Illan viimeinen hidas

Anonyymi-ap

50

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikkojuhanin 🥰

      T. Pullea Kaveripoika

      • Kiitos vaan mutta mä tanssin vaan naisten kanssa varsinkin hitaita.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos vaan mutta mä tanssin vaan naisten kanssa varsinkin hitaita.🙂.

        Ehkä PK tarkoitti kollegiaalisessa mielessä tanssia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä PK tarkoitti kollegiaalisessa mielessä tanssia.

        No eipä onnistu sekään kun ei kollegoita olla niin on se mahdotonta.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No eipä onnistu sekään kun ei kollegoita olla niin on se mahdotonta.😄.

        Kaveripoika kollegoita ootte.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaveripoika kollegoita ootte.

        Noup...ei voida olla kun en oo mikään kaveripoika joten kuten jo sanoin niin mahdotonta.😂. Ja toi on edelleen ihan yhtä surkee vittuilu ja loukkaus yritys kuin aina ennenkin ja kertoo kaikista eniten susta itestäs.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Noup...ei voida olla kun en oo mikään kaveripoika joten kuten jo sanoin niin mahdotonta.😂. Ja toi on edelleen ihan yhtä surkee vittuilu ja loukkaus yritys kuin aina ennenkin ja kertoo kaikista eniten susta itestäs.😀.

        Sääpä oot taas suosittu. Yks sanoi, ettet oo käynny kotipaikkaas kauempana ja nyt tää. Haluttu juttukaveri oot. =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sääpä oot taas suosittu. Yks sanoi, ettet oo käynny kotipaikkaas kauempana ja nyt tää. Haluttu juttukaveri oot. =D =D

        Yep...these are the hazards of being famous in the Palsta!!!...pitää sanoo sitten kun mua tullaan haastatteleen Rolling Stone Magazineen palstajulkisuudesta ja sen eduista ja siitä minkä hinnan siitä joutuu maksamaan.😎😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Yep...these are the hazards of being famous in the Palsta!!!...pitää sanoo sitten kun mua tullaan haastatteleen Rolling Stone Magazineen palstajulkisuudesta ja sen eduista ja siitä minkä hinnan siitä joutuu maksamaan.😎😁.

        Ai että oikeen Rolling stoneen. No, sitä odotellessa. =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ai että oikeen Rolling stoneen. No, sitä odotellessa. =D =D

        Juu näin mä ajattelin...kai ne sieltä soittelee jo kohta lähipäivinä luulisin.😅.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu näin mä ajattelin...kai ne sieltä soittelee jo kohta lähipäivinä luulisin.😅.

        Kyllä varmaan. Mutta kyselevät sitten sellaista tarralenkkareista pitävää pulleaa kaveripoikaa =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kyllä varmaan. Mutta kyselevät sitten sellaista tarralenkkareista pitävää pulleaa kaveripoikaa =D =D

        No sitten täytyy selittää niille asianlaita että heitä on nyt tahallisesti johdettu harhaan joidenkin kateellisten ja ilkeämielisten tahojen toimesta. Kyllä ne varmasti ymmärtää kun ovat varmaan tottuneet siihen että myös palstajulkkisten kohdalla on aina näitä tälläisiä aineksia olemassa ketkä kaikin keinoin yrittävät toisia kampittaa jos he suosittuja ja pidettyjä ovat.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No sitten täytyy selittää niille asianlaita että heitä on nyt tahallisesti johdettu harhaan joidenkin kateellisten ja ilkeämielisten tahojen toimesta. Kyllä ne varmasti ymmärtää kun ovat varmaan tottuneet siihen että myös palstajulkkisten kohdalla on aina näitä tälläisiä aineksia olemassa ketkä kaikin keinoin yrittävät toisia kampittaa jos he suosittuja ja pidettyjä ovat.😂.

        Kyllä näin on =D Mää oon vielä kahen vaiheilla meniskö kattomaan sitä Dyyniä. Se sitä paitsi alkaa ihan kohta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kyllä näin on =D Mää oon vielä kahen vaiheilla meniskö kattomaan sitä Dyyniä. Se sitä paitsi alkaa ihan kohta.

        Jep. Tässä katon tuota Itiä myös. Hauskaa leffailtaa.😀.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­N­­­y­­m­f­­o­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18085638x

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sergei Lavrovin?


      • Nyt alkoi kiinnostamaan :)

        Kerro, kerro, tai kiusaamme sua hamaan tulevaisuuteen tästä.


    • Viinamiehenpä tietysti. Tosin jos on sitten juonut alkoholia, niin ei ole takeita pysyykö pystyssä. =D =D

    • Anonyymi

      Nythän on jo aamua, eli kahvia keittelemään jo ahkerastikin.... jotta töihin ehtii klo 0500 kuten normaali ihminen...

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pyh. Juon kaljan loppuun siellä pimeässä nurkassa ja lähden kotiin. Toki grillin kautta.

      Grilliboksille ei tarvi aamulla sanoa, että otakko puuroa vai lähdetkö heti meneen?

      >simiti<

    • Anonyymi

      Itse todellakin mietin erästä asiaa kun näitä jotain noita riehujia kaupassa, ihmettelin kun pitäisi tunnistaa poliiseista toinen oli joku paikallinen aika nätti brunewtti joka luultavasti on käsitellyt jotain omia lupapalvelujakin, mutta toinen, en nähnyt tarkasti mutta lätstä jossa taustana purppuraa päässä joku poliisin korkea-arvoisempi, tai sitten kyllä tuo purppura voisi kyllä viitata vaikka johonkin puolustusvoimien sotilaspoliisin kapteeniinkin... hmm..

    • Anonyymi

      JUU, kylmä vaan tiält eteläs sinne Joensuun/Enon/ Ukkolan suuntaan tulisin/ois pitänä tulla jo 40v sitte , imuttavilla askelilla Tauriaisen Lean kyl pokkoisin ja halluisin..!! Tiijä häntä .....millane tanssi?

      • Anonyymi

        Kauheaa räminärokkia 😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauheaa räminärokkia 😱

        No buhuu. Ei sun ole pakko kuunnella. Saat ihan vapaasti veisata vaikka siionin virsiä. Anna Dissen kuunnella mitä Disse haluaa.

        The way of the vikings: https://youtu.be/55OJ17cHeJA?si=lcZKyNQDNITDyucx

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauheaa räminärokkia 😱

        Höhöhöö...
        😄


    • Anonyymi

      Tein omaa kalenteria tuossa, kun alkoi tulemaan aikoja jo vuodelle 2024... lisäsin kirjoitustilaa isommat ruudut, kuvankäsittelyllä, ja draft-tyylillä voi tulostella kun HP;n niin kalliita, ja aina on vain se 1 kuukausi kun siihen kirjoittelee...

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      And it's not a cry that you hear at night
      It's not somebody who's seen the light
      It's a cold and it's a broken Hallelujah

      https://youtu.be/WIF4_Sm-rgQ?feature=shared

      Hyvää yötä!
      En siis tanssiin hae ketään.
      vaan itken itseni uneen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Osattava häippästä ennen viimeistä/epätoivoisen tanssiin hakijaa.

    • Anonyymi

      HömpönPömppöä ei saa karata, en ole paikalla hyppimässä.

      saakelin Nimittelijä ohjelmani, tee minulle uusi nimi, minkähän tekee kokeilenPI
      .. nimeni olkoon siis..

      Palsmies

      ja teki tietokone nimen en auttanut ollenkaan

    • Anonyymi
    • Tuora biisiä en uskaltaisi vetää kenenkään kanssa. Liuan voimallinen...

      • Anonyymi

        Entä Lauri Markkasen kanssa nojailut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä Lauri Markkasen kanssa nojailut?

        Ööh.. en tunne kaveria, mut joku pikkuisen lyhyempi kiitos.. jos saan valita.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      joku klassisen musiikin harrastaja ajattelisi että: celtic frost... gorillojen näköiset ihmisoliot tekevätö röminää :D

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      jooh hah oikeasti suurenee joku asia jostain pienestä kuvastakin jonkun haavceilijan kanssa jättimäiseksi helposti kuijn joku ydinpommiksikin melko nopeasti...

      siis noniin, mutta niin, noh...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe