Missä olet hyvä tässä elämässä?

Anonyymi-ap

En tarkoita nyt parisuhde- tai pariutumismielessä. Vaikka sinkut-palstalla ollaankin. Tietysti jos siihen liittyy, voi mainita, mutta tällä ei sitä haeta.

48

412

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän tällaiseen voi vastata. Menisi aivan kauheaksi leuhkimiseksi ;)

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­­N­y­­m­f­o­m­­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olen hyvä siinä että lähden tekemään montaa asiaa rohkeudella ja ahkeruudella. Olen päässyt työpaikkoihin, joihin en omastakaan mielestäni kuuluisi päästä ja sitekydellä opetellut nopeasti asiat lähes yötäpäivää, niin että sitten olen ne työt tehnyt. Olen lievästi yllytyshullu, jos pyydetään niin rupean. Stressaan törkeästi mutta kun selviän, rentoudun. Elämän on elämisen arvoista kun siinä on sopivasti kilvoittelua. Minusta itseään pitää haastaa, jos ei nyt ihan äärirajoille niin ainakin pois mukavuusalueelta. Se on palkitsevaa ja itsetuntoa kohottavaa. On tapana sanoa että hyvä en ole missään, mutta ehkä juuri tässä. Sillä mennään mitä on annettu, jos ei paljon, nekin kaikki käyttöön. Miten kynttilää muuten poltetaan molemmista päistä?

      • Anonyymi

        Onko sulla kaikki hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla kaikki hyvin?

        On.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla kaikki hyvin?

        Mun mielestä vastaus oli hyvä. Ja olen aika lailla samanlainen. Lähden rohkeasti tilanteisiin ja uusiin mahdollisuuksiin.
        En voisi kuvitella kahdeksasta neljään työskentelyä samassa paikassa vuosikausia ja samojen ihmisten kanssa. Rakastan haasteita ja siksi hakeudun esim työpaikkoihin jossa haastetaan vähän jaksamista ja älyä.
        Siksikään en tee töitä vain Suomessa, vaan vuosittain ainakin puolisen vuotta ulkomailla.
        tästä haasteen kohtaamisesta on bonuksena vähän parempi palkkiokin. :))


    • Anonyymi

      Tähän on paha vastata, kun kyseessä on pitkälti makukysymys. Parhaat puoleni ovat samalla huonoimpia puoliani, riippuu miltä suunnalta asiaa katsoo ja keneltä kysyy.

    • Anonyymi

      Mietin ihan tässä 1-3 päivää sitten tuota ja totesin vain itselleni etten oikein erotu edukseni missään. Riippuu mihin vertaa tietysti. Voit olla hyvä jossakin asiassa yleisesti ottaen vaikket olisikaan mitenkään spesiaali heihin nähden ketkä olisivat myös hyviä samassa asiassa. Esim. juoksuharrastus on sellainen eli muiden juoksijoiden suhteen en ole mikään expertti mutta jos kaikki ihmiset lasketaan mukaan joukkoon niin silloin olen hyvä siinä, siis semi-pitkän matkan juoksussa. Tiedostan olevani itsekriittinen eli jos väitän olevani jossain ihan ok niin se saattaa olla paremmin kuin mitä ajattelen.

      • Anonyymi

        Kuulut tilastokäppyröiden sisälle. Yleensä suomalainen kertoo itsestään vähäisempänä kuin mitä on.


    • Olen hyvä sängyssä - pystyn nukkumaan päiväkausia.. - No ei.. Olen hyvä kuuntelija. - Tai mahdollisesti siinä on jotain, koska usein ainakin tutut ihmiset kertovat minulle omista vaikeistakin asioistaan. Vähän yllättäenkin.

    • Anonyymi

      Hyvä tekemään huonosti kaiken.

    • Anonyymi

      Työssäni pienten lasten kanssa olen hyvä ja ymmärtäväinen.

    • No vähän outoa kyllä, mutta varmaan äitiys, on se, josta olen eniten saanut hyvää palautetta elämässäni. Saattaa johtua siitä, että on ollut ehkä keskivertoa enemmän haasteita lapsilla ja sitä myöten tietysti vanhemmuudessakin. Eniten olen sitä hyvää palautetta saanut siis kumppanilta, eli lapsien isältä, omilta vanhemmilta, lapsen isän vanhemmilta. lapsilta itseltään ja sitten erilaisilta viranomaisilta, mm. opettajilta. Tämä tietysti lämmittää mieltä ja auttaa jaksamaan, jos ja kun uusia haasteita ilmenee.

      Toinen on sitten jotain omaan persoonaan enemmän liittyvää, työosaamiseen ym. Jo kouluajoista lähtien olen kavereilta ja koulukavereilta, myöhemmin työkavereilta saanut kiitosta mielikuvituksesta, luovuudesta ja rohkeudesta. Hassua siihen nähden, että olen kouluaikoina ollut se todella ujo tyttö, joka käveli seiniä myöten ja oli se "outolintu". Mutta tänä päivänä ei esim. olisi mitään kynnystä nykäistä hihasta vaikka tasavallan presidenttiä, jos pakottava tarve siihen ilmenisi. En oikein tunne enää häpeän tai ujouden tunnetta mistään, jos aihe on riittävän lähellä sydäntä. Mulla on kova luotto siihen, että jos asia on tärkeä, minuun uskotaan ja mua kuunnellaan. Ja vaikka ei olisi ihmeellistä asiaa, niin jos joku tärkeäkin henkilö (en nyt tarkoita pressaa) on samanhenkinen, niin jaksan uskoa, että yhteys löytyy. Eli kai se on sitä hullunrohkeutta, mikä kaikista ei ole hyvä juttu, mutta josta on ollut usein kuitenkin itselle hyötyä.

    • Anonyymi

      Töissä, kun ei oo muutakaan.

    • Lapsena olin hyvä piirtämään. Lisäksi puhun melko hyvää englantia ja perustason espanjaa. Valokuvaamisessa olen kehittynyt, mutten vieläkään osaa isoa osaa kamerani asetuksista ulkoa.

    • Äitiys on asia, jossa koen olevani hyvä. En täydellinen enkä mikään supermutsi, mutta elämää mullistavien turbulenssipyörteidenkin keskellä olen pystynyt antamaan lapselleni turvallisen kasvuympäristön, jossa hän saa kasvaa omana itsenään. Olen ollut lapselleni aina läsnä ja huolehtinut kaikista 1hänen tarpeistaan. Olen aina laittanut lapseni edun omani edelle, ehkä joskus jopa liikaa, mutta minulle on ollut tärkeää tehdä päätökset niin, että pystyn katsomaan lastani silmiin myös hänen ollessaan aikuinen tietäen, että olen aina tehnyt sen ratkaisun, mikä sydämessä on tuntunut oikealta.

    • Anonyymi

      Uakon että olen perimmäinen tuomitsija tuomitsemaan ihmisten elämästä ja kuolemasta.

    • Omassa duunissani. En ole edes hyvä, vaan paras, Suomen paras ja luultavasti vähintään Pohjoismaiden paras, mahdollisesti enemmänkin, vaikkei sillä mitään väliä olekaan. Riittää että tiedän olevani helvetin kova työssäni, eikä muulla ole mainittavasti merkitystä, vaikka hiveleehän se tieto parhaimmuudesta itsetuntoa, niin tyhjänpäiväistä kuin se onkin.

      Olen myös aika hyvä metsän kanssa, mm. sienimettällä oiva kaveri auttamaan tahattomien myrkytysten välttämisessä. Ja kai niitä muitakin juttuja on misä sattuu olemaan hyvä, vaan hittojako noista.

    • Anonyymi

      Minä koen olevani hyvä kaikessa mitä teen. Niin työssä kuin vapaa-ajallakin harrastuksissa. Vahvin varmaan alueella, jossa tarvitaan empatiaa ja toisen ymmärtämisen kykyä.

    • Enpä osaa lähteä itseäni kehumaan, yhtään.

    • Anonyymi

      Toivoisin ihan helkutisti olevani jossakin hyvä. Totuus taitaa olla niin, etten ole missään hyvä. Pärjään ok, mutta haluaisin enemmän merkitystä elämääni. Toisaalta taidan olla ihmissuhteiden välttelyssä aika hyvä

    • Anonyymi

      Olen hyvä kaikessa, mutta en ole erinomainen missään.

    • Anonyymi

      Eiköhän mekin olla jo sen verran varttuneita, että olemme jokainen kehittyneet erittäin hyviksi omissa mielenkiinnon kohteista/harrastuksissa.

      Toisaalta audiorakennuksen lisäksi pidän hirmuna merisäästä... en silti itse osaa laatia sitä.

      Laitanpas uudelleen parhaan linkin. Merisäätä 6h 🥳
      https://youtu.be/GG7ByJsgYPI?si=nbLGiD_bISq3FvrF

      • Anonyymi

        Ohhoh innostuin niin, etten muistanut 'allekirjoittaa'.

        >simiti<


    • Anonyymi

      keksimään ratkaisuja ongelmiin.

      • Anonyymi

        Hieno, keksin ongelmia ratkaisuihin…


    • Anonyymi

      olen erittäin hyvä ellen täydellinen..

    • Anonyymi

      Luovuudessa.

    • Anonyymi

      Elämän loppuminen on ainoa hyvä asia tässä elämässä.

    • Anonyymi

      joo pillua on tullut saatua paljon ja kaikkeakin, mutta siltikin, ei kata elämän kärsimystä, haluan kuolla siltikin, miinukset liian rankat, eli en olisi haluannut ikinä syntyäkään.

    • Anonyymi

      tietättekö tytöt voivat aavistaa, jos katsoo jotain sarjaa Frendit, ja sitten alkaa jattelemaan, katsompa tuossa jo 9 kertaakin samaa jaksoakin jossa kaikki samat rumat naamat aina ja samat jutut...

      ja tuokin yksi näyttelijäkin kuoli sitäkin kyllästytti koko sarja ja elämäkin eläke jäio saamatta...

    • Anonyymi

      olisikin hyvä joku Frendit-ohjelman maratoni: on pakko istua ja katsoa jokain tuhat jaksoa sarjasta et saa liikkua, apuvälineenäsi on vain 2 vesipulloa.

      Joskus kun tilasin Canal+ oli satelliitilla X-Files koko sarjaa maratonin, oli kyllä hyvä tykkäsin :D

    • Anonyymi

      Olen erittäin huono kaikissa muissa työtehtävissä, paitsi johtotehtävissä palkasta tietystikin riippuen olen erittäinkin hyvä.

    • Anonyymi

      Kaikissa muissa tehtävissä olen surkea, paitsi johtotehtävissä olen erittäinkin hyvä.

    • Anonyymi

      Toisten ihmisten hyväksikäytössä, huijaamisessa, jopa rikollisessa toiminnassa. Oon ihan törkeen hyvä. Luultavasti pohjoismaiden paras.

    • Anonyymi

      unessa tuli mieleen tuollainen myrkytys-aine olisi siis buddy-love... gserini hajutoton... jne.... kammotusta.

    • Anonyymi

      Tuo on aina mukava tietää että on älykkäämpi kuin kukasasn muu :D

    • Anonyymi

      tuossa on vain se ongelma että kun tiedolla ei elä, pitäisi saada rahaakin jostain... kuten bitcoin on edelleenkin täysin arvoton, joku yritti ostaa bitcoineilla Ferrarin, IE onnistunut ehheh

      Eräs asia oli jännä elokuvassa Superman 3... tämä Lorelei-bimboa -näyttelevä luki salaa jotain teknisiä kirjoja ja sitten tiesi mitä nappulaa pitää painaa, jne, toiset ihmettelivät: Lorelei, miten tiedät...

      Oikeasti joskus on viisasta näytellä tyhmää, minäkin olen tehnyt noin montakin kertaa..

    • Anonyymi

      On todettava näin että monesti on viisasta olla tyhmä.

    • Anonyymi

      mitä tyhmemmälle vaikutat, sitä viisaampi olet ja tuo näyttelijä tuo Lorelei... elokuvassa ja Moonbootsit oli aika hauska nainen.

    • Anonyymi

      ja joo hiton kuukengät.. ei aivan jokaisella miljonäärillä ole varaa ostaa kuin 1 saapas toiseen joutuu säästämään vielä muutaman vuoden jotta saa jalkineet.

    • Olen hyvä välttämään ongelmia.
      Haistan sudenkuopat ja kusetukset elämässä. Kierrän tai hyppään yli. Esim. Korona kusetus oli helppo aistia.
      Minulle tapahtuu äärimmäisen harvoin vahinkoja.

    • No autoihin liittyvä tietotaito ainakin yhtenä 🙄

      Toinen vähän laajempi kokonaisuus on kaikista ongelmistani huolimatta sellainen tietynlainen vanhanajan kasvatus, keskiluokkainen tai jopa vähän formaali puhetyyli ja sanavarasto, ns. virkamieskielen osaaminen ja ymmärrys jotka ovat olleet varsinkin El Plan prosessin aikana ja lääkitystä kartoittaessa aina ihan avainasemassa, ja noiden ansiosta pystyn monesti argumentoimaan mielipiteeni tai vaatimukseni aika hyvin ilman mitään öyhötystä tai äänenkorottamista. 🤨

      Samaten englantia puhun ja ymmärrän varmaan keskiverto amista, tai jopa keskiverto suomalaista paremmin. Sarjojen katsominen englanniksi ja englannin tekstityksellä on kehittänyt taitoa valtavasti, sitä ennen formulojen katsominen ilman tekstityksiä, sitä ennen GTA-pelit opetti paljon, ja oli mulla amiksessa enkku 3/3 ja peruskoulussakin jo 9.

      Ja varmaan yksi supervoima autisminkirjostakin tulee, nimittäin sellainen ikäänkuin kaleidoskooppimainen ajattelutapa, kovin putkinäköisen tai mustavalkoisen maailmankuvan sijaan. Mikä asia ikinä onkaan kyseessä, mulla on yleensä päässä erilaisia Plan B, C jne. vaihtoehtoja jos Plan A ei toimikaan 😅 Mähän harrastin shakkia ala-asteella ja aikuisenakin pelaan toisinaan verkossa, niin voi olla että sekin on opettanut ajattelemaan aina pari siirtoa eteenpäin ja että miten reagoida toisen laidan siirtoihin 🙄 Kyllä varmasti moneen kertaan lähimmät tuttavat on ajatelleet että tilanteeni on jokseenkin toivoton, ja että jos kerran auttaa jossain asiassa fiskaalisesti niin siitä ei loppua näy 😅
      Mutta aina jostain on löytynyt muutama tonni (painoyksikkö) jos tilanne on ollut ahtaanoloinen, skootteri elo-syyskuussa oli itse asiassa ihan hyvä think outside of the box ratkaisu kun Honda hylättiin, 451tkm ajettu Megane on ihan tietoinen riski mutta pääoman takia ei tarvitse todellakaan ressata, ja saa nähdä onko sähkölaskut millaiset nyt kun koteloin käyttökieltoon menneen leivinuunin uretaanilevyillä eikä tarvinne viime talven tavoin pitää ovia auki jatkuvasti kun savua ja nokea tuli sisälle 😂

      Tosin sen verran mäkin ymmärrän, että maailmahan pyörii nimenomaan putkinäköisten lampaiden massojen kontrolloimisella, eikä mun kaltaisella ajattelutavalla hyvinvointivaltiota olisi edes sitäkään vähää mitä on. 😅 Tavallaan en pistä ollenkaan pahakseni, että suuri osa ihmisistä elää elämäänsä tyylillä lukio, asepalvelus, korkeakoulu, epävarma työpaikka, epävarma kumppani, 300k€ asuntolaina, Tesla ja VW iD pihassa, ja eläkkeelle 70+ ikäisenä nykymenolla. Toivottavasti ovat edes tyytyväisiä elämäänsä 🙄👍

      • Ja vaikka musta saa varmaan helposti idolini Alonson tyylisen konfliktiherkän vaikutelman, niin loppupeleissä sanoisin kuitenkin että mun yksi vahvuus on nimenomaan erilaisten ihmisten kanssa toimiminen. Lapsena ja nuorena vietin huomattavan paljon aikaa vanhusten kanssa, 15 vuotta sitten olin yliopistolla harjoittelussa ja tavallaan pidin ilmapiiristä, työssäni olen tavannut todella monenmaalaisia asiakkaita ja käsitykseni mukaan mulla on ihan hyvän tyypin maine, joskus olen jälkikäteen hymähdellyt että kumpi oli ensin joku todellinen henkilö vai kartturini Uncle B, ja jännästi mä tulen naisten kanssa yleensä varsin hyvin toimeen kunhan kyse ei ole treffailusta 😅

        Itse asiassa voi olla suht tyypillistäkin as-henkilöille, että mukavimmat ihmissuhteet ei välttämättä ole juuri saman ikäluokan ja sosioekonomisen lokeron ihmisten kanssa 🙄


    • Minä olen hyvä olemaan minä. Ihan paras kaikista. Ihan ite. Ja tätä ei voi kukaan kiistää.

    • Anonyymi

      Olen hyvä istumaan neljän seinän sisällä ja olemaan saamatta naisilta seksiä tai rakkautta.

    • Minä olen hyvä näkemään ihmisissä ja asioissa valoisan puolen. Olen hyvä työssäni. Lisäksi minulla on hyvä nimi- ja numeromuisti, se on varsin hyödyllinen taito.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe