Miksi peräännyt aina? Onko tässä käynyt niin että oletkin vaan ihastunut mielikuvaan ja kun oikeasti teen tai yritän jutella jtn. niin heti muuttuu ääni kellossa? Ei tämä enää hauskaa ole, etkö ymmärrä miten kuluttavaa tämä on minunkin kohdalta? Alan kohta olla valmis luovuttamaan ihan kokonaan.
Täytyy kyllä sanoa että kyllä olet vaikea
30
326
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole puhunut ja luovutit jo.
- Anonyymi
Olet luovuttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet luovuttanut.
Sinä mies luovutit miltä luulet minusta tuntuvan kun et välitä esitit vain.
Ehkä kohteellasi lyö tunteet yli..
- Anonyymi
En tiedä pilkkanaan taitaa minua pitää.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä pilkkanaan taitaa minua pitää.
Josko kysyisit suoraan mikä meininki? Otat vähän sivummalle ja kysäiset.. ? Vaikeaa, mutta kannattaa.
- Anonyymi
Sun pitää kertoa selvästi mitä haluat minusta. En ymmärrä vihjauksia, vaan menen henkisesti ihan lukkoon niistä.
- Anonyymi
Olen kertonut suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kertonut suoraan.
Sitten eri. Lupaan toki tästä säikähtäneenä vähän selkiyttää omiakin eleitäni, reaktioitani ja sanomisiani kaivattuani kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten eri. Lupaan toki tästä säikähtäneenä vähän selkiyttää omiakin eleitäni, reaktioitani ja sanomisiani kaivattuani kohtaan.
Ei tietenkään mikään tarkoitukseni ole säikyttää eikä painostaa vaan kertoa että tilanne vähän turhauttaa. Anteeksi oli ehkä turhautuneena huonosti kirjoitettu, Ajattelen häntä kokoajan enkä oikeasti voisi edes luovuttaa. Olen säälittävä mutta rakastunut.
- Anonyymi
Mikset itse kerro tunteitasi?
- Anonyymi
Miehelle? Naiselle? Oulussa, Turussa, Pohjanmaalla, Nokialla, Savossa, Jyväskylässä vai pks?
- Anonyymi
Ihmiselle Suomessa. En jaksa nyt keskustella enempää pää muutenkin pyörällä kun hän on sekoittanut ajatukseni. Vappuja vaan lähden juomaan simaa ja syömään munkkeja.
- Anonyymi
Hmm. Lyö tunteet yli tai ei kiinnosta ja nauttii vaan huomiosta tai sitten ei vaan kiinnosta ollenkaan.
- Anonyymi
Kädetkin jo toimineet.
- Anonyymi
Jos tääl ei muut nää, mut me nähään et o vaa ton yhen huomionhakuu vaikkei sitä kiinosta pätkääkää ja nautii huomiosta ku kuitenki haluu sitä siltä toiselt. Kiusaa se o nähty. Eiiks muil mee kaalii et toi o kiusaamist vaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tääl ei muut nää, mut me nähään et o vaa ton yhen huomionhakuu vaikkei sitä kiinosta pätkääkää ja nautii huomiosta ku kuitenki haluu sitä siltä toiselt. Kiusaa se o nähty. Eiiks muil mee kaalii et toi o kiusaamist vaa.
Mein porukka näki sen. Toi o iha skeidaa. Tää on nii nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mein porukka näki sen. Toi o iha skeidaa. Tää on nii nähty.
Sano Jere sille et tulee kattoo tätä ku täs o taas sitä.
- Anonyymi
Toivottavasti ei ollut minulle.
- Anonyymi
Vielä vähemmän teen jos saan käsityksen että olet varattu.
- Anonyymi
Ei mulle ole mitään suoraan sanottu. Jotain mutta tunteista ei ollut kyse. Tottakai otan aikalisän nyt.
- Anonyymi
Kenelle sää puhut??? Sano edes sen naisen ikä? 23? 15? 40? 45? 48? 50? 60? 70? Ja mihinpäin suomea. Meitä naisia on täällä aika paljo
- Anonyymi
Mä taas ajattelen ettei ap oikea kohde ole palstalla vaan ihastunut mieli on tehny tepposet…
Kannattaa luottaa siihen infoon mikä tulee irl yhteyksien kautta eikä haaveilla palstalla…
Ja sitä kautta lisää yhteyksiä ja tapaamista …
Sitte asiat selviää ja etenee jos ovat edetäkseen…
Jos taas irl on huomattu et homma ei toimi ja kaikki ei oikein ollutkaan sitä mitä odotti sitäkin tulee lopulta uskoa ja antaa asian olla.
Jos naista ei kuulu ei näy eikä se ota yhteyksiä tai halua tavata sua nii juttu ei oo jatkumassa ainakaan ihan lähiaikoina joka pitää vain hyväksyä …
Joskus oikea aika tulee myöhemin. Joskus vaan kuljetaan erilleen …
Uusia ihmisiä voi myöhemminkin tulla omaan elämään…
Joka tapuksessa hyvää jatkoa ap. - Anonyymi
Itsehän aina kerjäät sitä olisit kunnolla etkä suututtaisi minua aina joka kerta mä niin haluisin olla tappiin asti kaverisi tai enemmän mutta aina rupeat kiusaamaan et taida kyllä ikinä muuttua ihmisenä koska niin tykkään susta mut siitä mun kiusaamisesta en tykkää sitten yhtään eli muutuppas
- Anonyymi
Mitä mä olen sua kiusannut? Rakastin koko sydämmestäni. Ai me ollaanki vaan kavereita oltu! Fine
- Anonyymi
Joo ei oo aaholistille tilaa mun elämäs, sori siitä ongelmia vaan tulee niiden kans pettävät valehtelevat yms luottamus meni niin ei pysty enää pahaa mieltä vaan aiheutit ei ole mitään yhteistä eli muutuppas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mä olen sua kiusannut? Rakastin koko sydämmestäni. Ai me ollaanki vaan kavereita oltu! Fine
Itsehä sitä halusit"kaveruutta" et kärsi valintaasi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei oo aaholistille tilaa mun elämäs, sori siitä ongelmia vaan tulee niiden kans pettävät valehtelevat yms luottamus meni niin ei pysty enää pahaa mieltä vaan aiheutit ei ole mitään yhteistä eli muutuppas.
Huhhui! No en oo minä sitte😅🤭en juo alkoa😊👍mut kiitti hei
- Anonyymi
Tuo on sairaan kirjoitusta. Hyvin raskasta paatosta harhoistaan. Tulet huomaamaan, miten raukeat tyhjiin toiveinesi.
T.sinä et leiki helvetin tulen kanssa.
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kunigas.
https://m.youtube.com/watch?v=IAj6F9qUe0M- Anonyymi
Kuningas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961555- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403961- 164913
- 57762
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642