Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä olen päässyt eroon omasta takiaisestani.. mikä on hyvä. Tosin olen ollutkin aika takavasemmalla palstalta.
03.07.2023 18:27
Niin ja tänään kävin aamulla kaupassa ja kassalla huomasin kertakäyttösadetakkeja.. ostin meille molemmille varuiksi seuraavia treffejä varten..
03.07.2023 18:23
Hyvä. Eipähän p*nis palellu. Se olisi harmi jos niin kävisi.
03.07.2023 18:20
Sä olet saanut elinikäisiä faneja.. heh.
03.07.2023 18:15
No meitä on joka lähtöön. Itse rakastan hellittelyjä. Suukottelu on ihanaa ja hali johon voi käpertyä.. oih taivaallista.
03.07.2023 18:14
Juu. Todella persiistä. Käyttää sinua hyväkseen.
Hellyys on jakamista ja itsestään antamista. Toki sen saaminenkin on taitolaji, varsinkin jos on oppinut olemaan ilman.
Ensimmäistä kertaa elämässäni koen aidosti olevani rakastettu. Olen onnekas.
03.07.2023 18:06
No kuhertelu on tavallaan myös flirttiä mielestäni.
Tai no ei ihan .. flirtti on keimailua ja kuhertelu hellyyden osoituksia.
Ja se, että mies osoittaa aitoja tunteitaan naiselleen ei ole tappiollista. Toki, jos ei koe hellyyttä kumppaniaan kohtaan, sitä ei osanne sitten näyttääkään.
Kaikki perustunee siihen, että kokevat tarvetta jakaa sisällään olevia tunteita toisen kanssa. Miehet jotka tekevät tätä, ovat se soft spot.
03.07.2023 18:00
Juu, sitä on. Panosuhteesta suureen hellyyteen.. :D
Näinkin voi käydä.
03.07.2023 17:53
Niin se on pahin erotiikan tappaja myös. Arki.
Siksi ei tulisi itselleni mieleenkään enää jakaa arkeani kenenkään kanssa.
03.07.2023 17:51
Niin mehän ollaan ihmisiä ja yksilöitä ihan jokainen. Taviksetkin. Ei se ulkonäkö oikeasti meinaa mitään. Sehän on vain pintaa.
03.07.2023 17:49
Noinhan se elämä menee. Exän kanssa yritin kuherrella, mutta aina sain kylmää vettä niskaan. Joten lopetin.
Pujottelija on saanut minut taas kukoistamaan. Olen löytänyt hellyyden hänen myötään ihan eri tavalla.
03.07.2023 17:46
Samaa mieltä.. nyt miehet kuhertelemaan naistenne kanssa. Heti.
Kerrotte kuinka ihana naisenne on ja halaatte ja suukotatte päälle.
Me naiset ollaan rakkaudennälkäisiä ja te miehet pidätte meitä naisia nälkäkuurilla.. :D
03.07.2023 17:43
Juu kyllä kaunis voi olla mukavakin ja älykäskin. Sitä en kiellä. Minun tuntemani kauniit ihmiset ovat lähinnä kopeita.
Tavis on paras. Mielestäni. Mutta minä en olekaan kovinkaan ulkonäkökeskeinen.
03.07.2023 17:39
Niin. Tuo on totta. Me ollaan oltu ny pujiksen kanssa 2.5 vuotta ja kuhertelu jatkuu edelleen. Ehkäpä tuo meidän suhdemuoto tekee sen, kun ei olla koko aikaa yhdessä.
Tuo kuherteluvaihe on kuitenkin se, mitä moni kaipaa pitkässä suhteessa.
03.07.2023 17:36
Tuohon tarvittaisiin miehen näkökulmaa.. miksi ihmeessä mies kovistelee jos on ihan lääpällään..?
Aivan kuin hellyyden osoittaminen olisi henkinen kastraatio.. vai?
Itse saan paljon huomiota ja hellyyttä pujikselta ja se onkin ihan syy, miksi rakastan häntä niin kovin.
03.07.2023 17:32
Eihän se kuhertelu ole kaikille tärkeää. Mutta sanoisin, että kuherteleva mies on kilpailuasetelmissa aika kovilla..
03.07.2023 17:27
Haluaisin sanoa, että olet väärässä hyvännäköisistä ihmisistä ja että olet ennakkoasenteellinen.
Mutta tosiasia on, että suurin osa kauniista ihmisistä on aika.. niin.. itseään täynnä. Jos asian voi yleistää. Ja sellaisenko sinä itsellesi haluat? Oikeasti?
03.07.2023 17:25
No sitä, että kutsutaan toista hellittelynimillä. Kerrotaan kuinka ihana toinen on, halaillaan ja pussaillaan.. osoitetaan rakkautta. Huomioidaan toista. Sitä tarkoitan.
03.07.2023 17:18
Sinun pitänee siis noudattaa viinamiehen neuvoa.. heh.
Eiku oikeasti, katsot vain pintaa ihmisissä ja keskityt siihen, niin jää ihmisen kohtaaminen sinulta kokonaan väliin.
Sinun ikäinen ihminen on jo yleensä kasvanut pois pintakiiltoisesta maailmankuvasta. Se että joku on viehättävä mielestäsi saa sinut tuntemaan itsesi seipään nielleeksi.
Et etsi itsellesi ihmistä vaan kiiltokuvaa. Siinä sinun ongelmasi.
Naiset ovat ihan yhtä ihmisiä kuin miehetkin. Syövät, nukkuvat ja käyvät paskalla. Jos sen sisäistät, voipi olla sinunkin helpompi lähestyä naista.
03.07.2023 17:16
Niin.. siinä voi olla syy, miksi mies ei naista saa. Liika jäykkyys. Ainakin suomalaisittain ajatellen miehet ovat turhankin jäykkiä. Noin niinkuin omasta mielestäni.
03.07.2023 17:04
374 / 799