Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hiton hyvä kun sanoit noin.
Henkilökohtaisesti uskon tunnistavani feikkaajat, mutta luulo ei ole tiedon väärti.
Monasti, niin monasti olen joutunut pettymään itseeni hyväuskoisuuteni vuoksi.
No, mutta elämä on. En silti luovu hyväntahtoisuudestani. En vaikka kuinka kusetettaisiin.
04.03.2023 15:28
Joo.. huppelissa olevasta on helppo vetää johtopäätöksiä. Se, kuinka oikeellisia ne on.. en sano mitään.
Mä ite olen sen verran tyhmä, etten edes aina tajua kun joku alkaa provoamaan. Ite kun lähes totaalisesti uskon mitä minulle sanotaan. Olen luottavainen ja hiton sinisilmäinen, joten joskus provot menee ihan huti.
Kyllä minäkin kaipaan aitoa vuorovaikutteista keskustelua palstalle. Tämä on vähän sellaista länkyttämistä edes ja takaisin. Kevyttä ja huoletonta.
Sellainen aihepiiri mitä täällä on, ei ruoki nautinnolliseen keslusteluun. Ainakaan minua.
Välillä saa ihan hyvää keskustelua osakseen, mutta liian harvoin.
04.03.2023 15:15
Se asia kuuluu seksikumppanilleni ja tietääkseni sinä ja palsta ette kuulu niihin.
Ainakin kun viimeksi tarkistin, niin noin oli.
04.03.2023 15:06
Sellaista mistä kumpikin tykkää..
04.03.2023 14:58
Se, että koet asian noin..
Väitteleminen on täysin sallittua myös hyvässä keskustelussa. Täällä se lähes poikkeuksetta menee henkilöhyökkimiseksi.
Jos riitaa tai konfliktia kaipaat, niin tiedät kyllä keiltä palstalaisilta sitä saa. Joten ole hyvä.. estradi on sinun.
04.03.2023 14:57
Jotakin mistä kummatkin tykkää ja kotona..
04.03.2023 14:53
Tuubista.
04.03.2023 14:52
No itseni kanssa.
Daah!
04.03.2023 14:50
Vähän sapuskaa, musiikkia ja seksiä. Siinä noin pääpiirteittäin.
04.03.2023 14:48
Olen tyytyväinen palstaan, joka on seesteinen.
Ja eri mieltä saa olla, ei tässä mitään yhteistä hymniä ruveta hymisemään.
Se, ettei ketään kiusata ei ole paha juttu ollenkaan.
04.03.2023 14:43
On minullakin ollut tapahtumia joita en voi julkisesti kertoa. Jopa salassapitovelvollisuus yhdestä työnantajasta. Joten kyllä ymmärrän Sheenaa.
04.03.2023 13:03
Todistit oppini oikeaksi.
Tuo juontuu mun koneistaja aikoihini. Äijillä kun oli ongelmatilanteissa ensimmäisenä mielessä se voiman käyttö.
Useimmiten ongelma ratkesi kuitenkin tekniikalla. Pikkuisella kikkailulla ja osuvalla napautuksella.
04.03.2023 09:35
Noinpa. Nimenomaan paha ihminen.
Noissa hampurilaisravintoloissa kun katteet on ihan naurettavia, mitä siitä tulisikaan jos kaikki laittaisivat kaikille pikkuisen extraa.
No mä olen siitä tiedetty ja tunnettu että teen mitä käsketään. Tulisi hyvä sotilas minusta.
04.03.2023 09:31
Elä nyt ainakaan pienempiäsi kiusaa.
Ja minä mitään ole vittuillut kenellekään.
Luitko sen leikkimielisen tarinan minkä kirjoitin sinulle?
04.03.2023 09:27
Höh? Huono?
Oma syyni. Mitäs menin ottamaan tuommoisen veljekseni...🤣
04.03.2023 09:24
Jännä juttu, en edes traumatisoitunut tuosta. Hävetti silloin. Nykyään se on vain yksi hyvä tarina elämäni kiemuroista.
03.03.2023 21:54
Niin, minulla on mäsä. Todella rauhallinen se on ollut viime vuosina, mutta alkoi todella rajuna ja agressiivisena. Ennuste ei ollut kovin hyvä, sillä tautimuotoani pidettiin erittäin aktiivisena.
03.03.2023 21:50
Ehkä mä oikeasti vielä innostun ja lähden radalle tuossa kun vapaat alkaa. Olisi meinaan viel kaksi viikkoa töitä.
Pikkuisen voisi käydä persettään keinuttamassa tuossa lähibaarissa joka myös on K-24 viikonloppuisin. Ei ole aikoihin tullut käytyä.
Sait meinaan minulla sellaisen kutinan ny aikaiseksi, että kyllä se pitää varmaankin käydä joraamassa. Ihan itseni vuoksi.
03.03.2023 21:46
Niin mä opin tuon mimiikan liian myöhään ja kantapään kautta.
Olin pentuna nokkahuilukerhossa ja meidän piti opetella Finlandia-hymni. Mä lintsasin opettelusta ja kun oli esiintymisen aika, yritin paeta paikalta. Maikka työnsi minut lavalle ja soittelin siellä pokkana soraääniä kunnes tajusin, että voin vain esittää soittavani.
Mutta tuo ahaa elämys tuli liian myöhään. Nolasin itseni koko koulun edessä. Mut hei, elämä on.
03.03.2023 21:32
Partyanimal!
Hitto! Tässähän herää jo nukkuvat piletysfiilikset. Ehkä pitäisi saada vähän luistoa ruostuneisiin rattaisiin..
03.03.2023 21:25
432 / 806