Mistäs päin

Anonyymi-ap

Suomea palstalaiset ovat? Silleen sopivan laveasti, ei liian tarkasti tarvi kertoa.

134

1261

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jkl suunnalta.

    • Anonyymi

      paikassa jossa asuu paljon mopoilevaa nuorisoa... aamulla taisi joku poliisien auto pysäyttää jonkun, ääni kuului.

      Aika hyväkuntoisia noiden mopedit yleensä ovat, oikeasti mopo onkin hyvin näppärä kulkuneuvo kaupunkiolosuhteisiin. Pieni ja mahtuu pieneen tilaankin.

      • Anonyymi

        Miitingit on joskus aika hurjia. Kerran yksin ajelessani eksyin paikkaan jossa oli jokku miitingit päällänsä, satoja nuoria, iltahämärä ja pakokaasu pölläs nii ettei eteensä nähny. Sillo vähän jänskätti, heitin autolla uparin ja körryyttelin kotia.


    • Anonyymi

      Tampereelta

    • Anonyymi

      Suomesta..

      ❄️

      • Anonyymi

        Eikun Suomesta.

        ❄️


      • Anonyymi

        Heppamattilan Jaana 🥰


    • Uudeltamaalta pk-seudun ulkopuolelta on mulle sopivan tarkasti kerrottu.

      • Anonyymi

        Myrskylästä siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myrskylästä siis.

        No en nyt ihan niin pieneltä paikkakunnalta kuitenkaan.


    • Anonyymi

      20km Turusta

      • Anonyymi

        Maalainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalainen

        No mitä vittua siitä?

        Turkuun ajaa vartissa. En tunne täältä yhtään ihmistä.

        Ennemmin ympärillä neliöitä 150 kuin asumista pienessä kopissa missä sinä asut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä vittua siitä?

        Turkuun ajaa vartissa. En tunne täältä yhtään ihmistä.

        Ennemmin ympärillä neliöitä 150 kuin asumista pienessä kopissa missä sinä asut.

        Peltilehmäilevä laiskuri. Maalaiset on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalainen

        Onks maalaisella ja kaupunkilaisella jotain muuta eroa, kun se, että maalaiset on järkevämpiä kaikissa asioissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peltilehmäilevä laiskuri. Maalaiset on.

        Peltilehmäilevien on pakko käyttää peltilehmiä, kun muulla ei töihin pääse vai luuleksä, että maalla asuvat on automaattisesti maajusseja? Ei mee nääs minuutin välein bussia, junaa, ratikkaa nurkan takaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peltilehmäilevien on pakko käyttää peltilehmiä, kun muulla ei töihin pääse vai luuleksä, että maalla asuvat on automaattisesti maajusseja? Ei mee nääs minuutin välein bussia, junaa, ratikkaa nurkan takaa.

        Peltilehmäilevä myy peltilehmän pois ja saa lovvoo, sitten ex-peltilehmäilevä myy vanhan mökin mistä saa lisää lovvoo ja sitten ostaa mökin mikä sijaitsee lähempänä töimaata, nyt ei tarvii peltilehmää ja ex-peltilehmäilevä laiskuri löytääkin itseltäänkin ihan jalat joten voi kävellä ja liikuntaa tulee edes vähän ja vapaa-aika lisääntyy kun töimatkaan kuluu enää murto-osa aiemmasta??!?


    • Helsingistä tännepäin.

      • Anonyymi

        Etelään eli Tallinnaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etelään eli Tallinnaan?

        Ei sinne kun tännepäin.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Ei sinne kun tännepäin.

        Itärajalle Lappeen Rantaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itärajalle Lappeen Rantaan?

        No joo, tonnepäin.
        Sitten enää vajaat 40 000 kilometriä, niin ollaan täällä.


    • Anonyymi

      Tästä ajaa Vaasaan n. 4 tuntia.

      • No niin täältäkin noin suurinpiirtein arvioisin.😄.


    • Anonyymi

      Oikeestaan ei mistään kotosin

    • Kouvolasta

      • Anonyymi

        Kouvostoliitto on Suomen harmain kaupunki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kouvostoliitto on Suomen harmain kaupunki.

        Täällä päin kouvolaa on vihreää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kouvostoliitto on Suomen harmain kaupunki.

        "Kouvostoliitto on Suomen harmain kaupunki."

        Vain se rautatieristeyksen tienoo on harmaa. Elimäki-Sippola-Verla-kolmiosta löytyy aika paljon muitakin värejä. Harvassa Suomen "kaupungissa" niin suuri osa asukkaista on vanhempia kuin itse kaupunki. Kouvolan oikeutus kaupunkina perustuu vain siihen, että Suomen rautatieverkosto ylittää Päijänteen vesistön siinä kohdassa.


      • scrg kirjoitti:

        "Kouvostoliitto on Suomen harmain kaupunki."

        Vain se rautatieristeyksen tienoo on harmaa. Elimäki-Sippola-Verla-kolmiosta löytyy aika paljon muitakin värejä. Harvassa Suomen "kaupungissa" niin suuri osa asukkaista on vanhempia kuin itse kaupunki. Kouvolan oikeutus kaupunkina perustuu vain siihen, että Suomen rautatieverkosto ylittää Päijänteen vesistön siinä kohdassa.

        Kun ryssä oli Krimin sodassa saanut turpiinsa brittien laivastolta, niin rautatie Hgistä Viipuriin ja Pietariin piti suunnitella niin kauas rannikosta, ettei tykistö yllä.


    • Janakkalasta onhan tuo ennenkin jo tullut sanottua.🙂.

      • Anonyymi

        Siellä taitaa asua paljon ätmejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellä taitaa asua paljon ätmejä.

        Tuskin siinä mitään ongelmaa, siinä on riksun ja hämeenlinnan yöelämä ihan lähellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellä taitaa asua paljon ätmejä.

        Jaa..a enpä osaa sanoo kun en sellaisista juuri mitään tiedä muuta kuin että täällä aika moni ilmeisesti julistaa sellainen olevansa mutta itellä ei kyllä oo tekemistä sellaisten kanssa kun tuntuu olevan aina mielipiteet hyvin erilaiset kuin heillä.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jaa..a enpä osaa sanoo kun en sellaisista juuri mitään tiedä muuta kuin että täällä aika moni ilmeisesti julistaa sellainen olevansa mutta itellä ei kyllä oo tekemistä sellaisten kanssa kun tuntuu olevan aina mielipiteet hyvin erilaiset kuin heillä.😄.

        "Atm" on itsekeksitty ja itseaiheutettu vika, vähän kuin luulosairaus siis.


      • JeroP kirjoitti:

        Tuskin siinä mitään ongelmaa, siinä on riksun ja hämeenlinnan yöelämä ihan lähellä.

        Itseasiassa Hämeenlinnassa oon asunut suurimmanosan elämästäni vaikka viimeiset 15v nyt Janakkalassa. On se Hämeenlinnan yöelämä turhankin tuttua ja sieltä oli vähän pakko muuttaa vähän sivummalle aikoinaan jos meinas päästä päihteistä eroon ja muuttaa elämänsä suuntaa. Kyllä mä sieltä vieläkin ainakin omasta ikäluokasta suurimmanosan tunnen tai vähintään tiedän.😄.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        "Atm" on itsekeksitty ja itseaiheutettu vika, vähän kuin luulosairaus siis.

        No sellaiselta se kovasti vaikuttaakin.😄.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        "Atm" on itsekeksitty ja itseaiheutettu vika, vähän kuin luulosairaus siis.

        Jos pitäis jotain veikata niin sanoisin että se on alunperin lyhenne jostain "Aito tosi mies" hommasta tai jostain muusta yhtä nolosta sen kaltaisesta jutusta.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jos pitäis jotain veikata niin sanoisin että se on alunperin lyhenne jostain "Aito tosi mies" hommasta tai jostain muusta yhtä nolosta sen kaltaisesta jutusta.😄.

        Se tulee "alemman tason miehestä". Juuri siksi se on itseaiheutettua, kun itse itsensä tuohon nimikkeeseen ovat määritelleet. Tuskin on kukaan nainen heidän elämässään tullut heille sanomaan että "sinä olet sellainen alemman tason mies ja siksi et kelpaa"...


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Se tulee "alemman tason miehestä". Juuri siksi se on itseaiheutettua, kun itse itsensä tuohon nimikkeeseen ovat määritelleet. Tuskin on kukaan nainen heidän elämässään tullut heille sanomaan että "sinä olet sellainen alemman tason mies ja siksi et kelpaa"...

        Sivukommentti.
        Kyllä noitakin on nähty, että naiset tyrmäävät ja välillä todella verisestikin. Olen tuon ätmittelynkin ehtinyt livenä todistaa baarissa eivätkä osapuolet olleet edes kummemmin hutikassa alkuillasta. Ja mielestäni molemmat olivat ainakin ulkoisesti ihan tavallisia ihmisiä.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Se tulee "alemman tason miehestä". Juuri siksi se on itseaiheutettua, kun itse itsensä tuohon nimikkeeseen ovat määritelleet. Tuskin on kukaan nainen heidän elämässään tullut heille sanomaan että "sinä olet sellainen alemman tason mies ja siksi et kelpaa"...

        Aaa...no toi nyt on vielä typerämpää kuin se mitä mä veikkasin. No ei varmadti ole joo kukaan nainen noin sanonut ja jos on niin ei se nainen olisi kyllä ollut sen arvoinenkaan että sitä olisi kannattanut haikailla. Ei kyllä oikein pysty tuollaista järjen juoksua ymmärtämään. Tuntuu kuitenkin siltä että kaiken takana on huonoa itsetuntoa, katkeruutta ja kykenemättömyyttä ja haluttomuutta nähdä että itse voisi jotenkin kehittää itseään, käyttäytymistään ja asennettaan ja kohdella naisia eri tavalla ja paremmin. Kun syyttää naisia ettei muka kelpaa heille niin se on hyvä tekosyy sille ettei itse tarvi tehdä mitään sen eteen että tilanne muuttuisi.🙂.


      • randombypasser kirjoitti:

        Sivukommentti.
        Kyllä noitakin on nähty, että naiset tyrmäävät ja välillä todella verisestikin. Olen tuon ätmittelynkin ehtinyt livenä todistaa baarissa eivätkä osapuolet olleet edes kummemmin hutikassa alkuillasta. Ja mielestäni molemmat olivat ainakin ulkoisesti ihan tavallisia ihmisiä.

        No jos noin ilkeästi tahallaan satuttaen aivan tarpeettomasti toisen tyrmää niin eipä se nainenkaan sitten olisi ollut tutustumisen arvoinen.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No jos noin ilkeästi tahallaan satuttaen aivan tarpeettomasti toisen tyrmää niin eipä se nainenkaan sitten olisi ollut tutustumisen arvoinen.🙂.

        Totta hitossa olisi ollut, mutta veti itse maton omien jalkojensa alta ja pakitti takavasemmalle tms., niin koita nyt siinä tutustua 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Totta hitossa olisi ollut, mutta veti itse maton omien jalkojensa alta ja pakitti takavasemmalle tms., niin koita nyt siinä tutustua 🤣

        No kyllä siinä tutustumis halut karisee jos noin kohdellaan.😄. Ehkä sitä naista sitten vaan jännitti liikaa ja hätäpäissään teki ton ratkaisun.😂.

        Tosissaan ottaen jos mulle joku noin sanois niin kyllä mä toteaisin että omahan on tappios ja etsisin mukavemman naisen.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No kyllä siinä tutustumis halut karisee jos noin kohdellaan.😄. Ehkä sitä naista sitten vaan jännitti liikaa ja hätäpäissään teki ton ratkaisun.😂.

        Tosissaan ottaen jos mulle joku noin sanois niin kyllä mä toteaisin että omahan on tappios ja etsisin mukavemman naisen.🙂.

        Hyvinkin kyllä. Useimmiten kyllä. Eikä nuo näkemäni tilanteet nätisti päättyneetkään, kyllä ne kundien ilmeet oli aika surkeita. Itse olen pari kertaa saanut aika rapsakkaa tekstiä naamalleni ja nauranut sitten päälle. Paskaako noista, yhden ätmi on toisen ytmi.


      • randombypasser kirjoitti:

        Hyvinkin kyllä. Useimmiten kyllä. Eikä nuo näkemäni tilanteet nätisti päättyneetkään, kyllä ne kundien ilmeet oli aika surkeita. Itse olen pari kertaa saanut aika rapsakkaa tekstiä naamalleni ja nauranut sitten päälle. Paskaako noista, yhden ätmi on toisen ytmi.

        Näin se on jos toinen ei tykkää joku toinen tykkää varmasti.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Näin se on jos toinen ei tykkää joku toinen tykkää varmasti.🙂.

        Kaikille löytyy ottajansa, pitää vain osata katsoa oikean suuntaan 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Kaikille löytyy ottajansa, pitää vain osata katsoa oikean suuntaan 😉

        Jep. Kyllä näin se on.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Kyllä näin se on.🙂.

        Sitten on teitä k&k-ikisinkkuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on teitä k&k-ikisinkkuja.

        Näin sä luulet ja toivot mutta erehdyt.🙂.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Tuskin siinä mitään ongelmaa, siinä on riksun ja hämeenlinnan yöelämä ihan lähellä.

        Yöelämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yöelämä?

        Onhan siellä Janakkalassa 16000 asukasta joista melkein 10000 on 15-64 -vuotiaita! Jätte-ihanaa ihanaa asua kylässä missä kaikki tuntevat tai ainakin tietävät toisensa! ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siellä Janakkalassa 16000 asukasta joista melkein 10000 on 15-64 -vuotiaita! Jätte-ihanaa ihanaa asua kylässä missä kaikki tuntevat tai ainakin tietävät toisensa! ;D

        On aika hemmetin laaja alueinen kylä kyllä jos puhut Janakkalasta kylänä. Katoppa muuten huvikses mikä on Janakkalan kunnan pinta-ala. Ja toi kaikkien toistensa tietäminenkin on vaan pelkkää mielikuvitusta eikä kyllä oikeesti todellisuutta vastaa. Ja tosiaan ite mieluummin asun joo luonnon lähellä maaseutumaisessa miljöössä kuin betoniviidakossa. En pystyis ikinä asuun isossa kaupungissa enää. Niissä on tullu aikanaan ihan tarpeeks vietettyä aikaa ja ravattua. Onhan niissä joskus hauska käydä mutta asuminen niissä on mun mielestä ihan perseestä. Ja jos kaupunkielämää kaipaa niin karvan verran alle 70 000 ihmisen Hamptoni on tossa noin 15km päässä kotoo ettei sinne kaupunkiinkaan täältä niin pitkä matka ole jos sinne tahtoo.🙂.


    • Uudeltamaalta.. eli 09-alueelta.. heh. Ja sekin oli ennen muinoin 90- aluetta, mutt jonnet ei tiedä...

      • Mutta Jännä-Jonnetpa tietääkin 😉😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mutta Jännä-Jonnetpa tietääkin 😉😂

        Ehkä.. Jännä-Jonnet on jo viiskymppisiä 😄. Ne nukahtaa jo ennen iltauutisia 😉.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ehkä.. Jännä-Jonnet on jo viiskymppisiä 😄. Ne nukahtaa jo ennen iltauutisia 😉.

        Haistapa siskoseni huilu 😂😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Haistapa siskoseni huilu 😂😂

        Vai viulu..?

        Älä luulekkaan että minä unohdan..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Vai viulu..?

        Älä luulekkaan että minä unohdan..

        En todellakaan luule, tiedän saaavani kuulla taannoisesta vielä pitkään, luultavasti loppuelämäni. Ja pakko myöntää, olen täysin ansainnut sen 🤣🤣🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        En todellakaan luule, tiedän saaavani kuulla taannoisesta vielä pitkään, luultavasti loppuelämäni. Ja pakko myöntää, olen täysin ansainnut sen 🤣🤣🤣

        Kas.. historiikin kun tiedän, niin ei ihme että niin kävi. Elämä on.

        Mutta lämmöllä muistelen tuotakin sattumusta. En pahalla. Vaikka saatankin pikkuisen vinoilla..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kas.. historiikin kun tiedän, niin ei ihme että niin kävi. Elämä on.

        Mutta lämmöllä muistelen tuotakin sattumusta. En pahalla. Vaikka saatankin pikkuisen vinoilla..

        Tuo "pikkuisen" oli aika huono sanavalinta tässä yhteydessä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Tuo "pikkuisen" oli aika huono sanavalinta tässä yhteydessä 😂

        🤣

        Mä Jännä-Jennailen ja menen nukkumaan. Hyvää yötä. Ja tää ei ole mikään feikki. Mä oikeasti menen nukkumaan.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        🤣

        Mä Jännä-Jennailen ja menen nukkumaan. Hyvää yötä. Ja tää ei ole mikään feikki. Mä oikeasti menen nukkumaan.

        Hyvä yötä Jännä-Jenna 😘

        t: Sammunut Jännä-Jonne 😉😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hyvä yötä Jännä-Jenna 😘

        t: Sammunut Jännä-Jonne 😉😂

        Eiks lie m, joka murtautuutoisten puhelimille, ei m kuvalla!


      • Anonyymi

        Täälä oli ennenwanhaan 968. Silloin loppuosassa oli vain 5 numeroa. Oi niitä aikoja, kun koskaan ei tiennyt kuka soittaa.

        >simiti<


    • No siellä tuo lukee profiilissa, katsoo ken tahtoo jos tahtoo, vaan tuon tarkemmin en asiaa paljasta palstalla.

    • Anonyymi

      Hesarin pääkirjoituskin sen tietää, että pohjoinen on uusi etelä. Olen siis täältä paremmasta puoliskosta.

      • Anonyymi

        Pohjoisen väkiluku on noin 5 prosenttia etelästä, mutta jatka toki. Joka puhuu etelän vetelistä kertoo Freundin sanoin itsensä vetelyydestä.


    • Olen syntyjään stadilainen. Tällä hetkellä vaikutan vahvasti pk-seudulla. Käyn joskus ihmettelemässä maailmaa ja tulen tekemään niin jatkossakin.
      Nyt tää stadi on mun hima.

      Nyt taas täällä, joskus siellä. 😊

    • Anonyymi

      Asun Kakskerrassa.

      • Anonyymi

        Kakskerrasta tuli mieleen Zweiraumwohnung - 36grad.

        https://www.youtube.com/watch?v=wIRyoh5TClI

        Onneksi vielä ei ole yhtä kuuma eli 36 astetta kotona ja makuuhuoneessa kun vasta 27 astetta. Turku nyt on maantieteellisestikin Suomineidon takapuoli ja myös ihmismäisesti kun Turusta on purettu raitiotie! Mutta onhan siellä melkein toimiva rinnehissi! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakskerrasta tuli mieleen Zweiraumwohnung - 36grad.

        https://www.youtube.com/watch?v=wIRyoh5TClI

        Onneksi vielä ei ole yhtä kuuma eli 36 astetta kotona ja makuuhuoneessa kun vasta 27 astetta. Turku nyt on maantieteellisestikin Suomineidon takapuoli ja myös ihmismäisesti kun Turusta on purettu raitiotie! Mutta onhan siellä melkein toimiva rinnehissi! :D

        Zweiraumwohnung on siis kaksio jos vitsi meni ohitse. :)


    • Anonyymi

      Pk-seudulta nykyään. On tullut asusteltua eri puolilla Suomea tässä vuosien varrella.

    • Anonyymi
      • Kaunis nimi


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kaunis nimi

        Jep, latinankielinen nimi.


    • Anonyymi

      Voin yrittää ehdottaa jotain hauskoja sarjoja tyttöillekin tv:stäkin, joitain hauskoja

    • Anonyymi

      Asun Helsingissä, mutta käyn silloin tällöin Espoon puolella kaupoissa, esimerkiksi monet Espoon Lidlit ovat isoja, ja sieltä voi löytyä hyviä tarjouksia! Esim. riisiä löytyy vielä noin 1€/pakkaus joistakin isoista Lidleistä, ja VIP-simaakin löytyi vielä 1,39€/1,5 litraa viime viikonloppuna yhdestä Lidlistä.

      T. Lidl-mies

      • Mutta sekin paikka missä on iso omena, niin siinä oli metsää ennen, autonromua ja röttelötaloja. ei tollanen kauppakeskus tarjoo mitään virikettä. se on pelkkää rahan hukkaa. Espoo on liian steriili nykyään.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mutta sekin paikka missä on iso omena, niin siinä oli metsää ennen, autonromua ja röttelötaloja. ei tollanen kauppakeskus tarjoo mitään virikettä. se on pelkkää rahan hukkaa. Espoo on liian steriili nykyään.

        Sprach janakkalalainen, jonka virikkeet ovat haukkua kaupunkilaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sprach janakkalalainen, jonka virikkeet ovat haukkua kaupunkilaisia.

        Mä en oo se kaveripoika, mutta ei toi janakkala kaukana ole. Ootko ees käy y iso omenassa. Espoo on muuten samanlainen kun janakkala. Että siellä on monta kylää samassa kunnassa. Janakkalassa on tervakosken tupakkapaperitehdas ijan siinä riksun kupeessa. Ja sitten turengin ropellitehdas eli entinen sokeritehdas hämeenlinnan lähellä. Mun piti aikoinaan kiivetä sokeritehtaan piippuun, mutta oli tehny kauheen barrikadin koko tehtaan ympäri. Se ois ollu janakkalaisille noloo jos oisin päässy vallottaan niiden piipun. Asun kuitenkin yhdessä kilpailevassa kunnassa.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mä en oo se kaveripoika, mutta ei toi janakkala kaukana ole. Ootko ees käy y iso omenassa. Espoo on muuten samanlainen kun janakkala. Että siellä on monta kylää samassa kunnassa. Janakkalassa on tervakosken tupakkapaperitehdas ijan siinä riksun kupeessa. Ja sitten turengin ropellitehdas eli entinen sokeritehdas hämeenlinnan lähellä. Mun piti aikoinaan kiivetä sokeritehtaan piippuun, mutta oli tehny kauheen barrikadin koko tehtaan ympäri. Se ois ollu janakkalaisille noloo jos oisin päässy vallottaan niiden piipun. Asun kuitenkin yhdessä kilpailevassa kunnassa.

        Virikkeet ovat haukkua kaupunkilaisia.


    • Liki "mualimannavalta".

      • Anonyymi

        Mitenkä liki kilometreissä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä liki kilometreissä?

        Eipä utsita liikoja...


    • Anonyymi

      Stadista tietenkin, Suomen ainoasta Kaupungista.

      • Anonyymi

        😂 stadi on nuhjuinen persläpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 stadi on nuhjuinen persläpi.

        660000 asukasta, maan pääkaupunki ja taloudellinen veturi, innovaatioiden runsaudensarvi.


      • Anonyymi

        "Suomen ainoa kaupunki"? No makunsa kullakin.
        Joskus tuli käytyä paljonkin, siis vuosikausia sitten. Enää ei saisi kirveelläkään. Niin tunkkanen persläpi on jo, etten pahempaa tiedä. Siellä ei ole enää mitään, mitä muualta ei saisi, jopa Karkkila on mennyt ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suomen ainoa kaupunki"? No makunsa kullakin.
        Joskus tuli käytyä paljonkin, siis vuosikausia sitten. Enää ei saisi kirveelläkään. Niin tunkkanen persläpi on jo, etten pahempaa tiedä. Siellä ei ole enää mitään, mitä muualta ei saisi, jopa Karkkila on mennyt ohi.

        Kotikaupunkini, synnyinkaupunkini. Deduktiivisesti kirjoitan vain että Suomen paras ja ainoa Kaupunki, pääkaupunkimme ja ainoan metropolin pääosa.

        Alentaminen kertoo ainoastaan vajavaisuudestaan. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kotikaupunkini, synnyinkaupunkini. Deduktiivisesti kirjoitan vain että Suomen paras ja ainoa Kaupunki, pääkaupunkimme ja ainoan metropolin pääosa.

        Alentaminen kertoo ainoastaan vajavaisuudestaan. :)

        No tän mun kotikaupungin on kustaa kolmas perustanu, että kyllä se on kaupunki. Eikä sitä tosiasiaa mikään muuta, että Tukholma on joka tapauksessa Helsinkiä isompi. Se on helsinkiläinen piirre, että he luulee asuvansa maailman ainoossa kaupungissa, jonka ulkopuolella aukenee loputon maaseutu.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        No tän mun kotikaupungin on kustaa kolmas perustanu, että kyllä se on kaupunki. Eikä sitä tosiasiaa mikään muuta, että Tukholma on joka tapauksessa Helsinkiä isompi. Se on helsinkiläinen piirre, että he luulee asuvansa maailman ainoossa kaupungissa, jonka ulkopuolella aukenee loputon maaseutu.

        Tukholma ei ole osa Suomea.

        Se on maalaisten alemmuudentuntoinen piirre miten jokaisessa maassa yrittävät alentaa pääkaupunkia ja urbaanisuutta. Samat vähäväkiset dinot liikkuvat ainoastaan moottorikäyttöisillä ajopeleillä eli ovat obeeseja myös. Kognitiivinen kyky heikkenee suorassa suhteessa liikkumisen vähäväisyyteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tukholma ei ole osa Suomea.

        Se on maalaisten alemmuudentuntoinen piirre miten jokaisessa maassa yrittävät alentaa pääkaupunkia ja urbaanisuutta. Samat vähäväkiset dinot liikkuvat ainoastaan moottorikäyttöisillä ajopeleillä eli ovat obeeseja myös. Kognitiivinen kyky heikkenee suorassa suhteessa liikkumisen vähäväisyyteen.

        Loppujen lopuksi jokaisessa kaupungissa on omat erityispiirteensä riippumatta mihin ne hallinnollisesti kuuluu. Viime vuonna kävin monessa kymmenessä kaupungissa. Siinä on heti oma tunnelmansa ja siinä näkee minkälaisia teollisuuslaitoksia ja koulutusmahdollisuuksia löytyy. Jos nyt et muuten oo missään käynyt, niin varmaan Ukrainan uutisista ymmärrät, että sielläkin on kaupunkeja muitakin kuin Kiova.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Loppujen lopuksi jokaisessa kaupungissa on omat erityispiirteensä riippumatta mihin ne hallinnollisesti kuuluu. Viime vuonna kävin monessa kymmenessä kaupungissa. Siinä on heti oma tunnelmansa ja siinä näkee minkälaisia teollisuuslaitoksia ja koulutusmahdollisuuksia löytyy. Jos nyt et muuten oo missään käynyt, niin varmaan Ukrainan uutisista ymmärrät, että sielläkin on kaupunkeja muitakin kuin Kiova.

        Millä tavalla jaarittelusi kuista ja muista liittyy jonkun asuinpaikkaan? Jokainen haukkumisesi vahvistaa alemmuudentunnettasi.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Loppujen lopuksi jokaisessa kaupungissa on omat erityispiirteensä riippumatta mihin ne hallinnollisesti kuuluu. Viime vuonna kävin monessa kymmenessä kaupungissa. Siinä on heti oma tunnelmansa ja siinä näkee minkälaisia teollisuuslaitoksia ja koulutusmahdollisuuksia löytyy. Jos nyt et muuten oo missään käynyt, niin varmaan Ukrainan uutisista ymmärrät, että sielläkin on kaupunkeja muitakin kuin Kiova.

        Erna, 23, luuli, että Helsinki-viha on historian muinaista havinaa – Sitten hän muutti Jyväskylään

        Tutkija Laura Kolben mukaan jokainen sukupolvi kokee olevansa uniikki Helsinki- ja betonivihamielisyydessään. Lukijoiden vastaukset paljastavat, että Helsinki-viha on edelleen voimissaan, eikä se juurikaan ole muuttunut vuosien saatossa.

        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009006854.html

        Terapiantarve on hyvin ilmeistä monella pikkupaikkakunnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        660000 asukasta, maan pääkaupunki ja taloudellinen veturi, innovaatioiden runsaudensarvi.

        Asukkaista puolet tsadilaisia. Veturi joo, mutta teillä on ulkomaalaisia vaunuja liikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla jaarittelusi kuista ja muista liittyy jonkun asuinpaikkaan? Jokainen haukkumisesi vahvistaa alemmuudentunnettasi.

        Ei tässä kukaan oo ketään haukkumassa. Mä kävin monta vuotta helsingissä töissäkin. Enemmän helsikiläiset ei itse kaupungissa viihdy. Vai miksi on liikennettä aina lomakautena pois päin. Monta kertaa lomapäivänäkin olen käynyt suomenlinnassa tai vallisaaressa.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Ei tässä kukaan oo ketään haukkumassa. Mä kävin monta vuotta helsingissä töissäkin. Enemmän helsikiläiset ei itse kaupungissa viihdy. Vai miksi on liikennettä aina lomakautena pois päin. Monta kertaa lomapäivänäkin olen käynyt suomenlinnassa tai vallisaaressa.

        Luultavasti mm. siksi on paljon liikennettä lomakaudella pois Stadista, kun junantuomat menee käymään kotiseudulla ja kai sitä itse kukin lomalla reissaa esim. etelään.
        - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukholma ei ole osa Suomea.

        Se on maalaisten alemmuudentuntoinen piirre miten jokaisessa maassa yrittävät alentaa pääkaupunkia ja urbaanisuutta. Samat vähäväkiset dinot liikkuvat ainoastaan moottorikäyttöisillä ajopeleillä eli ovat obeeseja myös. Kognitiivinen kyky heikkenee suorassa suhteessa liikkumisen vähäväisyyteen.

        Moi pässinpää cityjuntti 😁


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Ei tässä kukaan oo ketään haukkumassa. Mä kävin monta vuotta helsingissä töissäkin. Enemmän helsikiläiset ei itse kaupungissa viihdy. Vai miksi on liikennettä aina lomakautena pois päin. Monta kertaa lomapäivänäkin olen käynyt suomenlinnassa tai vallisaaressa.

        Ahaa.

        "stadi on nuhjuinen persläpi"

        "Niin tunkkanen persläpi on jo, etten pahempaa tiedä."

        "Se on helsinkiläinen piirre, että he luulee asuvansa maailman ainoossa kaupungissa"

        "Jos nyt et muuten oo missään käynyt"

        "Asukkaista puolet tsadilaisia."

        "Enemmän helsikiläiset ei itse kaupungissa viihdy. "

        Erna, 23, luuli, että Helsinki-viha on historian muinaista havinaa – Sitten hän muutti Jyväskylään

        Tutkija Laura Kolben mukaan jokainen sukupolvi kokee olevansa uniikki Helsinki- ja betonivihamielisyydessään. Lukijoiden vastaukset paljastavat, että Helsinki-viha on edelleen voimissaan, eikä se juurikaan ole muuttunut vuosien saatossa.

        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009006854.html


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa.

        "stadi on nuhjuinen persläpi"

        "Niin tunkkanen persläpi on jo, etten pahempaa tiedä."

        "Se on helsinkiläinen piirre, että he luulee asuvansa maailman ainoossa kaupungissa"

        "Jos nyt et muuten oo missään käynyt"

        "Asukkaista puolet tsadilaisia."

        "Enemmän helsikiläiset ei itse kaupungissa viihdy. "

        Erna, 23, luuli, että Helsinki-viha on historian muinaista havinaa – Sitten hän muutti Jyväskylään

        Tutkija Laura Kolben mukaan jokainen sukupolvi kokee olevansa uniikki Helsinki- ja betonivihamielisyydessään. Lukijoiden vastaukset paljastavat, että Helsinki-viha on edelleen voimissaan, eikä se juurikaan ole muuttunut vuosien saatossa.

        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009006854.html

        Kai nyt ihmisellä on valinnan vapaus. Joku saa tykätä enemmän Helsingistä toinen Tukholmasta. Mun suosikki on Göteborg, mun vaari oli siellä töissä 50 luvulla.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Kai nyt ihmisellä on valinnan vapaus. Joku saa tykätä enemmän Helsingistä toinen Tukholmasta. Mun suosikki on Göteborg, mun vaari oli siellä töissä 50 luvulla.

        Asialla ei ole mitään tekemistä jonkun kirjoittajan asuinpaikan kanssa!

        "Ei tässä kukaan oo ketään haukkumassa."

        "stadi on nuhjuinen persläpi"

        "Niin tunkkanen persläpi on jo, etten pahempaa tiedä."

        "Se on helsinkiläinen piirre, että he luulee asuvansa maailman ainoossa kaupungissa"

        "Jos nyt et muuten oo missään käynyt"

        "Asukkaista puolet tsadilaisia."

        "Enemmän helsikiläiset ei itse kaupungissa viihdy. "

        Erna, 23, luuli, että Helsinki-viha on historian muinaista havinaa – Sitten hän muutti Jyväskylään

        Tutkija Laura Kolben mukaan jokainen sukupolvi kokee olevansa uniikki Helsinki- ja betonivihamielisyydessään. Lukijoiden vastaukset paljastavat, että Helsinki-viha on edelleen voimissaan, eikä se juurikaan ole muuttunut vuosien saatossa.

        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009006854.html


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Kai nyt ihmisellä on valinnan vapaus. Joku saa tykätä enemmän Helsingistä toinen Tukholmasta. Mun suosikki on Göteborg, mun vaari oli siellä töissä 50 luvulla.

        Yep, paitsi stadilaisille asuinpaikan valinta ei ole sallittua!1!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        660000 asukasta, maan pääkaupunki ja taloudellinen veturi, innovaatioiden runsaudensarvi.

        No jaa , joka metsästä löytyy muurahaispesiä samoilla kriteerellä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa , joka metsästä löytyy muurahaispesiä samoilla kriteerellä :D

        Virikkeet haukkua kaupunkilaisia kertoo vinoutuneesta minä-suhteesta.


    • Anonyymi

      Laveasti

      En koskaan tunne olevani täällä kuin kotonani - en missään täällä. Jokainen täysi astia on ollut vajaa, liekki liian leuto.
      Olen harhaillut, kokenut voimattomuutta ja lohduttomuutta siinä määrin, että tunnen lopulta lyyhistyneeni näiden aineettomien taakkain alle.

      On kuin usvassa olisi elänyt ja kulkenut, tietäen, että lopulta tämä usva sinut nujertaa ja murskaa. Usva.
      Loputon ja läpitunkematon usva näiden niittyin ja metsäin halki maan kummulta toiselle läpi elämän hetkellisten kauhujen, veren hajun ja hiljaisuuteen katoavien huutojen.

      Loputon usva, sieltä minä olen kotoisin.

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Usvan läpi nukkumaan on hyvä mennä


    • Anonyymi

      Savonlinnasta.

    • Anonyymi

      Suomesta

    • Anonyymi

      KOKKOLASTA... kakolasta ...KOKKOLASTA

      >simiti>

    • Suht läheltä pääkaupunkiseutua🤗

      • Anonyymi

        Hyvinkää, Sipoo, Kauniainen?


    • Anonyymi

      Lempäälä

    • Pitäydyn tuossa Lahden seudussa toistaiseksi. On muitakin paikkakuntia, mutta ei sen niin väliä.

      • Anonyymi

        Miten muiden paikkakuntien pitäisi liittyä omaan kaupunkiisi???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten muiden paikkakuntien pitäisi liittyä omaan kaupunkiisi???

        Ei sen niin väliä... :-D


    • Pohjanmaalta.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa p:eellä, loppuu aa:lla.
        Hienoo olla Pohjanmaalla, Vaasan suuruus: https://www.youtube.com/watch?v=1pbsz_mf9dE

        Obs. Pohjanmaa loppuu a:han!

        Kappaleen sanat:

        Joku hyljeksii, joku pelkää
        Joku on saanut siellä lujaa selkään
        Niin tasaista, latomerta
        Harva se päivä, joku vuotaa verta

        Toinen reppana, turvautuu nuoraan
        Kun on asiat sanottu sille liian suoraan
        Ei välii, miestä taikka naista
        Vihataan kaikkee, kaikkee erillaista

        Mutta heimoani minä rakastan

        Alkaa P:llä loppuu A:lla
        Hienoo olla Pohjanmaalla
        Pellot tasaiset, mut kotiin johdattaa
        Alkaa P:llä loppuu A:lla
        Hienoo olla Pohjanmaalla
        Vain maa pysyy, muu pois katoaa, katoaa

        No mä kävelin, pellon reunaa pitkin
        Joskus nauroin, joskus taasen itkin
        Ja kirosin tulta tappuraa
        Kun ei tullu Kyröjoesta appuraa

        Asuu porukka siellä pikkuisen kummallinen
        Keskellä heinäseipäiden ja latojen
        Mutta on tää paras paikka maailman
        Vaikkei täältä saakkaan sitä merianturaa

        Ja heimoani minä rakastan

        Alkaa P:llä loppuu A:lla
        Hienoo olla Pohjanmaalla
        pellot tasaiset, mut kotiin johdattaa
        Alkaa P:llä loppuu A:lla
        Hienoo olla Pohjanmaalla
        Vain maa pysyy, muu pois katoaa, katoaa
        (Hei)

        (Oooooo)

        Alkaa P:llä loppuu A:lla
        Hienoo olla Pohjanmaalla
        pellot tasaiset, mut kotia johdattaa
        Alkaa P:llä loppuu A:lla
        Hienoo olla Pohjanmaalla
        Vain maa pysyy, muu pois katoaa
        Vain maa pysyy, muu pois katoaa

        Puukkojunkkaritkin oli Pohjanmaalta. https://fi.wikipedia.org/wiki/Puukkojunkkarit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa p:eellä, loppuu aa:lla.
        Hienoo olla Pohjanmaalla, Vaasan suuruus: https://www.youtube.com/watch?v=1pbsz_mf9dE

        Obs. Pohjanmaa loppuu a:han!

        Kyllä, olen kuullut kyseisen kappaleen monesti 😊


    • Anonyymi

      Miten tästäkin ketjusta 13 poistoa? Jonkun maniat on karkaamassa käsistä...

    • Anonyymi

      Liian kaukana, kaupungista jossa kaikki miitit ja tapahtumat ja kaikki mukavat asiat tapahtuvat

    • Anonyymi

      Helsingissä tapahtuu kaikkea mukavaa ja isot bändit tulee sinne Helsinkiin.

      Helsingissä Messukeskuksessa kaikkea mukavaa järjestetään, mutta asun aivan liian kaukana.

      • Anonyymi

        Mutta Ilmalan halli on vielä ryysyllä ja monta keikkaa menee koko Suomelta sivu suun kun Tampere on liian pieni ja kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Ilmalan halli on vielä ryysyllä ja monta keikkaa menee koko Suomelta sivu suun kun Tampere on liian pieni ja kaukana.

        Areena on vajaan 25 vuoden aikana ehtinyt nähdä muun muassa kymmeniä bändejä ja solisteja, joita varten ennen sen valmistumista piti matkustaa vähintään Ruotsiin.

        https://www.is.fi/urheilu/art-2000008679007.html

        Tampere on liian pieni ja kaukana, maailmanartisteille.

        Stadi on veturi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Areena on vajaan 25 vuoden aikana ehtinyt nähdä muun muassa kymmeniä bändejä ja solisteja, joita varten ennen sen valmistumista piti matkustaa vähintään Ruotsiin.

        https://www.is.fi/urheilu/art-2000008679007.html

        Tampere on liian pieni ja kaukana, maailmanartisteille.

        Stadi on veturi.

        Kivihiili vai puu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Areena on vajaan 25 vuoden aikana ehtinyt nähdä muun muassa kymmeniä bändejä ja solisteja, joita varten ennen sen valmistumista piti matkustaa vähintään Ruotsiin.

        https://www.is.fi/urheilu/art-2000008679007.html

        Tampere on liian pieni ja kaukana, maailmanartisteille.

        Stadi on veturi.

        No miksei sinne ruotsiin sitten voi mennä. Mikä siinä on vikana.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        No miksei sinne ruotsiin sitten voi mennä. Mikä siinä on vikana.

        Siksi kun Suomi on parempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun Suomi on parempi.

        Puuttuu kuningas ja kuninkaanlinna


    • Anonyymi

      Varovaasesti arviooren suurimmasta ja komiimmasta osasta suomia liiootteluuhun sortumatta. Pahoottelen mutta tästä ei sitte kaikille riitä, ikuusehen kateutehen tuamittu loppusuamia käy vähä sääliksi...otan osaa :D

    • Anonyymi

      Loviisassa asun.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      1983
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1687
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1610
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1574
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1428
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      28
      1341
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1182
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1173
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      39
      1061
    Aihe