Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16104
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On muuten hyvä pannu. Suosittelen.
Reilu pari vuotta sitten ostin sellaisen naapuriin. Vieläkin hyvässä kunnossa, vaikka käytössä ollutkin.
Ostan itsellenikin sellaisen seuraavaksi, kun tästä pannusta aika jättää.
Maksaa pikkuisen enemmän, mutta sijoitus kannattaa.
30.04.2023 19:12
No jotta enemmiltä väärinkäsityksiltä vältyttäisiin.. lisäsin kuvan itsestäni. Kovanaama kun olen.
30.04.2023 18:09
Eli tämmöinen
https://www.fiskars.com/fi-fi/ruoanlaitto/tuotteet/keitto-paistoastiat/hard-face-paistinpannu-28-cm-1052224
30.04.2023 18:06
Jaa .. eipä tullut kysyneeksi.
Lähinnä ajattelin kunnon karjalanpaistia. Ensin se käristetään pannulla ja sit haudutetaan padassa.
Toki pujiksella saattaa olla hyviä vinkkejä siihen.
30.04.2023 17:59
Niin ensin mä tiristän ja käristän ja sit sää haudutat mureaksi.. voittamaton yhdistelmä. 😆
30.04.2023 17:53
Mä olen sellainen Kovanaama..
30.04.2023 17:42
Olen.
Oletkos ite?
30.04.2023 17:41
Olen mä laittanutkin meiliä, mutta se on oma tarinansa. Annan tilaa. Minä koen ettei nyt ole oikea aika mennä tykö. Lady- E tulee kuvioihin sitten kun taas tulee.
Olen kirjoittanut hänelle meilejä, joita en ole lähettänyt. Ihan siksi, kun kunnioittanut häntä niin paljon.
Toisinaan törmää ihmiseen jota kuvittelee ymmärtävänsa jopa muutaman viestin perusteella. Ja hän on sellainen. Tai luulen niin.
Olen surrut ja itkenyt hänen vuokseen ja nytkin vierähtää kyynel silmäkulmaan. Koska syyt.
Ei ole minun asiani tungetella omilla huolillani ja murheilla. Hän on kuitenkin sellainen ihminen jolle tuppautuu avautumaan. Olemaan rehellinen.
30.04.2023 17:12
Nokkela nainen, jos yhtään muistuttaa jälkikasvuaan..
30.04.2023 16:58
Niih.. olenkin vähän hidasälyinen.. 🤣
30.04.2023 16:57
Juu, se on jännää miten tälläisellä alustalla voi syntyä oikeita ja aitoja tunnesiteitä.
En ole kovin paljoa Lady-E:n kanssa jutellut, mutta tunnen häntä kohtaan syvästi. Ihan kuten sanoit.. ensimmäisistä sanoista lähtien olen tuntenut vetoa häntä ja persoonaansa kohtaan.
Hän on ihana. Se on totta. Ja kuten olen monasti kertonut, ihastun ihmisiin. Persooniin.
Mutta en romanttisesti.
Viimeaikoina Lady-E on ollut vähemmän palstalla, enkä halua tunkea väkisin hänen seuraansa.. koska syyt. Mutta olen iloinen, että hän on takaisin. Se kertoo minulle paljon.
Arvostan hänen näkemystään suuresti ja pidän häntä kovin viisaana. Meillä on aikaa kovinkin vaihtaa kuulumisia ja tutustumisia. Hänen kanssaan minun ei ole kiire.
Toivon hänelle pelkkää hyvää, sillä hänelläkään ei ole ollut helppoa. Sen mitä tiedän. Toivoisin hänellekin karman suomaa tilipäivää.
30.04.2023 16:54
9/15.. aika vaikeita oli jotkut. Ihan intuitiolla pari väärin.. mutta en ole mikään kielinero kuten sä. Se nerous ei kulje äitini suvussa.. ja isältäni en sitä perinyt.
30.04.2023 16:41
No ei ole. Palstailu on mauste, ei täyte elämässäni.
30.04.2023 16:33
Mulla on tylsä vappu.. palstailen ja odotan, että pääsisi nukkumaan..
30.04.2023 16:26
Kiitos kunniasta, mutta ihana..? Minäkö..?
Katsellaan sitä ihanuutta sitten hieman kriittisemmin kun sen aika tulee.
Oikeastaan en usko sinua tuossa ihanuusasiassa. Mutta olkoon. Meiltä puuttuu veriside, mutta olet silti minun kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni. Vai oliko se sielunveli? Robotti ja peltirumpu.
Kai sä ymmärrät,ettei sun tarvitse makeilla mulle.. mä olen jo myytynä sillain sisarellisesti.
Ja luulen että tästä voi syntyä vuosisadan erikoisin ystävyyssuhde. Jää nähtäväksi..
Katsellaan.
Mutta kun sä olet tommoinen pöhkö, ja täällä toinen pöhkö, niin koskaan ei voi tietää mikä lopputulema missäkin asiassa. Todennäköisesti lopputulema on ihan pöhkö. Eikös niin rakas palstaveljeni?
30.04.2023 16:22
Noh, noh. Sinuna ennemmin perehtyisin siihen, miksi elämä tuntuu olevan persauksesta?
30.04.2023 15:39
Lady-E on koko palstan rakastama. Tai niin ainakin minun mielestäni. Aivan paras tyyppi mitä tiedän. Ota ihmeessä häneen yhteyttä.
-sivusta-
30.04.2023 15:37
Tuossa on kuitenkin pieni totuudensiemen. Millainen mieli, sellainen kieli.
30.04.2023 14:42
Josko kysyisit suoraan mikä meininki? Otat vähän sivummalle ja kysäiset.. ? Vaikeaa, mutta kannattaa.
30.04.2023 14:39
Ehkä kohteellasi lyö tunteet yli..
30.04.2023 14:34
409 / 806