Paljonko olisit

Anonyymi-ap

Valmis maksamaan Rande&Kurppakuoron konserttilipusta?

184

931

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Zero poäng

    • Anonyymi

      100 pesoa.

    • Sinkut palstakin on vaan näiden muutamien rekattujen kokoontumispaikka.

      • Anonyymi

        Miten niin? Täällähän mekin ollaan.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? Täällähän mekin ollaan.

        xLiner

        Minä en kuulu top 10 joukkoon. Olen palstojen vihatuin paske.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä en kuulu top 10 joukkoon. Olen palstojen vihatuin paske.

        Mitä sitten?

        Olis aikamoista jos oma elämä tai palstahahmo arvioitais jossain top kympissä. Ja vielä kamalampaa, jos sille olis itselle jotain merkitystä.. 🤯

        Mä oon erittäin mielelläni se kymmenestuhannes väliinhuutelija 😂

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten?

        Olis aikamoista jos oma elämä tai palstahahmo arvioitais jossain top kympissä. Ja vielä kamalampaa, jos sille olis itselle jotain merkitystä.. 🤯

        Mä oon erittäin mielelläni se kymmenestuhannes väliinhuutelija 😂

        xLiner

        Femakkotrollaaja jonka elämä makaa palstalla. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Femakkotrollaaja jonka elämä makaa palstalla. xD

        Uli-uli...

        xLiner


    • Anonyymi

      Yleisölle maksettakoon että menevät kuuntelemaan

    • Anonyymi

      Onko kurppakuoro yläosattomissa esiintyessään?

    • Anonyymi

      Jos mulle maksetaan viiskymppiä ja kulukorvaukset voin tulla konserttiin.

    • Anonyymi

      Perustaloon ilman erityisjärjestelyä kyä lähtee

    • Anonyymi

      Joku 300€ vois olla max? 🤔

    • Podcast youtubeen. Siinähän saattaisivat jopa tienata samalla.

    • Anonyymi

      voiko maksaa miinus rahoja?

    • Anonyymi

      Verohan oli isossa putelissa jo😂🤣😅

    • Kyllä nyt saman verran kuin Meiju Eväksen keikalle.

    • Anonyymi

      vi5un velkainenpappa tuo rande, rqannekin jos väsynyt runnkkaamisesta... ranne väsynyt itkemisestäkin ja velkainen kuin suomen hallitus.

    • Anonyymi

      Vanhan variksen raakuntaa kuulen ilmaisekskin.

      • Anonyymi

        Soraäänenä ammuvainaan nuotilla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soraäänenä ammuvainaan nuotilla?

        Mulla on kyllä ihan ok lauluääni ja sävelkorva. Laulua oon harrastanut koko peruskoulun (10 vuotta mun tapauksessa) ja vielä vuosia sen jälkeenkin.

        Tokihan tuokin on makuasia kuka mistäkin äänestä pitää ja mistä ei.


    • Anonyymi

      random-man on velkaa...

      • Anonyymi

        Niin sitä kandee miettiä kelle töitä teköö


    • Ilolla menisin katsomaan on sitä todella paljon paskempia juttujakin järkätty.🙂. En tiedä mitä siitä nyt sitten vois maksaa varmaan saman verran kuin muidenkin huippuartistien näkemisestä jos en vapaalippua ja bäkkäripassia itelleni puhuttua sais.😄.

    • Anonyymi

      Maksaisin ainakin kymppitonnin. Ketä he muuten edes ovat?

      >simiti<

    • No ainakin enemmän kuin Justin Bieberin konserttilipusta

    • Anonyymi
    • Ei tuommoista rytmiryhmää olekaan ja keikkoja olisi vähän hankala järjestääkään kun kurpat talvehtivat pääosin Ranskassa, mikä ei liene yllätys äänitaiteilijoiden kohdalla. Kurpat ovatkin muodostaneet omia kokoonpanojaan, jotka esiintyvät ainakin Suomessa vain kesäkaudella a cappella.

      Sen sijaan löytyy rytmi&rappioryhmä Rande's Angels joka esiintyy pitkin poikin Suomea, toisinaan myös risteilyaluksilla, yleensä yleisönpyynnöistä piittaamatta. Kokoonpano vaihtelee ajankohdan ja sijainnin mukaan, joten kannattaa tarkistaa tulevien keikkojen listauksesta ketkä kulloinkin on buukattu mukaan. Kokoonpanon ääniala ja peliliikkeet vaihtelevat huomattavasti illan aikana, yleensä alkuillasta lämmitellään ja vasta myöhemmin illasta äänet on kunnolla avattu ja nesteytys on kohdillaan, mikä lopulta mahdollistaa kivuliaankin unohtumattomat vedot.

      Rande's Angels aina pro bono et per vi, mutta artistien huomioiminen mm. laadukkailla äänihuulten voiteluaineilla on suotavaa illan kestäessä. Myös kyyditykset esiintymispaikalta jatko- ja/tai majoituspaikalle otetaan vastaan kiitollisina.

      • Korjaus: Rande's Angels ESIINTYY aina pro bono et per vi


      • On se. Tai.. no me eilen jo melkein perustettiin tuo ryhmä Citrinellan kanssa laulamaan Aikuista naista 😂 Ja Rande ykkössolistina 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        On se. Tai.. no me eilen jo melkein perustettiin tuo ryhmä Citrinellan kanssa laulamaan Aikuista naista 😂 Ja Rande ykkössolistina 👍

        Huomasin ja nappasin tuon myyvemmän nimen, kurppakuoro kun kuulostaa enemmän neulekerholta 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Huomasin ja nappasin tuon myyvemmän nimen, kurppakuoro kun kuulostaa enemmän neulekerholta 😂

        Tranu ja tamburiinit olis hyvä


      • Mahtuuko kokoonpanoon pikkuisia piruja?
        Minusta kun ei saa enkeliä tekemälläkään...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mahtuuko kokoonpanoon pikkuisia piruja?
        Minusta kun ei saa enkeliä tekemälläkään...

        Aina on tilaa yhdelle Pikku-pir..panalle 🙂
        Tervetuloa 🤗


      • Xena-183 kirjoitti:

        Aina on tilaa yhdelle Pikku-pir..panalle 🙂
        Tervetuloa 🤗

        Mä voin toimia statistina.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä voin toimia statistina.

        Se vasta tärkeä rooli onkin.👍 Ei tule esitystä ilman statisteja 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Se vasta tärkeä rooli onkin.👍 Ei tule esitystä ilman statisteja 🙂

        En pärjää taustalaulajana, sillä laulan ammuvainaan nuotilla.. eli mölisen. :D

        Mutta voin tulla taustatanssijaksi. Sopiva rooli statistille.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        En pärjää taustalaulajana, sillä laulan ammuvainaan nuotilla.. eli mölisen. :D

        Mutta voin tulla taustatanssijaksi. Sopiva rooli statistille.

        Ehdottomasti 💃
        Ja koska esityksessä on joka tapauksessa enemmän viihdearvoa kuin taiteellisuutta, niin kaikki, mikä vie huomion laulusta lienee tervetullutta 😂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ehdottomasti 💃
        Ja koska esityksessä on joka tapauksessa enemmän viihdearvoa kuin taiteellisuutta, niin kaikki, mikä vie huomion laulusta lienee tervetullutta 😂

        Reps..

        Viihdearvoa hyvinkin. Suomi24 :n friikkishow jos minä saan osallistua :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Reps..

        Viihdearvoa hyvinkin. Suomi24 :n friikkishow jos minä saan osallistua :D

        Oletan, että olemme näyttävät yhdessä 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Oletan, että olemme näyttävät yhdessä 😄

        Mikäs se olikaan se komediapari... Majakka ja... 😂


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mahtuuko kokoonpanoon pikkuisia piruja?
        Minusta kun ei saa enkeliä tekemälläkään...

        Tottakai siskoseni, etenkin pieniä, pirullisuus on pakollinen ominaisuus. Ja Xenahan sut jo ottikin kööriin, joten otapa vähän rommia ja ala äänihuulten voitelu 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Mikäs se olikaan se komediapari... Majakka ja... 😂

        Pekka ja Pätkä 🤩


      • Xena-183 kirjoitti:

        Pekka ja Pätkä 🤩

        Mä muistin jotenkin, että se oli Hukka ja Pätkä, mutta muistin väärin, sehän olikin Pekka ja susi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Tottakai siskoseni, etenkin pieniä, pirullisuus on pakollinen ominaisuus. Ja Xenahan sut jo ottikin kööriin, joten otapa vähän rommia ja ala äänihuulten voitelu 😁

        Mä en mölise edes maksusta.. :D

        En edes kokonaisen rommipullon jälkeen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä en mölise edes maksusta.. :D

        En edes kokonaisen rommipullon jälkeen.

        Kokonaisen rommipullon jälkeen veljesi nostaa sinut povitaskuunsa jatkamaan unia ja menee vetämään lavalle RA:n kanssa vielä parit Aikuiset naiset 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Kokonaisen rommipullon jälkeen veljesi nostaa sinut povitaskuunsa jatkamaan unia ja menee vetämään lavalle RA:n kanssa vielä parit Aikuiset naiset 😁

        Taitaisi olla jo myöhäistä siinä vaiheessa katua.
        Huh, kerran olen vetänyt vitutukseen kännit, join litran giniä.. oli muuten mairea krapula aamulla.

        Eipä ole tuon jälkeen vitutuskännejä tullut vedettyä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Taitaisi olla jo myöhäistä siinä vaiheessa katua.
        Huh, kerran olen vetänyt vitutukseen kännit, join litran giniä.. oli muuten mairea krapula aamulla.

        Eipä ole tuon jälkeen vitutuskännejä tullut vedettyä.

        Herttinen 😮 Miten sun kokonen saa litran giniä tuhottua?!?! Kiasus... No varmaan oli sellainen once in a lifetime and never again no! -krapula 😁

        Kyllähän sitä nuorena tuli uskomattomat määrät soppaa kurkusta alas kurlattua, nykyään nukahtaa jo puolivälissä 0,7L viskipulloa...


      • randombypasser kirjoitti:

        Herttinen 😮 Miten sun kokonen saa litran giniä tuhottua?!?! Kiasus... No varmaan oli sellainen once in a lifetime and never again no! -krapula 😁

        Kyllähän sitä nuorena tuli uskomattomat määrät soppaa kurkusta alas kurlattua, nykyään nukahtaa jo puolivälissä 0,7L viskipulloa...

        Se meni alas väkisin tinttaamalla ja joo korjaus.. 0.7 : han toi alkon iso pullo on.

        Virheeni, kun nykyään pulloni ovat litraisia. Tuontikamaa kun ovat..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Se meni alas väkisin tinttaamalla ja joo korjaus.. 0.7 : han toi alkon iso pullo on.

        Virheeni, kun nykyään pulloni ovat litraisia. Tuontikamaa kun ovat..

        No aika pirusti se silti on sinun kokoiselle tytsille. Toki kuten totesin, nuorempana sai yllättävän paljon tintattua brenkkua hetuloihinsa ja vielä kykeni toimimaan. Ainakin jotenkuten 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No aika pirusti se silti on sinun kokoiselle tytsille. Toki kuten totesin, nuorempana sai yllättävän paljon tintattua brenkkua hetuloihinsa ja vielä kykeni toimimaan. Ainakin jotenkuten 😁

        Tai luuli että vielä kykeni toimimaan. Se on jännä, kuinka humalassa katoaa se todellisuuden ja tilanteen taju. Enkä nyt puhu mistään pienistä vaan tujusta kännistä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tai luuli että vielä kykeni toimimaan. Se on jännä, kuinka humalassa katoaa se todellisuuden ja tilanteen taju. Enkä nyt puhu mistään pienistä vaan tujusta kännistä.

        No sekin, mutta aika paljon kesti viinaksia. On se, se on oikeastaan aika hauskaakin, siis semmoisissa tilanteissa joissa on ns. turvassa ystävien seurassa ja kuulee jälkikäteen kuinka noheva ja henkevä sitä tulikaan oltua 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No sekin, mutta aika paljon kesti viinaksia. On se, se on oikeastaan aika hauskaakin, siis semmoisissa tilanteissa joissa on ns. turvassa ystävien seurassa ja kuulee jälkikäteen kuinka noheva ja henkevä sitä tulikaan oltua 😁

        Mä kestän nykyään paremmin viinaksia kuin nuorempana. Olisikos tuolla jotakin tekemistä tuon parin vuoden mittaisella siedätyshoidolla?

        Nyt sinkkuna kun on toi viinaharrastus tullut kehiin..

        No mä olen sut nähnyt humalassa kerran ja olit oikein ritarillinen herrasmies koko naisporukalle. Tasapuolisesti.

        Joten Randomin Angelina olisi kenen naisen tahansa hyvä olla.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä kestän nykyään paremmin viinaksia kuin nuorempana. Olisikos tuolla jotakin tekemistä tuon parin vuoden mittaisella siedätyshoidolla?

        Nyt sinkkuna kun on toi viinaharrastus tullut kehiin..

        No mä olen sut nähnyt humalassa kerran ja olit oikein ritarillinen herrasmies koko naisporukalle. Tasapuolisesti.

        Joten Randomin Angelina olisi kenen naisen tahansa hyvä olla.

        Kyllähän se harjoitus tekee mestarin tuossakin asiassa. Kunnes ikä korjaa satona, minkä se tekee väistämättä jossain vaiheessa.

        En tunnusta, en ole koskaa ollut hutikassa seurassasi, en ainakaan muista sellaista 😂

        Se kuriositeetti tähän tietysti sisältyy, että Charlie's Angelsin Charlieta ei ikinä näytetty itse showssa, oli vain ääni... Niin mitenhän tuo saataisiin hoidettua, laulanko bäkkäriltä? 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Kyllähän se harjoitus tekee mestarin tuossakin asiassa. Kunnes ikä korjaa satona, minkä se tekee väistämättä jossain vaiheessa.

        En tunnusta, en ole koskaa ollut hutikassa seurassasi, en ainakaan muista sellaista 😂

        Se kuriositeetti tähän tietysti sisältyy, että Charlie's Angelsin Charlieta ei ikinä näytetty itse showssa, oli vain ääni... Niin mitenhän tuo saataisiin hoidettua, laulanko bäkkäriltä? 😁

        Hmm.. muistissasi on aukkoja.
        Pitääkö olla huolissaan? :D

        Sä menet siihen karaåkejuontajan koppiin ja hoidat homman himaan sieltä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hmm.. muistissasi on aukkoja.
        Pitääkö olla huolissaan? :D

        Sä menet siihen karaåkejuontajan koppiin ja hoidat homman himaan sieltä.

        Ooooo, nooo, ei ehkä kannata olla huolissaan 😁

        Eli menen ja otan kära-Åken? Siellä kopissa? Ja hoitelen sen? Aika rankkaa tämä kiertue-elämä, mutta mitäpä sitä ei enkelien toiveesta tekisi...


      • randombypasser kirjoitti:

        Ooooo, nooo, ei ehkä kannata olla huolissaan 😁

        Eli menen ja otan kära-Åken? Siellä kopissa? Ja hoitelen sen? Aika rankkaa tämä kiertue-elämä, mutta mitäpä sitä ei enkelien toiveesta tekisi...

        Hoitelet sen .. ?
        Avokämmenellä vai rajusti takaapäin?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hoitelet sen .. ?
        Avokämmenellä vai rajusti takaapäin?

        Ei kai sitä voi väkivaltaiseksi ryhtyä, ainakaan siinä esiintymisalueella, joten Åkenkin toiveen mukaisesti takaa...


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei kai sitä voi väkivaltaiseksi ryhtyä, ainakaan siinä esiintymisalueella, joten Åkenkin toiveen mukaisesti takaa...

        Jahas, esitys muuttui K-18 luokitukseksi. Jokohan löytyisi maksavia asiakkaita? :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jahas, esitys muuttui K-18 luokitukseksi. Jokohan löytyisi maksavia asiakkaita? :D

        No siis ikähän ei ole ongelma, koska kesällä Mummis on pe-la K24 😁
        Kevyemmät show't sitten muihin kiertueen esiintymispaikkoihin...

        Voi olla, että tarttee lähteä risteilyalukselle tuon esityksen kanssa, jos siitä mielii palkkionkin saada 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No siis ikähän ei ole ongelma, koska kesällä Mummis on pe-la K24 😁
        Kevyemmät show't sitten muihin kiertueen esiintymispaikkoihin...

        Voi olla, että tarttee lähteä risteilyalukselle tuon esityksen kanssa, jos siitä mielii palkkionkin saada 😂

        Ai, ai.. Randen Enkelit, lisättynä yhdellä kääpiöllä risteilyaluksella. Aika pahan heitit. Ettei vaan siitäkin tulisi reality..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ai, ai.. Randen Enkelit, lisättynä yhdellä kääpiöllä risteilyaluksella. Aika pahan heitit. Ettei vaan siitäkin tulisi reality..

        No siitä kyllä sais realityn heittämällä, etenkin jos koko kööri on vielä sinkkuja, villejä ja vapaita 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No siitä kyllä sais realityn heittämällä, etenkin jos koko kööri on vielä sinkkuja, villejä ja vapaita 😁

        Höh, riittäkö että joku on villi ja toinen vapaa?
        Mä voin hoitaa sen villinä olemisen..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höh, riittäkö että joku on villi ja toinen vapaa?
        Mä voin hoitaa sen villinä olemisen..

        Tottakai! Jokainen fiiliksen mukaan, lupaan olla vähintäänkin villi 🥳🐒


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ai, ai.. Randen Enkelit, lisättynä yhdellä kääpiöllä risteilyaluksella. Aika pahan heitit. Ettei vaan siitäkin tulisi reality..

        Toi ohjelmanumero on jotenkin illan aikana villintynyt jotenkin artistia säestävän kurppien enkelikuorosta sexhibition ohjelmanumeron suuntaan… 😁 Tietysti tuo shb-osuu koskenee vain itse artistia eli kuoro lienee edelleen säädyllisesti enkeli-piru-akselilla. 😆

        Pirpana: kuorossa voi hyvin liikuttaa suuta ilman ääntä ilmeikkäästi, menee varmasti läpi yleisössä. t. Toinen alle 160cm.


      • randombypasser kirjoitti:

        Tottakai! Jokainen fiiliksen mukaan, lupaan olla vähintäänkin villi 🥳🐒

        Partyanimal!

        Hitto! Tässähän herää jo nukkuvat piletysfiilikset. Ehkä pitäisi saada vähän luistoa ruostuneisiin rattaisiin..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Partyanimal!

        Hitto! Tässähän herää jo nukkuvat piletysfiilikset. Ehkä pitäisi saada vähän luistoa ruostuneisiin rattaisiin..

        Kieltämättä tässä vähän kaipailee biletystä hyvässä seurassa, se viime kesän ainoa biletysreissuni oli niin mahtava 😁

        Lisää vaan Oakheartia kurkkuun, niin alkaa lanne vispaamaan 🥳


      • Citrinella kirjoitti:

        Toi ohjelmanumero on jotenkin illan aikana villintynyt jotenkin artistia säestävän kurppien enkelikuorosta sexhibition ohjelmanumeron suuntaan… 😁 Tietysti tuo shb-osuu koskenee vain itse artistia eli kuoro lienee edelleen säädyllisesti enkeli-piru-akselilla. 😆

        Pirpana: kuorossa voi hyvin liikuttaa suuta ilman ääntä ilmeikkäästi, menee varmasti läpi yleisössä. t. Toinen alle 160cm.

        Niin mä opin tuon mimiikan liian myöhään ja kantapään kautta.

        Olin pentuna nokkahuilukerhossa ja meidän piti opetella Finlandia-hymni. Mä lintsasin opettelusta ja kun oli esiintymisen aika, yritin paeta paikalta. Maikka työnsi minut lavalle ja soittelin siellä pokkana soraääniä kunnes tajusin, että voin vain esittää soittavani.

        Mutta tuo ahaa elämys tuli liian myöhään. Nolasin itseni koko koulun edessä. Mut hei, elämä on.


      • randombypasser kirjoitti:

        Kieltämättä tässä vähän kaipailee biletystä hyvässä seurassa, se viime kesän ainoa biletysreissuni oli niin mahtava 😁

        Lisää vaan Oakheartia kurkkuun, niin alkaa lanne vispaamaan 🥳

        Ehkä mä oikeasti vielä innostun ja lähden radalle tuossa kun vapaat alkaa. Olisi meinaan viel kaksi viikkoa töitä.

        Pikkuisen voisi käydä persettään keinuttamassa tuossa lähibaarissa joka myös on K-24 viikonloppuisin. Ei ole aikoihin tullut käytyä.

        Sait meinaan minulla sellaisen kutinan ny aikaiseksi, että kyllä se pitää varmaankin käydä joraamassa. Ihan itseni vuoksi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin mä opin tuon mimiikan liian myöhään ja kantapään kautta.

        Olin pentuna nokkahuilukerhossa ja meidän piti opetella Finlandia-hymni. Mä lintsasin opettelusta ja kun oli esiintymisen aika, yritin paeta paikalta. Maikka työnsi minut lavalle ja soittelin siellä pokkana soraääniä kunnes tajusin, että voin vain esittää soittavani.

        Mutta tuo ahaa elämys tuli liian myöhään. Nolasin itseni koko koulun edessä. Mut hei, elämä on.

        Mutta aikuisena voi parantaa tuon saman trauman vain esittämällä laulavaa. 😉 Sitten vaan eläytymisellä korvat pienet ääneen puutteet. 👍Kyllä ne hienommatkin artistit välillä esiintyy playback’inä. 😁

        Ja luulen, että jos tuo toinen show on taustalla, yleisö tuskin kovin paljon kiinnittää huomiota itse lauluun. 😁


      • Citrinella kirjoitti:

        Mutta aikuisena voi parantaa tuon saman trauman vain esittämällä laulavaa. 😉 Sitten vaan eläytymisellä korvat pienet ääneen puutteet. 👍Kyllä ne hienommatkin artistit välillä esiintyy playback’inä. 😁

        Ja luulen, että jos tuo toinen show on taustalla, yleisö tuskin kovin paljon kiinnittää huomiota itse lauluun. 😁

        Jännä juttu, en edes traumatisoitunut tuosta. Hävetti silloin. Nykyään se on vain yksi hyvä tarina elämäni kiemuroista.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ehkä mä oikeasti vielä innostun ja lähden radalle tuossa kun vapaat alkaa. Olisi meinaan viel kaksi viikkoa töitä.

        Pikkuisen voisi käydä persettään keinuttamassa tuossa lähibaarissa joka myös on K-24 viikonloppuisin. Ei ole aikoihin tullut käytyä.

        Sait meinaan minulla sellaisen kutinan ny aikaiseksi, että kyllä se pitää varmaankin käydä joraamassa. Ihan itseni vuoksi.

        Mulla on kamalan huono vaikutus sinuun siskoseni 🤣


      • Citrinella kirjoitti:

        Toi ohjelmanumero on jotenkin illan aikana villintynyt jotenkin artistia säestävän kurppien enkelikuorosta sexhibition ohjelmanumeron suuntaan… 😁 Tietysti tuo shb-osuu koskenee vain itse artistia eli kuoro lienee edelleen säädyllisesti enkeli-piru-akselilla. 😆

        Pirpana: kuorossa voi hyvin liikuttaa suuta ilman ääntä ilmeikkäästi, menee varmasti läpi yleisössä. t. Toinen alle 160cm.

        No ehkä meillä vähän lähti mopo keulimaan 😂
        Ja tottakai Enkelit hoitavat vain omaa rooliaan eli keskittyvät näyttämään hyviltä 😉

        Mutta jonkun aavistuksen letkeämmän tapaamissession Helsingin yöelämässä voisi kyllä kevättä/kesää pitkin ottaa, jollain porukalla. Se, lauletaanko reissulla karaoke, tanssitaan vai vainko höpöttellään pienessä maistissa selviää sen illan mittaan.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jännä juttu, en edes traumatisoitunut tuosta. Hävetti silloin. Nykyään se on vain yksi hyvä tarina elämäni kiemuroista.

        No hyvä ettei jäänyt traumaa. Kyllä sitä elämässä sattuu kaikenlaista pientä juttua.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mahtuuko kokoonpanoon pikkuisia piruja?
        Minusta kun ei saa enkeliä tekemälläkään...

        Sinä nyt oletkön pikkuinen pirpana.ei sinun vittuilua kukaañ ota tosissan, koska olet olet niin pikkuinen.

        Muistan élävästi sen keskustelun, jossa uppositlumihankeen poistuttuasi ĥelsingin liikenteen jöukkoķulljetuks välineestä.

        Itselläni ei toki moista ongelmaa ole. Olenhan 188cm/90 Kg entinen voimanostaja.

        Simiti lyö turpaan kaikkia, jotkae eivät mieĺlytä.

        >simiti<


      • randombypasser kirjoitti:

        No ehkä meillä vähän lähti mopo keulimaan 😂
        Ja tottakai Enkelit hoitavat vain omaa rooliaan eli keskittyvät näyttämään hyviltä 😉

        Mutta jonkun aavistuksen letkeämmän tapaamissession Helsingin yöelämässä voisi kyllä kevättä/kesää pitkin ottaa, jollain porukalla. Se, lauletaanko reissulla karaoke, tanssitaan vai vainko höpöttellään pienessä maistissa selviää sen illan mittaan.

        Jos tapaaminen ei kasva älyttömän massiiviseksi yleiseksi palstatapaamiseksi, vaan jää pienemmän porukan illaksi, sitten olen mukana. Tai sitten sama Tallinnan pyrähdyksellä, Viikkarin risteily pe tai la 20.30-09.30 näkyy olevan alle 50e myös 1h hytissä ja auto laivalle 0e (jos joku haluaa ajaa ja ei halua bilettää). En jaksa surffata vaihtoehtoja, mutta vähemmän nuo maksaa kuin taksi kotiin, jos myöhästyy vikasta junasta.

        Jos joku haluaa isompaa megatapahtumaa, en ole sillekään esteenä, mutta jätän itse väliin jo turvallisuussyistä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ehkä meillä vähän lähti mopo keulimaan 😂
        Ja tottakai Enkelit hoitavat vain omaa rooliaan eli keskittyvät näyttämään hyviltä 😉

        Mutta jonkun aavistuksen letkeämmän tapaamissession Helsingin yöelämässä voisi kyllä kevättä/kesää pitkin ottaa, jollain porukalla. Se, lauletaanko reissulla karaoke, tanssitaan vai vainko höpöttellään pienessä maistissa selviää sen illan mittaan.

        Palstamiitit ovat ihan mielenkiintoisia. Aikoinaan olen tavannut 2 ihmistä sinkut-palstalta. Toisella oli ihan käytössä oleva nimimerkki jolla tänne myös kirjoitteli (ei ole ollut enää vuosiin, ellei sitten ole vaihtanut nimimerkkiä), mutta toinen ei muistaakseni kirjoitellut palstalle ollenkaan, vaan otti vaan minuun yhteyttä yksityisviestillä ja ehdotti tapaamista.

        Kirjautumaton palstalutka


      • Citrinella kirjoitti:

        Jos tapaaminen ei kasva älyttömän massiiviseksi yleiseksi palstatapaamiseksi, vaan jää pienemmän porukan illaksi, sitten olen mukana. Tai sitten sama Tallinnan pyrähdyksellä, Viikkarin risteily pe tai la 20.30-09.30 näkyy olevan alle 50e myös 1h hytissä ja auto laivalle 0e (jos joku haluaa ajaa ja ei halua bilettää). En jaksa surffata vaihtoehtoja, mutta vähemmän nuo maksaa kuin taksi kotiin, jos myöhästyy vikasta junasta.

        Jos joku haluaa isompaa megatapahtumaa, en ole sillekään esteenä, mutta jätän itse väliin jo turvallisuussyistä.

        No kyllä ajatus oli, että pienemmät sitsi järkättäisiin alkuun. Sanotaan vaikka noin max. 10 hlöä. Ja senkin ehtona on, että jollakulla tunnistettavista osallistujista on suora yhteys kutsuttavaan, kuten nyt esimerkiksi sinulla ja minulla on. Lisäksi kutsuttavien osalta kaikkien välien täytyy palstalla olla vähintään muodolliset ja sinällään ok, muuten ei voi pyytää mukaan. Näin saadaan turvallisuus pysymään hallinnassa ja oletettavasti vältytään myös haastavilta henkilökemioilta.

        Kyllä tuota risteilyäkin olen pohtinut, mutta ehkä viisaampi alottaa maista, tosin ajoissa ja sitten edetä kohti risteilyä kesään vasten jos maissa oli mukavaa, Ja toki kuka nyt mitenkin pääsee lähtemään ja haluaa edes risteilylle. Risteilyllä tosin voisi olla kiva, että Tallinnan päässä ehtisi myäs maissa piipahtaa terminaalia kauemmaksi, mutta eipä kaikkea tarvitse yhteen ja samaan reissuun tyrkätä.

        Isompia tapahtumia voi miettiä ajan kanssa, jos/kun mukavaksi todettua porukkaa kertyy kasaan. Tässä kohden ei kannata sellaista pahemmin harkita, vaan pitää miitit suppeampina.

        Tosin itselläni ei olisi mitään sitäkään vastaan, että olisi avoimien ovien miitti periaatteella lauantaina xx.yy. klo 21- baarissa nnnn, tulee kuka haluaa, nimilappu rintaan, joko nikki tai vain "anonyymi", että tiedetään ketkä on "omaa" porukkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstamiitit ovat ihan mielenkiintoisia. Aikoinaan olen tavannut 2 ihmistä sinkut-palstalta. Toisella oli ihan käytössä oleva nimimerkki jolla tänne myös kirjoitteli (ei ole ollut enää vuosiin, ellei sitten ole vaihtanut nimimerkkiä), mutta toinen ei muistaakseni kirjoitellut palstalle ollenkaan, vaan otti vaan minuun yhteyttä yksityisviestillä ja ehdotti tapaamista.

        Kirjautumaton palstalutka

        Etkös sinä asustellut jossain hieman pohjoisempana, muistanko oikein?

        Itse olen tavannut muutamankin rekatun palstalta, tosin aina vain kahdestaan, mutta kivaa on ollut ja ystäviksi on jääty, nähty useamminkin. Ja mielelläni jatkan sillä tiellä, mikäli palstalla jutut osuvat yksiin, saa sitten uusia ystäviä 😊


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Etkös sinä asustellut jossain hieman pohjoisempana, muistanko oikein?

        Itse olen tavannut muutamankin rekatun palstalta, tosin aina vain kahdestaan, mutta kivaa on ollut ja ystäviksi on jääty, nähty useamminkin. Ja mielelläni jatkan sillä tiellä, mikäli palstalla jutut osuvat yksiin, saa sitten uusia ystäviä 😊

        Ihan Uudellamaalla asun, en tosin pk-seudulla. Kaupunkia en nyt tähän kaikkien nähtäväksi pistä, ihan vaan varmuuden vuoksi. Mutta täältä on hyvät, suorat junayhteydet juurikin esim. Helsinkiin.

        Kirjautumaton palstalutka


      • randombypasser kirjoitti:

        No kyllä ajatus oli, että pienemmät sitsi järkättäisiin alkuun. Sanotaan vaikka noin max. 10 hlöä. Ja senkin ehtona on, että jollakulla tunnistettavista osallistujista on suora yhteys kutsuttavaan, kuten nyt esimerkiksi sinulla ja minulla on. Lisäksi kutsuttavien osalta kaikkien välien täytyy palstalla olla vähintään muodolliset ja sinällään ok, muuten ei voi pyytää mukaan. Näin saadaan turvallisuus pysymään hallinnassa ja oletettavasti vältytään myös haastavilta henkilökemioilta.

        Kyllä tuota risteilyäkin olen pohtinut, mutta ehkä viisaampi alottaa maista, tosin ajoissa ja sitten edetä kohti risteilyä kesään vasten jos maissa oli mukavaa, Ja toki kuka nyt mitenkin pääsee lähtemään ja haluaa edes risteilylle. Risteilyllä tosin voisi olla kiva, että Tallinnan päässä ehtisi myäs maissa piipahtaa terminaalia kauemmaksi, mutta eipä kaikkea tarvitse yhteen ja samaan reissuun tyrkätä.

        Isompia tapahtumia voi miettiä ajan kanssa, jos/kun mukavaksi todettua porukkaa kertyy kasaan. Tässä kohden ei kannata sellaista pahemmin harkita, vaan pitää miitit suppeampina.

        Tosin itselläni ei olisi mitään sitäkään vastaan, että olisi avoimien ovien miitti periaatteella lauantaina xx.yy. klo 21- baarissa nnnn, tulee kuka haluaa, nimilappu rintaan, joko nikki tai vain "anonyymi", että tiedetään ketkä on "omaa" porukkaa.

        En koe risteilyäkään hankalaksi, koska kenelläkään ei ole mitään vaatimusta olla muun seurueen kanssa käsikädessä, vaan tarvittaessa mennä omia menojaan kun siltä tuntuu. Useimmat ihmiset kaipaa välillä omaa aikaa, vaikka porukka olisikin kivaa ja meneminen ja tuleminen miten kutakin huvittaa ei ole mikään iso ongelma.

        Turvasuunnitelma kuulostaa järkevältä, vaikka ei tuohon varmaan mitään ihan ehdottomia rajoja tarvita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan Uudellamaalla asun, en tosin pk-seudulla. Kaupunkia en nyt tähän kaikkien nähtäväksi pistä, ihan vaan varmuuden vuoksi. Mutta täältä on hyvät, suorat junayhteydet juurikin esim. Helsinkiin.

        Kirjautumaton palstalutka

        Juu, ei kaikkea kannata palstalla paljastaakaan, parempi niin. Tosin eipä noita vaihtoehtoja enää olekaan kuin parit, kertomiesi yksityiskohtien perusteella 😁

        Olisitko sinäkin kiinnostunut lähtemään jonkinlaiseen palstamiittiin? Jossa varmaan enemmistö porukasta palstan rekattuja leidejä.


      • Citrinella kirjoitti:

        En koe risteilyäkään hankalaksi, koska kenelläkään ei ole mitään vaatimusta olla muun seurueen kanssa käsikädessä, vaan tarvittaessa mennä omia menojaan kun siltä tuntuu. Useimmat ihmiset kaipaa välillä omaa aikaa, vaikka porukka olisikin kivaa ja meneminen ja tuleminen miten kutakin huvittaa ei ole mikään iso ongelma.

        Turvasuunnitelma kuulostaa järkevältä, vaikka ei tuohon varmaan mitään ihan ehdottomia rajoja tarvita.

        No ei, mutta jokin perussuunnitelma turvatekijöistä on hyvä olla. Ja siihen esim. jonkun tunnetun osallistujan suora kontakti toiseen mukaan haluajaan on aika hyvä. Mutta sitä voi katsella keväämmällä mitä ja miten.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mulla on kamalan huono vaikutus sinuun siskoseni 🤣

        Höh? Huono?

        Oma syyni. Mitäs menin ottamaan tuommoisen veljekseni...🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nyt oletkön pikkuinen pirpana.ei sinun vittuilua kukaañ ota tosissan, koska olet olet niin pikkuinen.

        Muistan élävästi sen keskustelun, jossa uppositlumihankeen poistuttuasi ĥelsingin liikenteen jöukkoķulljetuks välineestä.

        Itselläni ei toki moista ongelmaa ole. Olenhan 188cm/90 Kg entinen voimanostaja.

        Simiti lyö turpaan kaikkia, jotkae eivät mieĺlytä.

        >simiti<

        Elä nyt ainakaan pienempiäsi kiusaa.
        Ja minä mitään ole vittuillut kenellekään.

        Luitko sen leikkimielisen tarinan minkä kirjoitin sinulle?


      • randombypasser kirjoitti:

        Korjaus: Rande's Angels ESIINTYY aina pro bono et per vi

        Ehdotan näin hyvin nukutuilla (12h) ja luovilla aivoilla vielä nimen tuunausta muotoon Random Angels. 🙃


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Juu, ei kaikkea kannata palstalla paljastaakaan, parempi niin. Tosin eipä noita vaihtoehtoja enää olekaan kuin parit, kertomiesi yksityiskohtien perusteella 😁

        Olisitko sinäkin kiinnostunut lähtemään jonkinlaiseen palstamiittiin? Jossa varmaan enemmistö porukasta palstan rekattuja leidejä.

        Kyllä miitti kiinnostaa. 🙂 Ihan myöhään en välttämättä voi olla kun on koira, jota ei ainakaan yöksi voi jättää yksin. Tosin johonkin keskiyöhönkin asti voin kyllä iltaa istua, koska koira on ennenkin ollut yksin siten että olen tullut jostain kutsuvierasnäytöksestä tms vasta puolen yön kieppeillä. Kyllähän sieltä baarista tai vastaavasta voi kukin muutenkin poistua oman aikataulunsa mukaan.

        Kirjautumaton palstalutka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miitti kiinnostaa. 🙂 Ihan myöhään en välttämättä voi olla kun on koira, jota ei ainakaan yöksi voi jättää yksin. Tosin johonkin keskiyöhönkin asti voin kyllä iltaa istua, koska koira on ennenkin ollut yksin siten että olen tullut jostain kutsuvierasnäytöksestä tms vasta puolen yön kieppeillä. Kyllähän sieltä baarista tai vastaavasta voi kukin muutenkin poistua oman aikataulunsa mukaan.

        Kirjautumaton palstalutka

        No sehän on kiva 😊
        Jotain tässä tullaan järkkäämään pienehköllä porukalla myöhemmin keväästä/alkukesään, näillä näkyvin Helsinkiin ainakin tällä kertaa. Joten pysy mestoilla ja jatka mukavaa jutustelua 😉

        Onneksi no kissani pärjäävät aamuyön puolellekin itsekseen, niin voin riekkua viimeiseen junaan saakkakin. Tosin vastaanottokomitea on sitten äänekkäästi huomauttamassa, että missä palvelusväki on luurannut ja palvelusväki ei saa olla päihtyneenä töissä, mutta jos laitat äkkiä ruokaa ja herkkuja, saatat saada anteeksi 😂

        Koirat on vähän eri juttu, ainakin useimmat, parempi olla ajoissa kotona 🤗

        Ja varmaan sieltä miitistä kaikki liukenevatkin omia aikojaan kuka minnekin, se on hyvä niin, ei se kuitenkaan mikään puoluekokous ole 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No ei, mutta jokin perussuunnitelma turvatekijöistä on hyvä olla. Ja siihen esim. jonkun tunnetun osallistujan suora kontakti toiseen mukaan haluajaan on aika hyvä. Mutta sitä voi katsella keväämmällä mitä ja miten.

        Sitten olis välimuoto… ”Ristely” kuivalla maalla ja keikalla + juna-aseman vieressä (paluu juna joskus 04 jälkeen yöllä Tampereelle ja samoin moneen muihin suuntiin, jos ei halua jäädä yöksi) Noilla on PARTY paketteja, mutta ne on jo pitkälti myyty ja 1 ja 2 hh maksaa molemmat noin satasen. Tuolla on meno kohtuullisen villiä, mutta keikat on olleet hyviä ja on sijainniltaan kompromissi. https://tulisuudelma.fi/

        Esim. Torstai 06.04. PORTION BOYS pääsiäisenä
        Liput alk. 16€. Noiden yhden keikan olen kokenut mansikkakarnevaaleilla ja saivat kaikki 2000 ihmistä pomppimaan. 😆 Vaikka ei ole ihan ykkösmusiikkia kuuntelemalla, on loistava bändi bileiltaan. 😉


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höh? Huono?

        Oma syyni. Mitäs menin ottamaan tuommoisen veljekseni...🤣

        Niin, omahan tuo on mokasi, olet jälleen oikeassa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, omahan tuo on mokasi, olet jälleen oikeassa 😂

        Otin kun on minun kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni.. ollaan samasta klapista vuoltuja.. toinen suoraksi ja toinen käyräksi..


      • Citrinella kirjoitti:

        Sitten olis välimuoto… ”Ristely” kuivalla maalla ja keikalla juna-aseman vieressä (paluu juna joskus 04 jälkeen yöllä Tampereelle ja samoin moneen muihin suuntiin, jos ei halua jäädä yöksi) Noilla on PARTY paketteja, mutta ne on jo pitkälti myyty ja 1 ja 2 hh maksaa molemmat noin satasen. Tuolla on meno kohtuullisen villiä, mutta keikat on olleet hyviä ja on sijainniltaan kompromissi. https://tulisuudelma.fi/

        Esim. Torstai 06.04. PORTION BOYS pääsiäisenä
        Liput alk. 16€. Noiden yhden keikan olen kokenut mansikkakarnevaaleilla ja saivat kaikki 2000 ihmistä pomppimaan. 😆 Vaikka ei ole ihan ykkösmusiikkia kuuntelemalla, on loistava bändi bileiltaan. 😉

        Täytyypä tähän ihan alkuun todeta, että olipa harvinaisen huonosti toteutetut nettisivut. Harvoin törmää bisnespuolella sisällöllisesti ja toiminnalisesti noin surkeaan esitykseen.

        Mutta muutoin vallan hyvä idea. Kuten myös ihan perinteinen risteilykin, mitä tässä on kulisseissa joidenkin kanssa jo loppuvuodesta puntaroitukin.

        Meno legendaarisessa hotelli Vantaassa tulee olemaan aika kovaa, on nähty ja koettu, pelottaa jo etukäteen 😂


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Otin kun on minun kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni.. ollaan samasta klapista vuoltuja.. toinen suoraksi ja toinen käyräksi..

        Niin, eihän sitä tällaista orporukkaa voinut kadullekaan jättää 😁
        Samaa pökkelöä ollaan, kovaa pinnasta ja sisältä pehmeää, taipuu vaan ei taitu, saattaa joskus jopa kellua jos veteen päätyy ja hyvällä kostuttelulla turpoaa kummasti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, eihän sitä tällaista orporukkaa voinut kadullekaan jättää 😁
        Samaa pökkelöä ollaan, kovaa pinnasta ja sisältä pehmeää, taipuu vaan ei taitu, saattaa joskus jopa kellua jos veteen päätyy ja hyvällä kostuttelulla turpoaa kummasti 😂

        Nyt repesin.. ihan totaalisesti.


      • randombypasser kirjoitti:

        Täytyypä tähän ihan alkuun todeta, että olipa harvinaisen huonosti toteutetut nettisivut. Harvoin törmää bisnespuolella sisällöllisesti ja toiminnalisesti noin surkeaan esitykseen.

        Mutta muutoin vallan hyvä idea. Kuten myös ihan perinteinen risteilykin, mitä tässä on kulisseissa joidenkin kanssa jo loppuvuodesta puntaroitukin.

        Meno legendaarisessa hotelli Vantaassa tulee olemaan aika kovaa, on nähty ja koettu, pelottaa jo etukäteen 😂

        Sivut on raivostuttavat, samoin S-ketjun hotellien sivut. Ihan karmeaa, samaa mieltä!

        Vantaa-hotelli on siitä hyvä, että tilaa on ja meno on itsestä kiinni. Jos joku villiintyy, se ei erotu siinä ympäristössä mitenkään. Ja jos haluaa olla hillitymmin, pitää osata pysyä poissa hämäristä kulmista ja loppuillan tanssilattialta. Siis ei mitään ydinfysiikkaa selvitä kunnialla. 😆 Sinänsä kun tuolta pääsee junalla hyvin moneen paikkaan, on sijainti hyvä. Espooseenkin pääsee yöjunalla (ainakin ennen, en nyt katsonut) matka vaan kestää yhtä kauan kuin Tampereelle… 🤣 Ja taksi melkein saman kuin hotelli…

        Mites olisi tuo jo tuo pääsiäinen? Itse jo innostuin PB ja varasin liput ja huoneen (hinnat nousee merkittävästi kevättä kohden kun hotelli täyttyy). Huoneen voi perua samana päivänä ilman kuluja ja jos ei biletä pääsee sinne myös autolla edestakaisin. Jos joku muu innostuu, pitää jatkaa porukalla irl keskustelua. Jos ei alan kyselemään keikkaseuraa muista ystävistä.


      • Citrinella kirjoitti:

        Ehdotan näin hyvin nukutuilla (12h) ja luovilla aivoilla vielä nimen tuunausta muotoon Random Angels. 🙃

        No mikä ettei, ei nimi bändiä pahenna... 😂


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Nyt repesin.. ihan totaalisesti.

        Mitä mää sanosin? On näemmä hassuttelulihakset terässä 😂


      • Citrinella kirjoitti:

        Sivut on raivostuttavat, samoin S-ketjun hotellien sivut. Ihan karmeaa, samaa mieltä!

        Vantaa-hotelli on siitä hyvä, että tilaa on ja meno on itsestä kiinni. Jos joku villiintyy, se ei erotu siinä ympäristössä mitenkään. Ja jos haluaa olla hillitymmin, pitää osata pysyä poissa hämäristä kulmista ja loppuillan tanssilattialta. Siis ei mitään ydinfysiikkaa selvitä kunnialla. 😆 Sinänsä kun tuolta pääsee junalla hyvin moneen paikkaan, on sijainti hyvä. Espooseenkin pääsee yöjunalla (ainakin ennen, en nyt katsonut) matka vaan kestää yhtä kauan kuin Tampereelle… 🤣 Ja taksi melkein saman kuin hotelli…

        Mites olisi tuo jo tuo pääsiäinen? Itse jo innostuin PB ja varasin liput ja huoneen (hinnat nousee merkittävästi kevättä kohden kun hotelli täyttyy). Huoneen voi perua samana päivänä ilman kuluja ja jos ei biletä pääsee sinne myös autolla edestakaisin. Jos joku muu innostuu, pitää jatkaa porukalla irl keskustelua. Jos ei alan kyselemään keikkaseuraa muista ystävistä.

        Varmasti pääsee edelleen kätevästi junilla Espooseen, en epäile hetkekään. Ja vanhana Kirkkonummelaisena sitä on hyvin koulutettu noihin yön etanavuoroihin 😁

        Pääsiäinen ei valitettavasti sovi, menen silloin korkkaamaan mökin uuteen mökkikauteen, oli lunta tai ei. Oli ajatuksena nimittäin hilpasta sinne joko ke illasta tai viimeistään to aamusta.


    • Anonyymi

      0 e, kun en oo ikinä kuullu mokomista.

    • Anonyymi

      Ap,ei pääse kateuttaan konserttiin,ja sekös harmittaa💩

    • Anonyymi
      • Mulle jäisi tuossa visiossa se myyjän pesti.. en nähnyt yhtään kääpiötanssijaa joka on vetänyt pullollisen rommia.. mut hei.. mä hain statistin pestiä...


    • en yhtää maksan vain pirtelöistä!

    • Anonyymi

      Ei mahda mitään, luen aloituksen jatkuvasti "Kurppakuonon"... Niin luulin ensin että kyse jostain lastenlauluja tekevästä kokoonpanosta (vrt Ransu ja Karvakuonot)...

      Kirjautumaton palstalutka

      • Se oli mun edellinen bändi, minä ja lauma karvaisia ukkoja lavalla... Jotenkin uskoisin viihtyväni paremmin hemaisevien leidien kanssa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Se oli mun edellinen bändi, minä ja lauma karvaisia ukkoja lavalla... Jotenkin uskoisin viihtyväni paremmin hemaisevien leidien kanssa 😂

        Juu, sellaisten missien, joista laitoin sulle taanoin kuvia (1960-80 -lukujen rockstaroja dragissa) =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu, sellaisten missien, joista laitoin sulle taanoin kuvia (1960-80 -lukujen rockstaroja dragissa) =D

        Totta! Ja tuon aiemman bändini nimikin oli todellisuudessa T-ransu & Karvaturvat 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Totta! Ja tuon aiemman bändini nimikin oli todellisuudessa T-ransu & Karvaturvat 😂

        Hahhaa =D Ja sääkin olisit laittautunut naiseks tai vaikka Uuno Turhapuroks.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hahhaa =D Ja sääkin olisit laittautunut naiseks tai vaikka Uuno Turhapuroks.

        No tottakai! 😂
        Ehkä vielä mieluummin naiseksi, koska se naurattaisi varmasti, Uuno on niin haastava hahmona ja kopioijat helpommin epäonnistuvat 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No tottakai! 😂
        Ehkä vielä mieluummin naiseksi, koska se naurattaisi varmasti, Uuno on niin haastava hahmona ja kopioijat helpommin epäonnistuvat 😁

        Tuo spektaakkeli on nähtävä. Mistä voi hankkia liput?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tuo spektaakkeli on nähtävä. Mistä voi hankkia liput?

        Ne tulevat palstalle "myyntiin" kun esitysten ajankohdat vahvistuvat 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ne tulevat palstalle "myyntiin" kun esitysten ajankohdat vahvistuvat 😂

        Onkos toi alapuolella oleva Rane & How many Kurppa ´s myös sun yhtye? Sillähän on keikka kesällä Helsingin Olympiastadionilla (joku aika sitten kerroin Disselle). Ja suunnitteilla on myös maailmankiertue, isoja hallikeikkoja.

        Paras olla sitten tosi hyvä tuo T-ransun ja kumppaneiden show.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Onkos toi alapuolella oleva Rane & How many Kurppa ´s myös sun yhtye? Sillähän on keikka kesällä Helsingin Olympiastadionilla (joku aika sitten kerroin Disselle). Ja suunnitteilla on myös maailmankiertue, isoja hallikeikkoja.

        Paras olla sitten tosi hyvä tuo T-ransun ja kumppaneiden show.

        Ei ole, se on joku kilpailija, mikä lie b-luokan bändi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei ole, se on joku kilpailija, mikä lie b-luokan bändi 😂

        Ei ole Rane & Kurpat b-luokan bändi. Ootko kuullu bändin laulajaa? Huippuluokan artisti. Kova ukko, laulaa vieläkin lähes yhtä hyvin kuin nuorempana. Ja kitaristikin vetää kuin vanhoina hyvinä aikoina. Ja mikä taustakuoro! En voi kylliksi ylistää.

        Mutta kuulostaa siltä, että T-ransukin tulee vetämään kunnon shown.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei ole Rane & Kurpat b-luokan bändi. Ootko kuullu bändin laulajaa? Huippuluokan artisti. Kova ukko, laulaa vieläkin lähes yhtä hyvin kuin nuorempana. Ja kitaristikin vetää kuin vanhoina hyvinä aikoina. Ja mikä taustakuoro! En voi kylliksi ylistää.

        Mutta kuulostaa siltä, että T-ransukin tulee vetämään kunnon shown.

        T-ransulla show on parempi kuin laulaminen ja soittaminen, sen uskallan luvata 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        T-ransulla show on parempi kuin laulaminen ja soittaminen, sen uskallan luvata 😂

        Jaa nyt tuli paha paikka. Kumman valitsen, paremman show vai paremman laulutaidon. Haluaisin nähdä kuitenkin tuon Rane & Kurppienkin shown. Mutta T-ransukin kiinnostaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jaa nyt tuli paha paikka. Kumman valitsen, paremman show vai paremman laulutaidon. Haluaisin nähdä kuitenkin tuon Rane & Kurppienkin shown. Mutta T-ransukin kiinnostaa.

        Jos on hyvät kuulosuojaimet, niin sitten ehdottomasti T-ransun. Muussa tapauksessa itsesuojelun vuoksi ehdottomasti Rane 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Jos on hyvät kuulosuojaimet, niin sitten ehdottomasti T-ransun. Muussa tapauksessa itsesuojelun vuoksi ehdottomasti Rane 😂

        Hahhaa =D Taidanpa mennä lottoamaan. Jospa voittaisin Veikkaukselta jotain rahaa, että pääsisin näkemmään sekä Ranen että T-ransun shown.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hahhaa =D Taidanpa mennä lottoamaan. Jospa voittaisin Veikkaukselta jotain rahaa, että pääsisin näkemmään sekä Ranen että T-ransun shown.

        T-ransu on onneksi edullinen, puhtaasti pro bono et per vi, mutta toki artisteille saa juomia tarjota 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        T-ransu on onneksi edullinen, puhtaasti pro bono et per vi, mutta toki artisteille saa juomia tarjota 😂

        Juu, oluet tarjoan kunhan ensin saan lotosta jotain. Siis paino sanalla kunhan. Voi mennä vuosiakin =D Mutta oluet lupaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu, oluet tarjoan kunhan ensin saan lotosta jotain. Siis paino sanalla kunhan. Voi mennä vuosiakin =D Mutta oluet lupaan.

        Kannattaa varoa lupausten kanssa, bändihän ei ole mikään yhden artistin setti, vaan meitä on useampia ja pääluku voi vielä kasvaakin, ettei menis koko lottovoitto yhdellä keikalla 😂

        Se on hyvä että on rautainen luottamus lottovoittoon, joka taatusti tulee, vain vuosiluku on vielä hieman epävarma 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Kannattaa varoa lupausten kanssa, bändihän ei ole mikään yhden artistin setti, vaan meitä on useampia ja pääluku voi vielä kasvaakin, ettei menis koko lottovoitto yhdellä keikalla 😂

        Se on hyvä että on rautainen luottamus lottovoittoon, joka taatusti tulee, vain vuosiluku on vielä hieman epävarma 😁

        Juu, tiedän ettei vaan yks tyyppi kuulu T-ransuun. Oluet ostan niille, jotka haluu tai ainakin päävokalistille. Muille hanavettä =D

        Juu, hyvin rautainen luottamus lottovoittoon=D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu, tiedän ettei vaan yks tyyppi kuulu T-ransuun. Oluet ostan niille, jotka haluu tai ainakin päävokalistille. Muille hanavettä =D

        Juu, hyvin rautainen luottamus lottovoittoon=D

        Aivan, se on muuten totta, riittää kun T-ransu itse saa ohraista, Angels saa tyytyä hanaveteen. Mutta älä kerro niille mun sanoneen noin, nehän vetelee mut kölin ali jos saavat tietää 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Aivan, se on muuten totta, riittää kun T-ransu itse saa ohraista, Angels saa tyytyä hanaveteen. Mutta älä kerro niille mun sanoneen noin, nehän vetelee mut kölin ali jos saavat tietää 😂

        En sano. Joo, T-ransulle oikein kunnon ohrajuomaa. Mutta vasta shown jälkeen, ettei lavalla ala mopo keulimaan liikaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        En sano. Joo, T-ransulle oikein kunnon ohrajuomaa. Mutta vasta shown jälkeen, ettei lavalla ala mopo keulimaan liikaa.

        Ai... Pitäähän sitä nyt esiintyjän olla "vauhdissa", että lanne on letkeä ja ääntä lähtee 😁



      • Norppa83 kirjoitti:

        No, pieni alkuryyppy sitten ja yks vaan. Sen verran, että rentoutuu ja pääsee vauhtiin.

        T-ransu ja Angels:
        https://fi.pinterest.com/pin/monty-python--380554237251375016/

        Ai... Mä kyllä aattelin sellasta normisettiä, että tuoppi per kolme-neljä biisiä, niin pysyy äänihuulet tuoreina 😂

        Tossa kuvassa muuten oli yläosassa kilpaileva bändi Mummomafia, joka tosin ei esiinny kuin Mummotunnelissa ja hotelli Vantaassa 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai... Mä kyllä aattelin sellasta normisettiä, että tuoppi per kolme-neljä biisiä, niin pysyy äänihuulet tuoreina 😂

        Tossa kuvassa muuten oli yläosassa kilpaileva bändi Mummomafia, joka tosin ei esiinny kuin Mummotunnelissa ja hotelli Vantaassa 😁

        Ai niinpäs olikin. En hoksannu, et kilapilevakin bändi oli ängenny kuvaan mukaan =D

        Mutta mitään huonoa olutta en sitten osta =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ai niinpäs olikin. En hoksannu, et kilapilevakin bändi oli ängenny kuvaan mukaan =D

        Mutta mitään huonoa olutta en sitten osta =D

        Eiköhän me löydetä esiintymispaikan tarjonnasta ihan laatuoluitakin, mihinkään kaljabaariin ei muutenkaan mennä esiintymään 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Eiköhän me löydetä esiintymispaikan tarjonnasta ihan laatuoluitakin, mihinkään kaljabaariin ei muutenkaan mennä esiintymään 😁

        Niin. Suoraam isoille stageille. Ja maailmankiertuekin odottaa, mutta voi olla että saatatte tavata tuon "b-luokan bändin" Rane & Kurpat sillä reissulla, koska on sovittu myös yhteisesiintymisistä, esim. Madison Square Gardenissa New Yorkissa =D Kyllä luulis noista halleista löytyvän ihan hyviä oluitakin =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Niin. Suoraam isoille stageille. Ja maailmankiertuekin odottaa, mutta voi olla että saatatte tavata tuon "b-luokan bändin" Rane & Kurpat sillä reissulla, koska on sovittu myös yhteisesiintymisistä, esim. Madison Square Gardenissa New Yorkissa =D Kyllä luulis noista halleista löytyvän ihan hyviä oluitakin =D

        No mitä sitä suotta kainostelemaan, suoraan vaan huipulle, sinne omalle paikalle ylhäiseen yksinäisyyteen, mutta minkäs teet kun olet paras 😂
        No voidaan me ne ottaa rundille mukaan lämppäriksi, kunhan tietävät paikkansa 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No mitä sitä suotta kainostelemaan, suoraan vaan huipulle, sinne omalle paikalle ylhäiseen yksinäisyyteen, mutta minkäs teet kun olet paras 😂
        No voidaan me ne ottaa rundille mukaan lämppäriksi, kunhan tietävät paikkansa 😁

        Valitettavasti T-ransu on lämppäri =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Valitettavasti T-ransu on lämppäri =D

        MITÄ!?!?!?! Saattaa sitten jäädä kiertue yhden bändin varaan...


      • randombypasser kirjoitti:

        MITÄ!?!?!?! Saattaa sitten jäädä kiertue yhden bändin varaan...

        Juu, mutta voin lohduttaa. Vain muutamalla keikalla T-ransu on lämppärinä ja sitten siirtyy pääesiintyjäksi.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu, mutta voin lohduttaa. Vain muutamalla keikalla T-ransu on lämppärinä ja sitten siirtyy pääesiintyjäksi.

        Ai. No sit. Täytyy vetää sellasta settiä että Rane&co tajuaa kuka on stara ja kuka bändäri. Onnistuu!


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai. No sit. Täytyy vetää sellasta settiä että Rane&co tajuaa kuka on stara ja kuka bändäri. Onnistuu!

        Hyvä Rande! Laula Rane ja hänen bändinsä suohon. Oon tosin kuullu, et Rane on kova ukko mitä laulamiseen tulee, jäätävä suorastaan ja että heidän kitaristinsakin on oikea kitaravelho. Että paras pistää parasta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä Rande! Laula Rane ja hänen bändinsä suohon. Oon tosin kuullu, et Rane on kova ukko mitä laulamiseen tulee, jäätävä suorastaan ja että heidän kitaristinsakin on oikea kitaravelho. Että paras pistää parasta.

        No showhan se meidän vahvuus on, joten täytyy täräyttää sellainen show, ettei sitä unohda, ei voi unohtaa vaikka haluaisi ja luultavasti haluasikin. 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No showhan se meidän vahvuus on, joten täytyy täräyttää sellainen show, ettei sitä unohda, ei voi unohtaa vaikka haluaisi ja luultavasti haluasikin. 😂

        Juu, oikein kunnon päräytys. Ja kuulosuojaimia saa jo ovelta, ettei tarvitse lähteä heti kotiin, kun lauluosuus alkaa =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu, oikein kunnon päräytys. Ja kuulosuojaimia saa jo ovelta, ettei tarvitse lähteä heti kotiin, kun lauluosuus alkaa =D

        No se on sitten todella laadukkaasti järjestetty kun kuulosuojaimet on valmiina 👍
        Se on pakko vetää ihan käsittämätön show, mutta kyllä se järjestyy, tarttee vähän kehitellä uusia ideoita...


      • randombypasser kirjoitti:

        No se on sitten todella laadukkaasti järjestetty kun kuulosuojaimet on valmiina 👍
        Se on pakko vetää ihan käsittämätön show, mutta kyllä se järjestyy, tarttee vähän kehitellä uusia ideoita...

        Juu. Mallia vaan dragartisteista ja sitten myös Monty Pythoneista. Ja voi ottaa myös The Fast showstakin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juu. Mallia vaan dragartisteista ja sitten myös Monty Pythoneista. Ja voi ottaa myös The Fast showstakin.

        Taidan yhdistellä Uunoa, Sid Viciousia ja jotain naisartistia... Siitä tulee tymäkkä rooli! 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Taidan yhdistellä Uunoa, Sid Viciousia ja jotain naisartistia... Siitä tulee tymäkkä rooli! 😁

        Hm, mielenkiintoista. Vähän rähjäistä ukkoa, punkkia ja naisellisuutta. Kiinnostaa yhä enemmän nähnä T-ransun show =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hm, mielenkiintoista. Vähän rähjäistä ukkoa, punkkia ja naisellisuutta. Kiinnostaa yhä enemmän nähnä T-ransun show =D

        Uunolla ja Sidillä on aika samanlainen hiustyyli, se helpottaa kummasti. Uunolla on niin letkeät lanteet ja polvet, että Elviskin olisi kuollut kateuteen. Ja Sid jos kukaa osaa hyökkäävän esiintymisen, hyvin energisoiva tyyli esiintyä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Uunolla ja Sidillä on aika samanlainen hiustyyli, se helpottaa kummasti. Uunolla on niin letkeät lanteet ja polvet, että Elviskin olisi kuollut kateuteen. Ja Sid jos kukaa osaa hyökkäävän esiintymisen, hyvin energisoiva tyyli esiintyä.

        Hyvä tyyli ja kun siihen lisätään naisten vermeet, niin johan lähtee =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tyyli ja kun siihen lisätään naisten vermeet, niin johan lähtee =D

        Näin mäkin sen näkisin. Verkkosukkahousut pitää ainakin olla eli Tyyneä pitää hahmossa olla kyllä 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Näin mäkin sen näkisin. Verkkosukkahousut pitää ainakin olla eli Tyyneä pitää hahmossa olla kyllä 😁

        Hyvä hyvä =D Sullahan noita ideoita riittää =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä hyvä =D Sullahan noita ideoita riittää =D

        Nyt se on pakkokin, Rane & nöösipojat pitää voittaa, vetää semmonen setti että ne voi rullata stagelta kuin ruohomaton 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Nyt se on pakkokin, Rane & nöösipojat pitää voittaa, vetää semmonen setti että ne voi rullata stagelta kuin ruohomaton 😁

        Pyydä vaan Hell´s grannies apuun, niin kyllä se siitä =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Pyydä vaan Hell´s grannies apuun, niin kyllä se siitä =D

        EN! Niille en jää palvelusta velkaa, se on tuhon tie. Vaikka kyllähän ne sen homman hoitais, mutta en uskalla 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        EN! Niille en jää palvelusta velkaa, se on tuhon tie. Vaikka kyllähän ne sen homman hoitais, mutta en uskalla 😁

        Ymmärrän. On ne niin kauheita.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ymmärrän. On ne niin kauheita.

        On, pahempi kuin cosa nostra ja muut. Italiassahan ne tunnetaankin nimellä cosa vecchiaia jonka voi suomentaa vapaasti vaikkapa vanhusten juttu/asia, siinä missä cosa nostra on meidän juttumme/asiamme.


      • randombypasser kirjoitti:

        On, pahempi kuin cosa nostra ja muut. Italiassahan ne tunnetaankin nimellä cosa vecchiaia jonka voi suomentaa vapaasti vaikkapa vanhusten juttu/asia, siinä missä cosa nostra on meidän juttumme/asiamme.

        Kauheeta. Pahempi ryhmä kuin pahamaineisinkaan Italian mafia.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kauheeta. Pahempi ryhmä kuin pahamaineisinkaan Italian mafia.

        Niin on. Italiassa hallinto on jo luopunut taistelusta ja hyväksyy ne mummot katukuvassa, kunhan eivät likaisia töitään hoida näkösällä. Ja sen huomaa, jos Italiassa käy, niitä mummoja on ihan joka paikassa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin on. Italiassa hallinto on jo luopunut taistelusta ja hyväksyy ne mummot katukuvassa, kunhan eivät likaisia töitään hoida näkösällä. Ja sen huomaa, jos Italiassa käy, niitä mummoja on ihan joka paikassa.

        Kuulin myös, että Italian ex-pääministeri Silvio Berlusconi olisi ryhmän italialaisen haaran johtohahmoja. Vaikka onkin mies, niin hänet on hyväksytty poppooseen. Kauheeta. Tulee ihan mieleen Mussolinin aikainen Italia ja sen yhden viiksivallun aikainen Saksa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kuulin myös, että Italian ex-pääministeri Silvio Berlusconi olisi ryhmän italialaisen haaran johtohahmoja. Vaikka onkin mies, niin hänet on hyväksytty poppooseen. Kauheeta. Tulee ihan mieleen Mussolinin aikainen Italia ja sen yhden viiksivallun aikainen Saksa.

        Uskoisin, että nimettömät tietolähteesi Italliassa ovat oikeassa, karmeaa. Itse sain sellaisen tiedon, en voi kertoa mistä, että nykyinen pääministeri Meloni valittiin Rooman alueen johtajistoon heti kun tuli pääministeriksi. Häntä ilmeisesti aiotaan kasvattaa tulevaksi mummomafian johtajaksi jo hyvissä ajoin. Mihin tämä maailma on menossa?


      • randombypasser kirjoitti:

        Uskoisin, että nimettömät tietolähteesi Italliassa ovat oikeassa, karmeaa. Itse sain sellaisen tiedon, en voi kertoa mistä, että nykyinen pääministeri Meloni valittiin Rooman alueen johtajistoon heti kun tuli pääministeriksi. Häntä ilmeisesti aiotaan kasvattaa tulevaksi mummomafian johtajaksi jo hyvissä ajoin. Mihin tämä maailma on menossa?

        Sano muuta. Minkähän mafian johtaja se yksi nimeltä mainitsematon itäisen maan johtajakin on? Se joka nyt tuhoaa yhtä nimeltä mainitsematonta Euroopan maata. Hirveät ajat tulossa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sano muuta. Minkähän mafian johtaja se yksi nimeltä mainitsematon itäisen maan johtajakin on? Se joka nyt tuhoaa yhtä nimeltä mainitsematonta Euroopan maata. Hirveät ajat tulossa.

        Se on tiettävästi, mutta totaalisen vahvistamattomasti, Karjalan Liigan johtaja. Ja siksi se aina hermostuu, kun Suomessa hölistään karjalaa takaisin. Sen takiahan sen sinne nimeltä mainitsemattomaan Euroopan maahanakin hyökkäsi, arvasi että finskeillä menee pasmat sekaisin ja Savon mafia alkaa rakentamaan panssariesteitä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Se on tiettävästi, mutta totaalisen vahvistamattomasti, Karjalan Liigan johtaja. Ja siksi se aina hermostuu, kun Suomessa hölistään karjalaa takaisin. Sen takiahan sen sinne nimeltä mainitsemattomaan Euroopan maahanakin hyökkäsi, arvasi että finskeillä menee pasmat sekaisin ja Savon mafia alkaa rakentamaan panssariesteitä.

        Voi ei! Kuulin vahvistamattomasta lähteestä, että Karjalan Liigakin olisi sotkeentunut jotenkin tohon mummomafiaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Voi ei! Kuulin vahvistamattomasta lähteestä, että Karjalan Liigakin olisi sotkeentunut jotenkin tohon mummomafiaan.

        Näinpä, se on tiettävästi pakkovärvätty kokonaisuudessaan ja niiden pyhiä paikkoja on tuhottu naapurimaan Karjalan alueilla ja tällä hetkellä epäillään niiden olevan Hell's Granniesin tekosia.


      • randombypasser kirjoitti:

        Näinpä, se on tiettävästi pakkovärvätty kokonaisuudessaan ja niiden pyhiä paikkoja on tuhottu naapurimaan Karjalan alueilla ja tällä hetkellä epäillään niiden olevan Hell's Granniesin tekosia.

        Apua! Tää on katastrofi.


    • Ai Rane & how many kurpa's esiintyykin ihan? Onko stadionkeikka ihan? 😁

      • Joo, kuulin että Helsingin Olympiastadionilla kesällä. Ja sitten on suunnitteilla ihan maailmankiertue. Madison Square Garden, Wembleyn areena, Boston Music hall yms. suuria halleja =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, kuulin että Helsingin Olympiastadionilla kesällä. Ja sitten on suunnitteilla ihan maailmankiertue. Madison Square Garden, Wembleyn areena, Boston Music hall yms. suuria halleja =D

        No niin, homma kerralla isoilleen. Kyllähän tuollaiseen sketaakkeliin liput on saatava ja eturiviin. 🤣👌


      • Disseisback kirjoitti:

        No niin, homma kerralla isoilleen. Kyllähän tuollaiseen sketaakkeliin liput on saatava ja eturiviin. 🤣👌

        Jep. Kuulin, että heillä olisi erinomainen kitaristikin. Ja Rane on tosi hyvä laulaja. Laulaa vieläkin erittäin hyvin. Kova ukko. =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Kuulin, että heillä olisi erinomainen kitaristikin. Ja Rane on tosi hyvä laulaja. Laulaa vieläkin erittäin hyvin. Kova ukko. =D

        Niin ja vielä sellainen taustakuoro, että väkisin tulee hyvä shöy! 😁👌


      • Disseisback kirjoitti:

        Niin ja vielä sellainen taustakuoro, että väkisin tulee hyvä shöy! 😁👌

        Jep. Huippuartisteja =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Huippuartisteja =D

        Onkohan siellä ätmit sit taustatanssijoina? 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Onkohan siellä ätmit sit taustatanssijoina? 😁

        Ei. Scandinavian hunksit =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei. Scandinavian hunksit =D

        Okei... ei mitään rimpuloita sirllä siis... 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Okei... ei mitään rimpuloita sirllä siis... 😁

        No voihan ne rimpulatkin olla mukana, mutta siellä taustalla =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No voihan ne rimpulatkin olla mukana, mutta siellä taustalla =D

        Ne sit on päkkärillä. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Ne sit on päkkärillä. 😁

        Joo, siellä oottelee.


    • Anonyymi

      Parin viikon paskani. Muovikassissa.

    • Jos ne jossain kadun kulmassa esiintyisi, voisin jäädä katsomaan. Ehkä tollanen wanhan ajan 2 markkaa ja 15 penniä olis sopiva hinta? Täytyyhän viihteestä jotain maksaa. 😂

      P.S. Haluaisin huomautella.... palstalla ei ole kurppia, on vain täydellisiä naisia. MOT!

      • Ojensin aloittajaa, koska bändin oikea nimi on Rande's Angels, mtta se saattaa vielä muuttua muotoon Random Angels (tekijänoikeussyyt...).

        Ja Angels esiintyy aina pro bono et per vi, tosin juomatarjoilu kelpaa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ojensin aloittajaa, koska bändin oikea nimi on Rande's Angels, mtta se saattaa vielä muuttua muotoon Random Angels (tekijänoikeussyyt...).

        Ja Angels esiintyy aina pro bono et per vi, tosin juomatarjoilu kelpaa 😂

        Tuo kuulostaa hyvältä. Kolehtihattuun vaan iso mainostaulu "Janoiset laulajat. Juomaraha kolehti. Saa osallistua!"
        Artistit tarvitsevat lasisen laulukirjan ja ääni soi taas paremmin. 😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tuo kuulostaa hyvältä. Kolehtihattuun vaan iso mainostaulu "Janoiset laulajat. Juomaraha kolehti. Saa osallistua!"
        Artistit tarvitsevat lasisen laulukirjan ja ääni soi taas paremmin. 😂

        No juuri näin!

        Muuten, lähdetkö palstamiittiin á Helsinki per myöhemmin keväällä? Alustavasti varmaan ainakin Xena, Citrinella, Pirpana ja minä ollaan tulossa, jos saadaan vaan aikataulut sopiviksi kaikille. Muitakin on tarkoitus saada mukaan, mukavaksi havaittuja nikkejä ja muumeja, jos kynnelle kykenevät. Sinä olisit myös mieluisaa seuraa siellä 😊


      • randombypasser kirjoitti:

        No juuri näin!

        Muuten, lähdetkö palstamiittiin á Helsinki per myöhemmin keväällä? Alustavasti varmaan ainakin Xena, Citrinella, Pirpana ja minä ollaan tulossa, jos saadaan vaan aikataulut sopiviksi kaikille. Muitakin on tarkoitus saada mukaan, mukavaksi havaittuja nikkejä ja muumeja, jos kynnelle kykenevät. Sinä olisit myös mieluisaa seuraa siellä 😊

        Kiitos kutsusta. Valitettavasti en voi, olen aina kieltäytynyt palstamiiteistä (niin myös siellä toisella palstalla). Haluan pitää tämän rentona ja anonyyminä alueena, sekä jatkaa keskustelua entiseen tapaan. Toivottavasti ymmärrät.

        Kiitos kuitenkin kun kysyit. 😊


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kiitos kutsusta. Valitettavasti en voi, olen aina kieltäytynyt palstamiiteistä (niin myös siellä toisella palstalla). Haluan pitää tämän rentona ja anonyyminä alueena, sekä jatkaa keskustelua entiseen tapaan. Toivottavasti ymmärrät.

        Kiitos kuitenkin kun kysyit. 😊

        Harmillista, mutta ymmärrän ratkaisusi ja näen sen aika järkevänäkin. Tottakai ymmärrän, vapaaehtoistahan tämä kaikki on, palstailusta alkaen 😁

        Ole hyvä, mielelläni minä sinua pyysin 🤗


    • Anonyymi

      Jos joku tähtijärjestelmä, siis tähtijärjestelmä siis on sellainen missä voi olla monia aurinkoja, joku Coma-tähtijärjestelmä ja sitten kirjain on Asiakirja...

    • Olisin valmis maksamaan kaiken, mitä tililläni on. Eli huimat 96 snt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1785
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1690
    3. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1531
    4. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1512
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      116
      1214
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      296
      1056
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      102
      982
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      224
      975
    9. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      93
      943
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      153
      927
    Aihe