Ihanaa lauantaita kaikille!

Anonyymi-ap

Ulkona on ihana ilma, joten tänään on paras päivä palstalla koko päivä!

T. Pullea Kaveripoika

19

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ääh, olen tänään pessyt pyykkiä useamman koneellisen, vaihdoin petivaatteet koko konkkaronkalle, siivosin hamsun häkin ja pesin myös, istutin perunoita kolmeen lavaan, siivosin pihavarastoa, siivosin tyttären vaatekaapin, tyhjensin ja täytin astinanpesukoneen, moppasin huushollin ja vein matot ulos tuulettumaan, kohta teen ruoan ja sitten käyn mätkimässä piiskalla matot.

Illalla ajelen nurmikon. 😄👍

❄️

• Siksipä kun on noin ihana ilma, makoilen auringossa pihallani ja kuuntelen musiikkia. Ehtaa palautumista työviikosta.

• Anonyymi

Mä teen tuota työpäivien jälkeen. Monesti jätän kyllä musiikin pois, kun päivän kuunnellut melua (päiväkodissa) korvissa soi muutenkin. Mutta nollaa päivän säpinöitä. Nyt on kesä, ihanaa! 😄👍

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Mä teen tuota työpäivien jälkeen. Monesti jätän kyllä musiikin pois, kun päivän kuunnellut melua (päiväkodissa) korvissa soi muutenkin. Mutta nollaa päivän säpinöitä. Nyt on kesä, ihanaa! 😄👍

❄️

Toivon sinulle lämmintä kesää!

Nollaaminen on tärkeää.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Toivon sinulle lämmintä kesää!

Nollaaminen on tärkeää.

Kiitos, sinulle myös hyvää ja lämmintä kesää. 😊

❄️👍

• Anonyymi

Kiva juttu että pulleat kaveripojat ovat aktiivisia palstalla.

• Anonyymi

toivottavasti änkyrä-ätmien harhaiset jutut peittyisivät näiden kivojen miesten juttujen alle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toivottavasti änkyrä-ätmien harhaiset jutut peittyisivät näiden kivojen miesten juttujen alle!

Olette ihania! ❤️

T. Pullea Kaveripoika

• Kiitos! Ihanaa lauantaita myös sinulle. 🌞

• Anonyymi

Meinasin kaivaa rännistä ojan sadevesiputkelle sellanen 15 metrin matkan, mut totesin, et ei perskules vie jaksa alkaa kaivamaan, kun tulee tukalan kuuma ja hikoilee.
      Kaivetaan sitten syksyllä, kun ilmat viilenee.
      Miksi rasittaa itseään, kun voi hommat siirtää. laittaa aan väliaikaisen pulken rännistä pihalle ja sitäpaitsi kesä on paskamaista aikaa, kaikki hommat painaa päälle, kuten asunnon puuosien maalaukset, terassilautojen öljyäminen ja se perhanan nurmikko sitäkin pitää kohta leikata ja paska mansikkamaa pitää vanhat lehdet sieltä pois leikata.

• Kiitos 🤗
      Oikein kivaa lauantaita sinullekin 🌞

Kävin poikani luona jo äitienpäiväkahvilla, niin minun ei tarvinnut leipoa huomiseksi ja voin bilettää Euroviisuillassa niin kauan kuin jaksan 👍🟢😁

• Uskotko Käärijän voittoon? Vai luuletko, että Ruotsi voittaa tai joku ihan muu yllättäjä?

Mää meen huomenna mummon luo kahville. Mun äiti on ollu melkeen 19 vuotta kuolleena, joten hänen luokseen ei voi mennä. Tai hautausmaalle voi, mutta se ei ole ihan sama asia. Mutta mummoa (äidin äiti) voi juhlia kyllä ja hän on mulle melkeen kuin äiti.

• Norppa83 kirjoitti:

Uskotko Käärijän voittoon? Vai luuletko, että Ruotsi voittaa tai joku ihan muu yllättäjä?

Mää meen huomenna mummon luo kahville. Mun äiti on ollu melkeen 19 vuotta kuolleena, joten hänen luokseen ei voi mennä. Tai hautausmaalle voi, mutta se ei ole ihan sama asia. Mutta mummoa (äidin äiti) voi juhlia kyllä ja hän on mulle melkeen kuin äiti.

Täällä odotellaan lähetyksen alkua Pina Coladan kanssa ja tunnelma on korkeella 💚

No, sanotaanko, että kyllä Käärijä 5 parhaan joukossa tulee olemaan, mutta olisihan voitto ja ensi kevään viisut Nokia Arenalla tosi kova juttu 😀

Minäkin vein äidin haudalle jo ruusun. Sinä oletkin menettänyt äitisi jo tosi nuorena. Se on surullista.

Iloista iltaa sinulle Norppa83 ❤️🤗

• Xena-183 kirjoitti:

Täällä odotellaan lähetyksen alkua Pina Coladan kanssa ja tunnelma on korkeella 💚

No, sanotaanko, että kyllä Käärijä 5 parhaan joukossa tulee olemaan, mutta olisihan voitto ja ensi kevään viisut Nokia Arenalla tosi kova juttu 😀

Minäkin vein äidin haudalle jo ruusun. Sinä oletkin menettänyt äitisi jo tosi nuorena. Se on surullista.

Iloista iltaa sinulle Norppa83 ❤️🤗

Olin 21-vuotias, kun äiti kuoli 2004.

Käärijä tuli sitten toiseksi. Loreen voitti, mutta vain koska tuomaristo suosi häntä. Käärijä oli taas yleisön suosikki.

• Niin ja hyvää lauantaita ja hyvää Euroviisuiltaa.

• Kivaa lauantaita myös sinne! ☀️ Ihan paras sää viettää päivä lasten urheilutapahtumassa ja illalla nauttia säästä mwtsälenkin muodossa 🏃‍♀️ Kesä on niin parasta ☀️☀️☀️

• Mahtavaa että meitä pulleita kamuja on enemmänkin :D

• Hyvää lauantaita kun sitä nyt vielä hetken on ja oikeen hauskaa sunnuntaita myös.🙂.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      39
      4558
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      53
      2454
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1004
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      975
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      107
      816
    6. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      70
      804
    7. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      750
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      135
      749
    9. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      48
      686
    10. Miksi et usko..

Että oikeasti tykkään susta!? Vähän liikaakin...
      Ikävä
      52
      680
    Aihe