Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
124
Kommenttia
16085
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kai siinä on se, että kun ei ymmärretä elämästä ja sen rajallisuudesta hölkäisen pöläystä. Minuutta pitää buustata vaikka valhein.
Elämähän voisi muutoin olla liian arkista, tavallista ja tylsää. Kun se minä ei olisikaan niin merkittävä ja erinomainen, mitä uskottelee itse itselleen.
Monella ihmisellä on joku ihme vimma pitää itseään jotenkin tärkeänä tai merkityksellisenä. Heidä olemassaolonsa syynä on se oma tärkeys.
Tosiasiallisesti olemme yhtä merkityksellisiä kuin kärpäsen paska. Ihan jokainen.
04.11.2023 14:15
Juu.. elämän arvoinen elämä, kun se on menetetty ja pelkkää kituuttamista jäljellä, ei ole mitään järkeä sen pitkittämiseksi.
Ihminen on nostanut ihmiselämän muun luomakunnan yläpuolelle ja samalla se järjestelmällisesti tuhoaa sitä toisaalla ohjusiskuin.. mikä logiikka..?
Täällä ihmisiä elvytetään turhaan kitumaan ja muutaman tuhannen kilometrin päässä raiskataan ja tapetaan lapsia. Tämä on ruma maailma. Jokaisella on päätäntävalta omasta elämästään ja myös sen lopettamisesta. Eutanasia tulisi sallia.
04.11.2023 14:09
Niin.. voipi olla että olet aivan oikeassa. Tosin pojat on poikia-kasvatus on vähenemään päin. Mikä mielestäni on hyvä suuntaus.
04.11.2023 14:02
No .. se nyt kuuluu miesten maailmaan. Siihen maailmaan jota opetetaan äidinmaidossa. Poijjaat saavat isotella.
04.11.2023 13:31
Emäkkäitä kalavaleita ja mun iskä voittaa sun iskän..
04.11.2023 13:20
Tuora biisiä en uskaltaisi vetää kenenkään kanssa. Liuan voimallinen...
04.11.2023 13:18
Minun nähdäkseni pitäisi määrittää elämälle elämisen arvoinen olotila ja sallia eutanasia kaikille, jotka eivät määritteeseen pääse. Siis sallia, ei määrätä.
Itse haluan mieluummin jättää tämän elämän kuin kitua vuosiakausia. Noin niin kuin pahimmillaan.
04.11.2023 13:12
Voi Linukka.. sinäpä sen sanoit. Iso osa naisista on kaksinaamaisia ilveilijöitä.
04.11.2023 13:04
Miehet ovat alitajuisia kilpailijoita keskenään. Aina ja kaikkialla.
Naiset ovat keskenään todellakin kannustavampia ja ryhmähenkisempiä. Mistä lie liskoaivoista lähtöisin koko homma..
Miestä ei saa kehua tai miehelle kehuskella. Sääntö johon on vain vähän poikkeuksia.
Toki niitä poikkeuksia on sekä miehissä, että naisissa. Mutta arvaappa jos nainen menee tuollaiselle kilpailulliselle uroolle jotakin itsestään kehumaan.. voit arvata sitä mitätöinnin määrää ja alistamista sekä vähättelyä. Sitä tapahtuu enemmän kuin arvaatkaan.
Naisen varsinkin tulee tyytyä osaansa. Sinua juuri kohdeltiin kuin naista. Vähättelevästi.
04.11.2023 13:01
No hei.. sä siis löysit ratkaisun ongelmaasi..
No ei vaineskaan.. terapeuttia sä tarvitset.
04.11.2023 10:17
Minä olen hyvä olemaan minä. Ihan paras kaikista. Ihan ite. Ja tätä ei voi kukaan kiistää.
04.11.2023 10:15
Kyllä eutanasia tulisi sallia. Jos se pakkosyötetään tälke takapajuiselle kansalle, niin se on vain hyvä juttu mielestäni.
04.11.2023 10:07
Vai niin.. vai jurotat. En usko. En alkuunkaan. Jurottaminen ei kuulu sun repertuaariin.
04.11.2023 01:11
Niin.. sehän on todettu monasti. Rakas veliseni. ❤️
04.11.2023 01:09
Juu.. töihinkin on mukava palara, kun on ollut jonkinverran poissa. Levänneenä on ihan eri puhti tehdä hommia. Onhan työssäkäyminenkin eräänlaista omaa aikaa..
Tsemiä sulle. Siis oikeasti toivon sinulle vain hyvää.
Ja joraamaan kanssasi? Totta hitossa! Me ei vaihdettu privayhteystietoja, mutta tiedämme mistä ne saa.. :D
Ja sun kanssa on kivaa jorata. Ei tarvii istua pöydässä odottelemassa biisiä joka olisi tanssittava.. sillä ne kaikkihan on tanssittavia.. =D ja kumpikin meistä osaa tanssia yksinkin.
04.11.2023 01:06
Kyllä me lahjakkaasti tanssitaan lähes joka treffeillä. Vaakamambo sujuu erinomaisesti..
04.11.2023 00:58
Juu, kyllähän tuohon tahtiin voisi persettään keinuttaa. Hyvä tanssibiisi.
Mun viikko ollut ihan pyllystä. Töissä ei meinaa oikein jaksaa ja sitä vaan laskee sekunteja maaliskuun loppuun..
Me voitaisiin vaikka joku kerta käydä kahdestaan tamppaamassa, kun asutaankin aika lähekkäin.
Meillä on aikalailla samanlainen suhtautumistapa tanssimiseen.
Aikanaan kävin paljon yksin tanssimassa, mutta nyt ei oikein saa aikaiseksi, vaikka rakastankin tanssimista ihan hirmuisesti.
Kuis sulla?
03.11.2023 17:47
Heh.. nyt taas pääsit si yllättämään..
No.. hyvä juttu.
02.11.2023 20:18
Mitenhän minä nyt arvasin, että juuri sinulta tulee vastaus jota olen odottanut kolme vuotta. ..
No sinuna en pitäisi kovinkaan kummoisena kehuna sitä tosiasiaa, että minä tykkään sinun tyylistäsi.
Mutta juu.. ei ollut kehu. Ei varppina ollu!
02.11.2023 20:02
Se oli mielipide.
Ja mielipide on kuin perseen reikä. Meillä kaikilla on sellainen.
02.11.2023 19:50
327 / 805