Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kumihärpäkkeet on niille, jotka muuten eivät saa tarpeekseen.. joillekin ne on parempia kuin elävä ihminen.. ei käy tuomitseminen.
14.05.2023 16:45
Eikä silikonidildo oikeaa miestä.
14.05.2023 16:20
Ei kahta sanaa.. elämä.
13.05.2023 19:02
Juu.. se on vähän niin ja noin kuka on hyvä ja kuka ei. Kysehän on yhteensopivuudesta loppupeleissä. Toki jos ei ole pienintäkään käryä mitä pitäisi tehdä suudellessa, tuskin pääsee pistesijoille.
Mutta olen todennut, että ihan pikkusuukotkkn on tosi kivoja.
13.05.2023 19:01
Totta. Olet tuossa oikeassa. Esitit mielipiteen.
13.05.2023 17:23
Niin.. no mä nyt olen jokin poikkeustapaus kai.. anomalia.
Pystyn kyllä halailemaan ja pussailemaankin ilman seksuaalista halua. Siis jos koen ihmisen ystävänä.
Joo, kyllä mullekin tulee hyväksikäytetty fiilis, jos ensin peuhaillaan kaikkea kivaa ja sit ei saakaan seksiä. Jää vain järjetön panetus.
Minä ihastun todella herkästi. Eli minulla on aina tunteita pelissä kun harrastan seksiä. Vaikka olisi vain yhden yön juttu kyseessä.
Realistisoin ne sit jälkeenpäin. Siinä mielessä olen ihan perinteinen nainen, vaikka ajattelenkin monasti kuin mies..
13.05.2023 17:21
Selitin, koska syytettiin seksin idealisoimisesta. Mikä minun ymmärrykseni mukaan tarkoittaa asioiden kaunistelemista.
13.05.2023 17:10
Harmi vain, ettei hyviä suutelijoita ole kovikaan paljon. Silloin tällöin törmää varsin hyviin suutelijoihin. En itsekään ole mikään erinomainen, jään keskinkertaisuuteen noin niin kuin oman arvioni mukaan.
13.05.2023 17:07
Kyllä.. läheisyys on seksiä tärkeämpää, minulle se vain nostaa niin tolkuttomat halut, etten voi olla haluamatta seksiä.
Haluaisin kyetä sanomaan, että pystyn erottelemaan seksin ja läheisyyden toisistaan, mutta rehellinen vastaus on, etten voi olla tuntematta halua.
Se taas, että tunnen halua, ei johda aina seksiin. Pystyn kyllä pitämään haluni kurissa.
En idealisoi seksiä. Ymmärrän, että se on kaikille yksilökohtainen asia.
Jos olisin kyökkipsykologi sanoisin että täytän seksillä lapsuuden hylkäämistraumoja tai sitä hellyysvajetta joka minulla sieltä on.
Mutta kun en kyökkistele, niin homma rehellisesti on niin, että minulla on valtava tarve läheisyyteen ja se taas johtaa seksiin.
En ole juurikaan läheisriippuvainen, mutta kosketus on minulle tärkeää. Antavana ja saavana osapuolena. Se on jotakin, mitä ilman olen paljolti lapsuudessani jäänyt. Ja kompensoin sitä nyt, kun saan itse päättää miten elän.
13.05.2023 16:54
No noin tietysti niinkin. Kukin tyylillään.
Minulla itsellänikin on niin, että jos olen pitkään ilman, niin eipä sitä juuri kaipaa.
Jokainen toteuttaa seksuaalisuuttaan omalla tavallaan ja ei ole oikeaa tapaa. Joitakin vääriä tapoja on, mutta ne onkin kriminalisoitu. Ja syystä.
13.05.2023 16:40
Ihmisellä on mahdollisuus myös nousta sellaiselle henkisyyden tasolle, että kunnioittaa fyysisyyttään ja osaa arvostaa myös sitä. Elämme fyysisessä maailmassa, seksi on mauste siinä sopassa. Ja se on ihanimmillaan juuri kahdestaan. Seksi siis.
13.05.2023 16:06
Toivon sinulle lämmintä kesää!
Nollaaminen on tärkeää.
13.05.2023 13:31
Ihminen on eläin.
13.05.2023 13:30
Niin. Kovin valitettavan monella.. niin naisella kuin miehelläkin tekee tiukkaa olla rehellinen. Ja varsinkin olla rehellinen itselleen..se on liki mahdotonta monelle.
Mutku, jotku tai vaikka.. selityksiä riittää ja egon nostattamista jalustalle. Tarkoitan, että noiden varjolla ollaan epärehellisiä itselleen ja kritiikkiä ei osata ottaa ollenkaan vastaan.
Jos lähtökohta on että toinen haluaa tyydyttää tarpeitaan ja toinen etsii elämänkumppania, kun seksiä harrastetaan, ovat molemmat itsekkäästi ja epärehellisesti liikenteessä.
Oletetaan toisella olevan samat lähtökohdat ja siinä ollaan epärehellisiä itselleen.
13.05.2023 13:29
Siksipä kun on noin ihana ilma, makoilen auringossa pihallani ja kuuntelen musiikkia. Ehtaa palautumista työviikosta.
13.05.2023 13:07
Ja minä inhoan tikkapipoisuutta ja toisten halveksuntaa.. toki jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.
13.05.2023 13:04
Tuossa samaa mieltä, jos reilusti kertoo asiansa, että kaipaa vain seksiä ja läheisyyttä toiselta, niin en pidä sitä muuna kuin inhimillisenä tarpeiden tyydyttämisenä.
Tousaalta jos raukkamaisena ei uskalla olla rehellinen, niin todellakin käyttää toista hyväkseen.
Mutta tuokin on monitahoinen juttu, niin kauan kun on erilaisia ihmisiä erilaisilla haluilla ja tarpeilla.
13.05.2023 13:02
Pussailu on varsin kivaa touhua, sen myönnän. Ihan pikku suukoista kunnon imutteluun. Koko skaala on ihanaa touhua.
13.05.2023 12:57
Eikä se ole kummoinen halaamaan tai pussailemaan..
13.05.2023 10:53
Täällä kans rauhallinen aamu.. kirkonkellot kumahtelee ja lintuset visertelee. Oikein miellyttävää.
13.05.2023 10:11
393 / 799