Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
119
Kommenttia
15747
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ilkeily ei koskaan lopu, ainakaan niin kauan, kun anonyymisti saa kirjoittaa.
Rekkautuminen aiheuttaa sellaista, että joutuu pikkuisen ajattelemaan mitä kirjoittaa palstalle. Sillä aina löytyy niitä, jotka mielensä pahoittaa. Joko tarkoituksellisesti tai muuten vaan.
Pahan puhujat.. eli ilkimykset.. heitä piisaa aina ja jokaiselle alustalle. Mutta on niitä positiivisia ja aurinkoisiakin ylläreitä olemassa. Kiitos heistä.
Mutta joo.. olet oikeassa. Ilkimyksille ei juuri voi muuta, kuin vain sivuuttaa heidät ja jättää arvoonsa arvaamattomaan. Eli toisesta sisään ja toisesta ulos.
13.04.2023 16:01
Palstan luotettavin ja kunnollisin mies on mielestäni pujottelija. Mutta en tiedä lähteekö hän treffeille jos pyydät..
13.04.2023 15:50
Kuulostaa ihan suunitelmalta.. nyt toivottelen hyvät yöt.. mä ajattelin katsoa kännyä hetken ja sit nukumaan.
Joten hyvää yötä rakas veljeni.. ja kauniita unia.
09.04.2023 22:57
No niih.. mä en ole oikein makean perään ja siksi jätän väliin tämän pehmeän ja ilmeisen nugaisen tarjouksen..
Mutta hyvää pääsiäistä!
09.04.2023 22:29
Vai niin.. :)
09.04.2023 22:25
Mulla on ilmapatja varuiksi. Mutta se on niin .. no ilmapatja. Ei siihen kehtaa vierasta laittaa, joten voin itse siinä nukkua. Eikä minua haittaa sun vieressä bunkkaaminenkaan. Vaikka nukkumisesta ei tulisikaan mitään.. ja tarkoitan että olen huono nukkuja.. en mitään erikoisia yöllisiä aktiviteettejä.. :D
Ajattelin, että ne hihnat voisi olla kätsyt misuille jos me viihdytään tuossa pihalla.. voisi pitää ovea auki ja kisut saisivat kulkea sisään tai ulos mielensä mukaan..
Ja totta hitossa tulen vastavierailulle mitä mieluisammin. Sähän olet mitä mainiointa seuraa bro!
09.04.2023 22:25
Jos se ydin kävi saunassa, niin kuorittuna se on vain pehmeää mössöä.. mitä iloa siitä sitten on?
09.04.2023 22:12
Juu.. menee pakosta tuonne toukokuun puolelle.. mulla huhtikuun viikonloput jo buukattuna..
Tulet tänne, otat kisulit mukaan, saavat elää ja riehua vapaasti, kunhan ei viinapullojani pudottele hyllystä, niin kaikki muu on sallittua. Pääset saunomaan ja voidaan parantaa maailmaa. Saat yöpyä sängyssäni ja mouruajat mahtuu viereesi. Ulkoilutushihnat mukaan, niin voidaan käydä puistossa haistelemassa uusia tuulia ja me voidaan istua ulkosalla hiljaa tai sit vähemmän hiljaa.. heh.
Mirrisi ovat yhtä tervetulleita kuin sinäkin.
Tai sit mä tulen teille kylään. Molempi parempi.
09.04.2023 22:09
Do diih.. saunassa keitetty kova muna.. ei ole suklaatia kun ei sulanut.. joten taitaa olla kymmenen minuutin kananmuna...
09.04.2023 21:57
Eikö se sulanut saunassa?
09.04.2023 21:54
No mähän lähden mielelläni.. sä kyllä lupasit viedä minut metsään.. ja se Fiskarssin reissu oli oikein hulvaton edellisellä kerrallakin. Parasta siinä oli oikeastaan kaikki. Siis tosissaan oli todella mukava päivä, mukavassa seurassa.
Mä just tajusin, et mullahan on ollut ikävä sinun seuraasi. Joten päivä seurassasi olisi kovinkin mieluinen ja mielekäskin. Mut hei.. vain jos se tuntuu itsestäsi mielekkäältä. Mä olen aina täällä sinuakin varten, en katoa mihinkään. Ei ainakaan ole tarkoitusta. Voitaisiin vaikka opetella olemaan yhdessä hiljaa.. :D .. tai sen suuntaista.
09.04.2023 21:42
Ehei käy.. kyllä vällyihin pitää ensimmäiseksi päästä. Sen jälkeen voi tehdä jotakin muuta. Tää on toimiva resepti ja siitä en jousta.
Mutta joo.. kävelyretket ei ole niin tärkeitä kuin lämpö ja läheisyys.. ja tästä ollaan kai samaa mieltä.
09.04.2023 21:33
Jos ny vällyjen välistä kerkeää.. :D
09.04.2023 21:26
Perinteisesti..
09.04.2023 21:21
Juuri tänään oli kaunis auringonlasku.. ehkäpä käymme jo ensi viikonloppuna kävelyllä..
09.04.2023 21:20
Thanks bro! Mä arvostan sun mielipidettäsi korkealle.. ja tosi kiva kaiken tuomitsemisen jälkeen, että joku ymmärtääkin.
Tähä asti yleensä paras lopputulema on että kukin tyylillään ja sen nyt olen saanutkin jo muutamalta, mutta en ymmärrystä. Sä nyt tiedät asianlaitoja pikkuisen enemmän, joten tämä ratkaisu on oikeastaan ainoa oikea minulle. Looginen.
Järkisyin harkittu.
Minusta ei vaan ole parisuhteeseen siten kuten se yleisesti mielletään. That's it!
Juu.. olen tanssinut jalkani rikki niin monet kerrat.. paras oli kun oli nyrkinkokoiset rakot päkiöissä.. hauska tarina tuokin ...
09.04.2023 21:19
Sitä minäkin toivon. Ja tapaamme, ellei yllättäviä esteitä ilmaannu. Toivottavasti ei mitään ilmaannu.
09.04.2023 21:11
En kyllä lähtis.. joku rokkikonsertti ehkä.. tai iltakävely järven rannalla..
09.04.2023 20:53
Todellakin.. kaipaan sinua jo.
09.04.2023 20:51
Juu. Pujottelija on täyspotti minulle. Seitsemän oikein ja kaksi varaa, tähtinumeroilla..
En tällä hetkellä voisi kuvitellakaan elämää parisuhteessa joka olisi kiinteä. Sehän estäisi luomasta suhteita muihin mielenkiintoisiin ihmisiin. Ja sellainen peli ei sovi minulle alkuunkaan.
Ja oikeassa olet tuosta tanssimisesta.. ennemmin pudotan pääni, kuin olen tanssimatta. Sitä vaan alkaa tulemaan vanhaksi, kun epäilee itseään...
09.04.2023 20:50
402 / 788