Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No mä voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että susta tulee myös raa'alla viinalla kuolaava zombie.. mut hei.. älä vällää .. niin tulee monesta muustakin. Eli et ole poikkeus siinä.
Seuraavalla kerralla mä teen driksut. Mä teen meinaan maltillisia driksuja. Mut toisaalta, jos vedetään napanderia, niin miksi pelleilemään..?
Jokaiselle makunsa mukaan. Eix je, bro?
Ja muuten.. oli ihan kivaa. Kiitos.
26.05.2023 20:46
Höhlä.. kiskobussit on helpompia. Sä olet vaan niin vanhankantainen, että se oma pipulin jatke on oltava.. no, en mä ny sitä tarkoittanut kuin vain puolitosissani, mut sä olet kiintynyt siihen autoiluun ehkä hieman keskivertoa enemmän. Kuten sanottu, ajat mielelläsi.
26.05.2023 20:33
Noh.. voi tuon noinkin ilmaista, että näppäilet kieliäni oikein osaavasti. Olen siis sinun soiva pelisi.. :D
26.05.2023 20:27
Ja hei.. kuule veliseni .. oletko kuullut sellaisesta kuin valtion rautatiet?
Kuskia ei tarvita ja saa höpötellä sielunsa syövereistä. Voi nauttia virkistävän kulauksen limonaadia vaarantamatta tieturvallisuutta?
Se on sellainen juna, joka kulkee tsuk-tsuk Lahteen Helsingistä monta kertaa tunnissa..
26.05.2023 20:21
Miksi?
26.05.2023 20:15
Noh.. raakkuu ne variksetkin.. heh. Enpä mä sinua kattele laulutaitojesi takia..
26.05.2023 20:14
Juu jäätäisiin tien varteen heti kättelyssä. 🤣
26.05.2023 20:00
Juu.. jätä vaan laulamatta, jos siltä tuntuu. Minäkin osaan laulaa.. ammuun nuotilla, joten en minäkään laula.
26.05.2023 19:59
Höh.. mitäs sä ny häröilet.. minäkö hyvä ajaan? Not really!
26.05.2023 19:52
No tässäpä sinulle.. minulta.
https://youtu.be/-9dtQzg7gDM
26.05.2023 19:49
Sisarukset konsanaan..
26.05.2023 19:39
Tämä eräälle ..
Suren, kun kuulen tämän.. poikkeuksetta.
https://youtu.be/vE-HeC4jH2E
😪😔
26.05.2023 19:36
Kaikille palstalaisille yhdessä ja erikseen..
https://youtu.be/maNoZ5otH64
26.05.2023 19:29
Mä jotenkin hiffaan sua. Ymmärrän, vaikka en tiedä mistään mitään. En todellakaan odota sinulta mitään, kaikelle on aikansa ja paikkansa.
Elämää, ei sen enempää.
26.05.2023 19:19
Lady-E.. minä haluaisin tavata sinut. Ja halata. Olet ollut kovasti mielessäni, mutta en ole sinua yhyttänyt juurikaan palstalta ja muutoinkin .. on asioita jotka .. no syyt.
26.05.2023 19:04
No.. tarpeensa ja halunsa kullakin.. yksilöllisesti. Surkeaa on se, että väki kuvittelee omia halujaan ja tarpeitaan ainoana oikeana ja validina asiana maailmankaikkeudessa.
Kaikki olemme yksilöitä ja erilaisia sellaisia. Myös seksuaalisuudeltamme. Minulle tulee sellainen fiilis, että se, joka ei käsitä tuota,on sellainen surkeuden huipentuma. Mutta toki ymmärrän, että moni on käsityskyvyltään tietämättään vajavainen. Ja sehän on vain tyhmyyttä, eikä siitä pidä rangaista.
25.05.2023 14:51
No.. mitäpä tähän sanoisin..
Seksi on vain seksiä ja ei vaadi mielestäni mitään vakavia sitoutumisia. Kyllähän yhden yön jutut ovat sellaista säätämistä, verrattuna vakikumppanin kanssa rakastelemiseen. Mutta ajaa asiansa.
Ymmärrän toki, että valtaosa ihmisistä haluavat laadukasta seksiä, mutta seksin puutteeseen käy mielestäni tilapäinen säätökin.
Itse kuulun siihen kastiin, joka sekoittaa läheisyyden seksiin. Eli jos on läheisyyttä, alkaa panettamaan. Poikkeuksena tietty ihmiset jotka ei kiinnosta romanttisesti. Vaikka kuinka vapaamielisenä itseäni pidänkin seksuaalisuuden suhteen, olen kuitenkin aina pitänyt seksikumppaneistani, vähintäänkin olen hieman ihastunut heistä jokaiseen. Tai sanotaanko, että viehättynyt.
Mutta se, että harjoitan seksiä jonkun kanssa, ei tarkoita suhteilua tai pariutumista. Tässä poikkean varmaankin aikasta monesta naisesta.
Leikki leikkinä, seksi seksinä ja suhteilut ei kuulu kumpaankaan. Noin niin kuin mielestäni.
Asia on sitten ihan eri, jos puhuttaisiin suhteilusta ja rakastelemisesta. Kyseessä on mielestäni kaksi eri asiaa.
23.05.2023 16:46
🤣
Mä Jännä-Jennailen ja menen nukkumaan. Hyvää yötä. Ja tää ei ole mikään feikki. Mä oikeasti menen nukkumaan.
22.05.2023 20:17
Kas.. historiikin kun tiedän, niin ei ihme että niin kävi. Elämä on.
Mutta lämmöllä muistelen tuotakin sattumusta. En pahalla. Vaikka saatankin pikkuisen vinoilla..
22.05.2023 20:01
Vai viulu..?
Älä luulekkaan että minä unohdan..
22.05.2023 19:51
390 / 799