uiminen. Noista lapsuuteni koostui.
09.11.2023 20:04
Kyllä.. pitää paikkaansa, minut on hylätty lapsuudessani. Äitini hylkäsi minut. Mutta se on ammoista historiaa ja anteeksi annettua.
En halua sitoutua, se on totinen tosi. Sitoutuminen .. hmm. Miksi ihmeessä minä moista haluaisin..? En keksi yhtäkään hyvää syytä.
Sitoutuminen ei anna minulle mitään. Se vain ottaisi ja veisi. Joten miksi sitoutuisin? En tarvitse rinnalleni ketään. Pärjään näin paremmin kuin hyvin. Olen kutakuinkin onnellinen ja se on paljon se.
09.11.2023 19:59
Lähiölapsena tuli kyllä kaikki pihaleikit leikittyä. Koulusta pihalle siksi aikaa kunnes mutsi tuli töistä. Meitä oli iso lauma avainlapsia.
Tulokseni 11/12. Ja se moka oli näpsäysmoka, eli muutoin olisi tullut täydet.
09.11.2023 16:33
En usko koko "se oikea" teoriaan. Humpuukkia.
Se jonka kanssa olen, on se oikea sillä hetkellä.
09.11.2023 08:47
No.. voithan käyttää maskia ja huolehtia käsihygieniasta, mutta luulen tosiaan, että on jo myöhäistä ja vanhuksesi ovat jo altistuneet.
Pöpöt on sellaisia harmilaisia, ettei ne ilmoita etukäteen, että ensi tiistaina tulemme klo 16.47 ja valmistaudu..
09.11.2023 06:11
Voi harmi.. taas kipiänä.. parane pian ja muista nesteytys.
Ikävää tosiaan että tauti iski taas, mutta nyt sinun ei tarvitse sairastaa Helsingissä. Lohtu se on pienikin lohtu.
Pidä itsestäsi nyt hyvä huoli.
08.11.2023 19:58
En polta, mutta olen polttanut. Nyt jo yhdeksän vuotta ollut ilman. Ja voin sanoa, ettei se lopettaminen koskaan oikein onnistu korvaushoidolla. Nikotiinista pitää vieroittautua kokonaan, niin on paremmat saumat lopettamiseen.
Kaksi ekaa viikkoa ilman on ne pahimmat ja sit kaipaa vaan tapaa.
Mulla tulee edelleen tarvetta tupakoimiseen, mutta olen selvinnyt ilman. Kaipaan tupakointia, mutta en ota sitä ensimmäistäkään. Olen lopettanut.
Lopettaessani tupakanpolttoa en muuttanut elämääni kuinkaan, jätin vain tupakan pois.
Join aamukahvinikin ulkona semmoisen puolitoista vuotta tupakan jättämisen jälkeen. Ja vuosia viettänyt kahvitauot tupakkapaikalla ilman tupakkaa. En yrittänytkään muuttaa kaikkia piintyneitä tapojani kerralla.
Mutta se toimi minulla. Sinun tulee löytää oma tapasi.
08.11.2023 19:29
Tämä olikin uudempi versio suklaatestistä. Joskus ollut palstalla suklaatesti, joka oli vanhemmista patukoista.
Tulokseni 7/10.
08.11.2023 18:43
325 / 805