Miten suhtautuisit, jos kuulisit, että pitkäaikainen kumppanisi

Anonyymi-ap

on pettänyt sinua? Jos hän kertoisi asian itse?

221

2905

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin hyvin jos on asian salannut eli elänyt valheessa.
      Jos syy pettämiselle olisi vaikka se etten olisi antanut seksiä, antaisin pettämisen anteeksi. Tai jos toinen on käynyt toteuttamassa anusnyrkkinaintia tm mitä minulta ei saa, antaisin anteeksi.

      Jos kyseessä vieras nainen, murhaisin oitis naisen

      • Anonyymi

        Miksi kertoa jos pettää? Ei se ole vaimolta pois jos käyn vieraissa silloin tällöin kunhan suojaudun taudeilta
        Itseasiassa tosi moni pettää ja se on tätä päivää. Itse suosin http://panemua.net sivustoa, se on näppärä ja anonyymi. Mutta sitten kun tutustuu niin voi tulla tuttuja vastaa.

        Mut mun ohje on: ota rennosti ja jos petät niin älä jää kiinni. Opettele valehtelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kertoa jos pettää? Ei se ole vaimolta pois jos käyn vieraissa silloin tällöin kunhan suojaudun taudeilta
        Itseasiassa tosi moni pettää ja se on tätä päivää. Itse suosin http://panemua.net sivustoa, se on näppärä ja anonyymi. Mutta sitten kun tutustuu niin voi tulla tuttuja vastaa.

        Mut mun ohje on: ota rennosti ja jos petät niin älä jää kiinni. Opettele valehtelemaan.

        ?

        - No mutta, Eihä kenelläkään ole Enää PitkäAikaistaSuhdetta !

        !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?

        - No mutta, Eihä kenelläkään ole Enää PitkäAikaistaSuhdetta !

        !

        - Juu u, kyllä kohtaamiset on nykyisin hyvin lyhytaikaisia, se on Pano ja Moron !


      • Anonyymi

        Et taida olla ihan terve olisit valmis pilaamaan oman elämäsi siksi että toinen ei ole edes susta välittänyt kun kerta pystyi sua pettämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kertoa jos pettää? Ei se ole vaimolta pois jos käyn vieraissa silloin tällöin kunhan suojaudun taudeilta
        Itseasiassa tosi moni pettää ja se on tätä päivää. Itse suosin http://panemua.net sivustoa, se on näppärä ja anonyymi. Mutta sitten kun tutustuu niin voi tulla tuttuja vastaa.

        Mut mun ohje on: ota rennosti ja jos petät niin älä jää kiinni. Opettele valehtelemaan.

        Mikä äpyli sä oikein olet luuletko tosiaan että nainen ei huomaa miehestä koska tämä on häntä pettänyt miehet taas ei useinkaan huomaa mitään eroa vaikka nainen olisi pettänytkin mistä hän moinen mahtaisi johtua olisiko siitä että useimmin se on mies joka ei kumppaniinsa tutustu kun on kai yleensä kiinnostunut siittä mik naisel on jalkojensa välissä tosin löytynee myös niitäkin naisia jotka ei ole kiinnostunu miehestä kun tämän munan takia et aina ei ihan kaikki naisetkaan tutustu mieheen jonka kanssa ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?

        - No mutta, Eihä kenelläkään ole Enää PitkäAikaistaSuhdetta !

        !

        Mistä moinen mahtaisi johtua johtuisko kenties siittä että petetään toista niin hepposin perustein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Juu u, kyllä kohtaamiset on nykyisin hyvin lyhytaikaisia, se on Pano ja Moron !

        Toisilla on noinkin ja si taas noiskin on niit jotka ovat saaneet kestävän parisuhteen yhdenillanjutusta et tapoja on monia


    • Kysyisin, että oliko hyvä pano? Ja sitten keskusteltaisiin eroamisesta.

      • Anonyymi

        Hmm..Liha lihasta ja huntit tumputtamisesta.Hmm...ja lantitit kierrätyksestä.


      • Anonyymi

        Mitä se sua kiinnostas oliko hyvä pano eikö sen pitäs kertoa sulle et sä olit huono pano kun toinen pysty pelkän seksin takia pettämään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sua kiinnostas oliko hyvä pano eikö sen pitäs kertoa sulle et sä olit huono pano kun toinen pysty pelkän seksin takia pettämään

        Eihän se siitä tarvii kiinni olla, olenko huono pano. Naisille kun merkkaa läheisyys ja sen semmoinen kuitenkin enemmän. Sillon on suhteessa jotai muuta pielessä, taikka siinä ihmisessä. Se olisi vain piikittelyä tuo.


    • Anonyymi

      En ole suhteessa seksin takia joten ihan sama.

      • Anonyymi

        No jos toinen pysty sua pettään ni hän ei ole suhteessa sun takia luuletko joskus olevasi edes tyytyväinen moisessa suhteessa


    • Anonyymi

      aika militaristista juttua että testaan revolveriani uutta ostosta, tuossa on siili jolla on jalka jotenkin se on viallinen, niin päästän sen päiviltä eli testaan kaliiberia jotta toimii...

      • Anonyymi

        Tiesikkö että siili on suojeltu eläin sen sijaan että lopetat sen sun pitäs toimittaa se eläinlääkäriin joka tekee arvion ja mahdollisestikin hoitaa siilin jalan kuntoon


    • Voi olla, että olen huono vastaamaan tähän, kun ei juurikaan ole kokemusta petetyksi tulemisesta (niin että ainakaan asia olisi tullut korviin) paitsi joskus nuorena, kun oltiin silloisen poikaystävän kanssa "tauolla" ja hänellä oli sillä aikaa jotain sutinaa jonkun kanssa.

      Ymmärrän, että pitäisi olla kauhean järkyttynyt ja maansa myynyt tuollaisen jälkeen, mutta jotenkin vahvasti epäilen, että olisin vaan, että huoh... että tuommoinen käänne elämässä tällä kertaa. Jos mies itse kertoisi, yrittäisin selvittää, miksi kertoi. Haluaako, että eroamme, kun on löytänyt toisen. Jos joku hetken vahinkolaukaus kyseessä, niin sitten olisi saanut pitää omana tietonaan. Tietysti jos jotain tautivaaraa olisi, ymmärtäisin kertomisen. Mutta jos on vaan omaa omatuntoa lieventääkseen kertonut, niin kiitos vaan. Olisit muhinut omissa tuskissasi, miksi minua asialla kiusaamaan.

      Pettäminen on jotenkin lähinnä huvittavaa amatööripuuhastelua, että luulen, että olisin jollain tavalla vaan uteliaan huvittunut. Miten tämä kävi, millainen oli sutinakumppani ja mitkä pettäjän fiilikset?. Jos hän olisi rakastunut, haluaisin totta kai eron. En halua olla ihmisten onnen tiellä. Toivon kumppanille kuitenkin parasta mahdollista loppuelämää. Sitä olisi turha jatkaa mun kanssa, jos on rakastunut toiseen.

      Mielenkiintoinen tilannehan se olisi. Mutta ei ehkä mikään maailmanlopun tasoinen tapahtuma. Paljon pahemmastakin on tullut selvittyä, kuin jostain parisuhdekarikosta tai sen päättymisestä. Tai siitä, että kääk, kumppani tykkääkin jostain enemmän kuin musta. Paljon kamalampaa olisi jos kumppani kuolisi tai sairastuisi vakavasti. Toisen ihmisen kärsimys on kamalinta katsottavaa/koettavaa.

      • Voi että..
        Kirjoitit niin hyvin tuon auki!
        Tyydyn nyt vain sanomaan, että olen jälleen kanssasi samaa mieltä. Ihan joka kohdasta.

        - Sen verran tarkennan, että tämä suhtautumiseni koskee vain sitä tilannetta, mistä aloituksessa kysyttiinkin, eli että mies itse kertoo, ennen kuin on jäänyt kiinni tai olisin kuullut muulta.


      • Anonyymi

        Tämä hyvin selkeästi olikin sellaisen näppäimistöltä, jota koskaan ei ole petetty. Teoriassa luovisit läpi tilanteen sädekehä pään päällä mentaliteetilla "peace, love and happiness", mutta käytännössä todennäköisesti heittäisit pettäjää päin näköä sillä sädekehällä, tai mikä nyt käteen sattuu osumaan, luoja paratkoon jos olisit paraikaa nuijimassa pihviä. Pettäminen sattuu enemmän kuin osaat kuvitella.


      • Anonyymi

        Voin sanoa, että maailma romahtaa. Yleisin odotusarvo on se, että puoliso kertoo rehellisesti pettäneen ja niihin johtaneista tapahtumista jne. Tosiasiassa se menee peitellen. Pettämistä peitellään enemmän kuin mitään muuta. Kukaan ei halua olla sukulaisten piirissä se pettäjä. Toinen on voinut oppia pettämään puolisoa monta kertaa tai pitkän aikaa, kun toinen on rakastunut ja saanut puolisokseen unelmien naisen, kuten minä. Keskityin töihin, lapsiin, vaimoon.
        Luulin eläväni ihan normaalia perhearkea, joskus riitoja ja haluttomuutta. Yritin sinnitellä. Vaimo alkaa elää yhä enemmän omaa elämää ja henkinen yhteys katoaa. Lopulta keskustelen vaimoni kanssa mitä teen väärin, kun olen pelkkää ilmaa sinulle. Meillä on paljon kaikkea, mitä muilla ei ole. Rakastan sinua ja olen tehnyt kaikkeani sinun ja lastesi vuoksi. Menee vielä aikaa ja sitten tulee se hetki, kun palaset alkaa loksahtamaan paikalleen. Vaimon muuttunut käytös, typerät riidat, puhelimen salailu, suuttuu pyykinpesusta ilman syytä, Selitykset minun kondyloomasta, jonka tajuan, että uusiutunut kondylooma ei ollut piilevä vaan nimenomaan uusi. Tätä kaikkea on tapahtunut 15 vuotta. Mä en tiedä kuinka paljon minulle on valehdeltu. Vaikea lähteä kun rakastan valtavasti vaimoani ja lapsiani. Vaimo väittää kuinka uskollinen vaimo hän on ja ei ikinä pettäisi, silti saan hänet kymmenistä valheista kiinni. Luottamus hajoaa käsiin. Kenen kanssa olen naimisissa. Minä olin kiinnostunut seksistä ja jouduin elämään selipaatissa ja vaimo puuhannut mun selän takana ties mitä. Menin täysin työkyvyttömäksi, itsetuntoni meni nollaan vaimon käsittelyssä, Yritin olla tasa-arvoinen mies parisuhteessa. Kertaakaan en ole ollut ilkeä vaimoani kohtaan.
        Vaimo selittää edelleen, että on luullut, että meillä on kaikki hyvin. Minulla on poikkeuksellisen hyvä muisti ja muistan vaimon sanomiset vuosikymmenien takaa. Mieleeni tulvii pettämisenaiheen takia useita takaumia eri tilanteista. Aivoni ovat ne rekisteröineet vuosien saatossa, mutta vasta nyt aivoni haluavat käsitellä. Vaimo täyttää lähes kaikki klassiset pettäjän merkit, omaa erittäin paljon piilonarsistin ominaisuuksia, viimeisen lapsen syntymän jälkeen vaimon käytökseen tuli 70 eri uutta muutosta, jotka kaikki hävisivät kun syytin vaimoa pettämisestä. Mikään muu keskustelu ei saanut vaimoa muuttumaan. Ainoastaan tuo syyttäminen pettämisestä. Koen, että vaimoni vei minulta parhaat vuoteni.
        Jos vaimoni on narsisti, minun pitää kerätä voimia eroon, koska ero narsistista on erittäin vaikeaa.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Voi että..
        Kirjoitit niin hyvin tuon auki!
        Tyydyn nyt vain sanomaan, että olen jälleen kanssasi samaa mieltä. Ihan joka kohdasta.

        - Sen verran tarkennan, että tämä suhtautumiseni koskee vain sitä tilannetta, mistä aloituksessa kysyttiinkin, eli että mies itse kertoo, ennen kuin on jäänyt kiinni tai olisin kuullut muulta.

        Spekulointi on aina tietty helppoa 😉 Vaikka reagointini olisi laimeanpuoleista, se ei silti tarkoittaisi ettenkö olisi valmis eroamaan toisen pettämisen takia. Luultavasti se tuntuisi ainoalta oikealta tavalta jatkaa elämää. Edellinen ero nuoruudenpoikaystävästä oli vain ja ainoastaan helpottava päätös ja olen kokenut aina itseni enemmän yksin- kuin kaksineläjäksi. Siksi pyrkisin varmaan ottamaan hyvät puolet siitä yksinelosta irti. Mutta joo, koskaanhaan ei voi tuntemuksistaan tietää. Voi olla, että reagoidin ihan toisin. Olisin kunnon draama Queen, päästelin oikein kunnolla vuosien patoutumat, vaikkei ne aiheeseen välttämättä liittyisikään🤔


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Spekulointi on aina tietty helppoa 😉 Vaikka reagointini olisi laimeanpuoleista, se ei silti tarkoittaisi ettenkö olisi valmis eroamaan toisen pettämisen takia. Luultavasti se tuntuisi ainoalta oikealta tavalta jatkaa elämää. Edellinen ero nuoruudenpoikaystävästä oli vain ja ainoastaan helpottava päätös ja olen kokenut aina itseni enemmän yksin- kuin kaksineläjäksi. Siksi pyrkisin varmaan ottamaan hyvät puolet siitä yksinelosta irti. Mutta joo, koskaanhaan ei voi tuntemuksistaan tietää. Voi olla, että reagoidin ihan toisin. Olisin kunnon draama Queen, päästelin oikein kunnolla vuosien patoutumat, vaikkei ne aiheeseen välttämättä liittyisikään🤔

        Kyllä. - On vaikea oikeasti tietää, kuinka reagoisi uuteen tilanteeseen. Kyse on kuitenkin tunteista, eikä siitä, kuinka suhtaudun "tavanomaisiin" takaiskuihin elämässä.

        Kyllä minäkin osaan (muistaakseni) riehua, jos alkaa ihan kunnolla keittää 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä hyvin selkeästi olikin sellaisen näppäimistöltä, jota koskaan ei ole petetty. Teoriassa luovisit läpi tilanteen sädekehä pään päällä mentaliteetilla "peace, love and happiness", mutta käytännössä todennäköisesti heittäisit pettäjää päin näköä sillä sädekehällä, tai mikä nyt käteen sattuu osumaan, luoja paratkoon jos olisit paraikaa nuijimassa pihviä. Pettäminen sattuu enemmän kuin osaat kuvitella.

        No kai se vähän ihmetyttäisi jos itse on luullut että, ollaan ihan onnellisista yhdessä .
        Vaikea tietää koskaan etukäteen miten reagoisi.
        Luulen että miettisin sitä että mikä vika minussa on jos toinen hakeutuu muualle. Sitten ei tiedä tulisiko ero vai jatkaisimmeko suhdetta . Moni sanoo että jos mies on uskoton niin lähtee heti jos saa tietää. Juuri nämä naiset usein jäävät jäljelle suhteeseen kuitenkin !siitä on monta esimerkkiä . Ja antavat anteeksi miehelle sanoen kuitenkin etteivät tule koskaan enää luottamaan mieheen. Niin että tapoja on monia, se mikä on oma tapa ei tiedä ennkö on siinä tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin sanoa, että maailma romahtaa. Yleisin odotusarvo on se, että puoliso kertoo rehellisesti pettäneen ja niihin johtaneista tapahtumista jne. Tosiasiassa se menee peitellen. Pettämistä peitellään enemmän kuin mitään muuta. Kukaan ei halua olla sukulaisten piirissä se pettäjä. Toinen on voinut oppia pettämään puolisoa monta kertaa tai pitkän aikaa, kun toinen on rakastunut ja saanut puolisokseen unelmien naisen, kuten minä. Keskityin töihin, lapsiin, vaimoon.
        Luulin eläväni ihan normaalia perhearkea, joskus riitoja ja haluttomuutta. Yritin sinnitellä. Vaimo alkaa elää yhä enemmän omaa elämää ja henkinen yhteys katoaa. Lopulta keskustelen vaimoni kanssa mitä teen väärin, kun olen pelkkää ilmaa sinulle. Meillä on paljon kaikkea, mitä muilla ei ole. Rakastan sinua ja olen tehnyt kaikkeani sinun ja lastesi vuoksi. Menee vielä aikaa ja sitten tulee se hetki, kun palaset alkaa loksahtamaan paikalleen. Vaimon muuttunut käytös, typerät riidat, puhelimen salailu, suuttuu pyykinpesusta ilman syytä, Selitykset minun kondyloomasta, jonka tajuan, että uusiutunut kondylooma ei ollut piilevä vaan nimenomaan uusi. Tätä kaikkea on tapahtunut 15 vuotta. Mä en tiedä kuinka paljon minulle on valehdeltu. Vaikea lähteä kun rakastan valtavasti vaimoani ja lapsiani. Vaimo väittää kuinka uskollinen vaimo hän on ja ei ikinä pettäisi, silti saan hänet kymmenistä valheista kiinni. Luottamus hajoaa käsiin. Kenen kanssa olen naimisissa. Minä olin kiinnostunut seksistä ja jouduin elämään selipaatissa ja vaimo puuhannut mun selän takana ties mitä. Menin täysin työkyvyttömäksi, itsetuntoni meni nollaan vaimon käsittelyssä, Yritin olla tasa-arvoinen mies parisuhteessa. Kertaakaan en ole ollut ilkeä vaimoani kohtaan.
        Vaimo selittää edelleen, että on luullut, että meillä on kaikki hyvin. Minulla on poikkeuksellisen hyvä muisti ja muistan vaimon sanomiset vuosikymmenien takaa. Mieleeni tulvii pettämisenaiheen takia useita takaumia eri tilanteista. Aivoni ovat ne rekisteröineet vuosien saatossa, mutta vasta nyt aivoni haluavat käsitellä. Vaimo täyttää lähes kaikki klassiset pettäjän merkit, omaa erittäin paljon piilonarsistin ominaisuuksia, viimeisen lapsen syntymän jälkeen vaimon käytökseen tuli 70 eri uutta muutosta, jotka kaikki hävisivät kun syytin vaimoa pettämisestä. Mikään muu keskustelu ei saanut vaimoa muuttumaan. Ainoastaan tuo syyttäminen pettämisestä. Koen, että vaimoni vei minulta parhaat vuoteni.
        Jos vaimoni on narsisti, minun pitää kerätä voimia eroon, koska ero narsistista on erittäin vaikeaa.

        Jospa kaikki onkin vaan sinun kuvitelmiasi hänen pettämisestään.
        Tunsin erään parin kerran mies etsi todisteita koko jan siitä että vaimo muka on uskoton, vaikka hän ei koskaan sitä ollut. Nainen vahti puhelintaan kun oli tilannut vaatteita postimyynnistä itselleen eikä halunnut näyttää sitä, miehelle , koska hän oli nuuka. Senkin mies sitten käänsi uskottomuudeksi.
        Jos hän oli kauppareissulla 10 minuuttia kauemmin kun tavallisesti niin jo taas oli muka vierasta miestä käynyt tapaamassa, todisteita löytää siksi että halutaan löytää ja muutetaan tavalliset asiat joksikin muuksi. Tässä tapauksessa mies sai hoitoa luulotautiinsa ja he elävät aina vaan yhdessä .
        Joten jos on niin että tunteet toiseen haihtuu niin sekin on parempi tunnustaa se kun yrittää jatkaa suhdetta joka on tulehtunut


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Kyllä. - On vaikea oikeasti tietää, kuinka reagoisi uuteen tilanteeseen. Kyse on kuitenkin tunteista, eikä siitä, kuinka suhtaudun "tavanomaisiin" takaiskuihin elämässä.

        Kyllä minäkin osaan (muistaakseni) riehua, jos alkaa ihan kunnolla keittää 😄

        Usein näissä tilanteissa on niin että jos nainen sanoo että haluaa erota , niin usein mies alkaa hakkaamaan häntä , se onkin se viimeinen teko naista kohtaan, sillä hakkaajan kukaan ei takaisin ota . Pitää osasta keskustella asioista ei kai kukaan jatka suhdetta jos ei enää tunne rakkautta toista kohtaan , ei se hakkaamalla parane.ihan kun mies luulisi että kun antaa nyrkkiä niin nainen jää, juuri siksi ei tule jäämääkään koska väkivallalla ei tälläisiä asioita mitenkään selvitä .
        Kun rakkaus loppuu suhteesta niin on aika lopettaa suhde , ja sitä voi olla silti kaveri entisen puolisonsa kanssa, etekkin jos on yhteisiä lapsia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa kaikki onkin vaan sinun kuvitelmiasi hänen pettämisestään.
        Tunsin erään parin kerran mies etsi todisteita koko jan siitä että vaimo muka on uskoton, vaikka hän ei koskaan sitä ollut. Nainen vahti puhelintaan kun oli tilannut vaatteita postimyynnistä itselleen eikä halunnut näyttää sitä, miehelle , koska hän oli nuuka. Senkin mies sitten käänsi uskottomuudeksi.
        Jos hän oli kauppareissulla 10 minuuttia kauemmin kun tavallisesti niin jo taas oli muka vierasta miestä käynyt tapaamassa, todisteita löytää siksi että halutaan löytää ja muutetaan tavalliset asiat joksikin muuksi. Tässä tapauksessa mies sai hoitoa luulotautiinsa ja he elävät aina vaan yhdessä .
        Joten jos on niin että tunteet toiseen haihtuu niin sekin on parempi tunnustaa se kun yrittää jatkaa suhdetta joka on tulehtunut

        Niin se pariterapeuttikin sanoi
        Mutta ei kaikki pettäjät jää kiinni. Monen pettäjän käytös muuttuu vaikka yrittävät peittää. Pettäminen vaikuttaa tunteisiin
        Vaimon käytös oli muuttunut monella tapaa ja kun syytin pettämisestä. Kaikki ne oudot käytöstavat poistuivat. En minä pyytänyt häntä muuttumaan, pelkästään syytin häntä pettämisestä.
        Keksi minulle jokin syy miksi vaimo suuttui minulle, kun autan pesemällä pyykkiä? Voin sanoa, etten ole pilannut pyykkiä yli 10 vuoteen.

        Miksi vaimo muuttuu unikeosta yökukkujaksi?
        Miksi alkaa panostaa selfiehin
        miksi alkaa panostaa ulkonäköön?
        Miksi seksielämään tulee elämäni suurimmat vaihtelut?
        Miksi vaimo ei halua lähteä baariin kanssani?
        Miksi vaimo alkaa tiuskia ja aloittaa riitoja typeristä asioista?
        miksi vaimo on aamulla iloinen ja iltaisin aina riitaisa?
        Miksi vaimo alkaa lenkkeillä?
        Miksi vaimo alkaa käydä kuntosalilla?
        Miksi vaimo ostaa uusi alusvaatteita, joita ei esittele?
        Miksi alkaa käydä baareissa uusien kavereiden kanssa?
        Puhelinkäytösmuutokset,
        Ei kuule, on poissaoleva
        Miehen mielipiteet ärsyttävät
        Miehen kehut ärsyttävät
        Instakäytösmuutokset
        Oman rahan käyttö
        Yhteisen tulevaisuuden suunnittelu loppuu
        Haluaa olla tietoisempi miehensä menoista
        Tulee mustasukkaiseksi
        Oma mies on prioriteettina alimmaisena
        Näitä riittää enemmän ja nämä kaikki KÄYTÖSMUUTOKSET ovat pettämisen merkkejä. Näitä oli vaimolla paljon muutakin. Näistä merkeistä psykologit ovat avanneet miksi nuo käytösmuutokset johtuvat. Kaikki nuo muutama vuosi sitten ja kun syytin pettämisestä, kaikki hävisivät. Mikään minun muu teko ei vaikuttanut vaimooni millään tavalla, ei kehut, ravintoillallisehdotukset, lasten kanssa olo, läheisyys, rauhassaolo jne. henkinen kontakti oli vaan poissa. Mulle itselle tuli tuosta tuskasta kaikenmaailman sydänoireita ja rintakipuja kun en saanut mitään kontaktia vaimooni. Hän oli kotona, mutta ei läsnä.

        Eniten tuossa häiritsee se, että kun vaimo olisi tullut siinä vastaan, että kipinä hukassa, mutta kun hän esitti että kaikki on hyvin, ei ole mitään vialla... Vaimo ei siis myönnä mitään.

        Miksi vei puhelimen suihkuun? Vaimon vastaus oli, että kuulee, jos joku soittaa kun on shamppoot päässä. Voin sanoa, ettei vaimolle niitä puheluita tule niin paljoa koko viikolla, että kokoajan pitää päivystää. Puhelin ei myöskään missään vaiheessa ollut yksin missään pöydällä. Se alkoi kasvaa vaimon käteen kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä hyvin selkeästi olikin sellaisen näppäimistöltä, jota koskaan ei ole petetty. Teoriassa luovisit läpi tilanteen sädekehä pään päällä mentaliteetilla "peace, love and happiness", mutta käytännössä todennäköisesti heittäisit pettäjää päin näköä sillä sädekehällä, tai mikä nyt käteen sattuu osumaan, luoja paratkoon jos olisit paraikaa nuijimassa pihviä. Pettäminen sattuu enemmän kuin osaat kuvitella.

        Mistä tiedät? Kyllä joku voi käytännössäkin toimia noin. Minä ainakin voin. Minä suhtauduin miehen uskottomuuteen juuri noin rauhallisesti. Ei se ollut maailmanloppu. Kyse oli hairahduksesta baari-illan jälkeen. Lähinnä kysyin, miksi edes kerroit. No siksi kun oli huono omatunto. Vastasit että sieti ollakin, olisit vain kärvistellyt itseksesi niiden omantunnontuskiesi kanssa, miksi kaadoin tämän asian minun niskaani. En jättänyt häntä.


      • Anonyymi

        Miksi seurustelet jos olet noin välinpitämätön oletko kyllästynyt itseesi vai kumppaniisi vai vain teidän yhteiseen elämään ja oletatko vielä että hänen pitäisi välittää sinusta kun kirjoituksesi perusteella sinäkään et välitä hänestä


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Voi että..
        Kirjoitit niin hyvin tuon auki!
        Tyydyn nyt vain sanomaan, että olen jälleen kanssasi samaa mieltä. Ihan joka kohdasta.

        - Sen verran tarkennan, että tämä suhtautumiseni koskee vain sitä tilannetta, mistä aloituksessa kysyttiinkin, eli että mies itse kertoo, ennen kuin on jäänyt kiinni tai olisin kuullut muulta.

        Vieläkö ihmettelet miksi miesten on vaikea jaksaa kaltaisianne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä hyvin selkeästi olikin sellaisen näppäimistöltä, jota koskaan ei ole petetty. Teoriassa luovisit läpi tilanteen sädekehä pään päällä mentaliteetilla "peace, love and happiness", mutta käytännössä todennäköisesti heittäisit pettäjää päin näköä sillä sädekehällä, tai mikä nyt käteen sattuu osumaan, luoja paratkoon jos olisit paraikaa nuijimassa pihviä. Pettäminen sattuu enemmän kuin osaat kuvitella.

        Tarpeeks kun sattuu ni siihinkin tottuu oli kipu henkistä tai si fyysistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö ihmettelet miksi miesten on vaikea jaksaa kaltaisianne

        Olenko sitten joskus tuollaista ihmetellyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin sanoa, että maailma romahtaa. Yleisin odotusarvo on se, että puoliso kertoo rehellisesti pettäneen ja niihin johtaneista tapahtumista jne. Tosiasiassa se menee peitellen. Pettämistä peitellään enemmän kuin mitään muuta. Kukaan ei halua olla sukulaisten piirissä se pettäjä. Toinen on voinut oppia pettämään puolisoa monta kertaa tai pitkän aikaa, kun toinen on rakastunut ja saanut puolisokseen unelmien naisen, kuten minä. Keskityin töihin, lapsiin, vaimoon.
        Luulin eläväni ihan normaalia perhearkea, joskus riitoja ja haluttomuutta. Yritin sinnitellä. Vaimo alkaa elää yhä enemmän omaa elämää ja henkinen yhteys katoaa. Lopulta keskustelen vaimoni kanssa mitä teen väärin, kun olen pelkkää ilmaa sinulle. Meillä on paljon kaikkea, mitä muilla ei ole. Rakastan sinua ja olen tehnyt kaikkeani sinun ja lastesi vuoksi. Menee vielä aikaa ja sitten tulee se hetki, kun palaset alkaa loksahtamaan paikalleen. Vaimon muuttunut käytös, typerät riidat, puhelimen salailu, suuttuu pyykinpesusta ilman syytä, Selitykset minun kondyloomasta, jonka tajuan, että uusiutunut kondylooma ei ollut piilevä vaan nimenomaan uusi. Tätä kaikkea on tapahtunut 15 vuotta. Mä en tiedä kuinka paljon minulle on valehdeltu. Vaikea lähteä kun rakastan valtavasti vaimoani ja lapsiani. Vaimo väittää kuinka uskollinen vaimo hän on ja ei ikinä pettäisi, silti saan hänet kymmenistä valheista kiinni. Luottamus hajoaa käsiin. Kenen kanssa olen naimisissa. Minä olin kiinnostunut seksistä ja jouduin elämään selipaatissa ja vaimo puuhannut mun selän takana ties mitä. Menin täysin työkyvyttömäksi, itsetuntoni meni nollaan vaimon käsittelyssä, Yritin olla tasa-arvoinen mies parisuhteessa. Kertaakaan en ole ollut ilkeä vaimoani kohtaan.
        Vaimo selittää edelleen, että on luullut, että meillä on kaikki hyvin. Minulla on poikkeuksellisen hyvä muisti ja muistan vaimon sanomiset vuosikymmenien takaa. Mieleeni tulvii pettämisenaiheen takia useita takaumia eri tilanteista. Aivoni ovat ne rekisteröineet vuosien saatossa, mutta vasta nyt aivoni haluavat käsitellä. Vaimo täyttää lähes kaikki klassiset pettäjän merkit, omaa erittäin paljon piilonarsistin ominaisuuksia, viimeisen lapsen syntymän jälkeen vaimon käytökseen tuli 70 eri uutta muutosta, jotka kaikki hävisivät kun syytin vaimoa pettämisestä. Mikään muu keskustelu ei saanut vaimoa muuttumaan. Ainoastaan tuo syyttäminen pettämisestä. Koen, että vaimoni vei minulta parhaat vuoteni.
        Jos vaimoni on narsisti, minun pitää kerätä voimia eroon, koska ero narsistista on erittäin vaikeaa.

        Miten se on vaikea kun jos ei muuten onnistu hoidat sen raastuvan kautta ni luultavasti jopa saat lastesi yksinhuoltajuuden kun vaimosi todellinen luonne paljastuu oikeuskäsittelyn aikana kysy keskustele toki lastesi kanssa asiasta jos vain ovat jo sen ikäisiä että ymmärtävät


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Kyllä. - On vaikea oikeasti tietää, kuinka reagoisi uuteen tilanteeseen. Kyse on kuitenkin tunteista, eikä siitä, kuinka suhtaudun "tavanomaisiin" takaiskuihin elämässä.

        Kyllä minäkin osaan (muistaakseni) riehua, jos alkaa ihan kunnolla keittää 😄

        Puuttuuko sulta kenties kyky hillitä itseäsi jos et ymmärrä poistua paikalta kun alkaa tuntua jot kohta keittää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puuttuuko sulta kenties kyky hillitä itseäsi jos et ymmärrä poistua paikalta kun alkaa tuntua jot kohta keittää

        Eipä ole tullut tuollaista tunnetta lähes viiteentoista vuoteen, mutta yleensä en pakene paikalta vaan mieluiten selvitän asiat heti.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Spekulointi on aina tietty helppoa 😉 Vaikka reagointini olisi laimeanpuoleista, se ei silti tarkoittaisi ettenkö olisi valmis eroamaan toisen pettämisen takia. Luultavasti se tuntuisi ainoalta oikealta tavalta jatkaa elämää. Edellinen ero nuoruudenpoikaystävästä oli vain ja ainoastaan helpottava päätös ja olen kokenut aina itseni enemmän yksin- kuin kaksineläjäksi. Siksi pyrkisin varmaan ottamaan hyvät puolet siitä yksinelosta irti. Mutta joo, koskaanhaan ei voi tuntemuksistaan tietää. Voi olla, että reagoidin ihan toisin. Olisin kunnon draama Queen, päästelin oikein kunnolla vuosien patoutumat, vaikkei ne aiheeseen välttämättä liittyisikään🤔

        Miksi si seurustelet jos koet itsesi yksineläjäksi mieluimmin kuin parisuhteessa olijaksi oletko tällöin sitoutunut parisuhteeseesi jos koet enemmän olevasi yksineläjä itse en ainakaan ole koskaan ollutkaan niin yksin kui parisuhteessa jossa toinen ei ole ollut ainakaan samassa parisuhteessa kanssani vaikka on asuttu samankaton alla


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Kyllä. - On vaikea oikeasti tietää, kuinka reagoisi uuteen tilanteeseen. Kyse on kuitenkin tunteista, eikä siitä, kuinka suhtaudun "tavanomaisiin" takaiskuihin elämässä.

        Kyllä minäkin osaan (muistaakseni) riehua, jos alkaa ihan kunnolla keittää 😄

        Mietippä mitä tunteet ovat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietippä mitä tunteet ovat

        Puuttuukohan sinulta nyt kyky kysyä järkevän kokoisia kysymyksiä?
        Mitä ajat takaa? Missä kohtaa ajattelet eri tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kai se vähän ihmetyttäisi jos itse on luullut että, ollaan ihan onnellisista yhdessä .
        Vaikea tietää koskaan etukäteen miten reagoisi.
        Luulen että miettisin sitä että mikä vika minussa on jos toinen hakeutuu muualle. Sitten ei tiedä tulisiko ero vai jatkaisimmeko suhdetta . Moni sanoo että jos mies on uskoton niin lähtee heti jos saa tietää. Juuri nämä naiset usein jäävät jäljelle suhteeseen kuitenkin !siitä on monta esimerkkiä . Ja antavat anteeksi miehelle sanoen kuitenkin etteivät tule koskaan enää luottamaan mieheen. Niin että tapoja on monia, se mikä on oma tapa ei tiedä ennkö on siinä tilanteessa.

        Tiesikkö jot vika ei koskaan ole petetyssä se on yleensä aina pettäjässä se si taas mikä se vika on ni siihen löytyy monia eri syitä narsismi itsetunnonkohotus johon en usko sen edes toimivan kylläkään kateus kavereiden puheet ja iso liuta tekosyitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa kaikki onkin vaan sinun kuvitelmiasi hänen pettämisestään.
        Tunsin erään parin kerran mies etsi todisteita koko jan siitä että vaimo muka on uskoton, vaikka hän ei koskaan sitä ollut. Nainen vahti puhelintaan kun oli tilannut vaatteita postimyynnistä itselleen eikä halunnut näyttää sitä, miehelle , koska hän oli nuuka. Senkin mies sitten käänsi uskottomuudeksi.
        Jos hän oli kauppareissulla 10 minuuttia kauemmin kun tavallisesti niin jo taas oli muka vierasta miestä käynyt tapaamassa, todisteita löytää siksi että halutaan löytää ja muutetaan tavalliset asiat joksikin muuksi. Tässä tapauksessa mies sai hoitoa luulotautiinsa ja he elävät aina vaan yhdessä .
        Joten jos on niin että tunteet toiseen haihtuu niin sekin on parempi tunnustaa se kun yrittää jatkaa suhdetta joka on tulehtunut

        Kävikö kyseisellä naisella mielessä jot koska mies syytti tätä pettämisestä petti mies mitä luultavammin häntä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi si seurustelet jos koet itsesi yksineläjäksi mieluimmin kuin parisuhteessa olijaksi oletko tällöin sitoutunut parisuhteeseesi jos koet enemmän olevasi yksineläjä itse en ainakaan ole koskaan ollutkaan niin yksin kui parisuhteessa jossa toinen ei ole ollut ainakaan samassa parisuhteessa kanssani vaikka on asuttu samankaton alla

        Enpä mä varmaan olisikaan ollut mieheni kanssa yhdessä 30 vuotta, jos hän ei olisi samanlainen, joskin vielä " erakompi". Hän on ihminen, joka töistä tullessaan lähtee heti ulos metsään samoamaan, pyörälenkille tai metallinetsintään. Pääpointtina siis paikkaan, jossa ei muita ihmisiä tarvitse katella:) Se on täällä maalla onneksi helppoa. Hän on ollut alusta asti sellainen. Minä menen n.kerran pari viikossa mukaan, mutta muuten nautin siitä, että saan olla itsekseni kotona mahdollisimman paljon. Kyllä me yhdessäkin ollaan vuorokauden aikana, mutta jos jompikumpi meistä olisi ollut läheisriippuvaisempi, ero olisi tullut varmaan jo viikon yhdessäolon jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein näissä tilanteissa on niin että jos nainen sanoo että haluaa erota , niin usein mies alkaa hakkaamaan häntä , se onkin se viimeinen teko naista kohtaan, sillä hakkaajan kukaan ei takaisin ota . Pitää osasta keskustella asioista ei kai kukaan jatka suhdetta jos ei enää tunne rakkautta toista kohtaan , ei se hakkaamalla parane.ihan kun mies luulisi että kun antaa nyrkkiä niin nainen jää, juuri siksi ei tule jäämääkään koska väkivallalla ei tälläisiä asioita mitenkään selvitä .
        Kun rakkaus loppuu suhteesta niin on aika lopettaa suhde , ja sitä voi olla silti kaveri entisen puolisonsa kanssa, etekkin jos on yhteisiä lapsia .

        Tärkeintä olisi jos on lapsia niin eron jälkeen yrittää tulla toimeen niin että lapseen lapsiin liittyvistä asioista voi keskustella yhdessä niin että lapsen etu on ensisijainen kaveruus taitanee harvemmin onnistua eksän kanssa se kun useimmiten taitaa johtaa siihin et jompikumpi vonkaa jommalta kummalta kuitenkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi seurustelet jos olet noin välinpitämätön oletko kyllästynyt itseesi vai kumppaniisi vai vain teidän yhteiseen elämään ja oletatko vielä että hänen pitäisi välittää sinusta kun kirjoituksesi perusteella sinäkään et välitä hänestä

        En tiedä oliko tää mulle, mutta onko se suurempaa välittämistä, että saa jonkun kauhean draama- ja itkukohtauksen kuin että miettii toisen parasta ja ajattelee, että parempi hänellä sitten toisen kanssa, jos onkin rakastunut toiseen. Itse ajattelisin, että helpolla on ihminen elämässä päässyt, jos petetyksi tuleminen on elämän suurin tragedia. Asiat pitää nähdä oikeissa mittasuhteissa. Pettäminen loukkaa tietysti omaa egoa, mutta eipä se mikään kuolemaan tai vakavaan sairauteen verrattava asia ole.


    • Anonyymi

      Ei siitä p*skiaisesta ollut edes itse kertomaan, naapurit sen joutui tekemään.

      • Anonyymi

        Jaa niin kenestä mä ainakin lapseni äidille sanoin keneltä ja kenen käskystä/pyynnöstä sain soiton jolla sain todisteen tämän uskottomuudesta tosin kyseinen mies ei ollu edes tietävinään kenen numero oli pyysin lapseni äitiä näes kutsumaan kyseisen miehen keskustelemaan asiasta ja koska hän istui niin leuhkasti sohvan nurkassa kysyin häneltä että kai sä tiesit että lapseni äiti harrasti silti edelleen kanssani seksiä vaikka pettikin mua joten kumpiko se oli se huonompi jouduitko ken ties lapseni äitiä kiristämään et jos et saa ni kerrot että hän oli pettänyt mua luulitko etten tiennyt jo ennen hänen entisen työkaverinsa soittoa puuttu vaan todisteet kiitos vielä kerran siitä että järjestit ne minulle


    • Anonyymi

      Karma sen kaverin h*orineen hoitaa.

      • Anonyymi

        Mitä luulet karman olevan miten se karma kostaa no siten että yleensä se on aina joku niistä ketä olet huonosti kohdellut


    • Anonyymi

      Pitäisiköhän minun olla ilahtunut, kun muorin seksielämä osoittaa edes jonkinlaisia heräämisen merkkejä? :)))

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Vaikka olenkin sinkku, taidan unohtaa ajatuksen uhraamisenkaan koko aiheelle.
      Eihän näistä "parisuhdeasioista" viitsi edes lukea.

    • Anonyymi

      Olisin pettynyt vähän aika mutta kysyisin onko jysäri ja sitten hoitaisin ukon kuntoon. Mitäpä pienistä.

      • Anonyymi

        Ja millähän muotoa se olisi pikkujuttu että toinen ei välitä susta edes sen vertaa että olisi uskollinen


    • Jos mies pettäisi olisihan se ero ja tiedän etten itse niin tee.
      se on empatia mikä estää pettämisen ja omatuntokin on puhdas joloin voin elää itseni kanssa. Miksi ihmeessä täällä pyörii nyt pelko pettämisestä? ?

      • Ikävöin väliin miestäni ikävä palstalla🥰


      • Anonyymi

        Voi kun oiskin kaikki niin itsestäänselvää.


      • Anonyymi

        Mitä olen sun kirjoituksia lukenu ni en niiden perusteella todellakaan olisi pienimmälläkään muotoa varma ettekkö olisi jo pettänyt miestäsi


    • Anonyymi

      Seksuaalinen pettäminen ei ole niin vaikeaa ymmärtää mitä henkistä pettämistä.
      Henkistä pettämistä tapahtuu useammin, eikä siitä kukaan tunnu olevan edes pahoillaan. Sellaisesta ei edes puhuta, ei ole trendikästä.
      Ilman henkisen puolen pettämisvalmiutta, tuskin tapahtuisi fyysistäkään.
      Varmaan johonkin tarpeeseen joku pettää jos pettää. Jonkinlaista täytteen etsimistä, luulisin.

      AV

      • Minusta pettämisen muotoja, onko pettämistä jos mies tietää? 😏 minun rakastumiset. Minulla on puhdas mieli asiassa.


      • Mieshän silloin päässyt puntaroimaan haluaako se olla kanssani. Minusta asiassa ei ole petosta paitsi jos kaikkea kokee pettämiseksi kuin pornon katsominenkin.


      • En ole edes unissa pettänyt se on minusta mielenkiintoista.


      • Fyysinen pettäminen on aina myös henkistä pettämistä.


      • Anonyymi

        No jos ei asiat ole kunnossa avioliitossa niin miksi roikutaan toisissaan , kaikki tietää ettei mikään tule muuttumaan etekkin jos kolmansia henkilöitä on mukana pelissä


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        En ole edes unissa pettänyt se on minusta mielenkiintoista.

        Kuinka vitussa voi nukkuessaan pettää jos näkee unta kuka saatana muka pystyy uniaan kontroilloimaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka vitussa voi nukkuessaan pettää jos näkee unta kuka saatana muka pystyy uniaan kontroilloimaan

        Itsellä ei ole vielä sellaistakaan käynyt🥰


    • Minä vain lähtisin sanomatta sanaakaan.

      • Anonyymi

        Sanoisin lähtiessä , kiva kun kelpaat muillekin!!!!!


    • Kyllähän se olisi shokki, joka murskaisi suhteen koko perustan ja viiltäisi sydämeen syvän haavan. Pahinta olisi, jollei mies kertoisi asiasta rehellisesti, vaan sen jo tietäisi sydämessään ja tunnustuksen joutuisi tivaamaan toiselta. Se kertoisi siitä, ettei mies kunnioita minua niin paljoa, että olisin totuuden arvoinen.

      Menisipä tilanne miten tahansa ja olipa pettämisen syyt mitkä tahansa, niin ero olisi ainoa vaihtoehto. Se on selvää, ettei suhde ole kunnossa, jos toinen päättää pettää eikä sellaista suhdetta kannata jatkaa. Joskus ihminen rakastuu toiseen suhteessa ollessaan eikä sille mitään voi, mutta sille voi miten asian siitä eteenpäin hoitaa. Jos on puolisolleen avoin ja rehellinen ja kunnioittaa tämän tunteita vaikeassa tilanteessa, on pettämisestä helpompi kaikkien päästä eteenpäin. Jos toista kohtelee kuin märkää rättiä, niin jälki on usein sen mukaista.

    • Anonyymi

      Kukaan joka ei ole ollut oikeasti tuossa tilanteessa, ei voi tietää sitä miten siihen oikeasti suhtautuu. Se on järkytys, ihan niin kuin mikä tahansa yllättävä tilanne. Siihen asti voidaan vain kyvitella ja yleensä todellisuudesta erehdytään.

      • Olen samaa mieltä. Siihen, miten lopulta reagoi vaikuttaa niin moni asia, eikä sitä oikeasti ennalta voi kukaan sanoa, miltä se lopulta tuntuisi ja miten se omaan elämään vaikuttaisi.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Siihen, miten lopulta reagoi vaikuttaa niin moni asia, eikä sitä oikeasti ennalta voi kukaan sanoa, miltä se lopulta tuntuisi ja miten se omaan elämään vaikuttaisi.

        Kokemuksesta voin sanoa että aivan kauhea shokki, kun kuvittelee että kaikki on hyvin, rakastaa toista ja ajattelee vihdoin löytäneensä onnellisen parisuhteen. Raskaana olisin voinut olla tuolloin kun sain tietää, en sitten ollutkaan. Mutta olen aina ajatellut että se oli siinä, kun on aikaisemmin ollut kun niin kävi. Mutta kuka pystyy lopettamaan yhtäkkiä vaan yhtenä päivänä suhteen rakastamansa ihmiseen? Shokki on oikeasti traumaattinen, en syönyt tai nukkunut viikkoihin ja jouduin tukeutumaan lääkärin apuun. Ihan hirveää, sama kun se rakas läheinen kuolisi mutta aiheuttaisi tämän kaiken tuskan ihan omalla toiminnallaan. Ja kyllä, läheisen kuolema ei ollut näin traumatisoiva kun täydellinen luottamuksen menetys ja se kun tuntuu että kaikki onni ja rakkaus oli kuvitelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemuksesta voin sanoa että aivan kauhea shokki, kun kuvittelee että kaikki on hyvin, rakastaa toista ja ajattelee vihdoin löytäneensä onnellisen parisuhteen. Raskaana olisin voinut olla tuolloin kun sain tietää, en sitten ollutkaan. Mutta olen aina ajatellut että se oli siinä, kun on aikaisemmin ollut kun niin kävi. Mutta kuka pystyy lopettamaan yhtäkkiä vaan yhtenä päivänä suhteen rakastamansa ihmiseen? Shokki on oikeasti traumaattinen, en syönyt tai nukkunut viikkoihin ja jouduin tukeutumaan lääkärin apuun. Ihan hirveää, sama kun se rakas läheinen kuolisi mutta aiheuttaisi tämän kaiken tuskan ihan omalla toiminnallaan. Ja kyllä, läheisen kuolema ei ollut näin traumatisoiva kun täydellinen luottamuksen menetys ja se kun tuntuu että kaikki onni ja rakkaus oli kuvitelmaa.

        … ja siis tämä reaktio yllätti, olen hyvin itsenäinen, olin reissanut ystävien kanssa ja sinä aikana tätä olintapahtunut. Meillä on omat urat ja erilliset rahat jne, jopa erilliset omistusasunnon mutta asutaan yhdessä. mikään ei pakottaisi olemaan suhteessa. Se tästä tekee niin outoa, ollaan monesti puhuttu että ollaan puhtaasta rakkaudesta yhdessä kun mikään pakollinen ei sido.


      • Anonyymi kirjoitti:

        … ja siis tämä reaktio yllätti, olen hyvin itsenäinen, olin reissanut ystävien kanssa ja sinä aikana tätä olintapahtunut. Meillä on omat urat ja erilliset rahat jne, jopa erilliset omistusasunnon mutta asutaan yhdessä. mikään ei pakottaisi olemaan suhteessa. Se tästä tekee niin outoa, ollaan monesti puhuttu että ollaan puhtaasta rakkaudesta yhdessä kun mikään pakollinen ei sido.

        Olen pahoillani, että olet joutunut kokemaan tuollaista.

        Petetyksi tuleminen saattaa pahimmillaan aiheuttaa pitkäkestoisen trauman, joka vie toimintakyvyn täysin. Se saattaa romuttaa ihmisen kyvyn luottaa ja uskoa ihmissuhteisiin pitkäksi aikaa puhumattakaan siitä, mitä se tekee ihmisen itsetunnolle. Sitä tuntee herkästi itsensä riittämättömälsi ja täysin arvottomaksi. Koko entinen elämä saattaa tuntua jopa valheelliselta. Moni ei myöskään ymmärrä sitä nöyryytetyksi tulemisen tunnetta, minkä pettäminen usein aiheuttaa. Sitä ei pysty sanoin avaamaan sellaiselle, joka ei sitä ole kokenut.

        Toisille petetyksi tuleminen ei ehkä ole niin maailmaa mullistava kokemus, mutta toiset se saattaa romahduttaa täysin. Jokainen tilanne on yksilöllinen eikä kokemuksia pysty vertailemaan toisiinsa, vaikka niillä yhteisiä nimittäjiä olisikin. Jokaisen elämäntilanne ja -kokemukset ovat omanlaisiaan ja siinä, missä joku pystyy jatkamaan suhdettaan ja kokee pettämisen vain pienenä kuoppana yhteisellä matkalla, voi jonkun toisen elämä mennä täysin uusiksi eron ja elämänmuutosten myötä.

        On tärkeää muistaa, että pettäminen on aina lähtöisin pettäjästä. Vaikka suhteessa ei olisi kaikki hyvin ja toisellakin osapuolella on luonnollisesti osansa siinä, miten parisuhde toimii, on pettäminen silti aina pettäjän oma päätös. Se, että suhteessa on meneillään vaikeampi ajanjakso, ei anna oikeutusta pettämiselle, vaikka inhimillisesti sen ehkä pystyy ymmärtämään, miksi joku on päätynyt pettämään.

        Toivottavasti olet päässyt eteenpäin ja olet löytänyt luottamuksen uudelleen, sekä itseesi että rakkauteen.


      • Anonyymi

        Olen ,kokenut ,tulin töistä yllättäen kotiin,ukko pani naapurin akkaa.. Kivat mulle.Läksi sanomatta sanakaan,se siitä rakkaustarinasta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemuksesta voin sanoa että aivan kauhea shokki, kun kuvittelee että kaikki on hyvin, rakastaa toista ja ajattelee vihdoin löytäneensä onnellisen parisuhteen. Raskaana olisin voinut olla tuolloin kun sain tietää, en sitten ollutkaan. Mutta olen aina ajatellut että se oli siinä, kun on aikaisemmin ollut kun niin kävi. Mutta kuka pystyy lopettamaan yhtäkkiä vaan yhtenä päivänä suhteen rakastamansa ihmiseen? Shokki on oikeasti traumaattinen, en syönyt tai nukkunut viikkoihin ja jouduin tukeutumaan lääkärin apuun. Ihan hirveää, sama kun se rakas läheinen kuolisi mutta aiheuttaisi tämän kaiken tuskan ihan omalla toiminnallaan. Ja kyllä, läheisen kuolema ei ollut näin traumatisoiva kun täydellinen luottamuksen menetys ja se kun tuntuu että kaikki onni ja rakkaus oli kuvitelmaa.

        Epäkypsä mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        … ja siis tämä reaktio yllätti, olen hyvin itsenäinen, olin reissanut ystävien kanssa ja sinä aikana tätä olintapahtunut. Meillä on omat urat ja erilliset rahat jne, jopa erilliset omistusasunnon mutta asutaan yhdessä. mikään ei pakottaisi olemaan suhteessa. Se tästä tekee niin outoa, ollaan monesti puhuttu että ollaan puhtaasta rakkaudesta yhdessä kun mikään pakollinen ei sido.

        Se on hyvä et teil on hyvät tulot et on vara maksaa menot kahdesta omistus asunnosta kai otitte huomioon et vuokralaista ei toisesta kämpästä ihan niin vai häädetäkkään jos kun päätätte erota nykyään kun on noita kaikennäköisiä vuokraturvia ja muita on myös joku taho joka valvoo hoitaa vuokralaisen etujenkin valvontaa


    • Anonyymi

      No se on otettava vastaan mitä tulee. Jokaisen ihmisen on myös pärjättävä yksin. Ei kenestäkään voi olla riippuvainen.
      Sitten katsottaisiin että voiko luottamusta rakentaa uudelleen ja suhteen ongelmia korjata.. ero jos ei toimi. Toista kunnioittaen kuitenki vaikka sattuisi.

      • Todellakin. Kun on oppinut olemaan täysin yksin, niin ei tuossa tilanteessa olisi yhtään vaikeaa jäädä omilleen ja antaa lähtöpassin pettäjälle. Tottahan se alkuun ottaisi pannuun raskaasti, jos toisesta välittäisi paljon, mutta se välittäminen loppuisi kyllä nopeasti, tuollaisen tempun jälkeen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Todellakin. Kun on oppinut olemaan täysin yksin, niin ei tuossa tilanteessa olisi yhtään vaikeaa jäädä omilleen ja antaa lähtöpassin pettäjälle. Tottahan se alkuun ottaisi pannuun raskaasti, jos toisesta välittäisi paljon, mutta se välittäminen loppuisi kyllä nopeasti, tuollaisen tempun jälkeen.

        Huvittavinta tässä, ettei se pettäjä välitä yhtään, vaikka sen välittäminen lippuisi :D


      • Anonyymi

        Ei voi luottaa kenenkään,en jälkeen.. Yksin paras,ei voi pettää ,kui itteesä..


      • Anonyymi

        Ja jos mies on rakastunut toiseen niin se merkitsee ettei ole kiinnostunut vaimostaan enää. Jossain on silloin suhde mennyt vikaan .


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Todellakin. Kun on oppinut olemaan täysin yksin, niin ei tuossa tilanteessa olisi yhtään vaikeaa jäädä omilleen ja antaa lähtöpassin pettäjälle. Tottahan se alkuun ottaisi pannuun raskaasti, jos toisesta välittäisi paljon, mutta se välittäminen loppuisi kyllä nopeasti, tuollaisen tempun jälkeen.

        Monestiko olet pettämisen takia saanut lähtöpassit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monestiko olet pettämisen takia saanut lähtöpassit

        En ole pettänyt kavereitani koskaan, enkä tule koskaan pettämäänkään. Minua uskollisempaa saa hakea.


    • Anonyymi

      Lähtisin vetään. Jos minä onnistun olemaan uskollinen niin se toinenkin saa luvan onnistua samassa. Jos on ongelmia ne kestetään ja käsitellään. Jos jostain tulee kestämätöntä silloin voi myös erota ihan asiallisesta ja tunnustetusta syystä.

      Usko toisiin ihmisiin on se jota jumalauta kenelläkään ei ole oikeutta tuhota toisella ihmisellä. Jos pettää se tarkoittaa ettei rakasta, ihan oikeasti, joten sen suhteen voi taputella samantien.

      Tämän se kumppani on tiennyt minusta aivan varmasti koska se käydään läpi niiden tärkeiden asioiden joukossa. Se on aktiivinen valinta toimia minun arvomaailmaani ja perimmäisiä toiveitani vastaan ja hylätä se mitä minä itse tarjoan, pettäminen on minun vähättelemistäni.

      Anteeksi voin antaa, mutta unohtaa tai olla antamatta asian vaikuttaa tulevaisuuteen... eipä onnistu.

      • Anonyymi

        En vähättele pettämistä, mutta sellainen kuva tulee että suhteessa ollaan seksin takia? Jos ero uhkaa välittömästi petetyksi tulemisesta, eikö silloin itse suhteella ole mitään merkitystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vähättele pettämistä, mutta sellainen kuva tulee että suhteessa ollaan seksin takia? Jos ero uhkaa välittömästi petetyksi tulemisesta, eikö silloin itse suhteella ole mitään merkitystä?

        Suhteessa ollaan pidemmän ja merkitsevän ihmissuhteen takia, jos tarve kuitenkin on nussia ympäriinsä niin sellainen tarve voisi ilmetä ja todentaa jo kauan ennen suhteen luomista niin että molemmat voivat toteuttaa erillään ydinarvojaan.

        Pettämisessä kyse on koko suhteen merkityksen vähättelystä ja toissijaistamisesta vain siksi että saadaan näennäisesti lyhytaikaista hyötyä. Tätä arvokonfliktia minä en hyväksy. Jos kanssani on alkanut suhteeseen on taatusti tietoinen asioiden tolasta, tällöin pettäminen on nimenomaan suora tuhoava toimi. Vaihtoehdot joita on ovat A) olla uskollinen ja B) olla pettämättä, olla avoin, käsitellä asia ja elää kohti suhteen ydintä

        ja sitten on se C) Vähätellä suhteen todellisuutta, valita itsekäs ja kumppania loukkaava toimintatapa, pettää (väitetysti mitätön asia) ja vammauttaa suhdetta (eli valita tuhota suhteen ydintä).

        On olemassa ihmisiä jotka ovat OK asian kanssa, valitse heidät jos aiot nussia ympäriinsä - älä minua. Mutta jostain kumman syystä minussa on monia muitakin hyviä puolia joita heikkotasoiset luonteet tuntuvat haluavan kumppanistaan, vaan jos he eivät itse pysty elämään tietyn ennalta tunnetun ja tunnustetun arvorakennelman mukaisesti niin mitä minä heillä teen? He ovat minulle tuhoisia kumppaniehdokkaita. Miksi tuollainen ihminen kuitenkin haluaa kumppanuuttani? Koska he ovat itsekkäitä paskamaisella ja välinpitämättömällä tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suhteessa ollaan pidemmän ja merkitsevän ihmissuhteen takia, jos tarve kuitenkin on nussia ympäriinsä niin sellainen tarve voisi ilmetä ja todentaa jo kauan ennen suhteen luomista niin että molemmat voivat toteuttaa erillään ydinarvojaan.

        Pettämisessä kyse on koko suhteen merkityksen vähättelystä ja toissijaistamisesta vain siksi että saadaan näennäisesti lyhytaikaista hyötyä. Tätä arvokonfliktia minä en hyväksy. Jos kanssani on alkanut suhteeseen on taatusti tietoinen asioiden tolasta, tällöin pettäminen on nimenomaan suora tuhoava toimi. Vaihtoehdot joita on ovat A) olla uskollinen ja B) olla pettämättä, olla avoin, käsitellä asia ja elää kohti suhteen ydintä

        ja sitten on se C) Vähätellä suhteen todellisuutta, valita itsekäs ja kumppania loukkaava toimintatapa, pettää (väitetysti mitätön asia) ja vammauttaa suhdetta (eli valita tuhota suhteen ydintä).

        On olemassa ihmisiä jotka ovat OK asian kanssa, valitse heidät jos aiot nussia ympäriinsä - älä minua. Mutta jostain kumman syystä minussa on monia muitakin hyviä puolia joita heikkotasoiset luonteet tuntuvat haluavan kumppanistaan, vaan jos he eivät itse pysty elämään tietyn ennalta tunnetun ja tunnustetun arvorakennelman mukaisesti niin mitä minä heillä teen? He ovat minulle tuhoisia kumppaniehdokkaita. Miksi tuollainen ihminen kuitenkin haluaa kumppanuuttani? Koska he ovat itsekkäitä paskamaisella ja välinpitämättömällä tasolla.

        No jopas… kiitos luennosta ja hyvää alkavaa viikkoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vähättele pettämistä, mutta sellainen kuva tulee että suhteessa ollaan seksin takia? Jos ero uhkaa välittömästi petetyksi tulemisesta, eikö silloin itse suhteella ole mitään merkitystä?

        Eipä mukavaa olisi mutta kyllä routa porsaan kotio ajaa tiedän tapauksia osa on kerran tehtyjä mutta katuvat sen jälkeen onko se niin kamalaa jos kerran erehtyy aidan toiselle puolelle !!? On sitä isompikin asioita ja eipä siitä merkkiä jää kokemusta on anteeksi pitää pyytää ja anteeksi antaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä mukavaa olisi mutta kyllä routa porsaan kotio ajaa tiedän tapauksia osa on kerran tehtyjä mutta katuvat sen jälkeen onko se niin kamalaa jos kerran erehtyy aidan toiselle puolelle !!? On sitä isompikin asioita ja eipä siitä merkkiä jää kokemusta on anteeksi pitää pyytää ja anteeksi antaa

        Siinäkö pettäjä komppailee toista moista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä mukavaa olisi mutta kyllä routa porsaan kotio ajaa tiedän tapauksia osa on kerran tehtyjä mutta katuvat sen jälkeen onko se niin kamalaa jos kerran erehtyy aidan toiselle puolelle !!? On sitä isompikin asioita ja eipä siitä merkkiä jää kokemusta on anteeksi pitää pyytää ja anteeksi antaa

        Kuinka saatanan heikkotasoinen on henkisesti ettei voi nähdä katumustasn ennalta? Tai vaihtoehtoisesti sitä että.on niin paatunut ettei tunnu missään?

        Kumpikaan ei ole kumppanissani ominaisuus jota haluan todentaa. Jos asetun otse henkisesti pettäjäksi näen linjan joka saa minut häpeämään ennakolta. Minä olen uskollinen itseni takia yhtälailla kuin kumppanin eduksi.

        Minä en pelaa itseäni tai kumppaniani vastaan. Pettämisessä ei ole voittoa, vain tappiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vähättele pettämistä, mutta sellainen kuva tulee että suhteessa ollaan seksin takia? Jos ero uhkaa välittömästi petetyksi tulemisesta, eikö silloin itse suhteella ole mitään merkitystä?

        Ei sillä ole pettäjälle ollu mitään merkitystä sillä suhteella kuinka pystyy pettämään toista jos tästä aidosti välittää


    • Ei vähäisintäkään aavistusta, Olen kokenut tuon jo aiemmin, mutta kokemus ei noissa asioissa mitenkään kerro siitä miten asiaan voisi toisella kierroksella reagoida.

      • Anonyymi

        Taisit olla se pettäjä


      • randombypasser
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit olla se pettäjä

        Valitettavasti en.


    • Anonyymi

      Tietysti se satuttaisi, mutta se pitäisi keskustella läpi. Jos haluaisi, että on mitään mahdollisuuta jatkaa yhdessä, niin se olisi pakko käsitellä yhdessä. Positiivista, että kertoisi itse, eikä yrittäisi peitellä tai valehdella. Tilanteella ja syillä olisi valtavasti väliä ja voi olla, että se ei olisi maailmanloppu. Riippuu tosiaan täysin tilanteesta.

    • Anonyymi

      Tuossa yb purki mahdollista tilannetta aika hyvin.

      Silti, mutkat suoriksi. Aika varma olen että suhde loppuu mun puoleltani siihen. En vaan pysty luottamaan enää.

      Kännisekoilu on vielä kaksinkertainen moka, ei puolustus.


      xLiner

      • Anonyymi

        Mun mielestäni pissavehkeiden yhteen hinkaaminen on vain yksi pettämisen laji.

        Voi jättää hoitamatta lupaamansa asian, voi puhua toisen asioita kolmannelle osapuolelle, voi julkaista toisen kuvan netissä, voi varastaa tai sosialisoida toisen omaisuutta, jättää ulkopuolelle, vähätellä, alistaa, manipuloida, kiristää, uhkailla... Ja tietysti sitten ihan fyysinen väkivalta.

        Pettää voi monella eri tavalla.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestäni pissavehkeiden yhteen hinkaaminen on vain yksi pettämisen laji.

        Voi jättää hoitamatta lupaamansa asian, voi puhua toisen asioita kolmannelle osapuolelle, voi julkaista toisen kuvan netissä, voi varastaa tai sosialisoida toisen omaisuutta, jättää ulkopuolelle, vähätellä, alistaa, manipuloida, kiristää, uhkailla... Ja tietysti sitten ihan fyysinen väkivalta.

        Pettää voi monella eri tavalla.

        xLiner

        Valehtelu alalajeineen unohtui.

        xLiner


    • Anonyymi

      ei olisi kai merkitystä mutta voisi olla hauskaa jonkin palstanaisen kanssa aterialla... no niin haaaveilija tuo ei hällä väliä, muttsa niin...

    • Anonyymi

      Varmaan lähtisimme kolmistaan ulos syömään ja juttelee siitä mitä on tapahtunut. Minä tarjoaisin.

      • Anonyymi

        Very french.


      • Anonyymi

        Tiedän yhden parin jossa miehiä on kaksi , kaikessa sovussa ovat ja nainen rakastaa kumpaakin. Heistä oli televisiossa oikein ohjelmatkin . Ja itse ajattelee ettei sellainen olisi omalla kohdalla edes mahdollista , mutta nämä kolme sanoivat että heille se on luonollista.
        Joten suhteita on monenlaisia , se mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle . Uskottomuudesta ei kukaan osaa sanoa etukäteen miten tulee reagoimaan , sen tietää vasta silloin kun asia on omalla kohdalla


    • Anonyymi

      tuollainen niin jos joku hsrdware-prohasmmer... iin pakkohan on siloin olla monia tiekoneita erillisiäälä käyttöjerjesmelmillään :D

    • Anonyymi

      Sanoisin että toivottavasti oli hyvä pano koska sen takia eroamme nyt. Minulla ei ole minkäänlaista sympatiaa pettäviä ja epäluotettavia ihmisiä kohtaan se on aina oma valinta mitään tekosyitä siihen ei ole olemassa. Ellei sitten ole kyseessä raiskaus. Kukaan ihminen ei ajaudu pettämään jolla on aivot.

      • Anonyymi

        Niin ja hiljaisuus asiasta on myös pettämistä ja valehtelua. Epäluotettavat ihmiset ovat alinta pohjasakkaa. Jos täytyy jakaa itseänne pysykää sinkkuina ja hinkkauttakaa niitä värkkejänne toisilla sellaisilla jotka haluaa niitä jaella ympäri kylää.
        Epäluotettavalla pohjalla ei voi olla mitään ei rakkautta ystävyyttä kaverisuhdetta tai työkaveruutta eikä mitään muutakaan. Itse heivaan laidan yli välittömästi tällaiset tyypit historiasta huolimatta.


    • Anonyymi

      jos haluaisikin kirjoittaa jotain mukavas tytöill joskus onnisun joskus en mut5ta yritän aina.

    • Anonyymi

      ... siis niin yritän aina tehdä tytöistä iloisempia.... en onnistu aina, toivottavasti tytöt ymmärtävät, koska joskus jotain julmia juttuja mutta siis ei tytöille

    • Anonyymi

      Eipä kait siinä mitään. Voisin ehdottaa kimppaa ja ryhmäseksiä hänelle.

    • Anonyymi

      todella mukava asia oli kuulla tytöiltä että kyllä ymmärrämme sinua että yrittäisit tehdä hyvää jne..

    • Anonyymi

      Ottaisin eron. Ei siinä sen kummempia näin aikuisiällä en haaskaisi energiaa tunteellisiin reaktioihin enkä riitelyyn, koska on helpompaa vain lähteä ja tunteelliset reaktiot harvoin johtaa mihinkään hyvään saatipa sitten riitely.


      Ja kyllä minä olen ollut parisuhteessa, jossa minua petettiin. Ja saattoipa tuo pettäjä poikaystävä vielä kyseisen naishenkilön raskaaksi saakka. Mutta en tuolloinkaan mitenkään raivonnut asiasta, otin eron vain.

      • Anonyymi

        Tiedän yhden naisen joka joutui eroamaan kun mies teki toisen naisen raskaaksi . Tämä nainen ei unohtanut koskaan miestään ! Rakasti höntä sydämmestään. Siis hän sai psyykkisen trauman kun jätettiin yksin lapsen kanssa . Mies taas pärjäsi hyvin elämässään uuden perheensä kanssa.
        Vielä vanhanakin ennen kuolemaansa hän puhui avioliitostaan jossa mies oli ollut hänelle se ainoa maailmassa jota rakasti .Että monet voivat myöskin traumaantua uskottomuudesta ja erosta . Riippuu millainen on ihmisenä


    • Anonyymi

      En uskoisi että jos jonkin lempinimen jollekin haaveilija koska tietää että eri asioita monia juttuja vaan tuli mieleen hänen kuvistaan juttu

      Ei siis takoit5qa sellqaista jotain playbgoy etusivuqa vaaqn.... niiin.

    • Anonyymi

      Minäpä sain kerran luvan kanssa mennä. Eihän siitä tullut kuin parku kun on toiseen niin kiintynyt. Mut tulkaapa sanoo kun ootte 20 vuotta syöneet samaa puuroa.

    • Anonyymi

      Ottaisin posteljoonin puhutteluun.
      Sitten, ryhtyisin käyttämään kondomia.

      • Anonyymi

        😂.


    • Anonyymi

      minä häkellyiin jotenkin joskus oikeasti joku vuotta vanhempi aika kaunis nuori nainen jossain, että huhhuh sitten aloin ajattelemaan luulvatasti olen ehkä pahoinpidellyt häneen isääkin mutta niin mutta... hänellä oli aika söpö lempinimikin kyllä työpaikassa missä oli.

    • Anonyymi

      jos rimpaquttelee puheluita tytöille varsinkihn niin eivät yleensä loukkannu kai, luulisin että voisi olla hauskaa kun joku soittaa.

      Mutta niin ei robotti-eli yliopisto-pommitusta kai kukaan maistereista ei pidä.

    • Anonyymi

      Ensiksi haluaisin tietää kenen kanssa ja milloin? Menneisyydessä on ollut jonkin verran henkistä pettämistä, mutta annoin anteeksi.
      Puoliso tietää mitä menettää, jos pettää. En usko, että tekisi sellaista, koska ero tulisi.

      T: tuntematon

    • Anonyymi

      Pitikö kertoa? Omaatuntoaanko paranteli? Onko väliä pettikö vai ei, jos kuitenkin te kumpikin haluatte jatkaa yhdessä? Jos kyse yhdestä retkahdulsesta. Paljon pahempaa, jos on henkisesti kiinni jossakussa muussa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Minä en ajattelisi noin. Minulle itse kertominen ja rehellisyys ovat minimiedellytyksiä, että asia voisi edes olla mahdollista saada anteeksi. Peittely ja valehtelu ovat mun laskuissani pahempia tekoja ja petoksia kuin paneminen. Jos ei itse kerro heti, niin se on armotta game over.


    • Anonyymi

      ei liity haaveilijaan millään tavoin vaan haaveilija aiheutti ajatuksia eräästä toisesta tytöstä.. jooh.

    • Anonyymi

      tuollainen voisi olla hassustikin sanottu että siis:; haaveilija39 aiheutit ajatuksia.

    • Anonyymi

      Meidän luotto putkimiehen tarjoamat palvelukset menisivät uudelleen arvioitavaksi.

      • Anonyymi

        Olen kohdannu monia firman ykkösputkareita huippu urakkamiehiä joiden ammattitaidonkin kyseenalaistaisin


    • Anonyymi

      Pesisin hänen hammasharjalla vessanpöntön ja leikkasin boksereihin reikiä. Nakkaisin sormukset roskiin .

      • Anonyymi

        Oot kyl joku psyko tai paatti. Pikkuasiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyl joku psyko tai paatti. Pikkuasiasta?

        Ehkäpä olenkin ei voi tietää.


      • Anonyymi

        No nyt puhuu joku jonka voisin viedä treffeille. Selvästi menisi tunteisiin joka tarkoittas että sinulla olisi niitä joka taas tarkoittaa että hyvin ja oikein kohdeltuna olet rakkautta.


    • Anonyymi

      Lopettaisin suhteen, sillä sen jatkaminen olisi kaikkien kannalta turhaa. Pettäminen kertoo, ettei pettäjä enää välitä petetystä, jos on koskaan välittänytkään, sillä sitä josta välittää ei satuta ja jokainen tietää että pettäminen satuttaa.

    • Anonyymi

      Kostaisin jollain tavalla. En osaa sanoa miten, mutta kostaisin. Niin että huomenna muistaisi.

      • Anonyymi

        Se oli aika hauska, kun joku nainen oli tunkenut, oliko silakoita pettäjämiehen kämpän verhotankoihin, eikä sille miehelle koskaan selvinny että mistä se aivan karmea haju johtui ja sen oli pakko muuttaa pois.


      • Anonyymi

        Mitenkä kosto tekisi sinulle paremman olon eikö olisi ennemminkin niin että joutuisit toteamaan itse itsellesi olevasi samanlainen kui pettäjäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli aika hauska, kun joku nainen oli tunkenut, oliko silakoita pettäjämiehen kämpän verhotankoihin, eikä sille miehelle koskaan selvinny että mistä se aivan karmea haju johtui ja sen oli pakko muuttaa pois.

        Sekin haju ois jonkin ajankuluttua haihtunu ei ruumiskaan haise parin kolmen kuukauden jälkeen miltään jos huoneiston ilmastointi toimii kokemusta löysin joskus sänkyynsä kuolleen kun piti termareita käydä kiertääs paikoilleen


    • Anonyymi

      Minä eroaisin. Olen eronnut jo kun eksäni pussaili toista miestä maauimalassa. Satuin vaan paikalle ja näin kaiken.

    • Anonyymi

      truli taas joku iso-pötkö-kirjoitus jota ei jaksa lukea kun mitään kappalejakojakaan ole..... kun niin tekisi mieli luka mutta suuripökälekerralla.

      Jotkut ovat oppineet että laittaa niitä kappalewitakin kappalejakoakin helpottraa lukemistakinkuin kokoraamatturukerralla sanastasanaan.

      • Anonyymi

        Ymmärtäisitkö siltikään lukemaasi kun kirjoituskin noi vaikeuksia tuottaa


    • Anonyymi

      Vaimoni petti,kahdenlapsen äiti,petti vielä niin pahasti nuoremman lapsen ollessa 1v2kk.Pettämisestä seurasi raskaus.Vaimoni ikä oli 23 vuotta. En pystynyt jatkamaan
      nuoren ylpeyteni takia joten erosimme. Järkeni sanoo että tästä ei seuraa mitään hyvää.Olin sitoutunut ikuiseen liittoon,kuinka ihminen voikin tehdä näin totaalisen virhe arvion toisesta ihmisestä. Lapsistani olen ylpeä,tämä paikkaa omaa itsetuntoani.

      • Anonyymi

        Otitko vieraan miehen lapsen omille nimillesi vai oletko uudessa suhteessa jossa olet saanut toisen lapsen mitä si turhaan vanhaa suhdetta mietit


    • Lamaantuisin. Varmaan lähtisin siitä tilanteeesta pois ja olisin hetken yksin. Sitten kun tunteet tasaantuisi, palaisin ja sanoisin, että tämä oli tässä. Pitää erota ja hoitaa kaikki nätisti. Ehkä antaisin anteeksi, mutta silti elämät pitää erota toisistaan.

      Se motä oli, oli... siitä ei olisi mitään jäljellä kuin muistot, mitä en heti miettisi.

    • Anonyymi

      Ootta kyl hulluja. Ei meil päin emännät läksi jonkun hairahduksen vuoksi. Minkä ikäisiä suhteenne olikaan? Kyl se ruoho jossain vaiheessa vihreemnältä vaikuttaa kun tarpeeksi kauan on. Molemmat saa maistaa ja sit oman kullan kainaloon takas. Se paras.

      • Anonyymi

        Se ei ole pettämistä jos se tehdään yhteisymmärryksessä ja kummankin etukäteen tietäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole pettämistä jos se tehdään yhteisymmärryksessä ja kummankin etukäteen tietäen.

        No ei tietenkään. Eikä minusta sekään jos katuvansa jälkikäteen tunnustaa. Ihme jengii täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tietenkään. Eikä minusta sekään jos katuvansa jälkikäteen tunnustaa. Ihme jengii täällä.

        Ei se katuminen pettämistä pois pyyhi, et saa syntejäsi anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se katuminen pettämistä pois pyyhi, et saa syntejäsi anteeksi.

        Keneltä? Ainoa anteeksiantamaton on siippani ja muilla ei väliä. Kyllä sitä anteeksiantoa ja hyväksyntää on tullut harjoitettua tässä monikymmenvuuotisesda suhteessa. En tiedä teistä junnuista tai sarjamonogaamisista.


    • Anonyymi

      Riippuu ihan siitä miten rikas puoliso on. Voisin vaikka elää parisuhteessa jossa nainen saisi käydä paneskelemassa ketä vaan haluaa. Seksi ei ole oikein koskaan itseäni kovin paljon kiinnostanut niin voisin hyvin suoda naiselle sen, että käy hakemassa nautintonsa muualta. Kuitenkin tärkeää on, että naisella on rahaa ja paljon kuten itsellänikin on. En pystyisi olemaan tuollaisessa suhteessa rahattoman kanssa joka olisi kanssani vain rahojen vuoksi.

      • Anonyymi

        No ihan näi uteliaisuudesta mihin sä parisuhdetta tarvittet si jos seksi ei kiinnosta etkö si voi elää yksin kavereidesi kanssa aikaa viettäen esimerkiksi


    • Anonyymi

      Harva se miettii niitä pettämisen syitä. Yleisesti vikaa on silloin jo molemmissa puolisoissa. Ruoho vihreämpää aidan takana, oma aitaus jo koluttu puhtaaksi, sanoi vuohi kun naapuriaitauksen lammasta pani. Mutta, ei sen pukin tarvitse tietää naapuri pukin touhuista siinä "omassa aitauksessa", se oli syönyt siltä jo kaikki ruohot.

      Pitäkää se oma aitaus vihertävänä!
      Helppoa pitää puoliso tyytyväisenä?

      AV

      • Anonyymi

        Olen kiinnostunut pettämisen syistä paljon enemmän kuin pettämisestä.


    • No olisin tietysti pettynyt. Asiat olisi voinut järkevämmin hoitaa. Puhua asioista missä mättää, harkita eroa ja erota, ennen kuin tekee mitään typerää. Niin sitä en tiedä voisinko antaa anteeksi.🤔 mutta parempi se rehellisyys kumminkin.

      • Anonyymi

        Olet nuori? Puhuminen on yleensäkin yliarvostettua, mutta erityisen hölmönä pidän puhumista "missä mättää" ennenkuin eksyy vieraisiin. Se on kerrassaan hätävarjelun liioittelua, etenkin silloin kun kyse ei ole kroonisesta pettämisestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet nuori? Puhuminen on yleensäkin yliarvostettua, mutta erityisen hölmönä pidän puhumista "missä mättää" ennenkuin eksyy vieraisiin. Se on kerrassaan hätävarjelun liioittelua, etenkin silloin kun kyse ei ole kroonisesta pettämisestä.

        No se ei ole mun murhe vaan sinun😃


    • Anonyymi

      minä ke3ksin muteen haaveilijalle uuden lempinimen kaqlenterityttö koska ei liity pihinkään pornoon vaan eli kun tein omaa kaltenteriakin ja niita luukkumaisia kuvia haaveilijalla kuvassa....

    • Anonyymi

      Minua ihmwetyttää että olenko tosiaan jotenkin ihastunut tuohon Haaveilija...

    • Anonyymi

      En tiedä suhtautumistani ilman muita speksejä.

    • Anonyymi

      Tietäisin sen kertomatta.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Molempien täytyy katsoa peiliin. Suhteesta ei lähdetä pettämään, jos se on onnellinen. Jos suhteessa voi huonosti, ei ole hellyyttä, läheisyyttä, seksiä tai se on huonoa ja on yritetty asiaa korjata, mutta se ei ole johtanut mihinkään, on luonnollista hakea tyydytystä muualta. Pelkän seksin vuoksi ei tarvitse erota. Eroaminen rakastavasta kumppanista on viisasta, ellei rakkautta enää tunne. Sattuu helvetisti, tulla petetyksi. Sattuu .aatanasti olla se pettäjä, toisen hylkääjä, rikoksen tekijä. Rehellisyys on ainoa asia, jossa on mitään järkeä. Sellainen sairaalloinen tapapettäminen, jota kumppanilta salaillaan ja jatketaan silti, palvelee jotakin muuta kuin rakkautta. Kumppanin silmien edessä pettäminen on myös sairasta, tai sitten sovittua, mutta ei rakkautta.

      Puskista tullut tieto toisen pettämisestä on haavoittavaa, mutta erinomainen paikka silmien avaamiselle.

      • Anonyymi

        Sattuu tulla petetyksi mu miksi itse petät toista jos sekin muka sattuu olla se pettäjä siis


    • No olisin ihan,että jaa-has.. oliko nyt ihan tarpeellista kertoa? Varmasti kysyisin, oliko käyttänyt ehkäisyä ja haluaisin selvittää, haluaako tai aikooko jatkaa sitä suhdetta. Sen jälkeen mietittäisiin meidän suhteemme statusta ja priorisoitaisiin tarpeitamme.
      Yhdessä päätettäisiin jatkosta.

      Aika selvästi voin sanoa, että en juurikaan liikuttuisi asiasta suuntaan tai toiseen. Haluaisin vain käytännölliset asiat kondikseen.
      Suhtaudun seksuaalisuuteen hyvin käytännönläheisesti ja minä en omista kumppaniani. Jos hän päättäisi harjoittaa seksuaalisuuttaan jonkun muun kanssa, se olisi hänen valintansa hänen elämässään. Se ei liikuta minua muutoin kuin terveydelliselta kantilta katsottuna. Eli minua kiinnostaisi oikeastaan vain, että oliko akti suojattu vai ei.

      Eli yhdentekevää. Kukaan ei voi pettää minua, sillä en usko yksiavioisuuteen. Eikä minua ole koskaan petettykkään. Ei se ole pettämistä, jos siihen lupa on.

      • Anonyymi

        Näin juuri pirpana! Itse ajattelen teoreettisemmin mutta aivan samoin johtopäätöksin. Miksi hukata hyvä ja läheinen suhde jonkun randomin takia…


      • Anonyymi

        Kaipa se on tapa tuokin elää mu kuinkas oletko onnellinen tai oletko tuollaisessa suhteessa ollut koskaan edes hieman tyytyväinen elämääsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaipa se on tapa tuokin elää mu kuinkas oletko onnellinen tai oletko tuollaisessa suhteessa ollut koskaan edes hieman tyytyväinen elämääsi

        En tosiaankaan ole ollut tyytyväinen.. nähdäkseni pitänee käyttää sanaa onnellinen.
        En usko parisuhteeseen. Se on uskon asia, ei mitään muuta.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En tosiaankaan ole ollut tyytyväinen.. nähdäkseni pitänee käyttää sanaa onnellinen.
        En usko parisuhteeseen. Se on uskon asia, ei mitään muuta.

        Sä et oo löytänyt sitä oikeaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä et oo löytänyt sitä oikeaa.

        En usko koko "se oikea" teoriaan. Humpuukkia.

        Se jonka kanssa olen, on se oikea sillä hetkellä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En usko koko "se oikea" teoriaan. Humpuukkia.

        Se jonka kanssa olen, on se oikea sillä hetkellä.

        Katkera jostain rikkoutuneesta suhteesta tai lapsuudessa koetusta? Ihan kun sut ois hylätty etkä uskalla sitoutua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katkera jostain rikkoutuneesta suhteesta tai lapsuudessa koetusta? Ihan kun sut ois hylätty etkä uskalla sitoutua.

        Kyllä.. pitää paikkaansa, minut on hylätty lapsuudessani. Äitini hylkäsi minut. Mutta se on ammoista historiaa ja anteeksi annettua.

        En halua sitoutua, se on totinen tosi. Sitoutuminen .. hmm. Miksi ihmeessä minä moista haluaisin..? En keksi yhtäkään hyvää syytä.

        Sitoutuminen ei anna minulle mitään. Se vain ottaisi ja veisi. Joten miksi sitoutuisin? En tarvitse rinnalleni ketään. Pärjään näin paremmin kuin hyvin. Olen kutakuinkin onnellinen ja se on paljon se.


    • Anonyymi

      No eikö se ole suhde silloi taputeltu onko toinen koskaan edes välittänyt jos kerta pystyi pettämään

    • Anonyymi

      Juu, ei tarvitse kuvitella. Tiedän miten kävi, mutta en kerro sitä teille. Ihan keskenänne voitte pitää tätä viihdyttävänä leikkinä ja kertoilla voimienne tunnossa miten näppärästi sen käsittelisitte.

      • Anonyymi

        Miksi oletat, että kenelläkään muulla ketjussa ei ole tuosta kokemusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi oletat, että kenelläkään muulla ketjussa ei ole tuosta kokemusta?

        Näkeehän sen vastauksista, mitä tekisivät. Kaikki nuo ovat myös yhtä tyrkkyinä nevomassa ystävillensä, mitä pitäisi tehdä. Petyin todella paljon, että joka ikinen halusi käydä omaa parisuhdesotaansa minun elämän kautta, eikä yksikään pystynyt ymmärtämään missä tilanteessa olin. Jokaisella oli joku oma tavoite ja tarve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkeehän sen vastauksista, mitä tekisivät. Kaikki nuo ovat myös yhtä tyrkkyinä nevomassa ystävillensä, mitä pitäisi tehdä. Petyin todella paljon, että joka ikinen halusi käydä omaa parisuhdesotaansa minun elämän kautta, eikä yksikään pystynyt ymmärtämään missä tilanteessa olin. Jokaisella oli joku oma tavoite ja tarve.

        Olet niin erityinen, ettet voi kertoa, mutta voit elämöidä sillä kokemuksellasi. Toisen kokemus on toisen, eikä ole vain yhtä ja oikeaa tapaa suhtautua petetyksi tulemiseen.

        Toista on vaikea ymmärtää, ellei toinen anna itsestään mitään tai ellei itse kuule mitä se kertoo.

        -Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkeehän sen vastauksista, mitä tekisivät. Kaikki nuo ovat myös yhtä tyrkkyinä nevomassa ystävillensä, mitä pitäisi tehdä. Petyin todella paljon, että joka ikinen halusi käydä omaa parisuhdesotaansa minun elämän kautta, eikä yksikään pystynyt ymmärtämään missä tilanteessa olin. Jokaisella oli joku oma tavoite ja tarve.

        No ainakin itselläni on kokemusta ja olen ketjuun vastannut. Sinä ilmeisesti ainakin koet kykyneväsi siis erottamaan mikä vastaukseni on. Minä taas näen vastauksista sen, minkä tosin tiesin jo, että ihmiset ovat erilaisia ja reagoivat näihinkin eri tavoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkeehän sen vastauksista, mitä tekisivät. Kaikki nuo ovat myös yhtä tyrkkyinä nevomassa ystävillensä, mitä pitäisi tehdä. Petyin todella paljon, että joka ikinen halusi käydä omaa parisuhdesotaansa minun elämän kautta, eikä yksikään pystynyt ymmärtämään missä tilanteessa olin. Jokaisella oli joku oma tavoite ja tarve.

        Mistä päättelet että ei ole kokemusta? Suhde loppuu siihen ymmärrätkö? Luuletko että olen pettäjän kanssa joka on vielä valehdellut asiasta?

        Ilman luottamusta ei ole suhdetta ja jos petät luottamusta ei ole eikä voi enää olla joten se loppuu siihen. Ei ole kovin vaikea kuvio. Älä petä jos haluat olla jonkun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin erityinen, ettet voi kertoa, mutta voit elämöidä sillä kokemuksellasi. Toisen kokemus on toisen, eikä ole vain yhtä ja oikeaa tapaa suhtautua petetyksi tulemiseen.

        Toista on vaikea ymmärtää, ellei toinen anna itsestään mitään tai ellei itse kuule mitä se kertoo.

        -Sivusta

        Aivan totta. Toisen kokemus oli toisen oletus siitä mitä hän tekisi ja mitä minun pitäisi heidän mielestä tehdä. Itse eivät siinä tilanteessa olleet, vaan kuvittelemassa. Ihan eri asia oli yrittää selvitä niissä olosuhteissa ihan yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet että ei ole kokemusta? Suhde loppuu siihen ymmärrätkö? Luuletko että olen pettäjän kanssa joka on vielä valehdellut asiasta?

        Ilman luottamusta ei ole suhdetta ja jos petät luottamusta ei ole eikä voi enää olla joten se loppuu siihen. Ei ole kovin vaikea kuvio. Älä petä jos haluat olla jonkun kanssa.

        Aika monet ovat tietämättään pettäjän kanssa, ihan hyvässä luottamuksessa. Siinä selviää, ettei pettämisen salaaminen ole yhtään huono vaihtoehto.

        Vaikea kuvio ei ole erota tietäessään pettämisestä, vaan jäädä suhteeseen ja tuntea olonsa kumppaninsa pettämisestä huolimatta turvalliseksi ja hyväksi.


    • Anonyymi

      Miten suhtautuisit? Kerro

    • Anonyymi

      luonto tulee vastaan jos pitkä parisuhde vie voima varasi,silloin onneksi toinen lähtee ilman riitoja, mutta uutta suhdetta on vaikea aloittaa uudestaan, kun entinenkin on viellä kaveri,

    • Kenkää perseelle samantien! Luotettaviakin ihmisiä löytyy pilvin pimein, joten miksi jääädä elämään suhteessa jossa voit milloin hyvänsä saada kumppaniltasi vaikka aidsin?

      • Anonyymi

        Eipä taida nykyaikana olla ihan yksikertainen proggis löytää luotettavaa kumppania


      • Anonyymi

        Mihin kuka nyt sitten luottaakaan.


    • Anonyymi

      hälläväliä-whatever, pitkäaikainen kumppari eli kumppari.

      hmm... tyttöjen kanssa on monestikin jotain juttuja, siis ennalta tuntemattomien.... monestikin olen kysynyt jotain apua kaupungin tytöiltä: tiedättekö tytöt tuon jonkin paikan, en löydä, aina auttaneet tietävät auttaa missä joku ihmeellinenkin paikka on.

    • Anonyymi

      Jos olisi lapsia, isyystesti välittömästi. Mikäli en olisi isä biologisesti, saisi ex-akka ja ex-lapset etsiä uuden kodin.

      Jos lapseton, hetken ehkä pitäisin aivan jäätävän asiallista, tunteetonta ja neutraalia asennetta. Ehkä pari kakka- ja pissakeppostakin tekisin.

      • Anonyymi

        Sinällään tuollainen petos olisi törkeä, mutta viesti kertoo paljon myös siitä miten pinnallista miehen rakkaus on. Mies rakastaa biologiaa, ei sitä lasta. Jos itse saisin tietää, että lapseni olisi vaikkapa synnytyslaitoksella vaihtunut, niin se olisi aivan hirveää, kamalaa, maailmanloppu, sillä mä rakastan tuota lasta. Ajatus siitä, että hänet pitäisi antaa pois on ihan kammottava. Yhtä kamala olisi sitten se ajatus, että omani olisi jossain muualla, mutta lopulta se biologinen, mutta kuitenkin vieras lapsi olisi mulle helpompi "antaa pois".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinällään tuollainen petos olisi törkeä, mutta viesti kertoo paljon myös siitä miten pinnallista miehen rakkaus on. Mies rakastaa biologiaa, ei sitä lasta. Jos itse saisin tietää, että lapseni olisi vaikkapa synnytyslaitoksella vaihtunut, niin se olisi aivan hirveää, kamalaa, maailmanloppu, sillä mä rakastan tuota lasta. Ajatus siitä, että hänet pitäisi antaa pois on ihan kammottava. Yhtä kamala olisi sitten se ajatus, että omani olisi jossain muualla, mutta lopulta se biologinen, mutta kuitenkin vieras lapsi olisi mulle helpompi "antaa pois".

        Olen miettinyt ihan samaa, kun noita tuollaisia uutisia olen joskus lukenut. Miten puhdasta pintakiiltoa voi miehen rakkaus olla? Ajatus, että mun pitäis antaa lapseni pois, on aivan karmea. Mun lapseni on mun lapseni, biologiasta riippumatta. Mä en tajua miten kukaan voi vain häipyä sellaisen lapsen elämästä, jota on kasvattanut vauvasta saakka. Mulle se olisi kuolema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt ihan samaa, kun noita tuollaisia uutisia olen joskus lukenut. Miten puhdasta pintakiiltoa voi miehen rakkaus olla? Ajatus, että mun pitäis antaa lapseni pois, on aivan karmea. Mun lapseni on mun lapseni, biologiasta riippumatta. Mä en tajua miten kukaan voi vain häipyä sellaisen lapsen elämästä, jota on kasvattanut vauvasta saakka. Mulle se olisi kuolema.

        Tuollaista tunnevammaisuutta miehissä esiintyy. Erityisesti eron yhteydessä miesten tunnekylmyys voi konkretisoitua.

        Ja huomaatteko, miten mies sisäistää, että lapset kuuluvat äidille kyin yhtä pakettia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista tunnevammaisuutta miehissä esiintyy. Erityisesti eron yhteydessä miesten tunnekylmyys voi konkretisoitua.

        Ja huomaatteko, miten mies sisäistää, että lapset kuuluvat äidille kyin yhtä pakettia.

        Kyllä. Tuokin on asia, jota mun on likipitäen mahdoton tajuta. Itselläni oli niin totaalisen erilainen isä, joten mä en jotenkin kykene lainkaan tajuamaan, miten jotkut miehet ajattelevat tuon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinällään tuollainen petos olisi törkeä, mutta viesti kertoo paljon myös siitä miten pinnallista miehen rakkaus on. Mies rakastaa biologiaa, ei sitä lasta. Jos itse saisin tietää, että lapseni olisi vaikkapa synnytyslaitoksella vaihtunut, niin se olisi aivan hirveää, kamalaa, maailmanloppu, sillä mä rakastan tuota lasta. Ajatus siitä, että hänet pitäisi antaa pois on ihan kammottava. Yhtä kamala olisi sitten se ajatus, että omani olisi jossain muualla, mutta lopulta se biologinen, mutta kuitenkin vieras lapsi olisi mulle helpompi "antaa pois".

        Paskaa puhut sujuvasti. Pettäminen on todellakin muutakin kuin fyysinen asia.

        Jos vedetään raja tähän ja ollaan siitä yhtä mieltä, miksi rajaa saa sitten yllättäen siirtää kuitenkin mielensä mukaisesti, koska huvitti?

        Se kertoo että toinen ei ole kunnioittanut yhteistä elämää koskaan tai tekee sen omilla piilotetuilla ehdoilla. Jos väität että tämä on "vain fyysistä" olet tolkuton idiootti.

        Sinä tahdot väkisin nähdä miehen "omistushaluisena sikana" kun tosiasiassa suhde ja sen rajat tehdään kaksin ja pettäjä on se joka luopuu noista rajoista.

        Älä mittaa sihdetta uskottomuudella äläkä kallosi kestävyyttä luodilla. Perusasioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskaa puhut sujuvasti. Pettäminen on todellakin muutakin kuin fyysinen asia.

        Jos vedetään raja tähän ja ollaan siitä yhtä mieltä, miksi rajaa saa sitten yllättäen siirtää kuitenkin mielensä mukaisesti, koska huvitti?

        Se kertoo että toinen ei ole kunnioittanut yhteistä elämää koskaan tai tekee sen omilla piilotetuilla ehdoilla. Jos väität että tämä on "vain fyysistä" olet tolkuton idiootti.

        Sinä tahdot väkisin nähdä miehen "omistushaluisena sikana" kun tosiasiassa suhde ja sen rajat tehdään kaksin ja pettäjä on se joka luopuu noista rajoista.

        Älä mittaa sihdetta uskottomuudella äläkä kallosi kestävyyttä luodilla. Perusasioita.

        Minähän en ole se, joka näkee lapsen vain naisen jatkeena, eikä lainkaan yksikönä. Tuo no ihan tässä kirjoitelleisen misten juttu. Mies ei kykene rakastamaan lasta, vaan mies rakastaa vain biologiaa ja omia geenejään siinä lapsessa. Varsin ultimaattista itserakkautta, kun se itserakkaus ulottuu jopa pelkkiin geeneihin toisessa olennossa ja se "rakkaus" pyyhkiytyy noin vain pois toisen ihmisen teon takia. Lapsi itsessään ei merkitse miehelle mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän en ole se, joka näkee lapsen vain naisen jatkeena, eikä lainkaan yksikönä. Tuo no ihan tässä kirjoitelleisen misten juttu. Mies ei kykene rakastamaan lasta, vaan mies rakastaa vain biologiaa ja omia geenejään siinä lapsessa. Varsin ultimaattista itserakkautta, kun se itserakkaus ulottuu jopa pelkkiin geeneihin toisessa olennossa ja se "rakkaus" pyyhkiytyy noin vain pois toisen ihmisen teon takia. Lapsi itsessään ei merkitse miehelle mitään.

        Kuinka ollakaan me emme ole Jeesuksia vaan Miehiä. Mihin helettiin sinä tarvitset absoluuttista jumaltasoista rakkautta; etkö pysty itse kontrolloimaan itseäsi niin että olet inhimillisen rakkauden arvoinen?

        Ideologit ovat aina onnettomia, kannattaa miettiä hetki että mistäköhän moinen johtuisi.

        PS. Mies hylätessään ei-oman lapsena säästää tuon lapsen siltä tuhoavalta katkeruudelta jota mies kokisi jäädessään jonkin asian pakottamana; tällöin lapsi ei kasva pettymyksen sairaassa valossa. Mies tarjoaa tilaa lapselle löytää sellaiset ihmiset jotka tarjoavat jotain parempaa (jota muuten hänen äitinsä ei myöskään tarjonnut, vaan pelasi itsekästä peliään lapsenkin kustannuksella). Unohdat nyt sen että yksinkertaisesti pois lähteminen voi olla täsmälleen oikea ja viisas valinta tässä epätäydellisessä elämässä.


    • Anonyymi

      Hyvin, koska kertois itse suoraan en kuitenkaan haluais jatkaa

    • Anonyymi

      Sitten pitäisi vain erota. Toivottavasti olisi rakkaus siinä vaiheessa jo muutoinkin kuollut. Nöyryytettäväksi aisuriksi en suostu.

    • Sanosin : En kyllä usko ennen, kuin näen joten voisitko pyytää tuon daamin tänne ja näyttää miten petit.
      Sanoisin sen jälkeen : Sullahan dementtiaki ja eihän sulla seiso, kun silimät päässä vaikka kuinka viagraa söisit.

      • Ajattelin tulevaa ja kyllä me molemmat ollaan sen verran vanhoja jo pitkässä suhteessa, että kyllä tuo pitää jo nähdä jos pettämään on onnistunut…

        Jos hoivakodissa on vahingossa menny väärään huoneeseen niin en kai minä itekkään välttämättä edes muistas että minkä näkösen papan kanssa olen sinne menny hengaileen…


    • Anonyymi

      Siitä pisteet, jos kertoisi itse, mutta olisi se ihan hirvittävä järkytys, että rakkaani olisi ollut toista henkilöä niin lähellä, fyysisesti tai henkisesti. Sairausloma olisi ihan selvä. En tiedä, pystyisinkö jatkamaan.
      Mutta ehdottomasti haluan tietää, jos näin käy, ja olen sen puolisolle sanonut. Itse en pysty valehtelemaan, ja en kestä sitä toiseltakaan yhtään.

    • Anonyymi

      Aikanaan annoin kerran anteeksi mutta kun sama nainen teki saman virheen heitin avokin kaikki tavarat telkkarista pelikonsoliin sekä tietokoneen ja kaikki mitä asunnosta löysin pihalle ja kun nainen tuli vkonloppureissun jälkeen kotia huomasi jo silloin exäni että sen romuista pelkät rippeet oli jäljellä enää kun jotkut oli kerännyt kaiken vähäänkään arvokkaat romut itselleen, naiselle jäi peitto ja jotain vaatteita. No se jätkä jonka kanssa entinen naiseni petti oli myöskin siis suhteessa naisen kanssa ja se jätkä palasi naisensa kanssa yhteen ja exäni jolla ei ollut mitään omaisuutta kerjäsi yli vuoden että sais muuttaa luokseni takasin, piinasin ja lupailin että voi tulla mut aina peruin, exäni ratkaisu oli alkaa asunnottomana huumeita käyttää ja alle 3v meni kun hän kuoli vetämällä väärää huumetta kun luuli että vetää jotain toista kamaa. Ku annoin kerran anteeksi samalle pettäjänaiselle ja hän pahoitteli ja itki paljon ja lupasi olla kunnolla, kun uudestaan jäi rysän päältä kiinni oli mun tehtävä saada se nainen murtumaan ja tuntea olonsa likaiseksi, onnistuin ja onnistuin myös tekemään sen elämästä helvettiä ja huoran maine mukaan. Tiesin että se puhui itsensätappamisesta ja nauroin ja yllytin sitä vetämään lääkkeillä överit mut pirulainen vetikin subua pirinä nenään ja se oli sit siinä sen vaellus ja hyvä niin. Nainen kerkesi 29v elää, me muut kannustettiin vetämään Pitkä piikki mut se ei vetänyt koskaan suoneen nii se ei onnistunut. Paska ihminen oli se vaikka onkin ollut kuolleena jo melko kauan. Ei säälitä yhtään kun piinasin sen itsarin tekemään.

      Jos leikkiin ryhtyy kestäköön leikistä tulleet kuprut.

    • Anonyymi

      Hommaisin vaivahkaa itselleni asunnon ja muutkin jutut kuntoon. Ykskaks vaan sanoisin että tämä oli tässä. En selittelisi mitään, enkä kuuntelisi mitään selityksiä.

      Parisuhde on parisuhde, eikä siihen mahdu kolmatta. Ei edes kokeilumielessä.

    • Anonyymi

      Romut jakoon kiitos ja näkemiin

    • Vaikea kuvitella että enää ryhtyisin monogamiseen suhteeseen vaatimuksella toisen seksuaalisesta omistusoikeudesta🤔

      Jos ei se toinen minun seurassani muuten pysy kuin kiellolla seksuaalisuuden harjoittamisesta jonkun/joidenkin toisten kuin minun kanssani,
      Niin🤷

      Toki tuntisin/tunnen edelleen mm. mustasukkaisuutta, tunnen sitä myös "hölmömmistäkin" asioista mitä mahdollisen kumppanini mahdolliset muut kumppanit (niinku esim. kumppanin exä😃)
      Se pitäs vaan opetella sanoittamaan ja keskustelemaan sen kumppanin kanssa jota asia koskee,

      (Helpommin sanottu kui tehty, mut minä vasta opettelen..)

      • Ja ja ja, tottakai kaikenlainen seläntakana perseily ja luottamuksen pettäminen satuttaa, sitä en kiellä


    • Anonyymi

      tuollqainen hassua että uskaltaako edes itse kasoa hampait6awan kun kunnostettuja ja kiilloitett6uja

    • Anonyymi

      Olisin ällikällä päähän lyöty. Todella yllättynyt.

      Kun ei ole sitä kroonista kumppania..

    • Anonyymi

      monesti, suhde oli ohi ennen pättämistä, kun omasta ja toisten kertomana,

    • Anonyymi

      tuollaainen että onko taas mentävä joidenkkin hamaslääkäri-tyttöjen luokuoksekin...

    • Anonyymi

      Kyllähän sitä voi miettiä, mutta oikeassa elämässä ei välttämättä sittenkään tekisi niin kuin on miettinyt.

      Ajattelen ehkä eniten kertomisesta. Jos pettää, siitä ei kannata kertoa, vaan kantaa taakka itse.

    • Anonyymi

      Levittäisin pettäjän luottamukselliset salaisuudet julkiseksi.

    • Anonyymi

      No, arvostaisin, että pitäisi suhdetta rehellisyydellä arvossa. Sen jälkeen olisi puhuttava, miksi näin teki, ja mitä haluaisi, ja miksi kertoi, ja mitä haluaisi minusta tai suhteesta. Siihen päälle omat samat jumpat, pahoinvointia, kunnes nämä selvitetty, ja jos ei niin tapahdu, niin sitten se olisi kai entinen suhde. Tämä siis teoreettinen tilanne. Paljon pahempi olisi itselle, jos ei kertoisi, tai kuulisi muilta, tai tajuisi sen vaan itse. Näin itse katselen asiaa...

    • Jos se on ollut pelkkää seksiä ja vain kerran kyseisen naisen kanssa, niin voisin hyvin antaa anteeksi. Jos taas pelissä on miehellä isoja tunteita ko. naista kohtaan, niin ero tulisi. Mieheni rakkautta/ aitoja tunteita en haluaisi kenenkään kanssa joutua jakamaan.

      • Anonyymi

        Minä puolestani arvostan rakkauden tunteita. On hyvin tavallista rakastaa, olla aitoja tunteita eri henkilöiden kanssa. Lähes yhtä tavallista on olla kertomatta kumppanille tunteistaan muihin ja se on hyvä niin.

        Jos kenelläkään on vähänkään rakkauden tunteita kumppania kohtaan, niin ei se ero tule noin vain, vaikka kumppani olisi pettänyt pidemmänkin aikaa. Ihmiset ovat usein kovin mustavalkoisia puhuessaan pettämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä puolestani arvostan rakkauden tunteita. On hyvin tavallista rakastaa, olla aitoja tunteita eri henkilöiden kanssa. Lähes yhtä tavallista on olla kertomatta kumppanille tunteistaan muihin ja se on hyvä niin.

        Jos kenelläkään on vähänkään rakkauden tunteita kumppania kohtaan, niin ei se ero tule noin vain, vaikka kumppani olisi pettänyt pidemmänkin aikaa. Ihmiset ovat usein kovin mustavalkoisia puhuessaan pettämisestä.

        Noinhan se menee mustavalkoisesti kaiken kanssa. Jotenkin jännittävää, etteivät ihmiset näe itseään, ovat ilmeisesti liian lähellä?

        Tuttavani tutustui mieheen. Mies erosi hiljattain, hänellä on matkusteleva työ, paljon harrastuksia. Ero johtui kun olivat kasvaneet erilleen, ei ollut mitään yhteistä enää. Tuttavani alkoi haaveilla suhteesta miehen kanssa. Kysyin minne kummaan mies saisi parisuhteen mahtumaan, kun on kokoajan menossa ja edellinen suhde varmasti siihen päättynyt käytännössä jo ajat sitten, koska mies ei jätä suhteelle aikaa. Tuttava sanoi silti "minulle voisi jättää". Voisihan noin käydä, etenkin silloin, kun on jo tunnettu pitkään, oltu ystäviä, samanlainen elämäntilanne, yhteiset mielenkiinnon kohteet. Mutta nähty sattumalta pirskeissä toisella paikkakunnalla, molemmat kovia menemään, perhetilanne erilainen, kumpikin dominoivia, ihan erilainen elämänrytmi ja mielenkiinnon kohteet, juu ei tule mitään. Parisuhteessa tarvitaan enemmän kuin seksuaalista vetovoimaa. Kaikki vain eivät näe sitä. Niinhän siinä kävi, että mies sanoi tuttavalle ettei halua mitään vakavaa suhdetta, tuttava suruissaan.

        Arvostan myös parisuhteessa kiintymystä, yhteistä historiaa, sitä millainen fiilis suhteessa on. Jos rakkautta suhteessa on jäljellä, kumppani käy vieraissa, ei se maailmaa kaada, vaikka vaikeaa saattaa olla kovinkin. Mitä enemmän yhteisiä hyviä vuosia takana, sitä epätodennäköisempää on erota pettämisen takia. Mitä enemmän on elämänkokemusta, ymmärtää sekin, että pitkässä suhteessa pettäminen joskus on hyvin tavallista. Vaikka näin tapahtuu, suhde ei tule siitä tietenkään yhtään paremmaksi, mutta ei myöskään huonommaksi. Suhde on juuri se sama suhde mikä on ,käy toinen tai molemmatkin kerran pari vieraissa tai ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se menee mustavalkoisesti kaiken kanssa. Jotenkin jännittävää, etteivät ihmiset näe itseään, ovat ilmeisesti liian lähellä?

        Tuttavani tutustui mieheen. Mies erosi hiljattain, hänellä on matkusteleva työ, paljon harrastuksia. Ero johtui kun olivat kasvaneet erilleen, ei ollut mitään yhteistä enää. Tuttavani alkoi haaveilla suhteesta miehen kanssa. Kysyin minne kummaan mies saisi parisuhteen mahtumaan, kun on kokoajan menossa ja edellinen suhde varmasti siihen päättynyt käytännössä jo ajat sitten, koska mies ei jätä suhteelle aikaa. Tuttava sanoi silti "minulle voisi jättää". Voisihan noin käydä, etenkin silloin, kun on jo tunnettu pitkään, oltu ystäviä, samanlainen elämäntilanne, yhteiset mielenkiinnon kohteet. Mutta nähty sattumalta pirskeissä toisella paikkakunnalla, molemmat kovia menemään, perhetilanne erilainen, kumpikin dominoivia, ihan erilainen elämänrytmi ja mielenkiinnon kohteet, juu ei tule mitään. Parisuhteessa tarvitaan enemmän kuin seksuaalista vetovoimaa. Kaikki vain eivät näe sitä. Niinhän siinä kävi, että mies sanoi tuttavalle ettei halua mitään vakavaa suhdetta, tuttava suruissaan.

        Arvostan myös parisuhteessa kiintymystä, yhteistä historiaa, sitä millainen fiilis suhteessa on. Jos rakkautta suhteessa on jäljellä, kumppani käy vieraissa, ei se maailmaa kaada, vaikka vaikeaa saattaa olla kovinkin. Mitä enemmän yhteisiä hyviä vuosia takana, sitä epätodennäköisempää on erota pettämisen takia. Mitä enemmän on elämänkokemusta, ymmärtää sekin, että pitkässä suhteessa pettäminen joskus on hyvin tavallista. Vaikka näin tapahtuu, suhde ei tule siitä tietenkään yhtään paremmaksi, mutta ei myöskään huonommaksi. Suhde on juuri se sama suhde mikä on ,käy toinen tai molemmatkin kerran pari vieraissa tai ei.

        "ymmärtää sekin, että pitkässä suhteessa pettäminen joskus on hyvin tavallista."

        Näin mä olen toisinaan puolileikillään funtsinutkin, että ehkä jatkossa mun kannattaisi hyväksyä "puoliavoin" suhde, eli että mies saa halutessaan pettää vaikka itseä ei se touhu vakavassa suhteessa kiinnostakaan, koska koskaanhan ei kuitenkaan voi olla 100 % varma muista kuin itsestään että onko joku pettänyt vai ei. Mutta kyllä mä varmaan silti kallistun siihen mihin tähän mennessäkin, eli oletan toista pääosin uskolliseksi. Mutta enää tosiaan se, jos kerran tai pari pettäisi, ei varmaan olisi syy eroon jos suhde muuten olisi hyvä (aiempien suhteiden kohdalla olisin heti pistänyt välit poikki, jos olisi käynyt ilmi pettämistä).


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        "ymmärtää sekin, että pitkässä suhteessa pettäminen joskus on hyvin tavallista."

        Näin mä olen toisinaan puolileikillään funtsinutkin, että ehkä jatkossa mun kannattaisi hyväksyä "puoliavoin" suhde, eli että mies saa halutessaan pettää vaikka itseä ei se touhu vakavassa suhteessa kiinnostakaan, koska koskaanhan ei kuitenkaan voi olla 100 % varma muista kuin itsestään että onko joku pettänyt vai ei. Mutta kyllä mä varmaan silti kallistun siihen mihin tähän mennessäkin, eli oletan toista pääosin uskolliseksi. Mutta enää tosiaan se, jos kerran tai pari pettäisi, ei varmaan olisi syy eroon jos suhde muuten olisi hyvä (aiempien suhteiden kohdalla olisin heti pistänyt välit poikki, jos olisi käynyt ilmi pettämistä).

        Sinä lipsut arvopyramidistasi arvoisa lutka. Minusta se tarkoittaa sitä että alat olla ns. pehmeäksi pieksettyä lihaa jolle alkaa kelpaamaan huonompikin varras.


    • Anonyymi

      Niin, anteeksi pystyisin antamaan minäkin, mutta en haluisi omistaa toista, joka haluisi itselleen muuta. Kipuahan noista jutuista aina syntyisi, mutta ei se olisi syy, olla antamatta anteeksi.

      • Anonyymi

        Luottamus, ja turvallisuus on kuitenkin rakennettava uudelleen, jota anteeksi antaminen, ei yksinään tee. Eli se on aina kuitenkin kahden ihmisen tahdosta riippuva tilanne. Teoreettisesti ajatellen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luottamus, ja turvallisuus on kuitenkin rakennettava uudelleen, jota anteeksi antaminen, ei yksinään tee. Eli se on aina kuitenkin kahden ihmisen tahdosta riippuva tilanne. Teoreettisesti ajatellen...

        Luottamus, ja turvallisuus on kuitenkin rakennettava uudelleen...

        ... jonkun toisen kanssa.


    • Anonyymi

      Sen jälkeen kyseinen ihminen olisi mulle pelkkää paskankatkuista ilmaa.

    • Olisin ikionnellinen ja kiihottunut jos vaimo kertoisi ottaneensa miestä!

    • Anonyymi

      Olisin onnellinen että muutkin huomaisivat hänen kauneutensa ja anteliaisuutensa!

    • Olisin ikionnellinen, jos hän vihdoinkin olisi alkanut ottaa miestä. Sitähän olen pyytänyt ja kerjännyt...

    • Anonyymi

      niin tuollainen voisi olla tytöille hauskaa jos on jossain joulukalenterissakin itse kivineen

      minä odotan tuota juttua hämmästyttävä ralli amazing race jossa nuo ampumahiihtäjätkin, suosikki hahmnot

    • Anonyymi

      Kyllä silläkin varmaan olisi jotain väliä, missä, miten ja kenen kanssa.

    • Jos siihen tilanteeseen on päädytty, niin kannattaa itsekin alkaa miettiä että kuinka ihanaa se seuraava uusi suhde aina alussa on, pannaan kuin kanit ensimmäinen vuosi ja siinä ohessa ehtii tutustua toiseen.
      Suhteet ovat aika pitkälti samanlaisia kuin työpaikatkin, mikään ei ole varmaa ja ikuista.

    • Anonyymi

      Koska tutustuminen minuun on aina jollain tasolla repivä asia itselleni ja yleensäkin olen "mahdoton" kohdattava, niin jos joku kuitenkin päätyy suhteeseen kanssani hän tietää tasan tarkkaan kuinka paljon se minulle merkitsee.

      Jos tässä kuviossa toinen alkaa pettää niin se tarkoittaa aivan absoluuttista epäreiluutta; se on köyhältä varastamista. Tämä luo sellaisen skenaarion jossa minun on pakko antaa anteeksi jotta voin pysyä yhteydessä toiseen. Minulla ei ole vaihtoehtoja ilman että se mikä minulle on jo lähtökohtaisesti niin vitun vaikeaa saavuttaa katoaa.

      Tämän epäreiluuden ja epäsuhdan takia koen että toinen HYVÄKSIKÄYTTÄÄ heikkouttani ja pettää siksi, se on hänelle mahdollista eikä hänen tarvi piitata minusta oikeasti koska minä olen mitä ilmeisin itsestäänselvyys.

      Tämä on se kohta kun sisäinen lasiseinäni helähtää rikki ja päästän mustaakin mustemman yksinäisyyden takaisin sisääni. Minua ei hyväksikäytetä. Minua ei oteta itsestäänselvyytenä. Minulla on yksinäisyyteni, se joka toivottaa minut tervetulleeksi ja on minua varten kun ihmiset ovat sitä mitä tuoteselosteessa ja pienellä painetussa oikeasti lukee.

      Minä valitsen itseni.

    • Anonyymi

      Hyvä jos sai sut tulemaan :D

      :-*

    • Anonyymi

      Sitä ette halua tietää.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe