Loppuelämäksesi kotipiiakseni mancave-tyyppiseen miehen arvoja noudattelevaan suolistokaasuiseen matalaan majaani jossa mies on perheen pää ja nainen hälle alisteinen 😈. Seinilläni roikkuu nakuja naiskalentereita ja hikisiä vaatteitani lojuu siellä sun täällä. Tiskit ovat tiskaamatta ja pyykit pesemättä. Vessanpönttökin pitäisi rassata uuteen uskoon. Voit aloittaa kylppärimme lattiakaivon avaamisesta jotta pääset heti hommiin. Tartu tähän ajallisesti rajalliseen eksklusiiviseen tarjouspyyntööni niin takaan että Taivaan portit aukeavat juurikin sinulle ☝️. Tuus "isukin" sylkkyseen niin pistän sinut lopullisesti ruotuun 🤗.
Tervetuloa nainen
42
401
Vastaukset
- Anonyymi
Hah, ihanasti avattu totuus nuoren naisen kohtalosta vanhemman "herrasmiehen" tykönä, bravo.
- Anonyymi
Milläs sä tämän väittämäsi todistat oletko yrittäny montaakin nuorempaa naista alistaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milläs sä tämän väittämäsi todistat oletko yrittäny montaakin nuorempaa naista alistaa
Sulle ne ei ainakaan tainnu lämmetä.
No käy jos sama toimii toisinkinpäin😂
- Anonyymi
Miehiä vihaavan feministin kliseitä täynnä oleva provo.
- Anonyymi
Ei, kyllä minä näen tässä voimaantumiseen pyrkivän kaikkia etenkin itseään vihaavan miehen kosmista gospelia. Mutta onko se vakavuusasteikolla millä tasolla esimerkiksi sinun mielestä, minusta ei ollut kovin kaksinen töräys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kyllä minä näen tässä voimaantumiseen pyrkivän kaikkia etenkin itseään vihaavan miehen kosmista gospelia. Mutta onko se vakavuusasteikolla millä tasolla esimerkiksi sinun mielestä, minusta ei ollut kovin kaksinen töräys
Miehen inhorealistinen pintapuolinen raapaisu omasta elämästään. Selkeästi deittiprofiilin pakollisesti suppea myyntipuhe. Tutustu tarkemmin jos haluat jatkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen inhorealistinen pintapuolinen raapaisu omasta elämästään. Selkeästi deittiprofiilin pakollisesti suppea myyntipuhe. Tutustu tarkemmin jos haluat jatkoa.
Tai jos vaan hyvää jatkoa?
Oih.. nyt oon ihan myyty.. juuri tuosta syystä jätin exän..
Kotiorjana olo on niin nähty.
Vaihdoin kotiorjan tamineet jo dildoon ja olen tyytyväinen vaihtokauppaan. Passaan siis tarjouksesi suosiolla. Siitäkin huolimatta, että tarjouksesi on niin kovin houkutteleva...- Anonyymi
Etkö ole päässyt irti vielä parisuhteen traumoista?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVSivusta kysäisen, että miksi hänen pitäisi päästä niistä irti. Traumat opettavat ja he, jotka "pääsevät irti traumoistaan", toistavat toistamasta päästyään samoja virheitä, eivätkä koskaan opi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta kysäisen, että miksi hänen pitäisi päästä niistä irti. Traumat opettavat ja he, jotka "pääsevät irti traumoistaan", toistavat toistamasta päästyään samoja virheitä, eivätkä koskaan opi mitään.
Ei kai opista ole nyt kysymys, vaan totaali kieltäytymisestä:)
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVKysymys on nimenomaan oppimisesta. Oppimastaan (eli mitä sinä kutsut traumoiksi) kannattaa ehdottomasti pitää kiinni. Virheitään ei kannata toistaa loputtomiin. Jos Pirpana on oppinut, että hänen on parempi olla ilman parisuhdetta, niin siitä kannattaa ehdottomasti pitää kiinni.
Tuo on muuten hyvin tyypillistä, että opittuja asioita moititaan traumoiksi siinä kohtaa, kun ne liittyvät parisuhteisiin ja vähän ihmisssuhteisiin yleensä. Parisuhteissa olisi jokin outo hyve unohtaa aina vaan uudestaan kaikki oppimansa ja hakata päätään samaan seinään j samoihin ongelmiin koko ikänsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys on nimenomaan oppimisesta. Oppimastaan (eli mitä sinä kutsut traumoiksi) kannattaa ehdottomasti pitää kiinni. Virheitään ei kannata toistaa loputtomiin. Jos Pirpana on oppinut, että hänen on parempi olla ilman parisuhdetta, niin siitä kannattaa ehdottomasti pitää kiinni.
Tuo on muuten hyvin tyypillistä, että opittuja asioita moititaan traumoiksi siinä kohtaa, kun ne liittyvät parisuhteisiin ja vähän ihmisssuhteisiin yleensä. Parisuhteissa olisi jokin outo hyve unohtaa aina vaan uudestaan kaikki oppimansa ja hakata päätään samaan seinään j samoihin ongelmiin koko ikänsä.Ja kuinka moni tuntisi olevansa osana omaa menneisyyttään ja niitä "traumojansa".
Ovatko rajat unohtuneet jos niitä traumoja olisi kertynyt, olisiko joustanut vasten omaa todellista tahtoaan ja syyttäisi siitä vastapuolta?
Juu, on minullakin ollut vaikeita naisia ongelmineen mutta jos olen heidän kanssaan asunut, on vastuu vain minulla.
Siksi ja sen tähden, minulla ei ole traumoja(eikä negatiivisia elämänkokemuksia).
Vaikka, kyllä joskus nainen voi tehdä miehen elämästä jopa helvettiä vastaavan nirvanan.
Oliko se naisen vikaa, no ei ollut. Liian kilttinä kaiken voi vastaan ottaa. Kun on niitä "velvollisuuksia". Yli oman sielun ja oikeudenmukaisuuden.
Mutta, naisilla voi olla oma käsitys omista suhteistaan. Se heille suotakoon.
AV Anonyymi kirjoitti:
AVEn. En tule pääsemään niista koskaan, sillä minulla on luontainen taipumus kotiorjuuteen.
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta kysäisen, että miksi hänen pitäisi päästä niistä irti. Traumat opettavat ja he, jotka "pääsevät irti traumoistaan", toistavat toistamasta päästyään samoja virheitä, eivätkä koskaan opi mitään.
Näinmpä. Olen todennut, että rakkaudesta olen ihan lammas. Joten kiellän itseltäni määkimisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuinka moni tuntisi olevansa osana omaa menneisyyttään ja niitä "traumojansa".
Ovatko rajat unohtuneet jos niitä traumoja olisi kertynyt, olisiko joustanut vasten omaa todellista tahtoaan ja syyttäisi siitä vastapuolta?
Juu, on minullakin ollut vaikeita naisia ongelmineen mutta jos olen heidän kanssaan asunut, on vastuu vain minulla.
Siksi ja sen tähden, minulla ei ole traumoja(eikä negatiivisia elämänkokemuksia).
Vaikka, kyllä joskus nainen voi tehdä miehen elämästä jopa helvettiä vastaavan nirvanan.
Oliko se naisen vikaa, no ei ollut. Liian kilttinä kaiken voi vastaan ottaa. Kun on niitä "velvollisuuksia". Yli oman sielun ja oikeudenmukaisuuden.
AVTuon on tyypillistä puhetta, kun ei ole oppinut mitään menneistä ja jatkaa samojen virheiden toistamista. Sehän on käynyt sun viesteistäsi palstalla selvästi ilmi, että sä tosiaan et ole oppinut yhtään mitään menneistä, vaan teet edelleen aina vaan samoja virheitä. Tietenkin sä saat tehdä niin ja se on ihan ymmärrettävää, että et sä tietenkään mitään luonteellesi voi. Ei kuitenkaan kannata vaati muilta samanmoista tyhmyyttä. 👍
Anonyymi kirjoitti:
AVKyllä.. kerrankin olet ymmärtänyt jotakin oikein.. noin sivusta.
Olen parisuhteen totaalikieltäytyjä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuinka moni tuntisi olevansa osana omaa menneisyyttään ja niitä "traumojansa".
AVKannattaa myön huomata, että tuo tekstisi kuvastaa nimenomaan sinun omia traumojasi ja kipukohtiasi. Pirpanahan ei missään kohtaa moittinut miestä mistään. Hän puhui "kotiorjuudesta", mutta ei sitonut sitä yhdelläkään sanalla mieheen. Hän voi ja saa itse kokea tuon kotiorjuudeksi, vaikka tiedostaisikin "ongelman" olevan hänessä itsessään, eikä syyttäisi muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon on tyypillistä puhetta, kun ei ole oppinut mitään menneistä ja jatkaa samojen virheiden toistamista. Sehän on käynyt sun viesteistäsi palstalla selvästi ilmi, että sä tosiaan et ole oppinut yhtään mitään menneistä, vaan teet edelleen aina vaan samoja virheitä. Tietenkin sä saat tehdä niin ja se on ihan ymmärrettävää, että et sä tietenkään mitään luonteellesi voi. Ei kuitenkaan kannata vaati muilta samanmoista tyhmyyttä. 👍
...Voisitko tähdentää mitä virheitä olisin tehnyt?
Itse olen valintoihini suhteessa elämääni aika onnellinen.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Voisitko tähdentää mitä virheitä olisin tehnyt?
Itse olen valintoihini suhteessa elämääni aika onnellinen.
AVEi kukaan käske sinua kokemaan koko parisuhdehistoriaasi, jota oletpalstalla kertonut, yhdeksi pitkäksi sarjaksi samojen virheiden toistamista. On ymmärrettävää, että et näe sitä noin, sillä et ole oppinut mitään, eli traumatisoitunut, ja tästä johtuen toistat edelleen samaa kaavaa. Jokainen muu kuitenkin näkee, että oppimista ei ole sun kohdallasi päässyt lainkaan tapahtumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osin meni väärin mu melko lähellä koitappa uudemman kerran
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osin meni väärin mu melko lähellä koitappa uudemman kerran
Kyllä se elämä suakin vielä opettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys on nimenomaan oppimisesta. Oppimastaan (eli mitä sinä kutsut traumoiksi) kannattaa ehdottomasti pitää kiinni. Virheitään ei kannata toistaa loputtomiin. Jos Pirpana on oppinut, että hänen on parempi olla ilman parisuhdetta, niin siitä kannattaa ehdottomasti pitää kiinni.
Tuo on muuten hyvin tyypillistä, että opittuja asioita moititaan traumoiksi siinä kohtaa, kun ne liittyvät parisuhteisiin ja vähän ihmisssuhteisiin yleensä. Parisuhteissa olisi jokin outo hyve unohtaa aina vaan uudestaan kaikki oppimansa ja hakata päätään samaan seinään j samoihin ongelmiin koko ikänsä.Miksi silti moni niitä samoja virheitä toistaa jos kerta näin elätten olisko syytä miettiä mikä meni vituiksi kun silti se on elämää jota yhä uudestaan hakemalla haette
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa myön huomata, että tuo tekstisi kuvastaa nimenomaan sinun omia traumojasi ja kipukohtiasi. Pirpanahan ei missään kohtaa moittinut miestä mistään. Hän puhui "kotiorjuudesta", mutta ei sitonut sitä yhdelläkään sanalla mieheen. Hän voi ja saa itse kokea tuon kotiorjuudeksi, vaikka tiedostaisikin "ongelman" olevan hänessä itsessään, eikä syyttäisi muita.
Tuo on erinomainen pointti. Exä on kuspää, mutta juuripa siksi olinkin hänen kanssaan, kun on rehellinen ja peittelemätön kuspää. Mutta mikään suhteessamme ei ollut hänen "syytään". Se oli tasa-arvoinen parisuhde, jossa sain olla oma itseni. Hyvää elämää. Itse olen syypää kotiorjuuteeni. Minä annoin sen. Ja hän otti. Minun oma valintani. Ihan oma.
En tule haukkumaan exää, minulla ei ole mitään syytä siihen. Hän on edelleen hyvä ystäväni ja tulee aina olemaankin. Meillä on perhe, vaikka parisuhdettamme ei enää ole.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan käske sinua kokemaan koko parisuhdehistoriaasi, jota oletpalstalla kertonut, yhdeksi pitkäksi sarjaksi samojen virheiden toistamista. On ymmärrettävää, että et näe sitä noin, sillä et ole oppinut mitään, eli traumatisoitunut, ja tästä johtuen toistat edelleen samaa kaavaa. Jokainen muu kuitenkin näkee, että oppimista ei ole sun kohdallasi päässyt lainkaan tapahtumaan.
Mjaa, itselläni on kyllä hyvin stabiili olo suhteessa parisuhteet.
Niitä on ollut tosi monta (hyvä asia). Elämää on nähty ja eletty (hyvä asia). Lapsia on monelle ja geenit yhdistetty (hyvä asia). Viikonloppuna on isäin päivä (hyvä asia).
Taidan kuulua voittajiin?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi silti moni niitä samoja virheitä toistaa jos kerta näin elätten olisko syytä miettiä mikä meni vituiksi kun silti se on elämää jota yhä uudestaan hakemalla haette
Kaikki eivät tosiaan opi ja osa ei edes tajua, ettei koskaan opi. Traumojaan kannattaa ehdottomasti vaalia.
- Anonyymi
Ikävä kyllä mä kyllästyisin tuollaiseen touhuun jo muutamassa tunnissa. Maailmassa ei mielestäni ole juurikaan tylsempiä puuhia, kuin kaikenkarvaiset kotityöt ja paskankärykin on ... no suorastaan perceestä. Alastomat naisetkin ovat tylsintä mahdollista katseltavaa mitä maailmasta löytyy. Täytyis ensiksi hankkia lobotomia ja siihen olen ihan liian laiska.
- Anonyymi
Tuon varmaan varmin tapa pitää minkään sortin nainen kaukana itsestään luultavasti joutunet seuraksesi etsimään täsmälleen samankaltaisen miehen lopputuloksena en si taas tiedä jaksaisitteko siltikään toisianne kauaa kun jo alkaisitte toisianne syytteleen jopa itse tekemästä sotkusta mu onnea ehkä onnistut aivokuolleen naisen löytään mu älä odota ihmeitä siivoamisen osalta siltikään
- Anonyymi
Ei taida olla tunkua tarjottuun pestiin. 😂
- Anonyymi
Muuta ei ole maailmassa tarjolla. Ota tai jätä.
- Anonyymi
Sanani on lakisi 😎🚬. Puoliksi juotuja kaljatölkkejä lojuu lattiallani ja niistä vuotaa bisseä matoille sekä lattialleni. Banaanikärpäset piirittävät minua. Muunlaisiakin mönkiäisiä kurkkii kaaokseni seasta. Apua, nainen! Tarvitsen salvaatiota suunnaltasi 🛐. Aa-puu-va! Kämppäni lainehtii kuten hotellihuone elokuvassa "Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa". Eli koska siinä näytteli Johnny Depp ja sehän on naisten mieleen tuonlaisella elämäntyylillään niin silloinhan minunkin on oltava automaattisesti top jännämies kaikkien naisten näkövinkkelistä katsottuna 😗. - Aloittaja.
- Anonyymi
Mikä ihmeen pakkomielle naisilla on kotitöistä? Varmasti jokainen sinkkumies osaa siivota, tiskata ja huolehtia hygieniasta ilman naistakin. Kyllä naista tarvitaan johonkin ihan muuhun.
- Anonyymi
Jep, en halua että asuntoani siivoilisi joku nainen. En tällä hetkellä.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, en halua että asuntoani siivoilisi joku nainen. En tällä hetkellä.
AVNainen voisi sotkea öljypullokokoelmasi.
- Anonyymi
Myyntipuheesi on kyllä erittäin houkutteleva, mutta omassa läävässäni on niin hyvä sauna, että tuo ei nyt vielä ihan riitä.
- Anonyymi
On mulla lattialämmitys ja patteri siellä lämmittämässä. Voin vääntää nupit kaakkoon ja sitten käärin sinut folioon. Pitää lämpimänä plus blokkaa sopivasti kaikenlaiset ydinsäteet siinä kylkiäisenä. Kyse on siis kylppäristä. Olen muutes nähnyt juutubissa ydinkokeita kylppärissä kun jollakin on ollut gramma jos toinenkin jotain radioaktiivista ainetta minkä joku on sytyttänyt tuleen ja se on räjähtänyt. Vai vettäkö se siihen pisti? Esim. Tshernobylin ydinjäte jos pääsee kosketuksiin veden kanssa niin se räjähtää. Taisi viisari värähtää geigerissä ja sillä kokeentekijällä samalla housuissaan kun ilmeisesti fantasioi aiheuttamastaan ydinlaskeumasta :). - Aloittaja.
- Anonyymi
Elon alikoulussa totuus löytyy invertoimalla. Yllättyneet nostakaa käsi ylös.
Kaverin mielestä- - Anonyymi
Ei kiitos! En suostu olemaan alisteinen kenellekään!
- Anonyymi
Aika nössö.
Sinun pitäisi vähän paremmin perehtyä alan Mestarin eli Olawi Perkiömäen vastaaviin ilmoihin.
-keinovaginamies- - Anonyymi
🤣kerrassaan mainio satu, mutta luulen että "isää" pelottaa jos peto päästetään irti 😈😳🤣😝
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472