Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
119
Kommenttia
15827
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noh.. melkein sama. Pääsit näemmä kotio...
02.04.2023 16:26
Käärit märkää talouspaperia katkaisukohtaan ja pussiin .. luulisi selviävän tuon matkaa.
Olisin otettu jos sinulta kukkia saisin.
02.04.2023 16:25
Lisälomallani mä olen töissä toisessa yrityksessä..eli joo...
Lomautettuna kerkesin olla viikon kun työ jo kutsui toisaalle..
Ja mun piti vaan tarkistaa markkina-arvoni ...
02.04.2023 14:25
Niih...
02.04.2023 14:17
Niih.. jos valita pitää, niin ruusuja kaikille. Se vain, että ruusuissa on piikkinsä.
Vitsaa voisin antaa vain eräälle, mutta hänkään ei siitä varmaan pitäisi. Joten hälle sitten vaikka okaattomia ruusuja.. tulipunaisia.
02.04.2023 12:48
Nooh.. en voi ehdottaa kuin itseäni.
02.04.2023 12:44
Mä hiffaan täysin sun ajatuksenjuoksusi.. olen toinen samanmoinen.
En halua altistaa itseäni tai elämääni toisen oikuille. Haluan täyden itsemääräämisoikeuden elämästäni. En halua joustaa tai olla huomaavainen arjessa.
Tää on hyvä, mikä meillä on pujiksen kanssa. Seksiä ja lähisyyttä 2-3 kertaa kuukaudessa ilman sitoumuksia.. ne rusinat pullasta.
02.04.2023 12:30
Juu, pujottelija on kuin luotu minulle. Tää on sellainen fairytale, etten voi uskoa asiaa edes todeksi ja niin kaikin puolin unelmallista.
En oikeasti voi käsittää kuinka hyvä onni minua on kohdannut. Ilmeisesti olen kerännyt sen verran hyvää karmaa, että näin hyvin käynyt.
Mutta ajatus parisuhteesta sen perimmäisessä merkityksessään ei hotsita, ei edes pujottelijan kanssa.. siitä huolimatta, että hän on minulle rakas. En vain ole parisuhdetyyppiä.
Niin.. haluan vain kirsikan kakun päältä, se on totta. Ja se sopii minulle.
02.04.2023 12:24
Hmm.. munä en kai pelkää, ainakaan omasta mielestäni.
En vain voisi kuvitellakaan että aloitraiain parisuhteen kenenkään kanssa asian perinteisessä mittakaavassa.
Haluan nukkua yksin, haluan siivota vain omia sotkujani ja se elämän jakaminen.. no, se ei nappaa. Haluan tehdä niin kuin huvittaa enkä halua kysyä kenenkään mielipidettä tekemisistäni.
En halua sitoutua tai olla toisen kanssa sitoutuneesti. Minun on tunnettava itseni täysin vapaaksi kaikista kahleista jotta voin olla onnellinen.
Voidaan sanoa jopa, että olen sitoutumiskammoinen. Se, johtuuko se pelosta, sitä en tiedä. Mutta ajatus yhteisestä arjesta.. se lähinnä ällöttää.
Minun täytyisi olla ilmiömäisen rakastunut, että voisin edes harkita ajatusta yhdessä asumisesta. Tai parisuhteesta.
31.03.2023 16:37
Kyllä sain. Exä oli keittänyt kananmunia ja söin yhden kun kävin siellä syömässä.
31.03.2023 16:12
Kutakuinkin noin..
31.03.2023 16:04
Musiikin mukaan.. en harjoittele. Liikun luovasti, sillä koreografiat eivät jää päähän.
30.03.2023 20:33
Noh..
Toiset osaavat laulaa musiikkia.. ja toiset soittaa sitä, mutta toisille se musiikin ilmentäminen tulee tanssimisen kautta. Ja minä kuulun tuohon jäkimmäiseen populaan.
Minulle tanssiminen on musiikin ilmaisua. Dn osaa laulaa tai soittaa, mutta osaan liikkua.
30.03.2023 20:21
En juu ihan ensimmäisenä mene toitottamaan, että olen palstalainen.
Kyllä tää pseudonyyminä olo on mulle ihan sopiva. Homma muuttuu henkilökohtaisemmaksi, kun tuntee sen juttukaverin irl. Ja se ei palvele oikein minun tarkoitusperiäni.
30.03.2023 16:28
10/12.
Ihan kiva pikku visa. Kiitos siitä.
28.03.2023 20:03
Vapaa suhteilu on mielestäni ihan ok, niin kauan, kun siitä on yhdessä sovittu. Ja se on molempien oma tahto.
27.03.2023 20:00
Höpsis.. ime katkeraa kalkkia.
Kyllä tänne yksi yltiöpose mahtuu. Tulee itsekin hyvälle mielelle, kun joku jaksaa.
Kyllähän se aika siirapiksi välillä menee, mutta paree se on niinpäin.
Ite olen kiitollinen hänen posestaan.
27.03.2023 19:54
Sä olet kyllä yx päivänsäde. Kiitos ja kiitos myös siitä,että olet tommoinen..
27.03.2023 19:48
Olen väsynyt.. kävin tekemässä työsopparin ja huomenna alkaa työt. Eli se siitä lomautuksesta.
Olen vähän kahden vaiheilla..mietteliäs ja haavoittuvainen uuden edessä.
Entäpä itse..? Mitäs olet puuhastellut?
27.03.2023 19:00
Neljä piikkiä ihan ilman haittoja.. tosin koronankin olen sairastanut kahdesti.. hyvin lievänä kylläkin.
Influenssapiikkikin otettuna ja jos noita kahta koronaa ei lasketa, olen välttynyt räkätaudeilta viimeiset kaksi-kolme vuotta.
27.03.2023 18:00
409 / 792